On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.quote:
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
On top of the world, just you and I. Omdat ie anders uit de juiste baan geraakt onder ons gewicht.
Gelukt! Als ik dit nou een keer onthoudquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook
[..]
En toen was dit geloof ik precies het probleem
We've Only Just Begun.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
Ik heb dan altijd meteen die parodie in mijn hoofd die kopspijkers ooit maakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Top of the World van The Carpenters, vooral als ik op straat loopHeerlijk liedje.
En ik wil daar Neka mi ne svane ook nog wel aan toevoegen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef Em31 het volgende:
Hemel en Aarde of Where are You waren toch eigenlijk betere winnaars geweest?
Ik vind dit altijd een tof nummer van The Carpenters.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en Stefanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh nee ik zie dit nu pasIs dit terug te zien ergens? Dit lijkt me gaaf!!!
Oh shit die had ik net een tijdje terug opgezegd. Arghhhhh!! Toch maar weer kijken dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf! Met Rachel, Martijn en StefanStaat op Videoland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nog steeds een beetje verbaasd en boos overquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
Hahaha ik zit nu dat stuk te lezen over dat "waar?" een te passief antwoord zou zijn![]()
Haha 'boos'.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Nou ja, ik heb me er op z'n minst drukker over gemaakt dan zou moeten bij een tweet van een volslagen onbekendequote:
Ja ik dacht dat ik kieskeurig was maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje verbaasd en boos over
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerstquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Ben nu bezig met seizoen drie van After Life. Blijft toch een mooie serie hoor
Ik vond seizoen 2 ook wat minder omdat het te lang bleef hangen in dezelfde emotionele sfeer. Seizoen 3 vind ik tot zover weer wat beter gebalanceerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja daar was ik aan begonnen toen ik zag dat hij er was, maar ik vind het eerlijk gezegd totaal niet meer zo leuk en mooi als eerst
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 vond ik eigenlijk al niet zo nodig maar nog wel oke, maar seizoen 3 heb ik besloten niet te kijken
Denk eigenlijk dat hij het bij 1 seizoen had moeten laten, dat was gewoon een krachtig einde.
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef usagi414 het volgende:
@:Molloot200 jij weet meer van TikTok
Maar Floor heeft nu een uitdaging uitgezet. (ik zag het op facebook)
Wie durft mee te zingen met Nemo ?
Ik heb TikTokquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Tiktok generatie zit zélfs nog onder mij
Maar Floor
Ik heb nog niet eens Instagramquote:
Trucjes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
En @:guanabana jij hebt dan wel geen Instagram maar je hebt wel zo je trucjes
Oh, zo. Ja ik ben nu ingelogd op een of ander account van mijn vriend die er zelf ook niks mee doet zodat ik kan lurkenquote:
Ik moet nog beginnen maar ik stel het op de een of andere manier steeds uit..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Ben nu bezig met seizoen drie van After Life. Blijft toch een mooie serie hoor
Zelfs mijn moeder heeft voor die reden een Insta. Die volgt graag creatieve mensen die ook graag knutselenquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja ik ben nu ingelogd op een of ander account van mijn vriend die er zelf ook niks mee doet zodat ik kan lurken![]()
Maar de laatste dagen zit ik te overwegen om zelf ook Instagram te nemen, niet om dingen te posten maar om mensen te volgen. Dat ik niet elke keer los naar die accounts hoef te gaan.
Maar eigenlijk wil ik er ook weer niet aan, want dan ga ik er misschien teveel op kijken en dat vind ik allemaal niet goed voor me
quote:
Ik zit alweer achter de computer en heb al verbinding gemaakt met de werkomgeving.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik moest uit bed komen, want de katten hadden honger. Anders was ik blijven liggen in bed.
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuisquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit alweer achter de computer en heb al verbinding gemaakt met de werkomgeving.
Hier mogen er twee per kamer op kantoor. Ik was maandag op kantoor en gisteren naar de kapper, dus dan is thuiswerken handiger en vandaag is er verder niemand van de afdeling op kantoor, dus dan blijf ik ook thuis en morgen een teamsoverleg, dus dat doe ik ook thuis.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuis![]()
Ik denk in totaal 10x op kantoor geweest. Steeds mochten we weer op inschrijving op aangewezen dagen...en dan begon het gedonder alweer.
Prishaquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Thuis nog steeds. In Maart zit ik al 2 jaar thuis![]()
Ik denk in totaal 10x op kantoor geweest. Steeds mochten we weer op inschrijving op aangewezen dagen...en dan begon het gedonder alweer.
Als er niemand is dan heeft het niet zoveel nut om in je eentje daar te gaan zitten. Tenzij je in een klein huisje woont met allemaal baby's en kindjes die je afleiden of zo. Dan is het misschien wel lekker. Denk ik. Geen ervaring meequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier mogen er twee per kamer op kantoor. Ik was maandag op kantoor en gisteren naar de kapper, dus dan is thuiswerken handiger en vandaag is er verder niemand van de afdeling op kantoor, dus dan blijf ik ook thuis en morgen een teamsoverleg, dus dat doe ik ook thuis.En vrijdag sowieso thuis natuurlijk.
Eyyyyy Gamerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prisha![]()
Ik ben nog minder naar kantoor geweest dan jij. Ik ben zelfs in de tussentijd van baan veranderd.
Wat ik altijd laat doen, standje 2 van de tondeuse.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als er niemand is dan heeft het niet zoveel nut om in je eentje daar te gaan zitten. Tenzij je in een klein huisje woont met allemaal baby's en kindjes die je afleiden of zo. Dan is het misschien wel lekker. Denk ik. Geen ervaring mee![]()
Wat voor coupe heb je aan laten meten?
En ik zie dat het is gelukt om je muts af te doenquote:
In 2020 van baan ben ik veranderd. Een aantal van mijn nieuwe collega's in levende lijve ontmoet. Ik werk voornamelijk thuis op dit moment.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyyy Gamer![]()
Owj van baan veranderd? Wist ik ditFeli
En bij je nieuwe baan ook thuis? heb je de nieuwe collega's in levende lijve ontmoet of enkel via het scherm
Standje 2quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ik altijd laat doen, standje 2 van de tondeuse.
Ja met hulp van iemand hier die me vorig jaar ook me geholpen heeft. Ik MOET dit onthouden. Anders kom ik volgend jaar weer met hetzelfdequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik zie dat het is gelukt om je muts af te doen
Ja, weer lekker kort.quote:
Schrijf op hoe je het gelukt is.quote:Ja met hulp van iemand hier die me vorig jaar ook me geholpen heeft. Ik MOET dit onthouden. Anders kom ik volgend jaar weer met hetzelfde
vrijdagquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Prisha
10 maart Expeditie Robison op vrijdag. Het is gelijk de nieuwe videoland editie.
Shit ja dat wist ik! Mijn hoofd is net een zeef momenteelquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2020 van baan ben ik veranderd. Een aantal van mijn nieuwe collega's in levende lijve ontmoet. Ik werk voornamelijk thuis op dit moment.
Vanwege wegvallen van The Voice enzoquote:
Dat is alweer snelquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
10 maart Expeditie Robison op vrijdag. Het is gelijk de nieuwe videoland editie.
Wat? Is dit nog steeds lopendequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Donderdag kan niet hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het blijkt toch de donderdag te zijn. Vanwege het wegvallen van I can see your voice, dat nu op de vrijdag wordt uitgezonden.
Het is nieuw seizoen, dat eerst alleen was bedoeld voor Videoland
Mot ie weer sportenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag kan niet hoor.
WOEST op RTLquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag kan niet hoor.
quote:
Alsof de vorige editie wel met bekende Nederlanders was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:30 schreef Prisha het volgende:
Maar is dit dan met onbekende Nederlanders nu weer?
Geen ideequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:30 schreef Prisha het volgende:
Maar is dit dan met onbekende Nederlanders nu weer?
Touchéquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de vorige editie wel met bekende Nederlanders was.
Altijd goed!quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
Nu zit Hemel en aarde in mijn hoofd te dreunen
Tot ooitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:23 schreef Yesse het volgende:
12 maart 2020, dat is het moment dat ik tegen collega's zei: nou tot ooit dan maarNog steeds in de hoop dat ik half april misschien toch naar de USA kon vliegen voor vakantie. In de tussentijd ben ik 1 keer van baan gewisseld (binnen hetzelfde bedrijf), 3 keer gevaccineerd, een stuk of 15 keer naar kantoor geweest en heb ik 100 keer mijn werkplek thuis aangepast
![]()
Ik heb echt alles uitgeprobeerd en ben steeds bezig met het updaten en verbeteren van de werkomgeving
Ja, geinend. Niet wetend dat het niet een paar weken maar een paar jaar zou durenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tot ooit![]()
En is het nu een beetje goed, de werkplek?
Oeh, dat is alweer bijna.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:44 schreef Prisha het volgende:
Ik heb even gekeken, bij mij was het 15 maart. Dat is mijn Coronaversary.
Al bijna 2 jaar Covid in Nederland. JUICHEN!quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, dat is alweer bijna.
mwoa...dat heb je in 1.5 jaar voor elkaar, niet gekquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, geinend. Niet wetend dat het niet een paar weken maar een paar jaar zou durenDe werkplek is inmiddels al bijna een half jaar niet meer aangepast, op de kerstversiering van de Kerst neerzetten en weghalen na
Maar als ik iets handigs zie dan kan dat zo weer veranderen. Maar qua plek is het nu wel definitief denk ik
En het was ook gewoon een leuke manier om even niet met werk bezig te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa...dat heb je in 1.5 jaar voor elkaar, niet gek![]()
Maar, inderdaad, het moet gewoon goed zijn als je er veel tijd besteed
Welke smaak/smaken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gisteren een zakje paaseitjes gekocht
Melk.quote:
paaseitjes zijn zeker lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Melk.
Dit is echt. Heel. Erg.![]()
Maar wel lekker.
Ik snap datquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
En het was ook gewoon een leuke manier om even niet met werk bezig te zijn
Té lekker. Ik ben nog nooit zó vroeg voor de bijl gegaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
paaseitjes zijn zeker lekker
Het is ook totaal geen winter inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Té lekker. Ik ben nog nooit zó vroeg voor de bijl gegaanIk geef het weer de schuld
Ik had eigenlijk een hoop zelf al en heb daarnaast gewoon dingen zelf aangeschaft. We hadden op een gegeven moment wel mogelijkheden met budgetten enzo. Maar dat vond ik teveel gedoequote:Op woensdag 26 januari 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap datKreeg je ook spullen van je werkgever, of een budget waarbij je goede spullen kon aanschaffen?
Ik had een leenstoel, laptophouder en keyboard gekregen. Nu sinds een half jaar heb ik mijn eigen, we kregen daar eenmalig budget voor, mits je straks voor het Nieuwe Werken kiest en structureel een paar dagen in de week thuis gaat werken. Ik heb daar voor gekozen, als dit allemaal voorbij is, om 2 dagen thuis en 3 dagen op lokatie te werken. Wel afhankelijk van de klant waar ik zit uiteraard.
Een heerlijke mooie 4K scherm nu
Ah dat scheelt als je al (goede) dingen had. Oeh goed geregeld met dat buro, ene goed buro is niet goedkoopquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een hoop zelf al en heb daarnaast gewoon dingen zelf aangeschaft. We hadden op een gegeven moment wel mogelijkheden met budgetten enzo. Maar dat vond ik teveel gedoeHalverwege kon mijn man wel gratis bureaus meenemen van werk omdat ze daar aan het verbouwen waren en de bureaus weggingen. De overige zaken waren al goed, zo had ik al een goede bureaustoel. Later nog een hub zodat ik mijn monitor, muis en toetsenbord kon aansluiten.
Ik heb een 4 daagse werkweek, ik zou in de toekomst het liefst 3 om 1 doen, waarvan het meeste thuiswerk maar ik denk dat het uiteindelijk 2 om 2 wordt. Ik wordt steeds enorm moe van sociaal doen op werk.
Same!quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werk vijf dagen en ik zou het liefst twee dagen kantoor en drie thuis doen. In ieder geval niet meer terug naar vier kantoor en 1 thuis.
Ja, echt het grootste voordeel van een 36-urige werkweek. 4x9quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat scheelt als je al (goede) dingen had. Oeh goed geregeld met dat buro, ene goed buro is niet goedkoop(ik zit aan mijn eettafel).
4 dagen zou ik ook wel willen. Lijkt me echt heerlijk.
Oja, zelf merk ik er eigenlijk weinig van. Maar die vrije dag elke vrijdag is zo fijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9 uur vind ik echt veel te lang op een dag.Acht uur trek ik al heel slecht eigenlijk.
Ik werk op vrijdag een halve dag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, echt het grootste voordeel van een 36-urige werkweek. 4x9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ twitter ]
Ook een nepdoos is voor een kat goed genoeg.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:56 schreef Redefine het volgende:
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Maar wat betreft thuiswerken dan de belangrijkste update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |