Wat lief.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
Blauwe lippen, teken van zuurstof gebrek. En iedereen maar praten over coltruien ipv te vragen of alles wel goed gaat.
Mwa, slobbertruien eerder.quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief.Rood is dat beter?
[..]
Mwa, slobbertruien eerder.
Verbeelding oke, maar strak niet snel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis met een strakke coltrui en wat verbeelding
Vandaag was wel een erg fijn dagje ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon niet koud buiten. Hoezo winter
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
* SolidasRock is niet meer ongerust en gaat vanavond prima slapen tussen half 2 en 5 uur
Weinig uurtjes he.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ah, dat zal ik gemist hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapen
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapotquote:
< Kijkt wantrouwend.... jaa?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
@:Gast_op_Afstand_GOA ik moet je wat vragen.
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nulquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt wantrouwend.... jaa?
27 Feb 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nul
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.quote:
Bikkel!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapot
Het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Ah daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Dat nog net niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Bikkel!
Ook met raam open slapen dan
Dat zeg je nou wel, maar wacht maar tot jij hem hebt.quote:
Ik neem een laatste Rum als slaapmuts,,, hoop dat je tegen die tijd uit geformuleerd bent.,quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.
Laat me de vraag ff formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |