Ja het helpt echt hoor. Ik lust geen cola maar heb altijd van die kleine blikjes in huis voor de maag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ja Cola dacht ik ook maar toen ik daarop ging googlen kwam ik niet zo snel (ook maar even kort gekeken) dat bewees dat het ook echt helpt tegen iets.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit inmiddels in San RemoFijne avond nog iedereen
Doe je snelquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sla vanavond over ... duurt mij te langquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
En dan heb je zaterdag nog niet meegemaakt...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over ... duurt mij te lang
Dat zien we dan wel weer of nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan heb je zaterdag nog niet meegemaakt...
Truequote:
Ik hoor wel wie er mee gaat doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueMaar dat duurt dus écht heel lang
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn toekomst veilig stellen.
Je hoeft niet eens te gokken welk land.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie wel eens boos in de auto?
https://www.hln.be/buiten(...)bestuurder~af75a63c/
Ik vond hem wel heel goed en ontspannen schietenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te gokken welk land.
Liggend rijden is niet onbekend voor mannen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel goed en ontspannen schieten
Jij kan dat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Ow, ik doorbreek een moment van rust en bezinning
daar is ie hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Ow, ik doorbreek een moment van rust en bezinning
rum, het universele medicijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cola schijnt ook te helpen, Rum cola moet dan wonderen doen
Edit: Booster 11
Hallo biwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |