Wat lief.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
Blauwe lippen, teken van zuurstof gebrek. En iedereen maar praten over coltruien ipv te vragen of alles wel goed gaat.
Mwa, slobbertruien eerder.quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief.Rood is dat beter?
[..]
Mwa, slobbertruien eerder.
Verbeelding oke, maar strak niet snel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis met een strakke coltrui en wat verbeelding
Vandaag was wel een erg fijn dagje ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon niet koud buiten. Hoezo winter
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
* SolidasRock is niet meer ongerust en gaat vanavond prima slapen tussen half 2 en 5 uur
Weinig uurtjes he.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En buiten die tijden slaap je niet of slecht?
Ah, dat zal ik gemist hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook prima hoor maar was een knipoog naar Dees die pasgeleden tussen die tijden niet kon slapen
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapotquote:
< Kijkt wantrouwend.... jaa?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
@:Gast_op_Afstand_GOA ik moet je wat vragen.
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nulquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt wantrouwend.... jaa?
27 Feb 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen begon corona he, jullie zijn patiënten nul
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.quote:
Bikkel!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kachel de hele winter niet aangehad. Is kapot
Het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Ah daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat het komen gaat. Die ene echte variant des doods.
Dat nog net niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Bikkel!
Ook met raam open slapen dan
Dat zeg je nou wel, maar wacht maar tot jij hem hebt.quote:
Ik neem een laatste Rum als slaapmuts,,, hoop dat je tegen die tijd uit geformuleerd bent.,quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nou ehm, ik moet je dus wat vragen.
Laat me de vraag ff formuleren.
Grappig, ik heb dan wel verwarming.quote:
95% Bikkel danquote:
Ik ben 95% (ruwe schatting) Fries.quote:
quote:
quote:1-3-2022
Đ Copyright Faqt
In Nederland is een nieuwe variant ontdekt van het Coronavirus. De Nederlandse gezondheidsdienst RIVM heeft de mutatie voorlopig de naam B.1.640.3 gegeven, er is nog geen Griekse letter voor. Het betreft een variant met 46 veranderingen ten opzicht van het oorspronkelijke virus.
De eerste persoon die is ontdekt met deze mutatie, was net teruggekeerd van een stadswandeling in Utrecht. Daarom denken Nederlandse wetenschappers dat dit virus daar is ontstaan. In totaal zijn twaalf Nederlanders aangetroffen die deze variant in zich dragen, allemaal deelnemers van een stadswandeling in Utrecht. Waarschijnlijk zijn ze allemaal met de gids in contact gekomen.
De Wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft kennis genomen van de nieuwe variant en zegt de situatie in de gaten te houden. Er is nog geen reden tot zorg, ook al omdat op basis van de twaalf gevallen moeilijk te zeggen is hoe dit virus zich ontwikkelt. De Nederlanders proberen te ontdekken of er meer gevallen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nou ik wilde vragen he.... hoeveel postjes je nu dankzij mij aan je postcount van de maand Februari hebt kunnen bijschrijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik neem een laatste Rum als slaapmuts,,, hoop dat je tegen die tijd uit geformuleerd bent.,
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik wilde vragen he.... hoeveel postjes je nu dankzij mij aan je postcount van de maand Februari hebt kunnen bijschrijven
Ook als je niet telt, tel je wel meequote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik tel niet, ik leef!
Daar reken ik op!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook als je niet telt, tel je wel mee
Ook je leven telt mee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik tel niet, ik leef!
Een eigen Griekse letterquote:
Past dat bij 40 plussers? Klinkt veelste moeilijkquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Het is niet verboden om plannen te maken voor een leuk uitje![]()
Tegen die tijd zien we wel hoe het ervoor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |