quote:
Kunnen jullie over me roddelen hoe erg ik eigenlijk zeurquote:
Slaap lekkerquote:
Er is wat gaande in Italiëquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
het was hier wel heel erg stil vanavond
Ik had je veel jonger ingeschatquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wat gaande in ItaliëAl ben ik de enige van de 40+ers die dag volgt
39,9?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je veel jonger ingeschat
Ik heb de app op de TV nu aan .... wel het idee dat die achter looptquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wat gaande in ItaliëAl ben ik de enige van de 40+ers die dag volgt
Ken ik ook alweer!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
quote:
Naam van de straat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken ik ook alweer!
Je zou bijna denken dat ik bekend ben met deze stad
Nou wat een compliment!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je veel jonger ingeschat
Klopt, de app loopt wat achterquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de app op de TV nu aan .... wel het idee dat die achter loopt
Ja op tv..... occasional sex ....quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, de app loopt wat achter
Tenzij je op TV kan kijken gewoon binnen het pakket (zoals ikke), dan loop je juist voor op de streams
Bijna goed.quote:
Weet ik niet, maar ik weet 100% zeker dat ik daar wel eens bij een karaoke café ben geweest. Zo'n zijstraatje bij Vredenburg in de buurtquote:
Daar doe ik spelletjes mee ....quote:
Voor jou een eitje dan.quote:
foei!! Das altijd mn laatste optiequote:Op donderdag 3 februari 2022 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor ik ben even stout geweest en heb geGoogeld, en dat is inderdaad de straat van mijn karaokecafé. Gezien de naam van dat café, was de straatnaam ook makkelijk te gokken geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |