Alles goed Koenquote:
Ik zag de post count van vorige maandquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
het was hier wel heel erg stil vanavond
Brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding, dus moest even poolshoogte nemen
Of je zegt wat meer in 1 post, waar je normaal 5 posts over door gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag de post count van vorige maandIk ga 2 maanden mijn mond houden
Dat is prima, ik vergeef het je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beejjjjjjjj
Spontaan ook nog, dus ik neem geen verantwoordelijkheid voor de ontnomen rust
Is 2 mnd dan genoeg?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me namquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima, ik vergeef het je.
Dacht dat je PI keek?quote:
Onbewust deed je dat toch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me nam
Nu geef ik Koen de schuld
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekekenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afkijken hielp niet, heb me suf geknuffeld om het te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekeken
Maakt niet uit hoor, als je maar lol hebt. Toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.
ik ga ook maar op tijd slapen zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed Koen
Ja het is overal stilleks
Oja, die dingen bestaan ook nog.quote:
Gewoon niet kijken 🤭quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het staat alleen zo confronterend in een lijstje
Ik duik er ook zo in. Lekker slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |