On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.quote:
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.
Gelukt! Als ik dit nou een keer onthoudquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook
[..]
En toen was dit geloof ik precies het probleem
We've Only Just Begun.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
Ik heb dan altijd meteen die parodie in mijn hoofd die kopspijkers ooit maakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
En ik wil daar Neka mi ne svane ook nog wel aan toevoegen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef Em31 het volgende:
Hemel en Aarde of Where are You waren toch eigenlijk betere winnaars geweest?
Ik vind dit altijd een tof nummer van The Carpenters.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en Stefanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh nee ik zie dit nu pasIs dit terug te zien ergens? Dit lijkt me gaaf!!!
Oh shit die had ik net een tijdje terug opgezegd. Arghhhhh!! Toch maar weer kijken dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en StefanStaat op Videoland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nog steeds een beetje verbaasd en boos overquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
Hahaha ik zit nu dat stuk te lezen over dat "waar?" een te passief antwoord zou zijn![]()
Haha 'boos'.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Nou ja, ik heb me er op z'n minst drukker over gemaakt dan zou moeten bij een tweet van een volslagen onbekendequote:
Ja ik dacht dat ik kieskeurig was maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerstquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Ben nu bezig met seizoen drie van After Life. Blijft toch een mooie serie hoor
Ik vond seizoen 2 ook wat minder omdat het te lang bleef hangen in dezelfde emotionele sfeer. Seizoen 3 vind ik tot zover weer wat beter gebalanceerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerst
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 vond ik eigenlijk al niet zo nodig maar nog wel oke, maar seizoen 3 heb ik besloten niet te kijken
Denk eigenlijk dat hij het bij 1 seizoen had moeten laten, dat was gewoon een krachtig einde.
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef usagi414 het volgende:
@:Molloot200 jij weet meer van TikTok
Maar Floor heeft nu een uitdaging uitgezet. (ik zag het op facebook)
Wie durft mee te zingen met Nemo ?
Ik heb TikTokquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mij
Maar Floor
Ik heb nog niet eens Instagramquote:
Trucjes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
En @:guanabana jij hebt dan wel geen Instagram maar je hebt wel zo je trucjes
Oh, zo. Ja ik ben nu ingelogd op een of ander account van mijn vriend die er zelf ook niks mee doet zodat ik kan lurkenquote:
Ik moet nog beginnen maar ik stel het op de een of andere manier steeds uit..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Ben nu bezig met seizoen drie van After Life. Blijft toch een mooie serie hoor
Zelfs mijn moeder heeft voor die reden een Insta. Die volgt graag creatieve mensen die ook graag knutselenquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja ik ben nu ingelogd op een of ander account van mijn vriend die er zelf ook niks mee doet zodat ik kan lurken![]()
Maar de laatste dagen zit ik te overwegen om zelf ook Instagram te nemen, niet om dingen te posten maar om mensen te volgen. Dat ik niet elke keer los naar die accounts hoef te gaan.
Maar eigenlijk wil ik er ook weer niet aan, want dan ga ik er misschien teveel op kijken en dat vind ik allemaal niet goed voor me
quote:
Ik zit alweer achter de computer en heb al verbinding gemaakt met de werkomgeving.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik moest uit bed komen, want de katten hadden honger. Anders was ik blijven liggen in bed.
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuisquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit alweer achter de computer en heb al verbinding gemaakt met de werkomgeving.
Hier mogen er twee per kamer op kantoor. Ik was maandag op kantoor en gisteren naar de kapper, dus dan is thuiswerken handiger en vandaag is er verder niemand van de afdeling op kantoor, dus dan blijf ik ook thuis en morgen een teamsoverleg, dus dat doe ik ook thuis.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuis![]()
Ik denk in totaal 10x op kantoor geweest. Steeds mochten we weer op inschrijving op aangewezen dagen...en dan begon het gedonder alweer.
Prishaquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuis![]()
Ik denk in totaal 10x op kantoor geweest. Steeds mochten we weer op inschrijving op aangewezen dagen...en dan begon het gedonder alweer.
Als er niemand is dan heeft het niet zoveel nut om in je eentje daar te gaan zitten. Tenzij je in een klein huisje woont met allemaal baby's en kindjes die je afleiden of zo. Dan is het misschien wel lekker. Denk ik. Geen ervaring meequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier mogen er twee per kamer op kantoor. Ik was maandag op kantoor en gisteren naar de kapper, dus dan is thuiswerken handiger en vandaag is er verder niemand van de afdeling op kantoor, dus dan blijf ik ook thuis en morgen een teamsoverleg, dus dat doe ik ook thuis.En vrijdag sowieso thuis natuurlijk.
Eyyyyy Gamerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prisha![]()
Ik ben nog minder naar kantoor geweest dan jij. Ik ben zelfs in de tussentijd van baan veranderd.
Wat ik altijd laat doen, standje 2 van de tondeuse.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als er niemand is dan heeft het niet zoveel nut om in je eentje daar te gaan zitten. Tenzij je in een klein huisje woont met allemaal baby's en kindjes die je afleiden of zo. Dan is het misschien wel lekker. Denk ik. Geen ervaring mee![]()
Wat voor coupe heb je aan laten meten?
En ik zie dat het is gelukt om je muts af te doenquote:
In 2020 van baan ben ik veranderd. Een aantal van mijn nieuwe collega's in levende lijve ontmoet. Ik werk voornamelijk thuis op dit moment.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyyy Gamer![]()
Owj van baan veranderd? Wist ik ditFeli
En bij je nieuwe baan ook thuis? heb je de nieuwe collega's in levende lijve ontmoet of enkel via het scherm
Standje 2quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik altijd laat doen, standje 2 van de tondeuse.
Ja met hulp van iemand hier die me vorig jaar ook me geholpen heeft. Ik MOET dit onthouden. Anders kom ik volgend jaar weer met hetzelfdequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik zie dat het is gelukt om je muts af te doen
Ja, weer lekker kort.quote:
Schrijf op hoe je het gelukt is.quote:Ja met hulp van iemand hier die me vorig jaar ook me geholpen heeft. Ik MOET dit onthouden. Anders kom ik volgend jaar weer met hetzelfde
vrijdagquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Prisha
10 maart Expeditie Robison op vrijdag. Het is gelijk de nieuwe videoland editie.
Shit ja dat wist ik! Mijn hoofd is net een zeef momenteelquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2020 van baan ben ik veranderd. Een aantal van mijn nieuwe collega's in levende lijve ontmoet. Ik werk voornamelijk thuis op dit moment.
Vanwege wegvallen van The Voice enzoquote:
Dat is alweer snelquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
10 maart Expeditie Robison op vrijdag. Het is gelijk de nieuwe videoland editie.
Wat? Is dit nog steeds lopendequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Donderdag kan niet hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het blijkt toch de donderdag te zijn. Vanwege het wegvallen van I can see your voice, dat nu op de vrijdag wordt uitgezonden.
Het is nieuw seizoen, dat eerst alleen was bedoeld voor Videoland
Mot ie weer sportenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag kan niet hoor.
WOEST op RTLquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag kan niet hoor.
quote:
Alsof de vorige editie wel met bekende Nederlanders was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:30 schreef Prisha het volgende:
Maar is dit dan met onbekende Nederlanders nu weer?
Geen ideequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:30 schreef Prisha het volgende:
Maar is dit dan met onbekende Nederlanders nu weer?
Touchéquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de vorige editie wel met bekende Nederlanders was.
Altijd goed!quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
Nu zit Hemel en aarde in mijn hoofd te dreunen
Tot ooitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:23 schreef Yesse het volgende:
12 maart 2020, dat is het moment dat ik tegen collega's zei: nou tot ooit dan maarNog steeds in de hoop dat ik half april misschien toch naar de USA kon vliegen voor vakantie. In de tussentijd ben ik 1 keer van baan gewisseld (binnen hetzelfde bedrijf), 3 keer gevaccineerd, een stuk of 15 keer naar kantoor geweest en heb ik 100 keer mijn werkplek thuis aangepast
![]()
Ik heb echt alles uitgeprobeerd en ben steeds bezig met het updaten en verbeteren van de werkomgeving
Ja, geinend. Niet wetend dat het niet een paar weken maar een paar jaar zou durenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tot ooit![]()
En is het nu een beetje goed, de werkplek?
Oeh, dat is alweer bijna.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:44 schreef Prisha het volgende:
Ik heb even gekeken, bij mij was het 15 maart. Dat is mijn Coronaversary.
Al bijna 2 jaar Covid in Nederland. JUICHEN!quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, dat is alweer bijna.
mwoa...dat heb je in 1.5 jaar voor elkaar, niet gekquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, geinend. Niet wetend dat het niet een paar weken maar een paar jaar zou durenDe werkplek is inmiddels al bijna een half jaar niet meer aangepast, op de kerstversiering van de Kerst neerzetten en weghalen na
Maar als ik iets handigs zie dan kan dat zo weer veranderen. Maar qua plek is het nu wel definitief denk ik
En het was ook gewoon een leuke manier om even niet met werk bezig te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa...dat heb je in 1.5 jaar voor elkaar, niet gek![]()
Maar, inderdaad, het moet gewoon goed zijn als je er veel tijd besteed
Welke smaak/smaken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gisteren een zakje paaseitjes gekocht
Melk.quote:
paaseitjes zijn zeker lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Melk.
Dit is echt. Heel. Erg.![]()
Maar wel lekker.
Ik snap datquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
En het was ook gewoon een leuke manier om even niet met werk bezig te zijn
Té lekker. Ik ben nog nooit zó vroeg voor de bijl gegaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
paaseitjes zijn zeker lekker
Het is ook totaal geen winter inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Té lekker. Ik ben nog nooit zó vroeg voor de bijl gegaanIk geef het weer de schuld
Ik had eigenlijk een hoop zelf al en heb daarnaast gewoon dingen zelf aangeschaft. We hadden op een gegeven moment wel mogelijkheden met budgetten enzo. Maar dat vond ik teveel gedoequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap datKreeg je ook spullen van je werkgever, of een budget waarbij je goede spullen kon aanschaffen?
Ik had een leenstoel, laptophouder en keyboard gekregen. Nu sinds een half jaar heb ik mijn eigen, we kregen daar eenmalig budget voor, mits je straks voor het Nieuwe Werken kiest en structureel een paar dagen in de week thuis gaat werken. Ik heb daar voor gekozen, als dit allemaal voorbij is, om 2 dagen thuis en 3 dagen op lokatie te werken. Wel afhankelijk van de klant waar ik zit uiteraard.
Een heerlijke mooie 4K scherm nu
Ah dat scheelt als je al (goede) dingen had. Oeh goed geregeld met dat buro, ene goed buro is niet goedkoopquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een hoop zelf al en heb daarnaast gewoon dingen zelf aangeschaft. We hadden op een gegeven moment wel mogelijkheden met budgetten enzo. Maar dat vond ik teveel gedoeHalverwege kon mijn man wel gratis bureaus meenemen van werk omdat ze daar aan het verbouwen waren en de bureaus weggingen. De overige zaken waren al goed, zo had ik al een goede bureaustoel. Later nog een hub zodat ik mijn monitor, muis en toetsenbord kon aansluiten.
Ik heb een 4 daagse werkweek, ik zou in de toekomst het liefst 3 om 1 doen, waarvan het meeste thuiswerk maar ik denk dat het uiteindelijk 2 om 2 wordt. Ik wordt steeds enorm moe van sociaal doen op werk.
Same!quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werk vijf dagen en ik zou het liefst twee dagen kantoor en drie thuis doen. In ieder geval niet meer terug naar vier kantoor en 1 thuis.
Ja, echt het grootste voordeel van een 36-urige werkweek. 4x9quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat scheelt als je al (goede) dingen had. Oeh goed geregeld met dat buro, ene goed buro is niet goedkoop(ik zit aan mijn eettafel).
4 dagen zou ik ook wel willen. Lijkt me echt heerlijk.
Oja, zelf merk ik er eigenlijk weinig van. Maar die vrije dag elke vrijdag is zo fijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9 uur vind ik echt veel te lang op een dag.Acht uur trek ik al heel slecht eigenlijk.
Ik werk op vrijdag een halve dag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, echt het grootste voordeel van een 36-urige werkweek. 4x9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ twitter ]
Ook een nepdoos is voor een kat goed genoeg.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:56 schreef Redefine het volgende:
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als je het alleen op je mobiel doet zijn er ook apps voor om de tijd die je spendeert op Instagram te beperken, dacht ik. Want op zich is het inderdaad best een leuk mediumquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja ik ben nu ingelogd op een of ander account van mijn vriend die er zelf ook niks mee doet zodat ik kan lurken![]()
Maar de laatste dagen zit ik te overwegen om zelf ook Instagram te nemen, niet om dingen te posten maar om mensen te volgen. Dat ik niet elke keer los naar die accounts hoef te gaan.
Maar eigenlijk wil ik er ook weer niet aan, want dan ga ik er misschien teveel op kijken en dat vind ik allemaal niet goed voor me
Als iets te zeggen valt voor het uitstellen van iets, dan is het wel het after life.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:07 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog beginnen maar ik stel het op de een of andere manier steeds uit..
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als iets te zeggen valt voor het uitstellen van iets, dan is het wel het after life.
Prishaaaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat scheelt als je al (goede) dingen had. Oeh goed geregeld met dat buro, ene goed buro is niet goedkoop(ik zit aan mijn eettafel).
4 dagen zou ik ook wel willen. Lijkt me echt heerlijk.
Georgieeeeequote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Prishaaaa![]()
Ik ben gestopt met werken, maar ik heb m’n de bureaustoel nog niet ingeleverd
Funfact: Snapchat was van origine ooit bedoeld voor het verzenden van dickpics en dergelijke.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb alles, zelfs Snapchat. Maar daar snap (no pun intended) ik echt niks van.
Op woensdag overdag?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:51 schreef Strani het volgende:
Zo, zitten we straks allemaal klaar voor Benidorm Fest? Wel grappig hoor; dan kijken jullie naar iets dat letterlijk vijf kilometer van mij af is.
Ja maar ik zeg toch, ik snap niet hoe dat moetquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Funfact: Snapchat was van origine ooit bedoeld voor het verzenden van dickpics en dergelijke.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef H_T het volgende:
Peter Dinklage is boos dat er dwergen in Sneeuwwitje en de zeven dwergen zitten.
Overigens hebben ze een latina gekozen voor Sneeuwwitje, die dus niet de sneeuwwitte huid zal hebben waar ze naar is vernoemd
Oh een Spaanse straks! Dus ergens tussen vandaag en juni?quote:
Och, er was toch ook al ophef over de live-action film the little mermaidquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef H_T het volgende:
Peter Dinklage is boos dat er dwergen in Sneeuwwitje en de zeven dwergen zitten.
Overigens hebben ze een latina gekozen voor Sneeuwwitje, die dus niet de sneeuwwitte huid zal hebben waar ze naar is vernoemd
Zekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*Maakt notitie dat @:Strani op 5km van Benidorm woont.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh een Spaanse straks! Dus ergens tussen vandaag en juni?
Omgevingsverbod?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerAlleen kom ik er bijna nooit. Ik zou zeggen een keer of twee per jaar.
Dat maakt niet uit. Als ik ooit in Spanje ben, maak ik gewoon een rondje op 5 km van Benidorm.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerAlleen kom ik er bijna nooit. Ik zou zeggen een keer of twee per jaar.
Ik heb volgens mij wel wat Spaanse ham in de koelkast liggenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]Ja maar terwijl je wacht gaan we wel aan de tapas!
Heeft hij gezegd in een podcast, die ga ik straks luisteren want ik ben wel benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef H_T het volgende:
Als dat gebeurt, dan spreken we gewoon af, da's veel makkelijkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als ik ooit in Spanje ben, maak ik gewoon een rondje op 5 km van Benidorm.
Leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel wat Spaanse ham in de koelkast liggenKomt wel heel dichtbij zo.
Ik ga denk ik wel kijken vanavond
Ja, dat is misschien wel handiger.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan spreken we gewoon af, da's veel makkelijker
Sneeuwwitje en de zeven profbasketballers heeft toch een heel andere vibequote:Op woensdag 26 januari 2022 11:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd in een podcast, die ga ik straks luisteren want ik ben wel benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.
Het is nu eenmaal de zeven dwergen, wat moet je dan
En dat van die latina vind ik ook nergens op slaan, sorry hoor, dan ben ik maar even niet woke.
Ze hadden beter voor de Rammstein versie van Sneeuwwitje kunnen gaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd in een podcast, die ga ik straks luisteren want ik ben wel benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.
En dat van die latina vind ik ook nergens op slaan, sorry hoor, dan ben ik maar even niet woke.
Rayden zou een goede winnaar zijn. Dus die zal de finale wel mislopenquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:51 schreef Strani het volgende:
Zo, zitten we straks allemaal klaar voor Benidorm Fest? Wel grappig hoor; dan kijken jullie naar iets dat letterlijk vijf kilometer van mij af is.
Oprecht zin inquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:51 schreef Strani het volgende:
Maak zo'n film dan gewoon niet als het blijkbaar allemaal niet meer op de normale manier kan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de zeven profbasketballers heeft toch een heel andere vibe
Het werkt zelfs eerder averechts, omdat het zo duidelijk bewust wordt gedaan. Als je een zwarte ‘heldin’ wil, moet je gewoon een nieuwe film maken met een zwarte hoofdrolspeelster.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vrees ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rayden zou een goede winnaar zijn. Dus die zal de finale wel mislopen
Welnee joh, natuurlijk niet. De finale wordt wel lastig maar de halve finale moet met twee vingers in de neus kunnen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rayden zou een goede winnaar zijn. Dus die zal de finale wel mislopen
Allemaal #TeamRaydenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oprecht zin inIk ga juichen voor Rayden. De repetitie van hem die ik gisteren postte in het topic klinkt goed
Daar ben je natuurlijk ook een paar generaties te oud voor, om dat te snappenquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg toch, ik snap niet hoe dat moet
Op basis van de afgelopen 50 jaar zou ik zeggen van nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden ook al geen smaak?
Ja maar om zo'n foto nou naar een jonger familielid te sturen met de vraag of die het op Snapchat kan zetten is ook weer zoietsquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar ben je natuurlijk ook een paar generaties te oud voor, om dat te snappen
Niet meer meedoen aan dat belastinggeldverslindende circus?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van de afgelopen 50 jaar zou ik zeggen van niet
Ik heb ze wel net een vriendelijke tip gegeven op Twitter.
Remakes hebben zich redelijk bewezen als betrouwbare geldmachines, dus ik snap wel dat ze het doen. Veranderen om het veranderen hoeft voor mij ook niet. Wat Fred_B ook al zegt, ik denk dat je meer hebt aan een held die altijd al vrouw of latina of wat dan ook is geweest dan dat je een bestaand figuur omkat. Mogelijke uitzonderingen daarbij zijn Dr. Who en James Bond, omdat die toch al een traditie hebben van wisselingen. De Doctor reïncarneert als een ander met andere karaktertrekken en een flink ander uiterlijk, James Bond kan nog een standaard codenaam zijn. En die maken ook gewoon lekker nieuwe content met de nieuwe versie van het karakter, in plaats van Dr. No voor de derde keer uitbrengenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maak zo'n film dan gewoon niet als het blijkbaar allemaal niet meer op de normale manier kan.
Sowieso die remakes, maak gewoon iets origineels.
JEROEN MARCO AND ALI & CO YOU GIVE LOVE A BAD NAMEquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:18 schreef H_T het volgende:
SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME!
Inderdaad, geld kan toch veel beter besteed worden aan gratis alioli voor de hele bevolking?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet meer meedoen aan dat belastinggeldverslindende circus?
Heerlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Georgieeeee![]()
Stoppen met werken ook wel lekker! Bureaustoel als aandenken
Die latina is toch niet erg? Ik merk dat ik vaak van te voren sceptisch ben als een personage heel anders gecast is dan die voorheen was, maar na een paar minuten zit ik dan in de film en vergeet ik dat weerquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Sneeuwwitje heet wel Sneeuwwitje omdat ze een sneeuwwitte huid heeft. Roodkapje in een blauw trainingspak zou ook niet kloppenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die latina is toch niet erg? Ik merk dat ik vaak van te voren sceptisch ben als een personage heel anders gecast is dan die voorheen was, maar na een paar minuten zit ik dan in de film en vergeet ik dat weer
Ik kan daar ook niet zo goed tegen, het bewust verkeerd casten van mensen. Alleen is dit wel een beetje een apart geval omdat het over een sprookje gaat en het 'witte' van Sneeuwwitje ook weer niet zo enorm relevant is in het verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
De enige die ik wel graag zou willen zien is Lion King. Maar dat komt misschien ook omdat ik die 51514319 keer heb gekeken op videoband toen ik klein was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:30 schreef ijs_beer het volgende:
Disney en hun geldschaapmachine genaamd 'remakes.'meh.
Lekker houden dan die stoelquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
![]()
Niemand vraagt er naar en mijn ex-leidinggevende heeft een burn-out.
Hoe gaat het met je?
Maar komt dat niet omdat het dé Disney classic der Disney classics is? Was Sneeuwwitje niet de allereerste lange tekenfilm van Disney? Dat het daarom een soort legendarische status heeft bereikt en ze er daarom voor hebben gekozen om deze te remaken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe raarder ik het vind dat ze uitgerekend van Snow White een remake maken. Het verhaal van Sneeuwwitje wordt ook al jaren gebruikt als voorbeeld van dat een prins op het witte paard een prinses zomaar komt kussen en dat dat in deze tijden van consent en empowerment allemaal niet meer echt modern is.
Daarnaast liggen dwergen blijkbaar óók gevoelig, en gaan ze een latina casten voor iemand die 'pale as snow' zou moeten zijn volgens het sprookje.
Tenzij ze heel de film anders aanpakken, maar dan kunnen ze net zo goed überhaupt een heel andere film maken.
Ja ik vind überhaupt al die remakes bijzonder. Wat is de toegevoegde waarde? Je kunt toch ook nieuwe sprookjes maken? Daar kun je dan ook veel beter (en logischer) diversiteit en huidige tijdsgeest aan toevoegen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe raarder ik het vind dat ze uitgerekend van Snow White een remake maken. Het verhaal van Sneeuwwitje wordt ook al jaren gebruikt als voorbeeld van dat een prins op het witte paard een prinses zomaar komt kussen en dat dat in deze tijden van consent en empowerment allemaal niet meer echt modern is.
Daarnaast liggen dwergen blijkbaar óók gevoelig, en gaan ze een latina casten voor iemand die 'pale as snow' zou moeten zijn volgens het sprookje.
Tenzij ze heel de film anders aanpakken, maar dan kunnen ze net zo goed überhaupt een heel andere film maken.
Citi Zeni van de Letse voorronde had mijn tweet laatst ook al geliket, het komt allemaal wel heel dichtbij zo hèquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:34 schreef Strani het volgende:
Nou, Rayden heeft m'n tweet geliked dus nu ben ik helemaal all-in natuurlijk
Ja dat zal allemaal wel zo zijn, maar vind het toch raar. Blijkbaar ligt het aan alle kanten gevoelig, maar dan toch doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar komt dat niet omdat het dé Disney classic der Disney classics is? Was Sneeuwwitje niet de allereerste lange tekenfilm van Disney? Dat het daarom een soort legendarische status heeft bereikt en ze er daarom voor hebben gekozen om deze te remaken?
Remakes betekent makkelijk en risicoloos geld verdienen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik vind überhaupt al die remakes bijzonder. Wat is de toegevoegde waarde? Je kunt toch ook nieuwe sprookjes maken? Daar kun je dan ook veel beter (en logischer) diversiteit en huidige tijdsgeest aan toevoegen.
Hoe zit dat met Cruella en Maleficient?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Remakes betekent makkelijk en risicoloos geld verdienen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:31 schreef Yesse het volgende:
Ik heb een non-probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Zelf vond ik dit beter dan een pure remake van een bestaande film. Het verhaal achter het verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Cruella en Maleficient?
Is dat een remake?
Jij eet alleen nog maar salade straksquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Citi Zeni van de Letse voorronde had mijn tweet laatst ook al geliket, het komt allemaal wel heel dichtbij zo hè
Ik ook. Hetzelfde had ik ook met Alice in Wonderland. Er werd een volwassen Alice gebruikt en het verhaal deels aangepast.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelf vond ik dit beter dan een pure remake van een bestaande film. Het verhaal achter het verhaal.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Oeiquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
Ik besloot vanochtend tijdens mijn bezoek aan de GGD dat het wel weer eens tijd was om compleet out te gaan tijdens het bloedprikken. Dat is me ook al zo'n 15 jaar niet overkomen.
Oeiquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
Ik besloot vanochtend tijdens mijn bezoek aan de GGD dat het wel weer eens tijd was om compleet out te gaan tijdens het bloedprikken. Dat is me ook al zo'n 15 jaar niet overkomen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]Haha ja precies dit. Heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit ook vooral ligt bij de zoon (of dochter zélf). Die kan initiatief nemen om af en toe eens alleen bij de ouders langs te gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef H_T het volgende:
Het komt ook weer niet heel netjes over om maar een van de twee uit te nodigen denk ik. Wat dat betreft zou het het mooiste zijn als het makkelijker wordt om individueel nee te zeggen tegen een uitnodiging, zonder dat er negatief over wordt gedacht
OOOOOOOOOOOH WHEN YOU EAT YOUR VEGGIESquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij eet alleen nog maar salade straks
Gelukkig wel. Ik denk dat ik niet stevig genoeg had ontbeten en wat te gehaast ben geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiSta je inmiddels weer een beetje stabiel op de beentjes?
Het is allemaal gelukt hoor, ze had allang een buisje bloed voordat ik besloot nog even out te gaan. Maar ging ik daarna heel verstandig naar huis? Nee hoor, eerst nog even boodschappen doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
OeiNog last van een beetje na-ijl effecten? En hebben ze het bloed kunnen afnemen?
Dat komt af en toe voor inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik denk dat ik niet stevig genoeg had ontbeten en wat te gehaast ben geweest.
[..]
Het is allemaal gelukt hoor, ze had allang een buisje bloed voordat ik besloot nog even out te gaan. Maar ging ik daarna heel verstandig naar huis? Nee hoor, eerst nog even boodschappen doen.
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het aantal bezoekers dat je thuis nou mag ontvangen ook aangepast?
Ik heb donuts gekocht, en ze zijn nu alle vijf al op. Het was even nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat komt af en toe voor inderdaadZelf nooit last van gehad, maar wel eens gezien in de bloedbank. Rustig liggen, wat drinken en eten en de patiënt komt er wel weer bovenop
Ik blijf na het doneren ook altijd even zitten voor wat te drinken en (meestal) een roze koek
Als dat op is en ik voel me okay ga ik naar huis, twijfel ik dan blijf ik nog even zitten. Dat laatste komt niet vaak voor
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Mijn verjaardag vieren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ben je van plan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms heb je dat. Ik haalde vroeger vaak een broodje halve rookworst bij de Hema na een donatie, uiteraard vooral om aan te sterkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb donuts gekocht, en ze zijn nu alle vijf al op. Het was even nodig.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms heb je dat. Ik haalde vroeger vaak een broodje halve rookworst bij de Hema na een donatie, uiteraard vooral om aan te sterken
Me 2. De HEMA hier in het winkelcentrum verkoopt het niet 😡quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar heb ik nu wel zin in.
SCHAN-DA-LIGquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2. De HEMA hier in het winkelcentrum verkoopt het niet 😡
Nee, maar in dat geval kun je altijd zeggen "Jij of jullie" en dan kan de persoon zelf bepalen. Maar in dit geval ligt daar niet het probleem, man heeft naar mij aangegeven dat hij het heel erg waardeert als ik mee ga omdat het gesprek dan wat minder enkel op hem gericht is en dat vind ik prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef H_T het volgende:
Het komt ook weer niet heel netjes over om maar een van de twee uit te nodigen denk ik. Wat dat betreft zou het het mooiste zijn als het makkelijker wordt om individueel nee te zeggen tegen een uitnodiging, zonder dat er negatief over wordt gedacht
Precies, ik zie mijn ouders wekelijks, die hoeven eigenlijk nooit te vragen of ik nog eens langs kom want wij hebben gewoon vaste afspraken. Alleen soms als er iets tussendoor komt hebben we wel eens overleg over wanneer we elkaar dan zienquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook vooral ligt bij de zoon (of dochter zélf). Die kan initiatief nemen om af en toe eens alleen bij de ouders langs te gaan.
Dat kan best hoor. Al heb ik ooit een de supermarkt ondergekotst nadat ik bijna out was gegaan bij de bloedbank omdat ik nog niet helemaal top wasquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik denk dat ik niet stevig genoeg had ontbeten en wat te gehaast ben geweest.
[..]
Het is allemaal gelukt hoor, ze had allang een buisje bloed voordat ik besloot nog even out te gaan. Maar ging ik daarna heel verstandig naar huis? Nee hoor, eerst nog even boodschappen doen.
SP AR TA.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef Guanabana het volgende:
1888 was een bijzonder en belangrijk jaar:
- Sparta Rotterdam wordt opgericht, in eerste instantie als cricketclub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ik nietquote:
Het is hier tochtig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt buiten nog mee. Maar ik zit ook met mijn dekentje
Hier is het 4 graden, daar mag jouw getal wel voor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier 2 graden. Daar mag nog wel een getal achter.
Ik ben gisteren naar de kapper geweest. Heb het serieus constant het koud aan m'n hoofd vandaag.quote:
Moet kunnen af en toe, zeker na bloed doneren!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb donuts gekocht, en ze zijn nu alle vijf al op. Het was even nodig.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
Upbeatles gaat een WIDM pubquiz doen in samenwerking met Trust Nobody podcast
Leuk! Dinsdag 1 maart. Ik zal het vrijhouden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
Upbeatles gaat een WIDM pubquiz doen in samenwerking met Trust Nobody podcast
Je hoeft je niet van te voren aan te meldenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Dinsdag 1 maart. Ik zal het vrijhouden.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hoeft je niet van te voren aan te meldenOp de avond zelf een paar Google Docs invullen is goed genoeg
https://www.facebook.com/Upbeatlesquote:
Ik twijfelde wel of ik het zou doen, maar uiteindelijk toch het "risico" genomen. Het was ook slechts één buisje bloed, ik ben niet gedraineerd ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan best hoor. Al heb ik ooit een de supermarkt ondergekotst nadat ik bijna out was gegaan bij de bloedbank omdat ik nog niet helemaal top was
Het was alleen niet doneren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet kunnen af en toe, zeker na bloed doneren!
Herculesquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil vanavond een Disney film gaan kijken, maar welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ralph Breaks The Internet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je 'm nog niet gezien hebt, kan ik Encanto van harte aanradenquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Niemand die al bij haar aantreden dacht dat dit niet zo'n gelukkige combinatie zou zijn?quote:Soumaya Sahla stopt als voorzitter van het VVD-netwerk justitie en veiligheid, meldt ze woensdag in een verklaring. De afgelopen dagen was er vanuit de PVV en JA21 veel kritiek op haar werkzaamheden voor de partij, omdat ze in het verleden is veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie. De VVD vond Sahla's positie daardoor "ongemakkelijk".
"De afgelopen weken is veel commotie ontstaan over mijn persoon en mijn verleden", schrijft Sahla, die in 2014 veroordeeld werd tot drie jaar gevangenisstraf wegens lidmaatschap van de Hofstadgroep en verboden wapenbezit.
Sneeuwwitjequote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, die moet ik ook nog kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:20 schreef Guanabana het volgende:
@:Luctor.et.Emergo of Soul maar dat is een Pixar.
Ben benieuwd wat je er van vindt!quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst in mijn leventje de vegetarische Kipstuckjes eten! Kreeg ik gratis in de supermarkt van zo'n promotiemevrouw dus nu moet ik er maar eens aan geloven
Kingdom hearts spelen 😇quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was voor mij eens maar nooit weer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst in mijn leventje de vegetarische Kipstuckjes eten! Kreeg ik gratis in de supermarkt van zo'n promotiemevrouw dus nu moet ik er maar eens aan geloven
Als je rawit peper erbij doet is het echt pittig😇quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:22 schreef Guanabana het volgende:
Hier staat dit op, want moet 3 uur pruttelen:
Pittige rundvleescurry
Mag dat met de corona maatregelen 😮. Geen anderhalve meter tussen jou en de promotiemevrouw😮quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
Die heb ik wel eens gehad, ik vond ze best smakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
Wat zei je kip, ik ga stuck?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ja, als iemand zijn leven gebeterd heeft, moet die niet eeuwig worden uitgesloten. Maar zo iemand zou je misschien liever op een wat neutraler departement zettenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)heeft-getrokken.html
[..]
Niemand die al bij haar aantreden dacht dat dit niet zo'n gelukkige combinatie zou zijn?
Wat waren de criteria? Als ze echt op rookworst moesten lijken is het inderdaad allemaal onvoldoende, want dat lijkt er geen enkele.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:57 schreef H_T het volgende:
Van de week las ik een test over vegetarische rookworst. Er werd er wel een uitgeroepen tot beste uit de test, maar het panel weigerde er een tot beste koop te verklaren omdat er niet een op een 6 of hoger uit kwam
[ afbeelding ]
Niet naar kots smaken helptquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat waren de criteria? Als ze echt op rookworst moesten lijken is het inderdaad allemaal onvoldoende, want dat lijkt er geen enkele.
Ik ken alleen die van Unox, en dat was geen succes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:57 schreef H_T het volgende:
Van de week las ik een test over vegetarische rookworst. Er werd er wel een uitgeroepen tot beste uit de test, maar het panel weigerde er een tot beste koop te verklaren omdat er niet een op een 6 of hoger uit kwam
[ afbeelding ]
Niet alle vegaproducten zijn een succes nee, vond degene die ik had ook niet echt lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:57 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik beter dan de Unox worsten. Maar goed, rookworst moet je bij de slager halen, anders zit er geen lekker rooksmaakje aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van Unox, en dat was geen succes.
Het viel me meequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef Dave het volgende:
Na, de structuur deed 't 'm niet voor mij. Hoop dat ze jou wel bevallen!
Je hebt het geprobeerd en weet nu wat je ervan vindtquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het viel me meeHet is niet iets dat ik nog een keer zelf zou kopen, maar als het me voorgezet wordt, eet ik het rustig op
In ieder geval weer een ervaring rijker
Precies! Ik sta altijd open voor nieuwe producten en gerechten. Ik ben niet heel avontuurlijk in het leven maar qua eten ben ik een wildebras hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd en weet nu wat je ervan vindtOf je het dan wel of niet lekker vindt maakt niet zoveel uit, het is nuttige informatie die je hebt
De lekkerste vegaburgers die ik tot nu heb gehad waren een kaasschnitzel, een champignonburger en een Javaanse schijf. Alledrie ook producten die geen vlees na proberen te doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik had laatst een broccoli-burger, die vond ik lekker
https://www.jumbo.com/pro(...)rgers-170g-154950BAK
En de Italiaanse carré's van Garden Gourmet vind ik ook superlekker.
Maar zo'n product probeert ook niet vlees na te doen, tot nu toe vind ik alles wat probeert vlees te zijn, niet heel geslaagd.
Geen idee eigenlijk, er is als het goed is alleen maar wat uitgekomen en niks ingestopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat heeft Microsoft nu weer met je uitgespookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dan hoop ik al te slapen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef molloot200 het volgende:
Reminder voor iedereen die er zin in heeftVanavond kijken we mee naar Strani's dorpsgenootje die Benidorm Fest, de nieuwe Spaanse voorronde vanuit Benidorm presenteert.
Leuke bonus, Salvador Sobral die komt optreden als interval act. Het wordt wel een latertje, 22:40 wordt het uitgezonden.
Is het ook gelijk finale, alles?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef molloot200 het volgende:
Reminder voor iedereen die er zin in heeftVanavond kijken we mee naar Strani's dorpsgenootje die Benidorm Fest, de nieuwe Spaanse voorronde vanuit Benidorm presenteert.
Leuke bonus, Salvador Sobral die komt optreden als interval act. Het wordt wel een latertje, 22:40 wordt het uitgezonden.
Vanavond semi 1, morgen semi 2, zaterdag finale.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het ook gelijk finale, alles?
Hopelijk wel beter dan de Penoza film... Ik ben nog sceptisch.quote:
Wanneer is dat? Lijkt me ook leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef Meke het volgende:
Ohh ik wil heel graag meedoen met de Trust Nobody Quiz, zullen we met een groepje van hier?
En Tsjechië en Albaniëquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Was Al helemaal vergeten dat Bulgarije al een inzending heeft.
Ja joh? Dat is echt compleet langs me heen gegaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En Tsjechië en Albanië
Bulgarije zal wel running order nummertje 02 krijgen straks in de semi.
Ik neem aan online? Ik heb in eerste instantie een IRL vriendengroep waar ik het ook al aan gevraagd heb. Mochten die niet kunnen wil ik het wel proberen met julliequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef Meke het volgende:
Ohh ik wil heel graag meedoen met de Trust Nobody Quiz, zullen we met een groepje van hier?
Ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hopelijk wel beter dan de Penoza film... Ik ben nog sceptisch.
Ik ga waarschijnlijk met mijn vaste quizteam meedoen. Als die geen zin hebben, doe ik wel met jullie meequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef Meke het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja joh? Dat is echt compleet langs me heen gegaan.![]()
![]()
Vond je het niet opvallend rustig ineens?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:23 schreef Strani het volgende:
Ik kan ook écht niet in twee topics tegelijk zitten hè...
Ik sluit deze wel.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Vond je het niet opvallend rustig ineens?
De komende 6 weken is het sowieso opvallend rustig hier in de avond denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Vond je het niet opvallend rustig ineens?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Lijkt me ook leuk.
1 maart pas en volgens mij inderdaad onlinequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik neem aan online? Ik heb in eerste instantie een IRL vriendengroep waar ik het ook al aan gevraagd heb. Mochten die niet kunnen wil ik het wel proberen met jullie
Ik houd mijn traditie voort door die dingen nooit te volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal dan wel eenzaam standhouden want ik geef niet zoveel om die NSF's.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vannacht om 2:04 en 5:08 wakker.
Ik ben nu al bang dat ik extreem nerderig overkom wat dit betreftquote:Op donderdag 27 januari 2022 06:24 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
1 maart pas en volgens mij inderdaad online![]()
Ik hoop dat jullie vrienden hakers zijn, @:molloot200 en @:BillDauterive
Ik wil alleen San Remo nog wel een keer gaan volgenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik ook niet want ik weet de antwoorden altijd pas na de quizquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga echt niks weten bij dat soort quizzen.
Dan krijg je vragen als, wie was de Mol in seizoen X. Nou dat soort informatie vergeet ik altijd gelijk weer nadat seizoen X is afgelopen. Net zoals dat ik weet dat Merel een (hele slechte) Mol was, maar in welk seizoen dat was, dat ben ik alweer vergeten hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik weet de antwoorden altijd pas na de quizMaar toch vind ik quizzen altijd leuk.
Ik ga ook niet alles kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Door Putin. Omdat die het vermoedelijk anders zal willen noemen binnen het Groot Russische Rijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan krijg je vragen als, wie was de Mol in seizoen X. Nou dat soort informatie vergeet ik altijd gelijk weer nadat seizoen X is afgelopen. Net zoals dat ik weet dat Merel een (hele slechte) Mol was, maar in welk seizoen dat was, dat ben ik alweer vergeten hoor.
Of de uitspraak: "We zijn niet in Kiev, vriend." Dat was een geweldige uitspraak, maar geen idee meer door wie dat werd gezegd.
Ik kijk ze ook nooit. Zijn er wel meer die ze niet kijken of maar van één land.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Saint Putinsburg of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door Putin. Omdat die het vermoedelijk anders zal willen noemen binnen het Groot Russische Rijk.
Seizoen 19.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan krijg je vragen als, wie was de Mol in seizoen X. Nou dat soort informatie vergeet ik altijd gelijk weer nadat seizoen X is afgelopen. Net zoals dat ik weet dat Merel een (hele slechte) Mol was, maar in welk seizoen dat was, dat ben ik alweer vergeten hoor.
Of de uitspraak: "We zijn niet in Kiev, vriend." Dat was een geweldige uitspraak, maar geen idee meer door wie dat werd gezegd.
Tegen Jan Versteegh, de molquote:
Als je het niet al in de edit had genoemd had ik ook dat zo voor je op kunnen noemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tegen Jan Versteegh, de molMaar met wie zij in een groepje zaten weet ik niet
Edit: net opgezocht! Ruben en Olcay (de twee finalisten) die zaten samen en Jan & Jean Marc
Hoe onthoud je dit soort dingen? Zelfs van seizoenen waarvan ik de afleveringen minimaal 2-3 keer heb gezien en dingen van heb opgeschreven weet ik niet meer de details vanquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je het niet al in de edit had genoemd had ik ook dat zo voor je op kunnen noemen
Ik vind het al lastig genoeg om alle posts uit deze SC te onthouden, inclusief exact tijdstip en weersomstandigheden op het moment van de post.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe onthoud je dit soort dingen? Zelfs van seizoenen waarvan ik de afleveringen minimaal 2-3 keer heb gezien en dingen van heb opgeschreven weet ik niet meer de details van
Ja klopt. Ruben. Haal hem en Remi altijd door elkaar qua namen.quote:
Geen idee maar ik ben best goed in het onthouden van visuele dingen denk ik? Dat kan ik ook in real life best goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe onthoud je dit soort dingen? Zelfs van seizoenen waarvan ik de afleveringen minimaal 2-3 keer heb gezien en dingen van heb opgeschreven weet ik niet meer de details van
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig genoeg om alle posts uit deze SC te onthouden, inclusief exact tijdstip en weersomstandigheden op het moment van de post.
Licht bewolkt, 18 graden.quote:
Jij leert ons elke dag weer opnieuw kennen, omdat je alles weer vergeten bent.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig genoeg om alle posts uit deze SC te onthouden, inclusief exact tijdstip en weersomstandigheden op het moment van de post.
Daarom vind ik jou ook nog steeds zo'n toffe gozer!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij leert ons elke dag weer opnieuw kennen, omdat je alles weer vergeten bent.
Elk nadeel het zijn voordeelquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom vind ik jou ook nog steeds zo'n toffe gozer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |