abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203431443
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd

Laatste nieuws:
• BOOS uitzending: Ali B verdacht van verkrachting
• BOOS uitzending: Zeker 19 meldingen over Rietbergen - Ging zeker tien jaar door
• BOOS uitzending: Meerdere melding tegen Borsato, ook van Voice Kids deelnemers
• Edwin Evers Band zet Rietbergen aan de kant na aantijgingen bij de Voice
• Voice Kids en Senior ook stilgezet tot er meer duidelijkheid is
• RTL schort samenwerking met The Voice-coach Ali B op na tweede aangifte
• Oud-kandidaten kregen te maken met seksueel getinte opmerkingen
• Linda de Mol verbreekt relatie met Rietbergen en legt eigen werkzaamheden neer
• Anouk geeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.

twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
  zondag 30 januari 2022 @ 12:39:03 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203431468
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Rustaaaaag
Inderdaad de strekking van mijn post. chill the fuck out met je aanvallen en verdachtmakingen van tientallen vrouwen die melding maken van misstanden
Laffe huichelaar
pi_203431533
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zie alleen maar slachtoffers bij dit soort zaken eigenlijk.
Ik niet, ik zie daders, mensen die de daders de hand boven het hoofd hebben gehouden en slachtoffers. En ik hoop dat de rechter ook enkele daders zal bestraffen.
pi_203431542
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Inderdaad de strekking van mijn post. chill the fuck out met je aanvallen en verdachtmakingen van tientallen vrouwen die melding maken van misstanden
Dat lees jij er in. Het ging er om of het 'kom je straks naar mijn hotel' per definitie een oneerbaar voorstel is. Ik geef slechts aan dat zo'n Jeroen die tactiek kennelijk blijft toepassen omdat hij ook regelmatig succesvol is geweest. En vooral dat het aan de vrouw is om te bepalen of dat voorstel oneerbaar is.

Dat zegt niets over hoe verderfelijk het is als hij vrouwen aanrandt of verkracht. Maar kennelijk heb jij weer een waasje voor je ogen waardoor je wat dingetjes invult die er niet staan.
  zondag 30 januari 2022 @ 12:46:34 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203431599
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat lees jij er in. Het ging er om of het 'kom je straks naar mijn hotel' per definitie een oneerbaar voorstel is. Ik geef slechts aan dat zo'n Jeroen die tactiek kennelijk blijft toepassen omdat hij ook regelmatig succesvol is geweest. En vooral dat het aan de vrouw is om te bepalen of dat voorstel oneerbaar is.

Dat zegt niets over hoe verderfelijk het is als hij vrouwen aanrandt of verkracht. Maar kennelijk heb jij weer een waasje voor je ogen waardoor je wat dingetjes invult die er niet staan.
Hou er gewoon mee op.
Laffe huichelaar
pi_203431619
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hou er gewoon mee op.
Waarmee? Inhoudelijke discussie?
  zondag 30 januari 2022 @ 12:48:05 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203431628
'Wederzijdse transacties' in een afhankelijkheidsrelatie. Please vertel me meer over waarom dat oké is.
Huilen dan.
pi_203431652
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat lees jij er in. Het ging er om of het 'kom je straks naar mijn hotel' per definitie een oneerbaar voorstel is. Ik geef slechts aan dat zo'n Jeroen die tactiek kennelijk blijft toepassen omdat hij ook regelmatig succesvol is geweest. En vooral dat het aan de vrouw is om te bepalen of dat voorstel oneerbaar is.

Dat zegt niets over hoe verderfelijk het is als hij vrouwen aanrandt of verkracht. Maar kennelijk heb jij weer een waasje voor je ogen waardoor je wat dingetjes invult die er niet staan.
Ja, zo is sissen (alleen of met een groepje mannen) naar een vrouw op straat ook niet per definitie een oneerbare handeling. Die mensen zullen het ook niet voor niets doen, het zal geregeld tot succes hebben geleid anders deden ze het immers niet... Het is aan de vrouw om te bepalen of ze het intimiderend vinden of niet...

Zo te horen ligt die cultuuromslag waarin vrouwen gewoon veilig zijn nog ver weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2022 12:50:24 ]
  zondag 30 januari 2022 @ 12:50:09 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203431668
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarmee? Inhoudelijke discussie?
Nee met het downplayen van meldingen van aanranding en andere viezigheden. Ik dacht toch echt dat mijn post redelijk duidelijk was
Laffe huichelaar
pi_203431697
-het is genoeg-

[ Bericht 97% gewijzigd door timmmmm op 30-01-2022 12:51:58 ]
  zondag 30 januari 2022 @ 12:53:26 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203431733
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd

Laffe huichelaar
  zondag 30 januari 2022 @ 12:54:53 #12
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203431759
Ik verwacht wel dat de rust langzaam terug gaat keren.
Pas als de OM gaat spreken dan zal het weer nieuws worden.
pi_203431872
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik verwacht wel dat de rust langzaam terug gaat keren.
Pas als de OM gaat spreken dan zal het weer nieuws worden.
Dat denk ik ook. En over een x aantal jaren zal iets soortgelijks zich weer voordoen en hebben we het er allemaal weer over. Helaas zijn mensen maar moeilijk in staat tot verandering.
  zondag 30 januari 2022 @ 13:04:13 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203431941
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat lees jij er in. Het ging er om of het 'kom je straks naar mijn hotel' per definitie een oneerbaar voorstel is. Ik geef slechts aan dat zo'n Jeroen die tactiek kennelijk blijft toepassen omdat hij ook regelmatig succesvol is geweest. En vooral dat het aan de vrouw is om te bepalen of dat voorstel oneerbaar is.

Dat zegt niets over hoe verderfelijk het is als hij vrouwen aanrandt of verkracht. Maar kennelijk heb jij weer een waasje voor je ogen waardoor je wat dingetjes invult die er niet staan.
Het is niet perse zo dat iets succes moet hebben om ermee door te gaan.
Zo is er vrijwel niemand die zit te wachten op een random dickpick, toch zijn er mannen die ze maar blijven sturen. Zelfde met vervelende manieren van ‘versieren’, gesis en gedoe op straat en ga zo maar door.

Een aantal van dat soort gedragingen gaan uiteindelijk niet eens zozeer om succes hebben ermee door te scoren, maar om het gevoel van onbehagen bij de ander wat de ‘beloning’ is voor de dader.

Het omhoog neuken wat je noemt weet je ook amper wat van.
Ja, het gebeurd, maar minder vaak dan je denkt. Die knappere vrouw die promotie maakt wordt er al snel van beschuldigd, of het nu waar is of niet.
Neem bv Maan, die in deze discussie veelvuldig genoemd is. De partijen waar het over gaat zeggen allemaal dat er niets gebeurd is, maar toch zijn vele mensen er ronduit van overtuigd dat ze het wel gedaan heeft.
Dat ze dat niet nodig had omdat ze al een kruiwagen had doet er niet eens toe. Het is een mooie meid en die kan natuurlijk niet op zichzelf omhoog geklommen zijn.

Sorry, maar die zienswijze is dus juist deel van het probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 30 januari 2022 @ 13:25:36 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203432306
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat lees jij er in. Het ging er om of het 'kom je straks naar mijn hotel' per definitie een oneerbaar voorstel is. Ik geef slechts aan dat zo'n Jeroen die tactiek kennelijk blijft toepassen omdat hij ook regelmatig succesvol is geweest. En vooral dat het aan de vrouw is om te bepalen of dat voorstel oneerbaar is.
Je moet haast helderziende zijn wil je vooraf weten of het problematisch is. Vooral ook als het je geregeld wel lukt middels deze methode. Maar als er een serieuze nee volgt moet het wel klaar zijn. Nee is nee. Voor zover dat nog niet duidelijk was bij sommige domme mannen moet het dat nu toch wel zijn me dunkt!

Me dunkt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  FOK!fotograaf zondag 30 januari 2022 @ 13:36:14 #16
842 Zorro
Z
pi_203432482
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En wat dat is bepaal jij zeker? Want ik heb al heel vaak dingen als victim blaming benoemd zien worden wat dat helemaal niet is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203432513
Ik weet niet of ik hier nog op mag reageren, maar ik zal proberen om ver van Timmmmms randje te blijven.

quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het is niet perse zo dat iets succes moet hebben om ermee door te gaan.
Zo is er vrijwel niemand die zit te wachten op een random dickpick, toch zijn er mannen die ze maar blijven sturen. Zelfde met vervelende manieren van ‘versieren’, gesis en gedoe op straat en ga zo maar door.
Ik denk dat die random dickpicks vooral worden verstuurd uit een soort totaal verknipt beeld rondom seksualiteit. Mannen die gewoon echt niet snappen dat vrouwen veel minder geven om een random mannenlijf dan andersom het geval is. Hoewel daar natuurlijk ook wel uitzonderingen op zijn, maar laat het initiatief voor dat soort zaken inderdaad bij de vrouw.

Dat sissen en gedoe op straat heeft niets met 'de jacht' te maken. Dat is precies wat jij zegt, stoer doen onder elkaar en gericht op het onbehagen van de ander. Het dient niet het doel van 'versieren'.

quote:
Een aantal van dat soort gedragingen gaan uiteindelijk niet eens zozeer om succes hebben ermee door te scoren, maar om het gevoel van onbehagen bij de ander wat de ‘beloning’ is voor de dader.
Dat dus inderdaad

quote:
Het omhoog neuken wat je noemt weet je ook amper wat van.
Ja, het gebeurd, maar minder vaak dan je denkt. Die knappere vrouw die promotie maakt wordt er al snel van beschuldigd, of het nu waar is of niet.
Jouw visie tegen de mijne. Hoe jij dan weet dat ik er amper wat van weet maar jij het kennelijk wel goed in kan schatten is mij een raadsel. Ik ken in elk geval wat voorbeelden uit mijn directe omgeving waar vrouwen het ruiterlijk toe hebben gegeven. Natuurlijk is dat geen wetenschappelijke steekproef, maar het is ook een onderwerp waarvan je de cijfers nooit in beeld gaat krijgen.

quote:
Neem bv Maan, die in deze discussie veelvuldig genoemd is. De partijen waar het over gaat zeggen allemaal dat er niets gebeurd is, maar toch zijn vele mensen er ronduit van overtuigd dat ze het wel gedaan heeft.
Dat ze dat niet nodig had omdat ze al een kruiwagen had doet er niet eens toe. Het is een mooie meid en die kan natuurlijk niet op zichzelf omhoog geklommen zijn.

Sorry, maar die zienswijze is dus juist deel van het probleem.
Dat laatste ben ik met je eens. Het zal er bij sommige mannen zelfs voor zorgen dat het dit gedrag in stand houdt. En het zal er misschien bij sommige vrouwen voor zorgen dat ze ook hun eerbaarheid inzetten. Ik weet het niet en het is ook niet zo relevant. Mij maakt het geen reet uit wat Maan wel of niet heeft gedaan, dat moet ze lekker zelf weten. Als zij zich er maar goed bij voelt, maar dat vind ik in de hele discussie het doorslaggevende punt. Als de vrouw het prima vindt, is het prima. Zo niet, dan is er iets verkeerds gegaan.

Checken, double checken en dan pas de volgende stap. Het is niet zo moeilijk.
  zondag 30 januari 2022 @ 13:48:09 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203432679
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:36 schreef Zorro het volgende:

[..]
En wat dat is bepaal jij zeker? Want ik heb al heel vaak dingen als victim blaming benoemd zien worden wat dat helemaal niet is.
In mijn ervaring is dat het al gauw. 1 maar of ook het gedrag van (foute) vrouwen belichten wordt al victim blaming genoemd. In mijn ogen is dat onterecht maar het is kennelijk een gevoeligheid en hou me er daarom maar verre van tegenwoordig. Maar eigenlijk zou je dat niet moeten willen op een forum. Er zijn grijze gebieden die we voor het gemak nu toch zwart aan het kleuren zijn.

En als we inderdaad van het goede uitgaan en deze uitwassen willen uitbannen met zijn allen moeten we man en paard kunnen benoemen.

Kunnen benoemen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 30 januari 2022 @ 13:54:20 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203432777
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik weet niet of ik hier nog op mag reageren, maar ik zal proberen om ver van Timmmmms randje te blijven.
[..]
Ik denk dat die random dickpicks vooral worden verstuurd uit een soort totaal verknipt beeld rondom seksualiteit. Mannen die gewoon echt niet snappen dat vrouwen veel minder geven om een random mannenlijf dan andersom het geval is. Hoewel daar natuurlijk ook wel uitzonderingen op zijn, maar laat het initiatief voor dat soort zaken inderdaad bij de vrouw.

Dat sissen en gedoe op straat heeft niets met 'de jacht' te maken. Dat is precies wat jij zegt, stoer doen onder elkaar en gericht op het onbehagen van de ander. Het dient niet het doel van 'versieren'.
[..]
Dat dus inderdaad
[..]
Jouw visie tegen de mijne. Hoe jij dan weet dat ik er amper wat van weet maar jij het kennelijk wel goed in kan schatten is mij een raadsel. Ik ken in elk geval wat voorbeelden uit mijn directe omgeving waar vrouwen het ruiterlijk toe hebben gegeven. Natuurlijk is dat geen wetenschappelijke steekproef, maar het is ook een onderwerp waarvan je de cijfers nooit in beeld gaat krijgen.
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Het zal er bij sommige mannen zelfs voor zorgen dat het dit gedrag in stand houdt. En het zal er misschien bij sommige vrouwen voor zorgen dat ze ook hun eerbaarheid inzetten. Ik weet het niet en het is ook niet zo relevant. Mij maakt het geen reet uit wat Maan wel of niet heeft gedaan, dat moet ze lekker zelf weten. Als zij zich er maar goed bij voelt, maar dat vind ik in de hele discussie het doorslaggevende punt. Als de vrouw het prima vindt, is het prima. Zo niet, dan is er iets verkeerds gegaan.

Checken, double checken en dan pas de volgende stap. Het is niet zo moeilijk.
En dat laatste is nu dus precies wat ontbreekt in deze gevallen.
Er wordt, vanuit een machtspositie, direct vol op het orgel gegaan. Er wordt niet gecheckt of iemand misschien mogelijk interesse heeft, er wordt heel direct gedaan, met de zweem van consequenties als je er niet in mee gaat tot zelfs regelrechte dreiging ermee (bv de band als een natte krant laten spelen).

DAT is wat deze zaken grensoverschrijdend maakt.
Het is dus helemaal niet nodig er allerlei mogelijke voorbeelden bij te halen van mensen die wederzijdse interesse hadden en waarbij wel er op een normale manier mee omgegaan is. Het gaat hier over grensoverschrijdend gedrag, over mensen op de werkvloer heel direct en vergaand lastig vallen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203434676
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het is niet perse zo dat iets succes moet hebben om ermee door te gaan.
Zo is er vrijwel niemand die zit te wachten op een random dickpick, toch zijn er mannen die ze maar blijven sturen. Zelfde met vervelende manieren van ‘versieren’, gesis en gedoe op straat en ga zo maar door.

Een aantal van dat soort gedragingen gaan uiteindelijk niet eens zozeer om succes hebben ermee door te scoren, maar om het gevoel van onbehagen bij de ander wat de ‘beloning’ is voor de dader.

Het omhoog neuken wat je noemt weet je ook amper wat van.
Ja, het gebeurd, maar minder vaak dan je denkt. Die knappere vrouw die promotie maakt wordt er al snel van beschuldigd, of het nu waar is of niet.
Neem bv Maan, die in deze discussie veelvuldig genoemd is. De partijen waar het over gaat zeggen allemaal dat er niets gebeurd is, maar toch zijn vele mensen er ronduit van overtuigd dat ze het wel gedaan heeft.
Dat ze dat niet nodig had omdat ze al een kruiwagen had doet er niet eens toe. Het is een mooie meid en die kan natuurlijk niet op zichzelf omhoog geklommen zijn.

Sorry, maar die zienswijze is dus juist deel van het probleem.
Prima verhaal. Maar nu de oplossing. Zedenwetten aanpassen? Demonstreren op het museumplein?

Of gewoon "educate your sons" en dat moet dan genoeg zijn?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 31 januari 2022 @ 00:04:46 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203440914
Ik hoor steeds dat de mannen nu aan zet zijn, maar die hebben geen (of veel minder) een probleem. En daarnaast blijven vrouwen daarmee afhankelijk van anderen. Dan lig je op de panaltystip om misbruikt te worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 31 januari 2022 @ 08:50:36 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203442017

Gaat dit nummer ook over Ali B . Marco B, Rietbergen?
pi_203442063
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:

Gaat dit nummer ook over Ali B . Marco B, Rietbergen?
Op basis waarvan zou dat zo zijn? Omdat ze mee heeft gedaan aan de Voice gaat elk liefdesverdriet liedje over aanranding en verkrachting?

Ze zegt er zelf dit over:
quote:
Toen Meau het nummer Dat heb jij gedaan schreef, had ze geen idee dat het wel eens een hit zou kunnen worden. Het nummer gaat over een giftige relatie met een jongen waarin de jonge zangeres een paar jaar geleden zat. "Het is een heel persoonlijk nummer en had niet verwacht dat zoveel mensen zich erin zouden kunnen verplaatsen", vertelt Meau. "Maar nu blijkt dat juist heel veel mensen zich er in herkennen. Als je in zo'n situatie zit voel je je vaak niet begrepen. En nu ze mijn liedje horen denken ze: 'wow ik ben niet alleen hierin'."
Ze voelde zich in die betreffende relatie niet begrepen door de mensen om zich heen. Lijkt me dus niet te gaan over wat jij suggereert. Als je goed naar de tekst luistert is dat eigenlijk ook al duidelijk.
pi_203444029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het valt nu ook wel op, die Linda de Mol heeft ook geen contact met de normale wereld:

- Besloten om niets meer te zeggen, maar dan toch reageren
- Anderen voeren een hetze, en Angela de Jong is sneu en intens vals
- Ze wist niet wat Rietbergen uitspookte maar haar broer sprak de waarheid
- Rietbergen is verslaafd en wel voldoende kapotgemaakt
- Anderen halen smullend en hijgend de quotes uit zijn verband
- M'n familie steunt me
- Als ik ga werken wil ik alleen nog maar met lieve mensen werken (dus niet in de studio van The Voice dus :') )
- Ik krijg bakken met positieve post
- Wij zijn rijk en machtig, dus moeten kapot

En dan uiteindelijk! Een stukje voor de echte slachtoffers, die met haar in contact kunnen komen (alsof die dat nog zouden willen).
Ja ik blijf het echt een heel bijzondere reactie vinden... Zelfs als zij echt totaal nergens van op de hoogte was en puur slachtoffer is blijft de oorzaak liggen bij haar man, de voice coaches & haar broer die deze cultuur heeft laten gebeuren. Dan kun je wel op de Angela's van deze wereld schijten, maar sorry Lin, die heeft het niet veroorzaakt. Dan moet je toch echt wat dichterbij kijken
pi_203447145
Het is natuurlijk wel erg triest dat volwassen mensen zo met elkaar omgaan via de media.
pi_203457463
De hype is al weer over? Benieuwd hoe de zaken er na de rechtszaken voorstaan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203457550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De hype is al weer over? Benieuwd hoe de zaken er na de rechtszaken voorstaan.
het was dan ook "mooie" afleiding van 2 jaar corona gezeur.

Maar ik denk dat straks met de rechtzaken het wel weer hot word.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 12:38:31 #28
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203457739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De hype is al weer over? Benieuwd hoe de zaken er na de rechtszaken voorstaan.
https://www.nu.nl/the-voi(...)nderneemt-actie.html

Nieuw gevecht.
Contract is contract :)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 februari 2022 @ 13:54:53 #29
22592 crew  Ole
pi_203458754
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:37 schreef roninho het volgende:

[..]
Ja ik blijf het echt een heel bijzondere reactie vinden... Zelfs als zij echt totaal nergens van op de hoogte was en puur slachtoffer is blijft de oorzaak liggen bij haar man, de voice coaches & haar broer die deze cultuur heeft laten gebeuren. Dan kun je wel op de Angela's van deze wereld schijten, maar sorry Lin, die heeft het niet veroorzaakt. Dan moet je toch echt wat dichterbij kijken
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze tijdens Corona haar eigen huis moest schoonmaken :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 februari 2022 @ 13:55:39 #30
22592 crew  Ole
pi_203458759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/the-voi(...)nderneemt-actie.html

Nieuw gevecht.
Contract is contract :)
Ja maar nu komt de Voice hun deel van het contract (vooralsnog) niet na
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203459506
-ga weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door timmmmm op 02-02-2022 15:12:12 ]
-nee-
  woensdag 2 februari 2022 @ 08:05:23 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203468603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/the-voi(...)nderneemt-actie.html

Nieuw gevecht.
Contract is contract :)
Lijkt me gewoon dat hij 100% gelijk heeft. Kan me ook niet voorstellen dat er een rechter is die het niet met hem eens zou zijn.
Krekker is de bom!
  woensdag 2 februari 2022 @ 08:06:28 #33
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203468609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef Ole het volgende:

[..]
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze tijdens Corona haar eigen huis moest schoonmaken :'(
Was dat echt een ding? Wat dan? :P
Krekker is de bom!
pi_203469065
'Vrouwen die opmerkingen maakten over de seksuele intimidatie werd verteld dat het erbij hoorde en dat ze het moesten accepteren: ‘Speel mee, zwijg of ga weg’.

Herkenbaar, regisseur?
https://www.ad.nl/buitenl(...)erkrachten~af7f4e13/
  woensdag 2 februari 2022 @ 09:44:20 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203469419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 09:02 schreef Mondkapje het volgende:
'Vrouwen die opmerkingen maakten over de seksuele intimidatie werd verteld dat het erbij hoorde en dat ze het moesten accepteren: ‘Speel mee, zwijg of ga weg’.

Herkenbaar, regisseur?
https://www.ad.nl/buitenl(...)erkrachten~af7f4e13/
Walgelijk die giftige mannelijke machtsdynamiek.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203472867
Richard Kemper komt als eerste met tegengeluid: ‘Ik denk niet dat Marco Borsato het gedaan heeft’

Voor sommigen gaan de beschuldigingen naar Marco Borsato toe te ver. Zo ook bij zijn collega Richard Kemper, bekend van het duo Veldhuis & Kemper. Hij schrijft een column over wat hij er nu van vindt.

Hij geeft aan dat het volgens hem zo is dat als je maar lang genoeg in beeld bent als bekend figuur, je er een keer aan onderdoor gaat. Omdat mensen dan vroeg of laat klaar met je zijn, een houdbaarheidsdatum heb je als BN’er, aldus Richard.

Meeloper
‘Zou het principe van te vaak in beeld zijn misschien ook kunnen gelden voor iemand als Borsato? Dat mensen nadat ze je jarenlang elke avond op TV zien geen enkele moeite meer doen om af te wachten of de beschuldigingen waar zijn? Omdat ze door willen. Want het leven is een soort Instagram en iedereen raast sneller door zijn tijdlijn dan Victoria Koblenko van kapsel verandert.

Dat normale mensen snel klaar met je kunnen zijn, wist ik al, maar ik was stupéfait toen ik las dat ook het Gelredome afgelopen week de eretegels van Borsato zonder overleg verwijderde en afplakte. Vijfentwintig uitverkochte concerten en 800.000 toeschouwers vonden ze pas geleden nog de moeite waard om Marco met veel tromgeroffel op het schild te hijsen. Persberichten, foto’s, interviews. Alles om het GelreDome als concertlocatie mee te laten liften op de vleugels van Marco. Hij was hùn man. Hùn artiest. Hùn allessie.’

Van het GelreDome kan hij het maar niet bevatten. Hij vervolgt zijn pleidooi met:

‘Nu, een onbehandelde aangifte en een documentaire later vinden ze het volstrekt logisch om hem publiekelijk harder te laten vallen dan het dak van de Arena. Zonder rechtszaak, zonder uitspraak, zonder wederhoor. Zoveel stelt het dus voor als je als artiest wordt geroemd. Geen flikker. Ik hoor u denken “Ja maar als er zoveel klachten bij het GelreDome binnenkomen, moeten ze toch iets doen?” Nee dus. Ze hebben namelijk geen enkele klacht, verzoek of opmerking ontvangen. Niks! Dit is een gevalletje pro actief dolk steken.

En wat ik helemaal godsgeklaagd vind, is dat ze Borsato zelf niet eens op de hoogte hebben gesteld van zijn publiekelijke executie. Maar het allerergste is toch dat toen het GelreDome werd gevraagd wat ze zouden doen als de beschuldigingen onterecht bleken te zijn, ze doodleuk antwoordden: “Eeeh… Daar hebben we het eigenlijk nog helemaal niet over gehad”. Dit verzin je toch niet? Dan ben je als organisatie een ongelofelijke, schijnheilige opportunistische meeloper.

Zelfs als ik bij mijn puber ín zijn jas een pakje peuken vindt, brandplekken in zijn matras en as in zijn haar vraag ik eerst aan hemzelf: “Heb je gerookt?” voordat ik hem voor straf twee dagen achter een dvd-tje van De Toppers op repeat zet. Voor de goede orde, ik weet helemaal niet of Borsato wel of niet schuldig is. Ik denk het niet. Dat is niet relevant en ik zou het normaal nooit zeggen, maar in een land waar iedereen je blijkbaar straffeloos door de modder mag sleuren, de grond in mag trappen en kapot mag maken voordat iemand weet hoe het zit, leek het me tijd voor een klein tegengeluidje. Bij deze.

Richard Kemper’

Bron: Veldhuis en Kemper

Exact hetzelfde zie je gebeuren op social media ook hier op SHO, schandalig.
  woensdag 2 februari 2022 @ 14:37:10 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203472948
Iedereen ziet toch hoe hij telkens als een vieze oom aan die jonge meiden zit? Als er dan ook een aangifte ligt, is het inderdaad snel klaar met je carrière.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203474292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:37 schreef Perrin het volgende:

Iedereen ziet toch hoe hij telkens als een vieze oom aan die jonge meiden zit? Als er dan ook een aangifte ligt, is het inderdaad snel klaar met je carrière.
In dat geval zit hij al 20 jaar voor het oog van de camera, met miljoenen kijkers per welke soort uitzending ook aan iedereen. M/v oud/jong.

Een aangifte is geen veroordeling.
pi_203474935
Weer een grijs gebied-gevalletje erbij.

https://www.nu.nl/the-voi(...)oice-of-holland.html
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203486304
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Za het volgende:
Richard Kemper komt als eerste met tegengeluid: ‘Ik denk niet dat Marco Borsato het gedaan heeft’

Voor sommigen gaan de beschuldigingen naar Marco Borsato toe te ver. Zo ook bij zijn collega Richard Kemper, bekend van het duo Veldhuis & Kemper. Hij schrijft een column over wat hij er nu van vindt.

Hij geeft aan dat het volgens hem zo is dat als je maar lang genoeg in beeld bent als bekend figuur, je er een keer aan onderdoor gaat. Omdat mensen dan vroeg of laat klaar met je zijn, een houdbaarheidsdatum heb je als BN’er, aldus Richard.

Meeloper
‘Zou het principe van te vaak in beeld zijn misschien ook kunnen gelden voor iemand als Borsato? Dat mensen nadat ze je jarenlang elke avond op TV zien geen enkele moeite meer doen om af te wachten of de beschuldigingen waar zijn? Omdat ze door willen. Want het leven is een soort Instagram en iedereen raast sneller door zijn tijdlijn dan Victoria Koblenko van kapsel verandert.

Dat normale mensen snel klaar met je kunnen zijn, wist ik al, maar ik was stupéfait toen ik las dat ook het Gelredome afgelopen week de eretegels van Borsato zonder overleg verwijderde en afplakte. Vijfentwintig uitverkochte concerten en 800.000 toeschouwers vonden ze pas geleden nog de moeite waard om Marco met veel tromgeroffel op het schild te hijsen. Persberichten, foto’s, interviews. Alles om het GelreDome als concertlocatie mee te laten liften op de vleugels van Marco. Hij was hùn man. Hùn artiest. Hùn allessie.’

Van het GelreDome kan hij het maar niet bevatten. Hij vervolgt zijn pleidooi met:

‘Nu, een onbehandelde aangifte en een documentaire later vinden ze het volstrekt logisch om hem publiekelijk harder te laten vallen dan het dak van de Arena. Zonder rechtszaak, zonder uitspraak, zonder wederhoor. Zoveel stelt het dus voor als je als artiest wordt geroemd. Geen flikker. Ik hoor u denken “Ja maar als er zoveel klachten bij het GelreDome binnenkomen, moeten ze toch iets doen?” Nee dus. Ze hebben namelijk geen enkele klacht, verzoek of opmerking ontvangen. Niks! Dit is een gevalletje pro actief dolk steken.

En wat ik helemaal godsgeklaagd vind, is dat ze Borsato zelf niet eens op de hoogte hebben gesteld van zijn publiekelijke executie. Maar het allerergste is toch dat toen het GelreDome werd gevraagd wat ze zouden doen als de beschuldigingen onterecht bleken te zijn, ze doodleuk antwoordden: “Eeeh… Daar hebben we het eigenlijk nog helemaal niet over gehad”. Dit verzin je toch niet? Dan ben je als organisatie een ongelofelijke, schijnheilige opportunistische meeloper.

Zelfs als ik bij mijn puber ín zijn jas een pakje peuken vindt, brandplekken in zijn matras en as in zijn haar vraag ik eerst aan hemzelf: “Heb je gerookt?” voordat ik hem voor straf twee dagen achter een dvd-tje van De Toppers op repeat zet. Voor de goede orde, ik weet helemaal niet of Borsato wel of niet schuldig is. Ik denk het niet. Dat is niet relevant en ik zou het normaal nooit zeggen, maar in een land waar iedereen je blijkbaar straffeloos door de modder mag sleuren, de grond in mag trappen en kapot mag maken voordat iemand weet hoe het zit, leek het me tijd voor een klein tegengeluidje. Bij deze.

Richard Kemper’

Bron: Veldhuis en Kemper

Exact hetzelfde zie je gebeuren op social media ook hier op SHO, schandalig.
Ik snap dat bashen ook niet.
Waarom bij Borsato wel, maar wordt die Hazes Sr nog steeds de hemel ingeprezen terwijl hij wél al zijn snikkel in Rachel stopte terwijl ze nog 15 was?
Hypocriet ten top
pi_203486802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Toine51 het volgende:

Ik snap dat bashen ook niet.
Waarom bij Borsato wel, maar wordt die Hazes Sr nog steeds de hemel ingeprezen terwijl hij wél al zijn snikkel in Rachel stopte terwijl ze nog 15 was?
Hypocriet ten top
Bv inderdaad.

Nu wordt Marco slechts beschuldigd van aanrakerigheid door een fan, dus dat is ook nog eens van een geheel andere orde.

Hazes is dagelijks op de radio en iedereen zingt mee, en zijn zoon bedriegt zijn partner uitvoerig uitgemeten on camera lebberend aan de coke met anderen, ook niks mis mee. Waylon legde het aan met Bibi wiens coach hij was en maakte haar zwanger, nobody cares (stel dat Marco dat had gedaan) Kleine mishandeld zijn vrouw, zijn nieuwe album ligt klaar.

Marco is een makkelijke prooi, en de bloedhonden springen er bovenop.
pi_203495447
Trainer vrouwenvoetbal Spanje:

Santiso zei verder onder meer dit in de geluidsopname uit november. ,,We moeten een goed meisje uitzoeken, maar wel een volwassene, zodat we onszelf niet in de problemen brengen, en haar allemaal te pakken nemen. Dat is wat een staf, een team echt bij elkaar brengt. Kijk naar het lot van Arandina: ze promoveerden direct.”
https://www.bndestem.nl/s(...)0d047ca19f&auth_rd=1

En denk je dat ze hem ontslaan?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:15:13 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203500540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik snap dat bashen ook niet.
Waarom bij Borsato wel, maar wordt die Hazes Sr nog steeds de hemel ingeprezen terwijl hij wél al zijn snikkel in Rachel stopte terwijl ze nog 15 was?
Hypocriet ten top
Waarom alles of niets? Je kunt toch ook analyseren dat er in de tijd van Hazes geen/andere mores waren op dit vlak en het daardoor bij hem geen rol heeft gespeeld (en dat kun je vervolgens veroordelen), terwijl je tegelijkertijd, middels voortschrijdend inzicht, het gedrag van Borsato wel afkeurt?

Of moeten we nu op zoek naar alle gevallen die we eerder niet keihard veroordeelden, en mogen we dan pas iets over Borsato zeggen? 'Wacht eens even, Polanski kon destijds gewoon films blijven maken, dus handen af van Borsato!'

Ik vind dat altijd van die onlogische redenaties. Ik snap het nut er ook niet van in discussies/meningsvorming.

- Overigens vind ik het ook wel dubieus om Borsato te veroordelen voordat duidelijk is wat hij gedaan heeft hoor. Maar het ging mij hier louter even om het argument: alles of niets om je een oordeel te mogen vormen over iets. Als onderdeel van een debat/discussie.

[ Bericht 9% gewijzigd door Duderinnetje op 04-02-2022 12:23:44 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203500677
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik snap dat bashen ook niet.
Waarom bij Borsato wel, maar wordt die Hazes Sr nog steeds de hemel ingeprezen terwijl hij wél al zijn snikkel in Rachel stopte terwijl ze nog 15 was?
Hypocriet ten top
Dat was heel lang geleden, ze zijn zelf lang en gelukkig getrouwd en hij is dood.
Daarom misschien?
pi_203500773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Waarom alles of niets? Je kunt toch ook analyseren dat er in de tijd van Hazes geen/andere mores waren op dit vlak en het daardoor bij hem geen rol heeft gespeeld (en dat kun je vervolgens veroordelen), terwijl je tegelijkertijd, middels voortschrijdend inzicht, het gedrag van Borsato wel afkeurt?

Ik vind dat altijd van die onlogische redenaties.
Ook in de tijd van Hazes was sex met kinderen strafbaar.
Dat is geen voortschrijdend inzicht.
Desondanks 'zingt half Nederland met Hazes'.


quote:
- Overigens vind ik het ook wel dubieus om Borsato te veroordelen voordat duidelijk is wat hij heeft gedaan.
Gelukkig en zo hoort het ook.

Mannen begeven zich heden zonder het te weten mogelijk op glad ijs, en hun leven is verruiineerd. Bv, zanger geeft optreden, volwassen fans bieden zich na afloop aan en er volgt een cafebezoek plus intieme nacht. Een paar jaar later vraagt de fan in kwestie zich of of ze het echt wel gewild heeft toen, met name omdat hij tegen de belofte in nooit meer iets liet horen, ze doet aangifte van verkrachtig, en middels het waar rook is is vuur principe is de carrière van de zanger over.
pi_203500895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef Za het volgende:

[..]
Ook in de tijd van Hazes was sex met kinderen strafbaar.
Dat is geen voortschrijdend inzicht.
Desondanks 'zingt half Nederland met Hazes'.
[..]
Gelukkig en zo hoort het ook.

Mannen begeven zich heden zonder het te weten mogelijk op glad ijs, en hun leven is verruiineerd. Bv, zanger geeft optreden, volwassen fans bieden zich na afloop aan en er volgt een cafebezoek plus intieme nacht. Een paar jaar later vraagt de fan in kwestie zich of of ze het echt wel gewild heeft toen, met name omdat hij tegen de belofte in nooit meer iets liet horen, ze doet aangifte van verkrachtig, en middels het waar rook is is vuur principe is de carrière van de zanger over.
Wellicht herinner ik het mij verkeerd maar in. Nederland kennen we hier geen voorbeelden van.

En kan ook niet want half Nederland valt dan over Maan / Iris / Famke geen omdat die arme man het slachtoffer is het slachtoffer heen
pi_203501462
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dat was heel lang geleden, ze zijn zelf lang en gelukkig getrouwd en hij is dood.
Daarom misschien?
Je snapt het niet echt hé?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:16:36 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203501588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef Za het volgende:

[..]
Ook in de tijd van Hazes was sex met kinderen strafbaar.
Dat is geen voortschrijdend inzicht.
Desondanks 'zingt half Nederland met Hazes'.
[..]

Kennelijk waren de mores desondanks anders, want er was geen schandaal. Dat was nota bene het hele punt: er was daaromtrent geen schandaal.

Maar nogmaals, het ging erom dat een whataboutism een drogreden is die in de grond niet kan bijdragen aan meningsvorming.
Maar laten we maar gewoon weer over gaan tot de orde van de dag. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203501753
Manuel Broekman vrijgesproken van aanranding

https://www.ad.nl/show/ma(...)aanranding~a1d9f770/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203502412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:23 schreef RipCity het volgende:
Manuel Broekman vrijgesproken van aanranding

https://www.ad.nl/show/ma(...)aanranding~a1d9f770/
Is die foto ook nog getoond of was dat te emotioneel en te gevoelig?

quote:
Daarin zegt de acteur zich niet te herinneren met de barvrouw op de foto te zijn geweest omdat hij door zijn bekendheid vaker voor een selfie wordt gevraagd. ,,Wel kan ik zeggen dat ik tijdens het maken van een foto niemand ooit op een plek heb aangeraakt. Ik heb niemand aangerand”, zegt hij daarin onder meer. ,,De beschuldiging is erg hard aangekomen. Ik ben erg geschrokken.”
pi_203503145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je snapt het niet echt hé?
Ok het was geen andere tijd, het was ongewenst, andre is aangeklaagd voor aanranding, hij leeft nog en we zingen geen liedjes van Marco meer
Goed verhaal twan

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 14:40:18 ]
pi_203503622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik snap dat bashen ook niet.
Waarom bij Borsato wel, maar wordt die Hazes Sr nog steeds de hemel ingeprezen terwijl hij wél al zijn snikkel in Rachel stopte terwijl ze nog 15 was?
Hypocriet ten top
Wat Kemper ergens van vindt, is niet relevant.

Feit is dat er een aangifte tegen Marco B. ligt en dat de advocaat claimt dat hij hiervoor over bewijsmiddelen beschikt.
pi_203503663
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ok het was geen andere tijd, het was ongewenst, andre is aangeklaagd voor aanranding, hij leeft nog en we zingen geen liedjes van Marco meer
Goed verhaal twan
Je snapt het nog niet hé?
Nou, nog een keer dan;

We cancellen iemand volledig, geen muziek meer draaien, beelden weg.Waarom? Omdat er een aangifte ligt die nog niet eens bewezen is. Ja? Dus deze "feiten" zijn dus tegenwoordig genoeg om iemand al bij voorbaat schuldig te verklaren.

Als dat nu al de gang van zaken is hedendaags, dan is het toch raar, vreemd, hypocriet, om nog wel Hazes Sr te draaien, of zie ik iets verkeerd? En kon niet met verleden tijd aan, want we janken ook om slavernij ( ja is iets anders) van 150 jaar geleden.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:26:09 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203505599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je snapt het nog niet hé?
Nou, nog een keer dan;

We cancellen iemand volledig, geen muziek meer draaien, beelden weg.Waarom? Omdat er een aangifte ligt die nog niet eens bewezen is. Ja? Dus deze "feiten" zijn dus tegenwoordig genoeg om iemand al bij voorbaat schuldig te verklaren.

Als dat nu al de gang van zaken is hedendaags, dan is het toch raar, vreemd, hypocriet, om nog wel Hazes Sr te draaien, of zie ik iets verkeerd? En kon niet met verleden tijd aan, want we janken ook om slavernij ( ja is iets anders) van 150 jaar geleden.
Iemand kan volgens de wet onschuldig zijn en tegelijkertijd iets slechts doen waar iedereen tegen is. Zo is het in de politiek al snel een probleem om de schijn tegen te hebben, bijvoorbeeld bij belangenverstrengeling. Je hebt tenslotte een voorbeeldfunctie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203508854
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:08:53 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203508912
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203515489
Waylon in tranen aan tafel bij Beau over The Voice: ‘Misschien ben ik gewoon een naïeve lul geweest’
Waylon neemt het zichzelf kwalijk dat hij nooit op de hoogte is geweest van het seksueel overschrijdende gedrag achter de schermen bij The Voice of Holland. De zanger gaf vrijdagavond voor het eerst op televisie emotioneel een reactie op de perikelen rond de talentenjacht.
https://www.ad.nl/show/wa(...)ul-geweest~aaf43026/

Je kan hem gerust ook een slachtoffer noemen als je ziet hij hij verrot gescholden werd door Ali B.
Vrouwen én mannen zijn slachtoffer daarom moet er ook beter op gelet worden.
De vijand is subtiel, ik geloof best dat ze het niet doorhadden, dat het een klein groepje was. Soort zoekt soort, zeggen ze wel eens. Het zou mooi zijn als daar meer duidelijkheid over kwam want nu wordt er alleen maar gespeculeerd.
Linda de Mol is ook slachtoffer, John de Mol is ook slachtoffer.

Ligt het alleen aan de mannen, houden die elkaar te veel de hand boven het hoofd?
Mijn ervaring is wel dat mannen je (subtiel) waarschuwen voor andere mannen maar soms interpreteer je het als jaloezie, soms houd je het mee in je achterhoofd en denkt: ik moet er zelf achterkomen, soms ben je gewoon verkeerd geinformeerd, zoals: oogcontact is alles. Dat heb ik ergens in mijn jeugd geleerd blijkbaar. Nooit op oogcontact afgaan want dat zegt helemaal niets. Maar welke vrouw weet dat?
Nu is er weer die docu van de vriendin van Peter R. de Vries waar ook oogcontact als het belangrijkste element wordt genoemd. Duizenden vrouwen zien dat en krijgen wéér dat verkeerde beeld mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mondkapje op 05-02-2022 10:03:53 ]
pi_203517023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:43 schreef Mondkapje het volgende:
Waylon in tranen aan tafel bij Beau over The Voice: ‘Misschien ben ik gewoon een naïeve lul geweest’
Waylon neemt het zichzelf kwalijk dat hij nooit op de hoogte is geweest van het seksueel overschrijdende gedrag achter de schermen bij The Voice of Holland. De zanger gaf vrijdagavond voor het eerst op televisie emotioneel een reactie op de perikelen rond de talentenjacht.
https://www.ad.nl/show/wa(...)ul-geweest~aaf43026/

Je kan hem gerust ook een slachtoffer noemen als je ziet hij hij verrot gescholden werd door Ali B.
Vrouwen én mannen zijn slachtoffer daarom moet er ook beter op gelet worden.
De vijand is subtiel, ik geloof best dat ze het niet doorhadden, dat het een klein groepje was. Soort zoekt soort, zeggen ze wel eens. Het zou mooi zijn als daar meer duidelijkheid over kwam want nu wordt er alleen maar gespeculeerd.
Linda de Mol is ook slachtoffer, John de Mol is ook slachtoffer.

Ligt het alleen aan de mannen, houden die elkaar te veel de hand boven het hoofd?
Mijn ervaring is wel dat mannen je (subtiel) waarschuwen voor andere mannen maar soms interpreteer je het als jaloezie, soms houd je het mee in je achterhoofd en denkt: ik moet er zelf achterkomen, soms ben je gewoon verkeerd geinformeerd, zoals: oogcontact is alles. Dat heb ik ergens in mijn jeugd geleerd blijkbaar. Nooit op oogcontact afgaan want dat zegt helemaal niets. Maar welke vrouw weet dat?
Nu is er weer die docu van de vriendin van Peter R. de Vries waar ook oogcontact als het belangrijkste element wordt genoemd. Duizenden vrouwen zien dat en krijgen wéér dat verkeerde beeld mee.
Het word idd soms afgedaan als jaloezie.
Je ziet ook vaak dat vrouwen op bepaalde mannen vallen, foute mannen.
het klassiekertje:
https://www.dumpert.nl/item/319461_d5ce9067
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 15:39:17 #59
8781 crew  Frutsel
pi_203555744
quote:
Inmiddels vijf aangiftes en twintig meldingen na BOOS-uitzending over The Voice

De politie heeft naar aanleiding van de BOOS-uitzending over The voice of Holland inmiddels vijf aangiften ontvangen en nog eens twintig meldingen gekregen over onder meer aanranding en verkrachting. Er zijn geen nieuwe aangiften bij gekomen, wel een aantal nieuwe meldingen. Vanwege de privacy van betrokkenen kan de politie verder geen details bekendmaken.

"De afgelopen weken hebben zich bij de politie tientallen slachtoffers van mogelijk seksueel misbruik en/of ongewenst seksueel gedrag gemeld", meldt de politie maandag. Het Openbaar Ministerie is bezig met de beoordelingen van deze meldingen, maar kan nog niet zeggen op welke termijn dat is afgerond.

De politie maakt een onderscheid tussen meldingen en aangiften. Een melding leidt in beginsel niet tot een strafrechtelijk onderzoek, een aangifte kan wel tot een onderzoek onder leiding van het OM leiden.

De politie benadrukt dat slachtoffers ook de komende tijd met hun verhaal bij haar terechtkunnen. "We zien dat er een breed maatschappelijk debat over seksueel grensoverschrijdend gedrag op gang is gekomen. En dat er een beweging in gang is gezet: het is drukker dan normaal met mensen die de zedenteams bellen."

Niet alleen slachtoffers rond TVOH pakken de telefoon op. De meeste telefoontjes hebben niets te maken met dat programma. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om meldingen over aanranding, verkrachting of seksueel misbruik dat jaren geleden heeft plaatsgevonden."

Na de onthullingen van Tim Hofman en zijn team in de BOOS-aflevering van 20 januari stapten al verschillende kandidaten en oud-kandidaten van de talentenjacht naar de politie. Sommigen deden dat daarvóór al; zo was in de video te zien dat een vrouw aangifte van verkrachting deed tegen Ali B.

Vrouwen hopen dat meer mensen zich melden
Advocaat Sébas Diekstra, die vier vrouwen bijstaat die slachtoffer zouden zijn geworden, laat desgevraagd aan NU.nl weten dat het aantal meldingen en aangiften in grote lijnen bij hen bekend was.

Volgens Diekstra gaat het om "slechts een beperkt gedeelte van het aantal negatieve ervaringen binnen het programma", aldus de advocaat. "Het is ons gebleken dat er vrouwen zijn die hun verhaal wel willen doen, maar het gewoonweg niet durven uit angst voor onder andere represailles. Mijn cliënten hopen dat deze vrouwen zich nu gesterkt voelen om de stap naar voren te maken en contact opnemen met de politie."
  maandag 7 februari 2022 @ 16:20:00 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203556305
Ontzettend naar wat daar gebeurde maar elk nadeel hep zijn voordeel: hopelijk durven slachtoffers van deze ellende nu sneller hulp te zoeken. Zo maken we onze samenleving steeds een beetje leuker, helaas zijn daar voor dit soort ellende blijkbaar wel eerst schandalen voor nodig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203571375
VPRO heeft goed artikel geplaatst over seksuele intimidatie die geworteld zit in de muziekindustrie.
Er gebeuren goeie dingen:
Belangrijkste punt is dat het in een machocultuur voor veel vrouwen doodvermoeiend is om de enige vrouw in de kamer te zijn, en dat dat systeem nooit verandert tenzij er méér vrouwen rondlopen. Het gesprek over quota (in de muziekindustrie) speelt natuurlijk al jaren, maar daarbij ging het vaak over de hoeveelheid vrouwen op festival line-ups. Zo ging Primavera voor de volle 50/50 line-up, en zagen we ook in Nederland een forse toename van vrouwelijke artiesten op de posters. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet óók achter de schermen kan. Er zijn zelfs internationale acts als The Knife/Fever Ray die er zaak van maken om met een 50/50 crew op tour te gaan. Lotje Horvers werkt als tourmanager van die band, en van M83 en Robyn, en zij zíét hoe het eraan toegaat op die 50/50 tours: vrouwelijke crewleden zijn meer op hun gemak, er heerst geen kleedkamercultuur, en dat is óók fijn voor de mannen die zich niet op hun gemak voelen bij een macho ver-pis-wedstrijd. Want ja, die zijn er natuurlijk ook gewoon.
https://3voor12.vpro.nl/a(...)n-het-fundament.html

Programma Villademusica zou herhaald worden, maar gaat niet door.
https://www.ad.nl/show/vp(...)-wangedrag~a08bd4dd/
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:37:29 #62
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203572412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:11 schreef Mondkapje het volgende:
VPRO heeft goed artikel geplaatst over seksuele intimidatie die geworteld zit in de muziekindustrie.
Er gebeuren goeie dingen:
Belangrijkste punt is dat het in een machocultuur voor veel vrouwen doodvermoeiend is om de enige vrouw in de kamer te zijn, en dat dat systeem nooit verandert tenzij er méér vrouwen rondlopen. Het gesprek over quota (in de muziekindustrie) speelt natuurlijk al jaren, maar daarbij ging het vaak over de hoeveelheid vrouwen op festival line-ups. Zo ging Primavera voor de volle 50/50 line-up, en zagen we ook in Nederland een forse toename van vrouwelijke artiesten op de posters. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet óók achter de schermen kan. Er zijn zelfs internationale acts als The Knife/Fever Ray die er zaak van maken om met een 50/50 crew op tour te gaan. Lotje Horvers werkt als tourmanager van die band, en van M83 en Robyn, en zij zíét hoe het eraan toegaat op die 50/50 tours: vrouwelijke crewleden zijn meer op hun gemak, er heerst geen kleedkamercultuur, en dat is óók fijn voor de mannen die zich niet op hun gemak voelen bij een macho ver-pis-wedstrijd. Want ja, die zijn er natuurlijk ook gewoon.
https://3voor12.vpro.nl/a(...)n-het-fundament.html

Programma Villademusica zou herhaald worden, maar gaat niet door.
https://www.ad.nl/show/vp(...)-wangedrag~a08bd4dd/
Schijnt om Bram van Splunteren te gaan.
pi_203572777
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Mishu het volgende:

[..]
Schijnt om Bram van Splunteren te gaan.
Dat gaat om een incident uit 1989.
https://www.parool.nl/kun(...)uldigingen~b0dff973/

33 jaar geleden .... komt er even een lijk uit de kast vallen zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Vis een optie? dinsdag 8 februari 2022 @ 18:44:44 #64
70532 loveli
N
pi_203573125
Geen dickpic?
crap in = crap out
pi_203576571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:43 schreef Mondkapje het volgende:
Waylon in tranen aan tafel bij Beau over The Voice
De zanger gaf vrijdagavond voor het eerst op televisie emotioneel een reactie op de perikelen rond de rond de talentenjacht.
Oh please houd op met deze, dit soort reacties maken mij zeer achterdochtig.

Daarbij heeft Waylon als coach zelf een aantal jaar terug een relatie aangeknoopt met kandidaat Bibi, met wie hij later een kind kreeg (stel dat Marco dat had gedaan).

Alles prima en gezellig enzo, maar laat dat zeer emotionele in tranen maar achterwege.
pi_203576683
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef Za het volgende:

[..]
Oh please houd op met deze, dit soort reacties maken mij zeer achterdochtig.

Daarbij heeft Waylon als coach zelf een aantal jaar terug een relatie aangeknoopt met kandidaat Bibi, met wie hij later een kind kreeg (stel dat Marco dat had gedaan).

Alles prima en gezellig enzo, maar laat dat zeer emotionele in tranen maar achterwege.
Ja, bij "It takes two" zat ze in zijn team in 2017 maar wil je nu zeggen dat dat ongewenst was? Heeft Bibi hem aangeklaagd?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 22:40:49 #67
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203576768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Heeft Bibi hem aangeklaagd?
Mochten ze ooit uit elkaar gaan, wellicht dat ze er dan opeens mee komt ;)
Krekker is de bom!
pi_203576800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mochten ze ooit uit elkaar gaan, wellicht dat ze er dan opeens mee komt ;)
Dan zal ze nog heel wat interviews moeten terugdraaien ;)

quote:
Bibi zag Waylon totaal niet zitten: ‘Irritant hoe vrouwen tegen hem aan kwijlden’
YouTuber Bibi Breijman (28) had nog net geen hekel aan Waylon voordat ze in 2017 een relatie met hem kreeg. Ze vond hem niet eens aardig toen hij haar coach was bij de zangwedstrijd It Takes 2. ,,Al die vrouwen die zo tegen hem aan kwijlden, ik vond het vooral irritant.’’

De vonk tussen de voormalig Oh Oh Cherso-ster en de 40-jarige zanger sloeg pas over toen hij haar vroeg op te treden bij zijn concerten in Ahoy, zegt Breijman tegen Vrouw. Ze leerde toen een hele andere kant van de ogenschijnlijk ruwe artiest kennen.

„Privé is hij veel liever dan wanneer hij aan het werk is’’, zegt Bibi, die met Waylon It Takes 2 won. ,,Willem is heel emotioneel. Ik vind het mooi dat hij zo openstaat voor alles. Ik huil alleen als ik erg verdrietig ben, dus in het begin dacht ik: ‘Jee, wat is hij vaak triest.’ Maar hij huilt ook als hij iets heel mooi vindt. Ik heb daarvan geleerd dat je het niet hoeft te verbergen als je moet huilen. Het is juist mooi om je gevoelens te uiten.”

Dankzij Willem Bijkerk, zoals Waylon echt heet, durfde ze zelf ook kwetsbaar te zijn. Zo gaf Bibi eind 2017 toe dat de druk van haar YouTube-bestaan te groot was geworden en ze kampte met een burn-out. ,,Dat ik uiteindelijk brak, kwam denk ik door mijn relatie met Willem. Ik had de liefde van mijn leven gevonden. Ik was in een warm bad beland, in een veilige omgeving. Ik kon breken omdat ik wist dat hij mijn vangnet was."
  woensdag 9 februari 2022 @ 00:37:50 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203577691
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef Za het volgende:

[..]
Oh please houd op met deze, dit soort reacties maken mij zeer achterdochtig.

Daarbij heeft Waylon als coach zelf een aantal jaar terug een relatie aangeknoopt met kandidaat Bibi, met wie hij later een kind kreeg (stel dat Marco dat had gedaan).

Alles prima en gezellig enzo, maar laat dat zeer emotionele in tranen maar achterwege.
Volgens mij was dat programma een BN’er-feestje waarbij zangers gekoppeld werden aan bekende anderen. Net als Sterren Dansen en dat soort crap. Dus dan heb je geen machtsverhouding, geen dynamiek waarin de één mogelijk de toekomst bepaalt voor de ander.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203583894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Volgens mij was dat programma een BN’er-feestje waarbij zangers gekoppeld werden aan bekende anderen. Net als Sterren Dansen en dat soort crap. Dus dan heb je geen machtsverhouding, geen dynamiek waarin de één mogelijk de toekomst bepaalt voor de ander.
Tja, die machtsverhoudingen. Wordt ook wel een beetje een grijsgedraaide plaat.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:36:48 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203583972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja, die machtsverhoudingen. Wordt ook wel een beetje een grijsgedraaide plaat.
:?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203583997
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
:?
Dat ik vind dat die kaart me iets te snel getrokken wordt. Als vrouw reken je in de huidige linkse woke-maatschappij zo af met iemand als je hem aangeeft/screenshots maakt van appjes etcetera.

Zeker appjes zijn juist voor vrouwen een prima machtswerktuig om zich hiertegen te verdedigen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:43:39 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203584067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat ik vind dat die kaart me iets te snel getrokken wordt. Als vrouw reken je in de huidige linkse woke-maatschappij zo af met iemand als je hem aangeeft/screenshots maakt van appjes etcetera.

Zeker appjes zijn juist voor vrouwen een prima machtswerktuig om zich hiertegen te verdedigen.
Relaties in machtsverhoudingen zijn per definitie ongelijkwaardig. Ik snap je punt niet. Leraar-leerling bijvoorbeeld.

Die hele hangende plaat van links en woke speel je maar lekker af in je eigen bubbeltje. Heeft er geen moer mee te maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:45:10 #74
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203584101
Wel mooi hoe steeds meer mensen gaan merken dat hun hele leven digitaal te grabbel ligt. Natuurlijk, de 'gewone man' heeft weinig te verbergen. Totdat je opeens een belangrijke positie ergens krijgt en dan blijkt dat alles wel terug te vinden is _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203584389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Volgens mij was dat programma een BN’er-feestje waarbij zangers gekoppeld werden aan bekende anderen. Net als Sterren Dansen en dat soort crap. Dus dan heb je geen machtsverhouding, geen dynamiek waarin de één mogelijk de toekomst bepaalt voor de ander.
Natuurlijk was die machtsverhouding er in dat programma net zo. Bibi was daar ook gewoon een B/C-artiestje op zoek naar A-status. En dat geldt voor een heel groot deel van the Voice artiesten ook.

Het is ook kul om te stellen dat liefde niet echt kan zijn in een machtsverhouding. Je moet je er alleen vanuit beide kanten bewust van zijn dat het een rol kan spelen. Binnen je ontluikende relatie, maar ook in de beeldvorming van de buitenkant.

Er zijn gewoon voorbeelden van leraren en leerlingen die heel gelukkige relaties hebben opgebouwd. Ik ken zelf iemand die iets met een patiënt is begonnen. Liefde op het eerste gezicht in de spreekkamer. Natuurlijk die begeleiding direct stopgezet, maar waarom zou dat niet kunnen?
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 16:49:21 #76
22592 crew  Ole
pi_203585689
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Relaties in machtsverhoudingen zijn per definitie ongelijkwaardig. Ik snap je punt niet. Leraar-leerling bijvoorbeeld.

Die hele hangende plaat van links en woke speel je maar lekker af in je eigen bubbeltje. Heeft er geen moer mee te maken.
Dat speelde in mijn middelbare schooltijd al. 100 jaar geleden. Daar zijn docenten om ontslagen, ook toen al
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:14:38 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203586001
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:49 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat speelde in mijn middelbare schooltijd al. 100 jaar geleden. Daar zijn docenten om ontslagen, ook toen al
Ja, is nooit oké geweest natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:16:07 #78
22592 crew  Ole
pi_203586018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja, is nooit oké geweest natuurlijk.
Bizar! conrector ook nog. Betrapt op school met een 15 jarige leerling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:17:19 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203586031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Natuurlijk was die machtsverhouding er in dat programma net zo. Bibi was daar ook gewoon een B/C-artiestje op zoek naar A-status. En dat geldt voor een heel groot deel van the Voice artiesten ook.

Het is ook kul om te stellen dat liefde niet echt kan zijn in een machtsverhouding. Je moet je er alleen vanuit beide kanten bewust van zijn dat het een rol kan spelen. Binnen je ontluikende relatie, maar ook in de beeldvorming van de buitenkant.

Er zijn gewoon voorbeelden van leraren en leerlingen die heel gelukkige relaties hebben opgebouwd. Ik ken zelf iemand die iets met een patiënt is begonnen. Liefde op het eerste gezicht in de spreekkamer. Natuurlijk die begeleiding direct stopgezet, maar waarom zou dat niet kunnen?
Toch denk ik dat het bij Bibi/Waylon anders was. Voor ons is ze een B-artiestje, maar ze was toen voor velen tien keer interessanter dan Waylon. En tien keer bekender, in bepaalde groepen.
Er is in elk geval onder BN'ers onderling een andere dynamiek dan wanneer je als meisje aan de Voice meedoet.

En natuurlijk kan het goed gaan. Het gaat nu om wanneer die positie misbruikt wordt, toch?
En iemand beweerde dat Waylon dat ook uitgespookt had wat betreft zijn huidige vrouw. Ik vond dat je hem dat niet voor de voeten kon werpen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203586116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Toch denk ik dat het bij Bibi/Waylon anders was. Voor ons is ze een B-artiestje, maar ze was toen voor velen tien keer interessanter dan Waylon. En tien keer bekender, in bepaalde groepen.
Er is in elk geval onder BN'ers onderling een andere dynamiek dan wanneer je als meisje aan de Voice meedoet.

En natuurlijk kan het goed gaan. Het gaat nu om wanneer die positie misbruikt wordt, toch?
En iemand beweerde dat Waylon dat ook uitgespookt had wat betreft zijn huidige vrouw. Ik vond dat je hem dat niet voor de voeten kon werpen.
Los van het feit dat Waylon overigens het concept 'huwelijkse trouw' ook geen vaandel gunt.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:26:18 #81
22592 crew  Ole
pi_203586131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Los van het feit dat Waylon overigens het concept 'huwelijkse trouw' ook geen vaandel gunt.
oh is dat zo?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203586157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:26 schreef Ole het volgende:

[..]
oh is dat zo?
Ja, dat is zo. Weet niet hoe het nu bij Bibi is natuurlijk, maar in eerdere relaties heeft hij nogal eens zijn nieuwe schoenen aangetrokken voor hij de oude weg deed.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:29:11 #83
22592 crew  Ole
pi_203586182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is zo. Weet niet hoe het nu bij Bibi is natuurlijk, maar in eerdere relaties heeft hij nogal eens zijn nieuwe schoenen aangetrokken voor hij de oude weg deed.
Kan best hoor, hij zal niet de eerste zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:29:45 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203586189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Los van het feit dat Waylon overigens het concept 'huwelijkse trouw' ook geen vaandel gunt.
Wat zou dat er mee te maken hebben dan?

Of moet er gewoon een puntje over Waylon worden gemaakt? :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:29:48 #85
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203586191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is zo. Weet niet hoe het nu bij Bibi is natuurlijk, maar in eerdere relaties heeft hij nogal eens zijn nieuwe schoenen aangetrokken voor hij de oude weg deed.
En vinden we dat nou wel of niet erg in het Westen? Ik proef enige mate van schizofrenie hierin.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203586208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wat zou dat er mee te maken hebben dan?

Of moet er gewoon een puntje over Waylon worden gemaakt? :D
Waylon interesseert mij nog minder de stront van de buurman.
pi_203586231
quote:
15s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En vinden we dat nou wel of niet erg in het Westen? Ik proef enige mate van schizofrenie hierin.

:{²
Bij wie? Ik vind trouw aan een partner zijn heel belangrijk. Als je elkaar zat bent, dan ga je bij elkaar weg en zoek je iemand anders. Prima, maar tijdens een relatie ben je trouw.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:34:59 #88
22592 crew  Ole
pi_203586268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bij wie? Ik vind trouw aan een partner zijn heel belangrijk. Als je elkaar zat bent, dan ga je bij elkaar weg en zoek je iemand anders. Prima, maar tijdens een relatie ben je trouw.
of je maakt daar afspraken over. Niet mijn ding maar voor sommigen werkt dat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203586281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:34 schreef Ole het volgende:

[..]
of je maakt daar afspraken over. Niet mijn ding maar voor sommigen werkt dat
Mijn post gaat over wat ik vind. En ik vind afspraken daarover geen gezonde relatie.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:36:01 #90
22592 crew  Ole
pi_203586287
Single zijn heeft zo zijn voordelen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203586290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Ole het volgende:
Single zijn heeft zo zijn voordelen!
Ik juich het al een jaar of twee toe ja.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 februari 2022 @ 17:37:42 #92
22592 crew  Ole
pi_203586308
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn post gaat over wat ik vind. En ik vind afspraken daarover geen gezonde relatie.
eens hoor. Maar soms (zie het toch vooral bij gays) werkt het wel
Nogmaals, ik ben dan liever single
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:26:01 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203587028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waylon interesseert mij nog minder de stront van de buurman.
Maar wat was je punt dan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:05:52 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203591608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dan zal ze nog heel wat interviews moeten terugdraaien ;)
[..]

En goedprater @Za vergelijkt bovenstaand interview met deze vele beschuldigingen van oa verkrachting en aanranding _O-
Laffe huichelaar
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:13:52 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203591790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik juich het al een jaar of twee toe ja.
Getver. Ben je zo'n lonely lustboy? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:30:38 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203592089
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bij wie? Ik vind trouw aan een partner zijn heel belangrijk. Als je elkaar zat bent, dan ga je bij elkaar weg en zoek je iemand anders. Prima, maar tijdens een relatie ben je trouw.
Ik constateer deze schizofrenie voornamelijk in het westen. Enerzijds moet je kunnen doen wat je wilt (lees als een lustige aap achter je loaded tool aanrennen) anderzijds moet je trouw zijn. Ik laat er de klassieke kijk op los en kan niet anders dan concluderen dat het nogal paradoxaal is.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203592165
quote:
15s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik constateer deze schizofrenie voornamelijk in het westen. Enerzijds moet je kunnen doen wat je wilt (lees als een lustige aap achter je loaded tool aanrennen) anderzijds moet je trouw zijn. Ik laat er de klassieke kijk op los en kan niet anders dan concluderen dat het nogal paradoxaal is.

:{²
Je mag volgens moderne Westerse moraal doen wat je wil zolang een ander er geen hinder van heeft. Verder, als je met je partner afspreekt geen seks met een ander te hebben wordt je geacht dat ook na te leven of omgekeerd als je afspreekt een open relatie te hebben, dan niet. Zo moeilijk is het allemaal niet en paradoxaal ook niet… leven en laten leven en behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wenst te worden.
pi_203626313
Do heeft een dubbele Rietberger gehad:

https://www.ad.nl/show/za(...)rietbergen~a5ca375e/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Miss 200.000.000! zaterdag 12 februari 2022 @ 10:46:44 #99
367000 roos94
pi_203626344
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Do heeft een dubbele Rietberger gehad:

https://www.ad.nl/show/za(...)rietbergen~a5ca375e/
Hij doet het al heel lang dus
pi_203626815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Do heeft een dubbele Rietberger gehad:

https://www.ad.nl/show/za(...)rietbergen~a5ca375e/
Hij heeft wat gedaan, zij heeft hem erop aangesproken en bij heeft het daarna niet weer gedaan. Waarom brengt ze dit na 20 jaar in de media? De kous zou gewoon af moeten zijn.
pi_203626855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij heeft wat gedaan, zij heeft hem erop aangesproken en bij heeft het daarna niet weer gedaan. Waarom brengt ze dit na 20 jaar in de media? De kous zou gewoon af moeten zijn.
Omdat er waarschijnlijk naar gevraagd is en/of ze er behoefte aan had om het te delen. Haar vrije keuze.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 februari 2022 @ 12:37:33 #102
22592 crew  Ole
pi_203627700
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Do heeft een dubbele Rietberger gehad:

https://www.ad.nl/show/za(...)rietbergen~a5ca375e/
Nah!!! We hadden het gister nog over Do in één van de Gates!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203701512
quote:
John van den Heuvel: 'Marco verdient tweede kans'
John van den Heuvel vindt dat Marco Borsato een tweede kans verdient. Zelfs als hij schuldig wordt bevonden van seksueel misbruik van een minderjarige...

John kon de aangifte tegen Marco Borsato in de Telegraaf als eerste bekendmaken en staat in nauw contact met de familie van het vermeende slachtoffer. Toch vindt hij het ook vreselijk voor de Borsato's. "In die situatie heb ik ook gedacht: hoe verschrikkelijk moet dat zijn voor zijn gezin?"
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203701561
quote:
Wat is dat nou weer voor een softe onzin.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:23:31 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203701570
quote:
Kortom, Marco is dus schuldig volgens hem?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203701590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kortom, Marco is dus schuldig volgens hem?
Daar twijfelt bijna niemand over. Alleen is dat pas een feit als een rechter hem ook veroordeeld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203702107
quote:
Net als ieder ander als de straf is uitgezeten. Maar waar elke andere Nederlander uitgekotst wordt gaat dat voor BNers niet op denk ik.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 17 februari 2022 @ 12:56:25 #108
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203702696
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij heeft wat gedaan, zij heeft hem erop aangesproken en bij heeft het daarna niet weer gedaan. Waarom brengt ze dit na 20 jaar in de media? De kous zou gewoon af moeten zijn.
Omdat hij het daarna wel weer heeft gedaan, alleen bij een weerloos slachtoffer.

Dit schetst een decennialang patroon van misbruik
Laffe huichelaar
pi_204511991
quote:
Ook Ellen ten Damme beschuldigt Ali B van seksueel ontoelaatbaar gedrag
In navolging van deelnemers aan The Voice beschuldigt nu ook Ellen ten Damme coach/rapper Ali B van seksueel grensoverschrijdend gedrag. De 54-jarige zangeres heeft daar recent een verklaring over afgelegd bij de politie.
Het zou gaan om een incident van acht jaar terug in Marokko rond de opnames van Ali B en de Muziekkaravaan, het programma van AvroTros waaraan zij deelnam. Ali B nam haar mee naar Meknes om inspiratie op te doen voor een nummer. Die samenwerking mondde uit in de song Dit is wie ik moest zijn.
https://www.ad.nl/show/oo(...)aar-gedrag~aeff3a47/
Ali :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204512642
Ali B zien we nooit meer op de tv, das dan weer een voordeel van deze ellende ^p^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204512884
Ik neem aan dat Ali nog een paar jaartjes in Dubai zich verstopt voor het OM op vakantie blijft?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 april 2022 @ 01:04:21 #112
22592 crew  Ole
pi_204513052
Ten Damme lijkt me stoer wijf. Zal er niet ingetrapt zijn denk
https://www.ad.nl/show/oo(...)aar-gedrag~aeff3a47/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204513135
Als je tegen die ten Damme je als zo'n gladjakker kan gedragen heb je wel een behoorlijke plaat voor je kop
-nee-
pi_204513249
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2022 01:23 schreef Marsenal het volgende:
Als je tegen die ten Damme je als zo'n gladjakker kan gedragen heb je wel een behoorlijke plaat voor je kop
Zij is echt zo erg een stoer wijf _O_

Had nooit wat met haar totdat ik een show zag van haar _O_

Ik ben fan O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 08:06:33 #115
367000 roos94
pi_204513588
En toch zal het mij niet verbazen als Ali B weer terugkeert..
pi_204513940
Het is natuurlijk wel jammer dat ze het al die tijd heeft stilgehouden want daardoor kon Ali B. doorgaan. Dat beseffen slachtoffers niet voldoende. Ook al word je misschien niet geloofd want het is het ene woord tegen het andere, zoals zij zegt, je hebt wel een alarm laten afgaan waardoor anderen gewaarschuwd zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mondkapje op 23-04-2022 09:46:33 ]
  zaterdag 23 april 2022 @ 09:36:16 #117
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_204514079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:06 schreef roos94 het volgende:
En toch zal het mij niet verbazen als Ali B weer terugkeert..
Wie wil nog met hem werken.?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_204514383
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2022 09:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Wie wil nog met hem werken.?
Ghetto kids, starfuckers en aandachtsgeile figuren.
SOONY
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 10:40:45 #119
367000 roos94
pi_204514542
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2022 09:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Wie wil nog met hem werken.?
Die laatste post van hem heeft 50k likes ook van bners dus genoeg mensen
  zaterdag 23 april 2022 @ 10:55:22 #120
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204514629
Ali B een baantje geven in de Jeugdzorg.
pi_204514706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 09:15 schreef Mondkapje het volgende:
Het is natuurlijk wel jammer dat ze het al die tijd heeft stilgehouden want daardoor kon Ali B. doorgaan. Dat beseffen slachtoffers niet voldoende. Ook al word je misschien niet geloofd want het is het ene woord tegen het andere, zoals zij zegt, je hebt wel een alarm laten afgaan waardoor anderen gewaarschuwd zijn.
Open hier de sekspijler eens zou ik zeggen. Of lees eens de reacties op dit topic: NWS / Belgisch OM onderzoekt klacht tegen Jean-Claude Van Damme........
Misschien snap je dan beter waarom vrouwen meestal hun mond maar houden en weer doorgaan. En er spelen ook nog andere redenen om er niets mee te doen.

In De Geknipte Gast legde Ten Damme uit waarom het zo lastig kan zijn om (gerechtelijke) stappen te zetten. ,,In algemene zin denk je: ‘Oh dat gaat heel lang duren, officieel gedoe, rechtszaken, toestanden, kost geld, allemaal gezeik. Daar moet je maar zin in hebben. Dat hele gedoe, is het me dat waard? Zedendelicten kunnen moeilijk worden bewezen. Omdat het meestal tussen twee mensen gebeurt waar niemand bij is. Het is zijn woord tegen het jouwe. Als ik aan mezelf denk, als ietwat bekende persoon, is het helemaal vervelend. Iedereen weet je te vinden. Weet waar je uithangt. Je bent heel kwetsbaar. Je moet er behoorlijk wat voor over hebben om iets aan de grote klok te hangen.”
pi_204514718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:06 schreef roos94 het volgende:
En toch zal het mij niet verbazen als Ali B weer terugkeert..
Bij Opsporing Verzocht
  zaterdag 23 april 2022 @ 11:29:36 #123
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204514842
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2022 09:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Wie wil nog met hem werken.?
Straks krijgt 'ie nog een baantje bij een of andere krant, waarvoor 'ie als ervaringsdeskundige reportages maakt over het helpen van afgegleden jeugd of zo.

Zie de Treitervlogger.
pi_204515794
Ali B ontkent beschuldigingen van Ellen ten Damme: ‘Vrolijke onschuldige flirt’

https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/

Ali B is een Marokkaan. @GGMM (je reageert toch niet) @maxi-mus
  zaterdag 23 april 2022 @ 13:40:16 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204515875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Ali B ontkent beschuldigingen van Ellen ten Damme: ‘Vrolijke onschuldige flirt’

https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/

Ali B is een Marokkaan. @:GGMM (je reageert toch niet) @:maxi-mus
Advocaat Bart Swier die Ali B bijstaat, vult aan: ,,Volgens Ali B is er niets voorgevallen tussen hem en Ellen ten Damme wat grensoverschrijdend was. Dat volgt ook uit hun vriendschappelijke contact na 2014. Haar beschuldigingen in de media hebben hem dan ook pijnlijk verrast maar wie eenmaal publiekelijk verdacht is gemaakt, is kennelijk een gemakkelijk mikpunt. Wie werkelijk meent een terecht verwijt te hebben, die meldt zich niet in een talkshow, maar bij justitie.

Dat heeft ze ook gedaan, domme lul.
pi_204515978
In elk geval heeft het niet zo lang kunnen duren als bij bv Jimmy Saville en Bill Cosby, we gaan vooruit.
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 14:03:31 #127
367000 roos94
pi_204516046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef Mondkapje het volgende:
In elk geval heeft het niet zo lang kunnen duren als bij bv Jimmy Saville en Bill Cosby, we gaan vooruit.
Heb je die docu van savile gezien op netflix dacht ik. Bizaaar
pi_204516094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Ali B ontkent beschuldigingen van Ellen ten Damme: ‘Vrolijke onschuldige flirt’

https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/

Ali B is een Marokkaan. @:GGMM (je reageert toch niet) @:maxi-mus
'Vrolijke onschuldige flirt' :')

Waarschijnlijk trok hij ineens zonder aanleiding zijn broek uit en wou hij er gelijk opklimmen. En toen daar niet direct gehoor aan werd gegeven werd hij weer agressief. Net zoals bij zijn vorige slachtoffer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 23 april 2022 @ 14:12:51 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204516116
Volgens mij heeft Ali B een beetje moeite met grenzen en zijn werkelijkheid en hoe anderen het zien. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 14:13:20 #130
367000 roos94
pi_204516118
Die bregje kommers heeft ze dan ook niet allemaal op een rijtje als je bij zo'n lul blijft :?
  zaterdag 23 april 2022 @ 14:14:32 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204516120
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:13 schreef roos94 het volgende:
Die bregje kommers heeft ze dan ook niet allemaal op een rijtje als je bij zo'n lul blijft :?
Ze zijn zakelijk nogal met elkaar verweven.
  zaterdag 23 april 2022 @ 14:19:39 #132
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204516135
Ali B. Is ongeloofwaardig.
pi_204516214
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:

Zij is echt zo erg een stoer wijf _O_

Volledig van het padje borderliner en snuiver.
In mijn optiek.
pi_204516232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

'Vrolijke onschuldige flirt' :')

Waarschijnlijk trok hij ineens zonder aanleiding zijn broek uit en wou hij er gelijk opklimmen. En toen daar niet direct gehoor aan werd gegeven werd hij weer agressief. Net zoals bij zijn vorige slachtoffer.
Zo’n acht jaar geleden hebben Ellen en ik wat geflirt en gezoend. Zoals we dat jaren eerder ook al eens deden, vrijwillig en als twee volwassen mensen. Meer was het niet.

"Als ze mij zo’n lul vindt, waarom vraagt zij mij in 2018 dan persoonlijk om naar haar show in Carré te komen, en waarom nodigt ze mij in 2020 uit in haar kleedkamer in Apeldoorn waar we vervolgens een uur lang met elkaar lachen, knuffelen en goede gesprekken hebben? Ik snap er echt niks van. Ik heb haar gister gebeld en een bericht gestuurd om het te begrijpen, maar ik krijg nog geen reactie.”


https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 23 april 2022 @ 14:39:01 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204516260
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zij is echt zo erg een stoer wijf _O_

Had nooit wat met haar totdat ik een show zag van haar _O_

Ik ben fan O+
Zij is tof! O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 15:33:19 #136
8781 crew  Frutsel
pi_204516622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'Vrolijke onschuldige flirt' :')

Waarschijnlijk trok hij ineens zonder aanleiding zijn broek uit en wou hij er gelijk opklimmen. En toen daar niet direct gehoor aan werd gegeven werd hij weer agressief. Net zoals bij zijn vorige slachtoffer.
Kan zo zijn maar toch krijg ik van dit verhaal jeuk...Beetje vaag allemaal weer.
pi_204516630
Wat ik veel erger vind is dat zo'n getalenteerd iemand als Ellen ten Damme ooit met hem samen heeft gewerkt en een liedje heeft uitgebracht.
  zaterdag 23 april 2022 @ 15:36:16 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204516631
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zo’n acht jaar geleden hebben Ellen en ik wat geflirt en gezoend. Zoals we dat jaren eerder ook al eens deden, vrijwillig en als twee volwassen mensen. Meer was het niet.

"Als ze mij zo’n lul vindt, waarom vraagt zij mij in 2018 dan persoonlijk om naar haar show in Carré te komen, en waarom nodigt ze mij in 2020 uit in haar kleedkamer in Apeldoorn waar we vervolgens een uur lang met elkaar lachen, knuffelen en goede gesprekken hebben? Ik snap er echt niks van. Ik heb haar gister gebeld en een bericht gestuurd om het te begrijpen, maar ik krijg nog geen reactie.”


https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/
Damage control _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 23 april 2022 @ 16:58:24 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204518098
Ali B, b van op de blaren zitten nadat hij islamitische richtlijnen niet heeft gevolgd en flink in de problemen is gekomen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 17:32:13 #141
367000 roos94
pi_204518119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef intellectuele_user het volgende:
Ali B, b van op de blaren zitten nadat hij islamitische richtlijnen niet heeft gevolgd en flink in de problemen is gekomen.
Als Allah echt bestaat zal hij flink gaan branden later ~O>
pi_204518134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als Allah echt bestaat zal hij flink gaan branden later ~O>
Ik kan me ernstig vergissen maar volgens mij geloven moslims niet in een hel.
pi_204518292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

Ik kan me ernstig vergissen maar volgens mij geloven moslims niet in een hel.
Tijdens het gebed heb ik God gevraagd om mij te beschermen van de bestraffing van het graf en het hellevuur.
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:58:35 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_204518429
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 15:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Kan zo zijn maar toch krijg ik van dit verhaal jeuk...Beetje vaag allemaal weer.
Ik heb in ieder geval wel zoiets van waarom heeft Ten Damme het al die tijd stilgehouden. Als er echt iets gebeurt is dat je niet lekker zit dan praat je daar op zijn minst toch over. Die Ali zal best wel een gladjakker zijn, maar dit klopt ook niet echt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 18:27:18 #145
367000 roos94
pi_204518749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik kan me ernstig vergissen maar volgens mij geloven moslims niet in een hel.
Juist wel. Iedere niet moslim gaat branden.
pi_204518801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:27 schreef roos94 het volgende:

[..]
Juist wel. Iedere niet moslim gaat branden.
Ik heb me vergist idd;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hel_(religie)#Hel_in_de_islam
pi_204520040
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zo’n acht jaar geleden hebben Ellen en ik wat geflirt en gezoend. Zoals we dat jaren eerder ook al eens deden, vrijwillig en als twee volwassen mensen. Meer was het niet.

"Als ze mij zo’n lul vindt, waarom vraagt zij mij in 2018 dan persoonlijk om naar haar show in Carré te komen, en waarom nodigt ze mij in 2020 uit in haar kleedkamer in Apeldoorn waar we vervolgens een uur lang met elkaar lachen, knuffelen en goede gesprekken hebben? Ik snap er echt niks van. Ik heb haar gister gebeld en een bericht gestuurd om het te begrijpen, maar ik krijg nog geen reactie.”


https://www.ad.nl/show/al(...)ige-flirt~a7302be09/
Ik kan met dit soort verhalen ook niet zoveel. Ontzettend klote voor Ellen als zij die ervaring zo heeft gehad maar 8 jaar later ermee naar buiten komen heeft niet zoveel zin. Eindeloos herkauwen en herinterpreteren van wat er nou precies gebeurd is zorgt voor een hele subjectieve beleving dus ik kan me de verklaring van Ali in dit geval wel enigszins voorstellen.

Denk overigens wel dat Ali een lul is hoor. Met heel weinig emphatisch vermogen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204520177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik kan met dit soort verhalen ook niet zoveel. Ontzettend klote voor Ellen als zij die ervaring zo heeft gehad maar 8 jaar later ermee naar buiten komen heeft niet zoveel zin. Eindeloos herkauwen en herinterpreteren van wat er nou precies gebeurd is zorgt voor een hele subjectieve beleving dus ik kan me de verklaring van Ali in dit geval wel enigszins voorstellen.

Denk overigens wel dat Ali een lul is hoor. Met heel weinig emphatisch vermogen.
Deels eens. Ik denk juist dat nu het naar buiten komt, ze nu wel de moed heeft gevonden om haar voorval ook aan het licht te brengen. Hoe dat dan geïnterpreteerd zal gaan worden is een tweede. En daar ben ik het met je eens, het zal lastig zijn om dat na 8 jaar nog helder voor de geest te halen denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204521580
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Deels eens. Ik denk juist dat nu het naar buiten komt, ze nu wel de moed heeft gevonden om haar voorval ook aan het licht te brengen. Hoe dat dan geïnterpreteerd zal gaan worden is een tweede. En daar ben ik het met je eens, het zal lastig zijn om dat na 8 jaar nog helder voor de geest te halen denk ik.
Ik twijfel ook niet zozeer aan de oprechtheid van Ellen en de meeste vrouwen. Maar ben wel overtuigd dat je als slachtoffer door een snel veranderende cultuur ervaringen uit het verleden totaal anders kan herinterpreteren. En dat lijkt gezien de latere ervaringen van Ali ook hier het geval te zijn.

Ik heb het ook weleens in een ander topic gezegd: Wat je nu krijgt zijn vriendinnen die in praatclubjes nog eens uitgebreid hun sekshistorie gaan doorpluizen en nog eens gaan nadenken over machtsstructuren en woke gedachtegoed enzo. Dat is ook een realiteit uit 2022.

Voor mij telt het vooral hoe je ervaring op dat moment geweest is. Maar het probleem is dat je dat niet altijd precies meer weet. Wellicht was iemand opdringerig maar dacht het "slachtoffer": Ach seks kan ook wel.

En denkt ze later: Dat kon eigenlijk helemaal niet. Dat is dus de herevaluatie waar ik het over heb.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204521930
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik twijfel ook niet zozeer aan de oprechtheid van Ellen en de meeste vrouwen. Maar ben wel overtuigd dat je als slachtoffer door een snel veranderende cultuur ervaringen uit het verleden totaal anders kan herinterpreteren. En dat lijkt gezien de latere ervaringen van Ali ook hier het geval te zijn.

Ik heb het ook weleens in een ander topic gezegd: Wat je nu krijgt zijn vriendinnen die in praatclubjes nog eens uitgebreid hun sekshistorie gaan doorpluizen en nog eens gaan nadenken over machtsstructuren en woke gedachtegoed enzo. Dat is ook een realiteit uit 2022.

Voor mij telt het vooral hoe je ervaring op dat moment geweest is. Maar het probleem is dat je dat niet altijd precies meer weet. Wellicht was iemand opdringerig maar dacht het "slachtoffer": Ach seks kan ook wel.

En denkt ze later: Dat kon eigenlijk helemaal niet. Dat is dus de herevaluatie waar ik het over heb.
Ik vraag het me af. Ik heb het idee dat veel mannen denken dat vrouwen iets als ongewenst zien wanneer ze achteraf spijt hebben, of het tegen viel. Maar de meeste mensen weten echt wel wanneer iets niet in de haak was. En om op dat moment te bevriezen, iets toelaten, en weer verder te gaan met het normale leven is niet vreemd.

Ik denk wel dat doordat veel mensen zich nu uitspreken, dat er ook weer voor zorgt dat anderen zich ook uit durven te spreken. Dat zag je toen ook met de verhalen rondom de katholieke kerk, toen er eenmaal een aantal mensen met hun verhaal naar buiten kwamen bleken er heel veel mensen slachtoffer te zijn.
pi_204522071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:30 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik vraag het me af. Ik heb het idee dat veel mannen denken dat vrouwen iets als ongewenst zien wanneer ze achteraf spijt hebben, of het tegen viel. Maar de meeste mensen weten echt wel wanneer iets niet in de haak was. En om op dat moment te bevriezen, iets toelaten, en weer verder te gaan met het normale leven is niet vreemd.

Ik denk wel dat doordat veel mensen zich nu uitspreken, dat er ook weer voor zorgt dat anderen zich ook uit durven te spreken. Dat zag je toen ook met de verhalen rondom de katholieke kerk, toen er eenmaal een aantal mensen met hun verhaal naar buiten kwamen bleken er heel veel mensen slachtoffer te zijn.
Dat bevriezen wordt vaak ook heel zwart-wit neergezet. Iemand bevroor of niet. Maar dat is natuurlijk nooit meer aan te tonen achteraf en volgens mij ligt het vaak ook niet zo zwart wit als de gemiddelde rechter dat graag wil.

Vaak is er wel iets gebeurd, maar wat? Soms liggen dingen in het grijze gebied en is het gewoon haar ervaring tegenover zijn ervaring.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204523898
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vaak is er wel iets gebeurd, maar wat? Soms liggen dingen in het grijze gebied en is het gewoon haar ervaring tegenover zijn ervaring.
Dat soort dingen onthou je wel hoor, of je nu wilt of niet. Ook wel goed want bij een volgende keer ben je gewaarschuwd.
Als dit soort gedrag van BN'ers vanaf nu eerder publiekelijk wordt gemaakt, wordt het patroon niet meer jarenlang in stand gehouden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mondkapje op 24-04-2022 09:29:47 ]
pi_204536173
quote:
Justitie begint strafonderzoek tegen vier verdachten uit The Voice, nóg een aangifte tegen Ali B
Het Openbaar Ministerie begint een strafonderzoek tegen vier verdachten van zedenfeiten rondom talentenjacht The Voice Of Holland. De zaken kwamen aan het licht na een uitzending van het Youtube-programma Boos. Tegen Ali B, een van die vier verdachten, ligt inmiddels een derde aangifte. Het gaat daarbij om aanranding. Dat bevestigt Ali B’s advocaat Bart Swier. Tegen de rapper loopt al een onderzoek vanwege twee eerdere aangiftes van verkrachting.
https://www.ad.nl/binnenl(...)egen-ali-b~aecaba3e/
Allevier voor de rechter. En Ali B nog met de meeste aanklachten. ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204536183
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Allevier voor de rechter. En Ali B nog met de meeste aanklachten. ^O^
Hoorde Marco B nou ook bij die vier?
pi_204536202
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Allevier voor de rechter. En Ali B nog met de meeste aanklachten. ^O^
Goede zaak dit. Laat dit maar eens grondig uitzoeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 april 2022 @ 12:49:02 #156
408813 crew  trein2000
pi_204536204
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Allevier voor de rechter. En Ali B nog met de meeste aanklachten. ^O^
Dat is nog niet gezegd hè? Ook na onderzoek kan het OM nog afzien van vervolging.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 april 2022 @ 12:49:27 #157
408813 crew  trein2000
pi_204536209
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Goede zaak dit. Laat dit maar eens grondig uitzoeken.
Dat lijkt mij ook. Tot op de bodem uitzoeken wat hier gebeurd is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 12:49:31 #158
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204536210
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoorde Marco B nou ook bij die vier?
Ali B.
Marco B
Jeroen R.
Martijn N.
pi_204536215
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Ali B.
Marco B
Jeroen R.
Martijn N.
Oral B.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 13:44:20 #160
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536648
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Oral B.
:D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204652308
quote:
Zesde aangifte van oud-kandidate in The Voice-zaak
Een oud-kandidate van 'The voice of Holland' gaat aangifte doen tegen 'een man die werkzaam was binnen de productie'. Dat schrijft Sébas Diekstra (41), de advocaat die de slachtoffers bijstaat, op Twitter. Daarmee komt het totaal aantal aangiften in de zaak op zes.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kandidate-zaak-tvoh
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204655283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal maar wanneer gaan de rechtszaken beginnen? Duurt wel lang.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204655292
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of we nog berichten van andere programma's gaan horen. Ali B. en the gang lopen toch al een behoorlijke tijd mee in het TV wereldje. Zal toch niet begonnen zijn bij The Voice lijkt me dan zo.
afspraak tandarts verzetten
pi_206777822
Je verwacht het niet.

Geen vervolging in één zaak rondom The Voice Of Holland; onderzoek naar andere zaken loopt nog.

quote:
Sinds eind april heeft de politie onder leiding van het Openbaar Ministerie onderzoek gedaan naar mogelijke zedenfeiten gepleegd door vier personen rondom het televisieprogramma The Voice Of Holland (TVOH). Drie van deze onderzoeken zijn of worden uitgevoerd onder leiding van het Openbaar Ministerie in Midden-Nederland. Het vierde onder leiding van het Openbaar Ministerie in Noord-Holland. Zie ook het nieuwsbericht van 25 april 2022: Strafrechtelijk onderzoek naar aanleiding van aangiften rondom The Voice Of Holland.

Afdoening van één onderzoek
Van de drie onderzoeken onder leiding van het parket Midden-Nederland is er inmiddels één afgerond. Dit betrof een onderzoek naar aanleiding van twee afzonderlijke aangiften tegen dezelfde verdachte van een onzedelijke betasting en een zoen op de mond. Na zorgvuldige bestudering van het onderzoeksdossier en intern overleg is door de officier van justitie besloten in de bettreffende zaken geen vervolging in te stellen tegen de verdachte. Er is geen bewijs gevonden dat de aangiften ondersteunt.

Om tot een veroordeling te komen is het noodzakelijk dat een aangifte ondersteund wordt door een tweede bewijsmiddel. Dat kan bijvoorbeeld een belastende getuigenverklaring zijn of bewijs in de vorm van aangetroffen sporen. Omdat dergelijk bewijs niet is gevonden tijdens het onderzoek heeft het Openbaar Ministerie besloten de zaak te seponeren. Dit is aan alle direct betrokkenen medegedeeld.

Met het sepot geeft het Openbaar Ministerie dus aan dat de aangiften in juridische zin niet bewijsbaar zijn. De vraag of de in de aangiften genoemde voorvallen wel of niet plaatsgevonden hebben, blijft hiermee onbeantwoord. Het Openbaar Ministerie realiseert zich dat dit voor zowel de aangevers als de (gewezen) verdachte onbevredigend kan zijn.

Andere onderzoeken duren voort
De andere twee onderzoeken die lopen onder leiding van het parket Midden-Nederland zijn nog niet afgerond. De verwachting is dat dit op zijn vroegst pas begin volgend jaar het geval zal zijn. Dit valt nog niet met zekerheid te zeggen, omdat bevindingen in een onderzoek altijd aanleiding kunnen zijn voor verder onderzoek. Ook het genoemde onderzoek onder leiding van het parket Noord-Holland is nog gaande.

Geen namen
Wat betreft het verstrekken van informatie over (gewezen) verdachten is het Openbaar Ministerie in principe terughoudend, ook als er in de media wel namen aan een zaak gekoppeld worden. Een belangrijke factor bij de overweging om een verdachte wel of niet bij naam te noemen, is bijvoorbeeld de vraag of de betreffende verdachte zelf de media eerder al heeft geïnformeerd over de zaak. Alles afwegend heeft het Openbaar Ministerie besloten geen informatie te verstrekken over de identiteit van (gewezen) verdachten in afgeronde en lopende onderzoeken naar strafbare feiten rondom The Voice of Holland.

https://www.om.nl/actueel(...)dere-zaken-loopt-nog
pi_206778083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:10 schreef Nober het volgende:
Je verwacht het niet.

Geen vervolging in één zaak rondom The Voice Of Holland; onderzoek naar andere zaken loopt nog.
[..]

Niemand gaat worden veroordeeld. Het zijn namelijk allemaal aantijgingen die niet te bewijzen zijn.

Diep treurig. Geen winnaars.
pi_206778154
Maar en nu? kan the voice weer terug? ook met deze mensen die niet worden vervolgd? of hanteren we dan toch de logica: ze worden weliswaar niet vervolgd, maar als programma moet je alsnog de kant van de vermeende slachtoffers kiezen?
pi_206778191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:10 schreef Nober het volgende:
Je verwacht het niet.

Geen vervolging in één zaak rondom The Voice Of Holland; onderzoek naar andere zaken loopt nog.
[..]

Precies wat ik al voorspeld had. En nu een uitgebreide rehabilitatie neem ik aan? Oh wacht, zo werkt onze samenleving in 2022 niet meer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206778216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Precies wat ik al voorspeld had. En nu een uitgebreide rehabilitatie neem ik aan? Oh wacht, zo werkt onze samenleving in 2022 niet meer.
Ja maar toch he. Ik twijfel zelf ook. Geen vervolging staat natuurlijk niet gelijk aan onschuldig. Ja, wel in juridische zin, maar niet perse werkelijk onschuldig.

Ik denk dat je dat toch een beetje moet laten afhangen van het aantal vermeende slachtoffers. Is het er een die zijn/haar verhaal deed en de vermeende dader wordt niet vervolgd = rehabilitatie. Maar als het er 10+ zijn? is het dan echt moreel redelijk om te gaan voor rehabiliatie, waarmee je er vanuit gaat al die 10+ logen?
pi_206778347
Martijn N. krijgt dus geen straf.

Houden we Ali B., Marco B., en Jeroen R. nog over die nog wel vervolgt kunnen worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206778436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja maar toch he. Ik twijfel zelf ook. Geen vervolging staat natuurlijk niet gelijk aan onschuldig. Ja, wel in juridische zin, maar niet perse werkelijk onschuldig.

Ik denk dat je dat toch een beetje moet laten afhangen van het aantal vermeende slachtoffers. Is het er een die zijn/haar verhaal deed en de vermeende dader wordt niet vervolgd = rehabilitatie. Maar als het er 10+ zijn? is het dan echt moreel redelijk om te gaan voor rehabiliatie, waarmee je er vanuit gaat al die 10+ logen?
Naja, daar heb je wel een punt. Er is natuurlijk een heel groot grijs gebied waarin juridisch niet veel te doen is maar waarbij er waarschijnlijk wel onhebbelijkheden hebben plaatsgevonden. Dat is altijd een dubbel verhaal, dat merkte je al in het verhaal van de vrouw die beweerde door Ali B verkracht te zijn geweest maar wel had meegewerkt aan een blowjob. Heel veel van dit soort verhalen zijn natuurlijk ook geen echte aanrandingen of verkrachtingen maar wel gewoon pusherig gedrag van iemand die zijn zin probeert door te drijven. Het zijn geen verkrachtingen in de bosjes ofzo.

En af en toe zitten er denk ik ook echt wel vrouwen tussen die spijt krijgen dat ze iets te makkelijk zijn geweest, met hun vriendinnetjes gaan praten (die hen natuurlijk altijd gelijk geven en in het huidige woke-klimaat ook niet snel zullen aangeven dat iemand zelf ook niet slim is geweest) en dan concluderen dat ze achteraf eigenlijk toch wel vinden dat ze verkracht zijn geweest.

In dat hele culturele samenspel moet je tot een oordeel zien te komen. Ik geef het je te doen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206778602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 17:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Naja, daar heb je wel een punt. Er is natuurlijk een heel groot grijs gebied waarin juridisch niet veel te doen is maar waarbij er waarschijnlijk wel onhebbelijkheden hebben plaatsgevonden. Dat is altijd een dubbel verhaal, dat merkte je al in het verhaal van de vrouw die beweerde door Ali B verkracht te zijn geweest maar wel had meegewerkt aan een blowjob. Heel veel van dit soort verhalen zijn natuurlijk ook geen echte aanrandingen of verkrachtingen maar wel gewoon pusherig gedrag van iemand die zijn zin probeert door te drijven. Het zijn geen verkrachtingen in de bosjes ofzo.

En af en toe zitten er denk ik ook echt wel vrouwen tussen die spijt krijgen dat ze iets te makkelijk zijn geweest, met hun vriendinnetjes gaan praten (die hen natuurlijk altijd gelijk geven en in het huidige woke-klimaat ook niet snel zullen aangeven dat iemand zelf ook niet slim is geweest) en dan concluderen dat ze achteraf eigenlijk toch wel vinden dat ze verkracht zijn geweest.

In dat hele culturele samenspel moet je tot een oordeel zien te komen. Ik geef het je te doen.
Klopt allemaal. Maar als de verdachte geen tegenaangifte doet van een valse aangifte, maar in plaats daarvan naar Dubai vertrekt heb ik sterk de neiging om vanuit moreel opzicht het vermeende slachtoffer te geloven.

Maar goed, zoals ik al zei: bij geen bewijs, zijn er geen winnaars.
pi_206779091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 17:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt allemaal. Maar als de verdachte geen tegenaangifte doet van een valse aangifte, maar in plaats daarvan naar Dubai vertrekt heb ik sterk de neiging om vanuit moreel opzicht het vermeende slachtoffer te geloven.

Maar goed, zoals ik al zei: bij geen bewijs, zijn er geen winnaars.
Valse aangifte kun je volgens mij alleen doen als je bewijs hebt van het tegendeel dacht ik. Dat is ook vrijwel onmogelijk natuurlijk.

En dat mensen naar Dubai vluchten pleit niet echt voor ze, tegelijkertijd ben je als beschuldigde ook wel echt aangeschoten wild en kun je jezelf ook niet meer op straat vertonen.

Dus het is dubbel. Ik vind zelf dat de meeste bekende beschuldigden hun straf (net als Sywert, ander soort zaak) eigenlijk voor een groot deel wel gehad hebben. Hier heb je de rest van je leven last van.

Overigens geloof ik niet dat vrouwen die aangifte hebben gedaan nu lekker thuis zullen zitten dus heeft dit inderdaad alleen maar negatieve consequenties voor iedereen.

Geeft vooral gewoon te denken over casual seks vind ik. Het was een mooi ideaalbeeld maar in de praktijk blijkt het een stuk moeizamer. Vrouwen willen gemiddeld toch minder en minder snel seks en zijn fysiek zwakker, dat maakt het natuurlijk altijd een heel ongelijk speelveld. Terwijl seks voor veel mannen iets kostbaars is wat je niet makkelijk regelt. En het daarom niet eens zo gek is dat mannen toch vaak blijven proberen.

De harde wetten van de biologie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206779472
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Valse aangifte kun je volgens mij alleen doen als je bewijs hebt van het tegendeel dacht ik. Dat is ook vrijwel onmogelijk natuurlijk.

En dat mensen naar Dubai vluchten pleit niet echt voor ze, tegelijkertijd ben je als beschuldigde ook wel echt aangeschoten wild en kun je jezelf ook niet meer op straat vertonen.

Dus het is dubbel. Ik vind zelf dat de meeste bekende beschuldigden hun straf (net als Sywert, ander soort zaak) eigenlijk voor een groot deel wel gehad hebben. Hier heb je de rest van je leven last van.

Overigens geloof ik niet dat vrouwen die aangifte hebben gedaan nu lekker thuis zullen zitten dus heeft dit inderdaad alleen maar negatieve consequenties voor iedereen.

Geeft vooral gewoon te denken over casual seks vind ik. Het was een mooi ideaalbeeld maar in de praktijk blijkt het een stuk moeizamer. Vrouwen willen gemiddeld toch minder en minder snel seks en zijn fysiek zwakker, dat maakt het natuurlijk altijd een heel ongelijk speelveld. Terwijl seks voor veel mannen iets kostbaars is wat je niet makkelijk regelt. En het daarom niet eens zo gek is dat mannen toch vaak blijven proberen.

De harde wetten van de biologie.
Mwau. Misschien als het echt gaat om zieke zaken als dingen met kinderen. Maar omtrent Ali B, zullen veel in zijn omgeving hebben gedacht: vast niet waar, en als het waar is vroegen die meids er zelf om.
pi_206779518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. Misschien als het echt gaat om zieke zaken als dingen met kinderen. Maar omtrent Ali B, zullen veel in zijn omgeving hebben gedacht: vast niet waar, en als het waar is vroegen die meids er zelf om.
Misschien in de Islamitische omgeving wel ja maar daar heb je het dan ook over een cultuur. :')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206779749
Martijn Nieman is verder wel gewoon schuldig natuurlijk en een viezerik maar komt er mee weg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206779897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Misschien in de Islamitische omgeving wel ja maar daar heb je het dan ook over een cultuur. :')
Buiten dat ook, hoor. Zeker bij beschuldigingen die nogal 'vaag' zijn. Of laat jij je maat stikken bij een beschuldiging van aanranding, waar het verhaal nogal warrig is?
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 19:23:53 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206780430
Wel bijzonder, mensen die al de conclusie trekken dat het allemaal wel meevalt en geen verkrachtingen waren met Ali B. zonder dat ze er zelf bij waren of precies de feiten van de rechtbank weten.
pi_206780914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Buiten dat ook, hoor. Zeker bij beschuldigingen die nogal 'vaag' zijn. Of laat jij je maat stikken bij een beschuldiging van aanranding, waar het verhaal nogal warrig is?
Vaak zie je mensen die juist gaan steunen en mensen die zich van de persoon afkeren. Zelf in mijn vriendenkring nooit zoiets meegemaakt, maar ik denk dat ik mezelf ook wel realiseer dat de grens grijs is.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206780947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vaak zie je mensen die juist gaan steunen en mensen die zich van de persoon afkeren. Zelf in mijn vriendenkring nooit zoiets meegemaakt, maar ik denk dat ik mezelf ook wel realiseer dat de grens grijs is.
Zelfs bij een daadwerkelijke veroordeling, blijft een goede vriend een vriend wat mij betreft. Maar goed: dat is een andere morele discussie.
pi_206781057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zelfs bij een daadwerkelijke veroordeling, blijft een goede vriend een vriend wat mij betreft. Maar goed: dat is een andere morele discussie.
Ik ben ook niet zo hardvochtig hoor. Maar bij een daadwerkelijke veroordeling zou ik toch ook wel even nadenken. Dan is er wel echt iets serieus mis.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:57:19 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:44 schreef theunderdog het volgende:
Maar en nu? kan the voice weer terug? ook met deze mensen die niet worden vervolgd? of hanteren we dan toch de logica: ze worden weliswaar niet vervolgd, maar als programma moet je alsnog de kant van de vermeende slachtoffers kiezen?
Er wordt vooralsnog 1 persoon niet vervolgd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206781145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben ook niet zo hardvochtig hoor. Maar bij een daadwerkelijke veroordeling zou ik toch ook wel even nadenken. Dan is er wel echt iets serieus mis.
Veroordeling bij een serieuze, gruwelijke verkrachting = uiteraard. Veroordeling vanwege ongewenste betasting?

Dan is er weinig aan de hand voor de vriendschap, hoor :)
pi_206781154
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er wordt vooralsnog 1 persoon niet vervolgd.
Die andere ook niet. Weddenschapje doen?
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:58:21 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Veroordeling bij een serieuze, gruwelijke verkrachting = uiteraard. Veroordeling vanwege ongewenste betasting?

Dan is er weinig aan de hand voor de vriendschap, hoor :)
Serieus? :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206781186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Serieus? :o
Absoluut.
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:59:00 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Die andere ook niet. Weddenschapje doen?
Nee. Ik doe noch aan voorspellingen, noch aan weddenschappen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:59:47 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Absoluut.
Wow..
Aanranding is dus geen probleem volgens jou? :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206781216
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee. Ik doe noch aan voorspellingen, noch aan weddenschappen.
Dit is geen 50/50 , hoor.
pi_206781229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wow..
Aanranding is dus geen probleem volgens jou? :o
Jawel. Maar niet einde vriendschap.
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:01:13 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206781262
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wow..
Aanranding is dus geen probleem volgens jou? :o
Jij breekt wel meteen met mensen die je al lang kent als ze de fout in zijn gegaan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:02:57 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Jij breekt wel meteen met mensen die je al lang kent als ze de fout in zijn gegaan?
Als ze veroordeeld zijn voor aanranding? Ja. Waar leg jij de grens dan @kanovinnie
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:03:52 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jawel. Maar niet einde vriendschap.
Ok...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:04:23 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206781337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ze veroordeeld zijn voor aanranding? Ja. Waar leg jij de grens dan @:kanovinnie
Geen idee. Hangt ook van de context af.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_206781351
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ze veroordeeld zijn voor aanranding? Ja. Waar leg jij de grens dan @:kanovinnie
Dan ben je niet bekend met het fenomeen vriendschap.
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:05:54 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206781381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dan ben je niet bekend met het fenomeen vriendschap.
Zeer zeker wel. Maar er zijn grenzen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206781388
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Geen idee. Hangt ook van de context af.
Oh DuS jIj ViNdT AaNrAnDiNg GeEn ProBlEeM!!!????!!!!
pi_206781419
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ze veroordeeld zijn voor aanranding? Ja. Waar leg jij de grens dan @:kanovinnie
Is is nogal een verschil tussen iemand een tik op de kont geven, of iemand vol bij haar kruis grijpen.
pi_206781432
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zeer zeker wel. Maar er zijn grenzen.
Helemaal goed. Bij mij ook. Alleen zijn de grenzen blijkbaar verschillend.
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:14:21 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206781616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:07 schreef PS. het volgende:

[..]
Is is nogal een verschil tussen iemand een tik op de kont geven, of iemand vol bij haar kruis grijpen.
Of dat het tijdens het flirten gebeurt terwijl je haar/hem verkeerd begreep, of dat iemand de hele avond lang (of wekenlang) overal mensen aanrand.

Maargoed, beetje bizarre discussie dit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:03:56 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206782464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:07 schreef PS. het volgende:

[..]
Is is nogal een verschil tussen iemand een tik op de kont geven, of iemand vol bij haar kruis grijpen.
Het gaat hier over een veroordeling voor aanranding he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:04:53 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206782478
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Of dat het tijdens het flirten gebeurt terwijl je haar/hem verkeerd begreep, of dat iemand de hele avond lang (of wekenlang) overal mensen aanrand.

Maargoed, beetje bizarre discussie dit.
Ik vind er weinig bizars aan anders. Het gaat hier om een veroordeling voor aanranding.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:12:15 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206782588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het gaat hier over een veroordeling voor aanranding he?
Ja precies, er is niemand dood.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_206784775
Ik zie dit soort BNers nooit achter de tralies belanden, simpelweg omdat ze enorm veel macht hebben.
pi_206786957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 02:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dit soort BNers nooit achter de tralies belanden, simpelweg omdat ze enorm veel macht hebben.
Zal ook niet gaan veranderen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208057116
Linda de Mol samen met Jeroen Rietbergen gespot in Parijs. 'Ze hebben nog wat uit te zoeken'.

https://www.rtlboulevard.(...)mol-relatiegeruchten
pi_208372275
Volgens Yvonne Coldewijer kunnen we vandaag groot nieuws verwachten!

Popcorn... 🍿
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 maart 2023 @ 14:58:03 #207
367000 roos94
pi_208372295
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:55 schreef Benny het volgende:
Volgens Yvonne Coldewijer kunnen we vandaag groot nieuws verwachten!

Popcorn... 🍿
Je was me net voor
pi_208372363
Ali B en Jeroen Rietbergen worden vervolgd. Marco Borsato niet
pi_208372374
https://www.ad.nl/show/op(...)endelicten~abcbc08f/

quote:
THE VOICEHet Openbaar Ministerie gaat Jeroen Rietbergen en Ali B vervolgen voor verkrachting of aanranding in de zedenzaak rond talentenshow The Voice of Holland. Voor Rietbergen gaat het om de aangifte van verkrachting die ex-deelneemster Nienke Wijnhoven deed tegen hem. Bij Ali B gaat het om twee gevallen van verkrachting en één van aanranding. Marco Borsato wordt niet vervolgd.
quote:
Marco Borsato wordt niet vervolgd. Het Openbaar Ministerie seponeert die zaak omdat de verklaring van het slachtoffer in zijn zaak niet ondersteund wordt door een tweede bewijsmiddel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208372376
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:04 schreef Benny het volgende:
Ali B en Jeroen Rietbergen worden vervolgd. Marco Borsato niet
Ben heel benieuwd wat dit nu voor de carriere van Borsato gaat betekenen en wat zijn reactie gaat zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208372390
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ben heel benieuwd wat dit nu voor de carriere van Borsato gaat betekenen en wat zijn reactie gaat zijn.
Ik ook
pi_208372402
Los van het feit dat het allemaal wel erg lang geduurd heeft is dit wel de enige weg hoe dit soort zaken aangepakt moeten worden. Gewoon via het OM ipv dat er in de media al allerlei veroordelingen plaats vinden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208372423
Blijft natuurlijk dat Martijn Nieman en Marco Borsato genoeg vieze dingen hebben uitgevoerd maar dat er alleen niet genoeg bewijs is. Nooit meer laten optreden op je kinderfeestje obv. net als Danny de Munck.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208372433
Ali en Jeroen moeten zich verantwoorden voor de rechter......mooi.
De kans dat Borsato vervolgt zou worden was natuurlijk erg klein.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:13:08 #215
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208372436
Ik heb even niet helder wat dit betekent voor Borsato. Staat dit los van die aangifte die de dochter van een vriendin van 'm had gedaan?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 15:14:07 #216
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_208372452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ben heel benieuwd wat dit nu voor de carriere van Borsato gaat betekenen en wat zijn reactie gaat zijn.
Sowieso een plaat met gevoelige nummers waarin hij deze moeilijke periode verwerkt.
pi_208372458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:13 schreef Mike het volgende:
Ik heb even niet helder wat dit betekent voor Borsato. Staat dit los van die aangifte die de dochter van een vriendin van 'm had gedaan?
Zoals ik het net lees op de site van de NOS wel ja, die uitspraak moet nog komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208372461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:11 schreef RipCity het volgende:
Blijft natuurlijk dat Martijn Nieman en Marco Borsato genoeg vieze dingen hebben uitgevoerd maar dat er alleen niet genoeg bewijs is. Nooit meer laten optreden op je kinderfeestje obv. net als Danny de Munck.
Marco Borsato heeft vieze dingen gedaan? Wat? Met wie? Wanneer?
Danny de Munck idem.

:')
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:16:11 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208372479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zoals ik het net lees op de site van de NOS wel ja, die uitspraak moet nog komen...
quote:
Tegen Marco Borsato is ook nog aangifte gedaan van een zaak die geen verband houdt met The Voice of Holland. Daar loopt een apart onderzoek naar, waarvan de uitkomst nog niet bekend is.
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:17:11 #220
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208372484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zoals ik het net lees op de site van de NOS wel ja, die uitspraak moet nog komen...
Oké, want ik zie z'n fans op Facebook nl al juichen dat er 'helemaal niks aan de hand was'. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 14 maart 2023 @ 15:17:14 #221
408813 crew  trein2000
pi_208372485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:11 schreef RipCity het volgende:
Blijft natuurlijk dat Martijn Nieman en Marco Borsato genoeg vieze dingen hebben uitgevoerd maar dat er alleen niet genoeg bewijs is. Nooit meer laten optreden op je kinderfeestje obv. net als Danny de Munck.
Jij was er bij?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:18:11 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208372496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:14 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Marco Borsato heeft vieze dingen gedaan? Wat? Met wie? Wanneer?
Danny de Munck idem.

:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:21:16 #223
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208372546
Zou Linda nog steeds bij Jeroen blijven nu hij officieel wordt vervolgd voor verkrachting ?
  dinsdag 14 maart 2023 @ 15:22:21 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208372562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ali en Jeroen moeten zich verantwoorden voor de rechter......mooi.
De kans dat Borsato vervolgt zou worden was natuurlijk erg klein.
Hoezo natuurlijk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208372564
Van mij mogen ze allemaal dan weer gewoon aan het werk, alleen die Ali B niet, daar missen we niks aan.
-nee-
pi_208372581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Jij was er bij?
Had hij graag gewild...
_O-
pi_208372582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef Mike het volgende:

[..]
Oké, want ik zie z'n fans op Facebook nl al juichen dat er 'helemaal niks aan de hand was'. :+
Ook die zaak duurt trouwens wel vrij lang, terwijl volgens John van den Heuvel er toch heel wat bewijs lag...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208372607
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoezo natuurlijk?
Heel moeilijk om daar sluitend bewijs voor te krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208372916
Ali B wordt vervolgd voor zedenfeiten met drie meerderjarige vrouwen in 2014 en 2018 in Heiloo, Amsterdam en het buitenland. De zaak van een vierde aangifte wordt geseponeerd. Ali B zegt in een verklaring ’verbaasd’ te zijn omdat hij in mediation is met een aantal aangeefsters. ’Het is bizar’, zegt hij. Volgens de zanger zijn juist in deze periode gesprekken over mediation gaande. „Waarom heeft het OM daar niet op gewacht?” vraagt hij zich af.

Jeroen Rietbergen wordt volgens het OM vervolgd vanwege een zedenfeit dat in februari 2018 zou hebben plaatsgevonden rond de opnamestudio’s waar TVOH werd opgenomen.

Proberen vergiffenis te krijgen zodat die door kan met z'n carriere :')

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 14-03-2023 16:00:07 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 15:58:20 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208372971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:51 schreef RipCity het volgende:
Ali B wordt vervolgd voor zedenfeiten met drie meerderjarige vrouwen in 2024 en 2018 in Heiloo, Amsterdam en het buitenland. De zaak van een vierde aangifte wordt geseponeerd. Ali B zegt in een verklaring ’verbaasd’ te zijn omdat hij in mediation is met een aantal aangeefsters. ’Het is bizar’, zegt hij. Volgens de zanger zijn juist in deze periode gesprekken over mediation gaande. „Waarom heeft het OM daar niet op gewacht?” vraagt hij zich af.

Jeroen Rietbergen wordt volgens het OM vervolgd vanwege een zedenfeit dat in februari 2018 zou hebben plaatsgevonden rond de opnamestudio’s waar TVOH werd opgenomen.

Proberen vergiffenis te krijgen zodat die door kan met z'n carriere :')
2024 is in de toekomst
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208373161
Wat valt er te onderhandelen voor Ali?
Een geldbedrag zodat hij zijn strafzaak af kan kopen ofzo?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 maart 2023 @ 16:22:13 #232
367000 roos94
pi_208373219
Ali begon zijn carriere in de lik en eindigt daar ook. Mooi man.
pi_208373466
John van den Heuvel: ‘Ali B vindt vervolging in Voice-zaak bizar!’

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-voice-zaak-bizar
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 maart 2023 @ 17:04:52 #234
367000 roos94
pi_208373669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:21 schreef Momo het volgende:
Zou Linda nog steeds bij Jeroen blijven nu hij officieel wordt vervolgd voor verkrachting ?
Daar vinden ze wel een manier voor :')
pi_208374043
Wij weten uit het verleden dat OM graag kansloze zaken aangaat als deze veel media aandacht trekken.

Het is dus maar de vraag of er echt voldoende bewijs is of dat de stropdassen geen nee durven te zeggen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 17:42:48 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208374207
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:28 schreef TjjWester het volgende:
Wij weten uit het verleden dat OM graag kansloze zaken aangaat als deze veel media aandacht trekken.

Het is dus maar de vraag of er echt voldoende bewijs is of dat de stropdassen geen nee durven te zeggen.
Ze seponeren zaken tegen 2 verdachten, waaronder een zaak tegen Marco Borsato. Maar volgens jou seponeren ze niet bij beroemdheden hoe kansloos de zaak ook is.
Ok....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208374224
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ze seponeren zaken tegen 2 verdachten, waaronder een zaak tegen Marco Borsato. Maar volgens jou seponeren ze niet bij beroemdheden hoe kansloos de zaak ook is.
Ok....
Je kan de zaken niet vergelijken als je niet per zaak de bewijslast kent natuurlijk. Misschien was die van Borsato qua concreet bewijs wel veel kanslozer.
-nee-
pi_208374231
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Daar vinden ze wel een manier voor :')
'We zoeken een vorm'
-nee-
  dinsdag 14 maart 2023 @ 17:45:49 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208374243
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je kan de zaken niet vergelijken als je niet per zaak de bewijslast kent natuurlijk. Misschien was die van Borsato qua concreet bewijs wel veel kanslozer.
Het OM seponeert dus duidelijk wél ook bij beroemdheden. In tegenstelling tot wat de user waar ik op reageer beweert.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208375133
Jeroen Rietbergen geschokt door vervolging: ‘Onbegrijpelijk’

https://www.ad.nl/show/je(...)grijpelijk~aa8cd3fb/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209089866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:13 schreef Mike het volgende:
Ik heb even niet helder wat dit betekent voor Borsato. Staat dit los van die aangifte die de dochter van een vriendin van 'm had gedaan?
Je hebt gelijk. Die zaak tegen Borsato loopt nog steeds. Er is geseponeerd in een andere zaak tegen hem.

quote:
‘Voice-zaak’ Borsato duurt mede zo lang omdat handschrift van slachtoffer wordt onderzocht
De zaak van Marco Borsato in de affaire rond talentenjacht The Voice duurt mede zo lang omdat er onderzoek wordt gedaan naar het handschrift van het slachtoffer. Via haar dagboek kwamen ooit de vermeende handtastelijkheden aan het licht.

In dat dagboek beschreef het toen minderjarige meisje wat haar is overkomen. Haar moeder - een vrouw die via de fanclub jarenlang bevriend was met Borsato - ontdekte in de dagboeken van haar dochter het vermeende misbruik. Borsato's advocaat Geert-Jan Knoops bevestigt nu dat er onderzoek wordt gedaan naar het handschrift.
https://www.ad.nl/binnenl(...)onderzocht~ab371ab4/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210765653
Marco Borsato wordt vervolgd voor ontucht met minderjarige
https://nos.nl/artikel/24(...)cht-met-minderjarige

Marco Borsato wordt vervolgd voor ontucht met een minderjarige. De 56-jarige zanger wordt ervan verdacht dat hij het slachtoffer onzedelijk heeft betast, meldt het Openbaar Ministerie Midden-Nederland.

In december 2021 deed een 22-jarige vrouw aangifte tegen hem. De Telegraaf schrijft dat het gaat om de dochter van een voormalig medewerker van Borsato. De ontucht zou zijn begonnen toen het meisje 15 jaar was.
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')