Vervelend Aoibhinquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand een middeltje tegen acute maagpijn?
Ai. Sterkte. Denk iets lauw warms drinken. Al duurt het allemaal te lang natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Als je iets binnen kan houden muntquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dan moet ze dubbelvouwen en dat lijkt me niet lekker voor de maagquote:
Iemand laten doen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet ze dubbelvouwen en dat lijkt me niet lekker voor de maag
Fokkers zijn toch allemaal alleen?quote:
Zal tegen de fokker die hier in de kamer zit even zeggen dat hij moet verhuizen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers zijn toch allemaal alleen?
Rumquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Helpt tegen allesquote:
ja ksst wegquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal tegen de fokker die hier in de kamer zit even zeggen dat hij moet verhuizen.
Pepermunt?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Glaasje warme melk met nootmuskaat en een beetje suikerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oecht, ik neem altijd of zuiveringszout, of een blikje colaquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glaasje warme melk met nootmuskaat en een beetje suiker
zuiveringszout heb ik nooit in huis en Cola drink ik als ik misselijk benquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oecht, ik neem altijd of zuiveringszout, of een blikje cola
JA ook bij misselijkheid maar ook bij maagpijn heb altijd zuiveringszout in huis Melk daarin tegen nooit eigenlijk meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
zuiveringszout heb ik nooit in huis en Cola drink ik als ik misselijk ben
Cola schijnt ook te helpen, Rum cola moet dan wonderen doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks voor de tipsKruidenthee en Rennie had ik al geprobeerd inderdaad, en hielp op zich wel iets. Ik ga even kijken wat ik met de andere tips kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |