Alles goed Koenquote:
Ik zag de post count van vorige maandquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
het was hier wel heel erg stil vanavond
Brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding, dus moest even poolshoogte nemen
Of je zegt wat meer in 1 post, waar je normaal 5 posts over door gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag de post count van vorige maandIk ga 2 maanden mijn mond houden
Dat is prima, ik vergeef het je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beejjjjjjjj
Spontaan ook nog, dus ik neem geen verantwoordelijkheid voor de ontnomen rust
Is 2 mnd dan genoeg?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me namquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima, ik vergeef het je.
Dacht dat je PI keek?quote:
Onbewust deed je dat toch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, vergeven hoeft alleen als ik de schuld wel op me nam
Nu geef ik Koen de schuld
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekekenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afkijken hielp niet, heb me suf geknuffeld om het te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wel de goede volgorde, dat had je vast afgekeken
Maakt niet uit hoor, als je maar lol hebt. Toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ter verdediging... ik had eerst vakantie en daarna Corona
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was toch ziek? Heb je ook meer tijd om hier te zitten.
ik ga ook maar op tijd slapen zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed Koen
Ja het is overal stilleks
Oja, die dingen bestaan ook nog.quote:
Gewoon niet kijken 🤭quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het staat alleen zo confronterend in een lijstje
Ik duik er ook zo in. Lekker slapen.quote:
hang nu nog op de bankquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Lekker slapen.
Dat is ze ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, die dingen bestaan ook nog.
Echt een pup van 9mnd en meer dan 20kg die denkt dat ze een schoothondje is.
Liever kijken dan het zelf doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk naar een man die in z'n uppie door de Himalaya hiked
Dat is wel erg vroeg.quote:
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
5:30 er uit, ontbijten, stukkie lopen, 6:30 de auto in richting Almere
Ben een slechte slaper. Ben altijd heel vroeg wakker ook als ik laat naar bed ga. Dus heb mij aangewend tussen 22 en 22.30 naar bed te gaan. Kijk ik altijd hart van nederland en ga dan naar dromenland 😉quote:
Hier ook nog ffquote:
Een beetje wel ja, maar niet handig met laptop op schoot. Ze zet zo lief eerst een pootje naar voren.quote:
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een slechte slaper. Ben altijd heel vroeg wakker ook als ik laat naar bed ga. Dus heb mij aangewend tussen 22 en 22.30 naar bed te gaan. Kijk ik altijd hart van nederland en ga dan naar dromenland 😉
Wat is jouw UI eigenlijk... Ik zie blauwe lippen, maar wat is dat er voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.
rustquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook. Heel wat keren wakker in de nacht. Is ook wel mijn tijd, rust is ook goed is mij altijd verteld.
Ja toch. Ben ook wel kapot zo tegen deze tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lukt mij ook nooitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rust
Maar feitelijk ben ik een avond/nachtmens, vind het altijd zonde voor 12 te gaan slapen
Een stukje coltrui.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is jouw UI eigenlijk... Ik zie blauwe lippen, maar wat is dat er voor?
Zonde? Mja, je kunt natuurlijk leuke dingen doen in die tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rust
Maar feitelijk ben ik een avond/nachtmens, vind het altijd zonde voor 12 te gaan slapen
Ja zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Ben ook wel kapot zo tegen deze tijd.
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hele coltruien altijd fijner
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.
Ik vind geen coltrui altijd fijnerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hele coltruien altijd fijner
coltrui liefhebster?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Maar dan zie je verder niks meer op dat plaatje.
quote:
Naakt is wat frisjes nu.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind geen coltrui altijd fijner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |