On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.quote:
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.
Gelukt! Als ik dit nou een keer onthoudquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook
[..]
En toen was dit geloof ik precies het probleem
We've Only Just Begun.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
Ik heb dan altijd meteen die parodie in mijn hoofd die kopspijkers ooit maakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
En ik wil daar Neka mi ne svane ook nog wel aan toevoegen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef Em31 het volgende:
Hemel en Aarde of Where are You waren toch eigenlijk betere winnaars geweest?
Ik vind dit altijd een tof nummer van The Carpenters.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en Stefanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh nee ik zie dit nu pasIs dit terug te zien ergens? Dit lijkt me gaaf!!!
Oh shit die had ik net een tijdje terug opgezegd. Arghhhhh!! Toch maar weer kijken dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en StefanStaat op Videoland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nog steeds een beetje verbaasd en boos overquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
Hahaha ik zit nu dat stuk te lezen over dat "waar?" een te passief antwoord zou zijn![]()
Haha 'boos'.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Nou ja, ik heb me er op z'n minst drukker over gemaakt dan zou moeten bij een tweet van een volslagen onbekendequote:
Ja ik dacht dat ik kieskeurig was maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerstquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Ben nu bezig met seizoen drie van After Life. Blijft toch een mooie serie hoor
Ik vond seizoen 2 ook wat minder omdat het te lang bleef hangen in dezelfde emotionele sfeer. Seizoen 3 vind ik tot zover weer wat beter gebalanceerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerst
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 vond ik eigenlijk al niet zo nodig maar nog wel oke, maar seizoen 3 heb ik besloten niet te kijken
Denk eigenlijk dat hij het bij 1 seizoen had moeten laten, dat was gewoon een krachtig einde.
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef usagi414 het volgende:
@:Molloot200 jij weet meer van TikTok
Maar Floor heeft nu een uitdaging uitgezet. (ik zag het op facebook)
Wie durft mee te zingen met Nemo ?
Ik heb TikTokquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mij
Maar Floor
Ik heb nog niet eens Instagramquote:
Trucjes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
En @:guanabana jij hebt dan wel geen Instagram maar je hebt wel zo je trucjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |