Potverdorie wat een spanningquote:Op maandag 24 januari 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Als goedmakertje voor @:Meke: een onride van de topattractie van de Waarbeek!
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadquote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Die Ronanquote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Dat is als je het achterstevoren afspeelt.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Wij zijn ooit bij een klompenmaker geweest.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou ik was ook best geschokt toen ik zag quote deze songtekst daadwerkelijk zingtquote:
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Wij gingen altijd naar ‘leuke’ dingen op schoolreis. Variërend van geweldig (Efteling) tot tsja (Bosbad Hoeven).
Viel stiekem ook best wel mee, hoor, zeker in die tijd had je mij ook weer niet zo heel veel plezier gedaan met schoolreisjes naar allerlei pretparkenquote:Op maandag 24 januari 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadSchoolreisjes naar pretparken deden we ook niet of nauwelijks aan
Ouderwetse FOK!-eikeligheidquote:
Dat zal vast een enorm spektakel zijn nuquote:Op maandag 24 januari 2022 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.![]()
Ik mocht met het schoolreisje naar Hellendoorn op de stoel zitten in Casa Magneticaquote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Hamlapjes het volgende:
In de brugklas gingen we aan het einde van het schooljaar naar Hellendoorn. Nou, dat was een succes voor de jonge Hamlapjes die bijna nergens in durfde toen, hoor
De trompetter?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Vraag me af of hier iemand überhaupt Het Land van Jan Klaassen kent maar soit
Nooit geweest, maar ik weet van het bestaan afquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Zeker wel! Dat wil zeggen, ik weet dat het bestaat en dat ik er ooit geweest ben, maar dat is ook allesquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
En een weekvoorraad snoep naar binnen proppenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
En altijd op het eind van de schoolreisjes bukken in de bus zodat de ouders dachten dat de buschauffeur en leraren ons achter hadden gelaten in het pretpark
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Bij ons stapten ze op een gegeven moment om de hoek uit, zodat er echt een lege bus aan kwam rijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
En altijd op het eind van de schoolreisjes bukken in de bus zodat de ouders dachten dat de buschauffeur en leraren ons achter hadden gelaten in het pretpark
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had ook nog nooit gehoord van de Waarbeek
Dat was voor mij ook aan de andere kant van het land, dus dan mag het vind ik.quote:
Flipje was toch de mascotte van een jammaker?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook aan de andere kant van het land, dus dan mag het vind ik.
Er is vast niemand hier die gehoord heeft van De Flipjes!Maar dat is eigenlijk meer een speeltuin dus vooruit.
![]()
Belachelijk oud inderdaad. Kijk uit voor je gewrichten.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Overigens ben ik zelf best wel een waterrat (nog steeds) en heb ik altijd al alles met water leuker gevonden dan pretparken. Zwembaden met glijbanen, maar ook van die waterparken waarin je kon spelen met allerlei dingen met water. Heerlijk. We gaan binnenkort met het gezin een weekend weg naar een of ander huisjespark en ik kijk nu alweer uit naar de wildwaterbaan en ik ben fucking 21
21 is ook nog maar net tiener-afquote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Overigens ben ik zelf best wel een waterrat (nog steeds) en heb ik altijd al alles met water leuker gevonden dan pretparken. Zwembaden met glijbanen, maar ook van die waterparken waarin je kon spelen met allerlei dingen met water. Heerlijk. We gaan binnenkort met het gezin een weekend weg naar een of ander huisjespark en ik kijk nu alweer uit naar de wildwaterbaan en ik ben fucking 21
Ja maar dat is toch voor kinderen bedoeld van plusminus 10 jaar jonger dan ik en niet voor mijquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belachelijk oud inderdaad. Kijk uit voor je gewrichten.
Als man ben je nooit te oud om plezier te maken.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Niets mis mee, zorg dat je het over 10 jaar nog steeds leuk vindt!quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
yada yada yadaquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch voor kinderen bedoeld van plusminus 10 jaar jonger dan ik en niet voor mij
Oke, ik doe het wel:quote:Op maandag 24 januari 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als man ben je nooit te oud om plezier te maken.
Ik kwam er af en toe langs met rijles. Ik wist niet van het bestaan af dus vond het best bijzonder zo'n park ineens langs de kant van de weg te zienquote:
Ik in elk geval nietquote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is vast niemand hier die gehoord heeft van De Flipjes!Maar dat is eigenlijk meer een speeltuin dus vooruit.
![]()
Ik heb een collega gehad die al in de 30 was en bij het boeken van een vakantie nog steeds keek of er een leuk waterpark in de buurt wasquote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen. Maar meestal is het toch wel zo dat wanneer er kinderen komen dat de moeder de serieuze is, terwijl papa nog steeds lol kan blijven maken.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, ik doe het wel:
en als vrouw wel?
Nee johquote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef molloot200 het volgende:
Oké ik stop me alweer weg in een hoekje want ik heb mezelf weer belachelijk gemaakt in de SC
Dat maakt toch helemaal geen moer uit als je het leuk vindt?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch voor kinderen bedoeld van plusminus 10 jaar jonger dan ik en niet voor mij
En dan mij een beetje gaan willen cancelenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:05 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik wel eens bij Hoge Boekel ben geweest trouwens
Eens, ja!quote:
Vind je?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef molloot200 het volgende:
Oké ik stop me alweer weg in een hoekje want ik heb mezelf weer belachelijk gemaakt in de SC
Dit is een redelijk conservatief beeld.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Maar meestal is het toch wel zo dat wanneer er kinderen komen dat de moeder de serieuze is, terwijl papa nog steeds lol kan blijven maken.
Mja mja mja ik heb toch moeite met deze stelling om meerdere redenen hoor!quote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Maar meestal is het toch wel zo dat wanneer er kinderen komen dat de moeder de serieuze is, terwijl papa nog steeds lol kan blijven maken.
Is ookquote:Op maandag 24 januari 2022 14:16 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk best bizar hoeveel kleinere en grotere pretparken we hebben voor zo'n klein land
Lees nu zelfs nog dingen waar ik nooit eerder van gehoord heb.
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
21 is ook nog maar net tiener-af
De vraag is meer of je het over tien jaar nog steeds leuk zal vinden.
Als vrouw van 30 ontkracht ik met liefde beide bovenstaande statementsquote:Op maandag 24 januari 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als man ben je nooit te oud om plezier te maken.
Een dierentuin op zolder van een schuur?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is ook
We hebben echt bijzonder veel vormen van vrijetijdsbesteding in het land, er zijn ook tig (kleine) dierentuinen te vinden overal en nergens, op zolders van een boerderijschuur of zo
Ik ben ook nog van de oude stempel.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is een redelijk conservatief beeld.
Dan kunnen we het dus aanpassen naar:quote:Op maandag 24 januari 2022 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Als vrouw van 30 ontkracht ik met liefde beide bovenstaande statements
Ouddorp en inclusief pannenkoekenhuis toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook aan de andere kant van het land, dus dan mag het vind ik.
![]()
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2022 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ouddorp en inclusief pannenkoekenhuis toch?
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:25 schreef H_T het volgende:
Ik ben met pretparktrips wel gestopt om de coasterbingo per se te willen halen. Als man alleen voelde ik me toch behoorlijk ongemakkelijk in de rij voor een kinderachtbaan om daarna met mijn knieën klem te zitten in een karretje voor een niet heel boeiende rit
Dat had ik kort voor Corona in Plopsa Indoor met de achtbaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:25 schreef H_T het volgende:
Ik ben met pretparktrips wel gestopt om de coasterbingo per se te willen halen. Als man alleen voelde ik me toch behoorlijk ongemakkelijk in de rij voor een kinderachtbaan om daarna met mijn knieën klem te zitten in een karretje voor een niet heel boeiende rit
Zo'n soort achtbaan heb ik ook eens gehad inderdaad. Zo'n kiddy achtbaan en dan samen met mijn broer en die ging ook nog best hard.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat had ik kort voor Corona in Plopsa Indoor met de achtbaan.![]()
Dat ding ging nog aardig hard trouwens, want Belgen zijn niet zo subtiel met dat soort dingen.
Voordeel van de zoveelste Vekoma SLC of Boomerang is dat de rij waarschijnlijk niet heel lang isquote:Op maandag 24 januari 2022 14:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij ons zijn de bingo's vooral 'belangrijk' geworden bij de goede achtbanen, ja, en als je dan met een groepje bent en allemaal nog een bepaalde achtbaan nodig hebt voor de bingo is dat met elkaar altijd wel een goede grap
Maar als ik zonder die vrienden ergens rondloop zonder bingo en ik moet nog een baan die ik al in een miljoenmiljard andere parken heb gehad of iets wat mij totaal niet trekt zoals een kiddie, sla ik ze vrij makkelijk over, ja
Bij wijze van dan, hequote:Op maandag 24 januari 2022 14:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Een dierentuin op zolder van een schuur?
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan een Vekoma SLC denkquote:Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Voordeel van de zoveelste Vekoma SLC of Boomerang is dat de rij waarschijnlijk niet heel lang is
Ik denk dan meteen aan of het wel allemaal deugt voor die dierenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij wijze van dan, he
In Tilburg heb je zo'n klein parkje, de Oliemeulen, weet niet of je dat kent? @:Cee anders vast wel!
[ afbeelding ]
Is eigenlijk niet veel meer dan een verbouwde schuur en de bijbehorende tuin met wat verblijfjes erin. Stelt allemaal niet veel voor, maar het is toch een dierentuin!
Tijdens schoolreisje van de middelbare school vonden een paar leerlingen het leuk om de laatste boot van Schiermonnikoog naar het vaste land te missen. De ouders van die leerlingen hebben de kosten van verblijf van de leerlingen die boot hadden gemist als de achtergebleven docenten moeten betalen.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn niet allemaal even beroerdquote:Op maandag 24 januari 2022 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan een Vekoma SLC denk
Misschien moet je nog eens kritisch de laatste zin lezen want ik denk dat er wat woorden missenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijdens schoolreisje van de middelbare school vonden een paar leerlingen het leuk om de laatste boot van Schiermonnikoog naar het vaste land te missen. De ouders van die leerlingen hebben de kosten van verblijf van de leerlingen die boot hadden gemist als de achtergebleven docenten moeten betalen.
Ook zulke kleine dierentuinen moeten nog aan allerlei eisen voldoen. Zal niet zeggen dat het per se optimaal is allemaal, maar wel goed genoeg voor een fatsoenlijk leventje. Zo'n kleine dierentuin zal ook gewoon vooral kleinere diersoorten hebben die niet zoveel ruimte nodig hebbenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen aan of het wel allemaal deugt voor die dieren
Er moesten docenten op zoek naar de leerlingen die de boot hadden gemist.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens kritisch de laatste zin lezen want ik denk dat er wat woorden missen
Nee, ga ik lekker niet doen.😛quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens kritisch de laatste zin lezen want ik denk dat er wat woorden missen
Wat is dit nou voor instelling. Steeds maar weer afschuiven.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef Cyan9 het volgende:
Er kwam net een hulpvraagje bij me terecht die al door zes anderen was afgeschoven (en die ik zelf ook niet helemaal kon oplossen, dus ook weer een beetje moest afschuiven).
Gewoon verder doorschuivenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef Cyan9 het volgende:
Er kwam net een hulpvraagje bij me terecht die al door zes anderen was afgeschoven (en die ik zelf ook niet helemaal kon oplossen, dus ook weer een beetje moest afschuiven).
Ik zie het al, die zorgmanager doet zijn/haar werk niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
Klachtenfunctionaris > afdeling > zorgmanager > kwaliteitsverpleegkundige > zorgmanager > secretaresse > zorgmanager > collega maatschappelijk werker > ik > kwaliteitsverpleegkundige.
Mijn woonplaats doet het ook fantastischquote:Op maandag 24 januari 2022 15:29 schreef Guanabana het volgende:
Gemeentes met +5 besmettingen:
4138 Amsterdam
3002 Rotterdam
2293 Utrecht
1824 's-Gravenhage
1322 Almere
1267 Amersfoort
Amersfoort is in verhouding wel slecht bezig zeg, wat is dit.
804,6 positieve testen per 100.000 inwoners ookquote:Op maandag 24 januari 2022 15:29 schreef Guanabana het volgende:
4138 Amsterdam
3002 Rotterdam
2293 Utrecht
1824 's-Gravenhage
1322 Almere
1267 Amersfoort
Het begint met Am, misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:29 schreef Guanabana het volgende:
4138 Amsterdam
3002 Rotterdam
2293 Utrecht
1824 's-Gravenhage
1322 Almere
1267 Amersfoort
Ik heb er al langer over nagedacht om wat te zeggen maar het komt zo snel onaardig over, maar deze begreep ik echt niet. Komt wel vaker voor dat er woorden in je posts ontbreken. Meestal is het wel leesbaar dus dan vind ik het een beetje mierenneukerigquote:Op maandag 24 januari 2022 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ga ik lekker niet doen.😛
#rebels
Volgens mij er een woord in de laatste zin. Dan wordt een sowieso lastiger te lezen. Het woord dat is naar alle waarschijnlijkheid zowel.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb er al langer over nagedacht om wat te zeggen maar het komt zo snel onaardig over, maar deze begreep ik echt niet. Komt wel vaker voor dat er woorden in je posts ontbreken. Meestal is het wel leesbaar dus dan vind ik het een beetje mierenneukerig![]()
Dus ik bedoelde het echt niet flauw maar doordat je woorden was vergeten snapte ik gewoon echt niet wat je bedoelde
En mijn eerste reactie is dan om eroverheen te lezen, maar dat is vast niet de reden waarop je op het forum zit dus dacht; ik laat het je even weten
Ik zag de grap eerst niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zo'n naam hebt moet je gewoon echt niet in het buitenland gaan werken.
I see what you did there.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij er een woord in de laatste zin. Dan wordt een sowieso lastiger te lezen. Het woord dat is naar alle waarschijnlijkheid zowel.
Nee die zie je natuurlijk ook makkelijk over het hoofdquote:Op maandag 24 januari 2022 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag de grap eerst niet.
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die zie je natuurlijk ook makkelijk over het hoofd
Op een Spaanse FOK!quote:
T is ook maar een klein geval.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag de grap eerst niet.
Hardop gelachenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die zie je natuurlijk ook makkelijk over het hoofd
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is ook niemand die dat betwist?quote:
Dat zou verstandiger zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]Overigens heb ik bij de naam Tiny een vrouw in mijn hoofd
Google leert mij dat die man dus eigenlijk Martinus heet. WAAROM DAN NIET MARTIN IN HET BUITENLAND?
Dat is best een beetje lullig inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alle varianten op Martinus zijn logischer dan Tiny, dus het moet wel gewoon zijn dat hij het erom doet.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
Google leert mij dat die man dus eigenlijk Martinus heet. WAAROM DAN NIET MARTIN IN HET BUITENLAND?
Die man geeft gewoon blijkbaar geen fuck om die grapjes. Dan ben je stoer hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
Ondanks dat ik het twitterbericht niet zie, weet ik nu al dat dit over the myth, the legend gaat die Tiny Cox heet.quote:
Ja dat was ook mijn hele puntquote:
Ben jij geblokkeerd door Wopke Hoekstra?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het twitterbericht niet zie, weet ik nu al dat dit over the myth, the legend gaat die Tiny Cox heet.
Mijn vriend is geblokkeerd door Sanderquote:Op maandag 24 januari 2022 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben jij geblokkeerd door Wopke Hoekstra?
WOEST zou ik dan zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef Em31 het volgende:
Stel je voor, pandemie 'over', gaan we meteen over in een oorlog.
Ja als mijn vriendin het telkens over een knappe kerel op TV heeft zou ik ook helemaal losgaan tegen 'm op Twitter. Wat denkt 'ie wel.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend is geblokkeerd door Sander![]()
@:Meke
Nee, ik zit op m'n laptop. Geen zin om op de link te klikkenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben jij geblokkeerd door Wopke Hoekstra?
Nah, dat was daarvoor alquote:Op maandag 24 januari 2022 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als mijn vriendin het telkens over een knappe kerel op TV heeft zou ik ook helemaal losgaan tegen 'm op Twitter. Wat denkt 'ie wel.
Waarom jaag je mensen dan ook weg Cyanquote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb wederom al m'n collega's naar huis gestuurd, en nu ben ik eenzaam.
Ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik zo'n persoonlijkheid heb.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom jaag je mensen dan ook weg Cyan
Je zou bijna zeggen, hij heeft big dick-energy!quote:Op maandag 24 januari 2022 16:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die man geeft gewoon blijkbaar geen fuck om die grapjes. Dan ben je stoer hoor.
We gaan wel met de hele SC bij jou zittenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Cyan9 het volgende:
Hmm je kan eraan wérken hè.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik zo'n persoonlijkheid heb.
Kun je geen kantoorhond nemenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Cyan9 het volgende:
En wortels knagen, dan ben je er snel klaar mee!quote:Op maandag 24 januari 2022 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan wel met de hele SC bij jou zitten
You know what they say about Tiny Kox...quote:Op maandag 24 januari 2022 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen, hij heeft big dick-energy!
Gezellig tussen de demente mensjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan wel met de hele SC bij jou zitten
Dat klopt. Dat ik lief ben dan.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm je kan eraan wérken hè.
Nee hoor, je bent lief![]()
Ik ben voor. Een kantoorhond dan, goudvissen zijn behoorlijk kwaadaardig.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je geen kantoorhond nemen![]()
Of tenminste een goudvis
Daar heb ik helemaal niks aan Straan.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Strani het volgende:
Over dit onderwerp gesproken; ik las vandaag dat volgens een onderzoek (onder vrouwen, wel te verstaan), grappige mannen voor de beste orgasmes zorgen.
Dus ik denk dat we hier massaal moeten gaan werken aan ons gevoel voor humor.
Klopt. Maar leesbaarheid is dan juist wel belangrijkquote:
Nee. Of nou ja aan je gevoel voor humor ligt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks aan Straan.
Nee nee nee. Ik blijf weg. Volgens mij heb ik wat wortels en appels betreft misofonie.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wortels knagen, dan ben je er snel klaar mee!
Dat eerste zijn de meesten hier toch al gewend?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezellig tussen de demente mensjes.
[..]
Dat klopt. Dat ik lief ben dan.
[..]
Ik ben voor. Een kantoorhond dan, goudvissen zijn behoorlijk kwaadaardig.
Dat eerste zijn de meesten hier in de SC toch al gewend?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezellig tussen de demente mensjes.
[..]
Dat klopt. Dat ik lief ben dan.
[..]
Ik ben voor. Een kantoorhond dan, goudvissen zijn behoorlijk kwaadaardig.
Welk gevoel voor humor?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Of nou ja aan je gevoel voor humor ligt het natuurlijk niet.
Mensen die géén misofonie hebben bij wortels en appels vind ik enger!quote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ik blijf weg. Volgens mij heb ik wat wortels en appels betreft misofonie.
Wie zijn jullie ook alweer?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste zijn de meesten hier toch al gewend?
[..]
Dat eerste zijn de meesten hier in de SC toch al gewend?
Ah dat verklaart veelquote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Strani het volgende:
Over dit onderwerp gesproken; ik las vandaag dat volgens een onderzoek (onder vrouwen, wel te verstaan), grappige mannen voor de beste orgasmes zorgen.
Mensen van boven de 40 zijn alleen niet meer zo interessant voor het legerquote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben hier nog steeds dienstplicht Arizona.
Demente oudjes.quote:
Zin constructies is niet mijn sterkste dingquote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar leesbaarheid is dan juist wel belangrijkAls iemand mij wijst op een taal- of typfout, dan pas ik die altijd aan. Kleine moeite voor mijzelf en ik vind het altijd lelijk staan als ik een typ- of taalfout zie staan bij mijzelf.
Autocorect zorgt dan weer voor de meeste typfouten
Oh wat vreemd, want normaal moet je dan ook meteen die hele tweet zien. Of kan dat uit?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het twitterbericht niet zie, weet ik nu al dat dit over the myth, the legend gaat die Tiny Cox heet.
Komen al die grapjes over leeftijd ineens als een boomerang in mijn gezicht terug.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen van boven de 40 zijn alleen niet meer zo interessant voor het leger
Volgens mij heeft het met de cookie-instellingen te maken oid.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wat vreemd, want normaal moet je dan ook meteen die hele tweet zien. Of kan dat uit?
Het was een kwestie van tijd hè. Wij oudere mensen hebben veel geduld en wachten het juiste moment af om terug te slaan. Dat kan jaren duren.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komen al die grapjes over leeftijd ineens als een boomerang in mijn gezicht terug.
Ik ben nu heel hard aan het nadenken welke mannen ik grappig vind, maar er schiet me niet zo snel iemand te binnenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Strani het volgende:
Ik kan een licht puberale reactie op het tweede gedeelte van je post in verband met deze context niet onderdrukkenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu heel hard aan het nadenken welke mannen ik grappig vind, maar er schiet me niet zo snel iemand te binnen
Jij gaat dus straks de boel hacken zodat Rusland te schuld krijgt.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een kwestie van tijd hè. Wij oudere mensen hebben veel geduld en wachten het juiste moment af om terug te slaan. Dat kan jaren duren.
Of nou ja, als we dat hálen.
Misschien kan je nog snel een instrument leren bespelen zodat je in de militaire famfare kan?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij gaat dus straks de boel hacken zodat Rusland te schuld krijgt.
Nouja gelukkig heb ik aan het front geen internetpaspoort nodig.
Ik wilde eerst posten: "ik kom er niet zo snel op" en dat haalde ik maar weg omdat ik daar zelf puberaal om moest gniffelenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan een licht puberale reactie op het tweede gedeelte van je post in verband met deze context niet onderdrukken
Tja, hij zei het zelf.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we hier aan gaan beginnen met @:Redefine ...
Oh ik ken er op zich genoegquote:Op maandag 24 januari 2022 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu heel hard aan het nadenken welke mannen ik grappig vind, maar er schiet me niet zo snel iemand te binnen
Dan is het toch juist goed om te kijken naar wat een ander zegtquote:Op maandag 24 januari 2022 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zin constructies is niet mijn sterkste ding
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde eerst posten: "ik kom er niet zo snel op" en dat haalde ik maar weg omdat ik daar zelf puberaal om moest gniffelen
Heb ik ook op de werklaptopquote:Op maandag 24 januari 2022 17:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met de cookie-instellingen te maken oid.
Wie dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik ken er op zich genoeg
Nou ja, kennen. Van tv e.d.
Nu durf ik niet te antwoordenquote:
En Ronald Goedemond is nog eens half Italiaans ook, boh.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu durf ik niet te antwoorden
Maar er zijn toch sowieso genoeg cabaretiers die grappig zijn bijvoorbeeld
Ja, straks open je een NSFW-tweet over Tiny Koxquote:Op maandag 24 januari 2022 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik ook op de werklaptopIk laat het maar zo, dan kan ik eerst kijken van wie de tweet is voor ik hem open. Lijkt me wel zo verstandig
Kloptquote:
Wij kennen jou.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:12 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, jullie kennen toch wel grappige mannen in jullie leven?
Eigenlijk was dat een grapje, maar je ziet ook gelijk waarom ik op andere vlakken ook problemen hebquote:Op maandag 24 januari 2022 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we hier aan gaan beginnen met @:Redefine ...
Sander blokkeert iedereen die een zuchtje tegenwind laat horen. Behoorlijk sneeuwvlokje wel navenant hij graag uitdeelt.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar hebben arrogantere en/of narcistische types wel vaker last van.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sander blokkeert iedereen die een zuchtje tegenwind laat horen. Behoorlijk sneeuwvlokje wel navenant hij graag uitdeelt.
JA! Dat is in ons durpquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Gerrit Zalm, ook zo'n lolbroek.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ruud Lubbers, dat was pas een goeie grappenmaker. Samen met kameraadjes Thatcher en Reagan.
Nu weten we waar je dorp woont.quote:
Zelfs JP Balkenende schijnt achter de schermen lollig te zijn. Zijn er eigenlijk vrolijke linkse politici?quote:
Wat heeft 'ie gezegdquote:Op maandag 24 januari 2022 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Emile Roemer na een aantal borreltjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs JP Balkenende schijnt achter de schermen lollig te zijn. Zijn er eigenlijk vrolijke linkse politici?
Ik vind dit een interessante linkquote:Op maandag 24 januari 2022 16:59 schreef Strani het volgende:
Het was ten tijde van die Alexia-rel, toen heeft hij hem wat dingen genoemd waar Sander niet mee om kon gaan blijkbaarquote:
Autocorrect fout schrijven is wel heel ironischquote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar leesbaarheid is dan juist wel belangrijkAls iemand mij wijst op een taal- of typfout, dan pas ik die altijd aan. Kleine moeite voor mijzelf en ik vind het altijd lelijk staan als ik een typ- of taalfout zie staan bij mijzelf.
Autocorect zorgt dan weer voor de meeste typfouten
Ik ook wel in het echt hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik ken er op zich genoeg
Nou ja, kennen. Van tv e.d.
Als je er voor 5 euro lol aan beleeft is het nog steeds geen slechte koopquote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Net omgerekend iets van 5 euro betaald voor één bladmuziekstuk van 3 pagina'sKon 'm écht niet gratis vinden.
Heb je z'n nummer? Lijkt me de moeite waard om te versierenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand schat me net in als 22. Het blijft leuk.
Oja dat was ook wel een dingetjequote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was ten tijde van die Alexia-rel, toen heeft hij hem wat dingen genoemd waar Sander niet mee om kon gaan blijkbaar
quote:
Ik vond die nog wel zo opvallend dat iemand het wel moest zienquote:Op maandag 24 januari 2022 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Autocorrect fout schrijven is wel heel ironisch
Ja is ook zo hoor, maar als je gewend bent dingen gratis te vinden dan is 5 euro moeten betalen ineens wel jammerquote:Op maandag 24 januari 2022 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je er voor 5 euro lol aan beleeft is het nog steeds geen slechte koop
That escalated quickly.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:48 schreef Meke het volgende:
Maar DAN moet je dus eigenlijk diezelfde vrouwen blind klaar laten komen door deze mannen,
Ja maar dat kan toch niet anders?quote:
Ja ik vond dat je het al behoorlijk serieus nam allemaal, is waarschijnlijk wat gewoon eens in de Viva heeft gestaan ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet anders?![]()
Maar waarschijnlijk was het dit onderzoek: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25376054/ en hebben ze vrouwen gewoon hun partner laten beoordelenIk zei toch, waarschijnlijk gewoon een kwalitatief onderzoek geweest
Haha nee het is wel echt een wetenschappelijk onderzoek geweestquote:Op maandag 24 januari 2022 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik vond dat je het al behoorlijk serieus nam allemaal, is waarschijnlijk wat gewoon eens in de Viva heeft gestaan ofzo.
Ik durf alleen 1 op 1 met mensen om te gaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt de ESF-SC-Meet?
Doen we speeddaten en dan gordijntjes tussen de tafeltjes zodat je niet het gevoel hebt dat de rest er ook isquote:Op maandag 24 januari 2022 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf alleen 1 op 1 met mensen om te gaan.
Check! https://www.iflscience.co(...)ve-the-best-orgasms/quote:Op maandag 24 januari 2022 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ben wel oprecht geïntrigeerd naar het onderzoek @:Strani Hoe hebben ze het onderzocht? Zou het niet zo zijn dat mensen humor aantrekkelijk vinden? Ik denk dat het best lastig onderzoeken is.
Als ik bedenk hoe ik dit - zonder morele bezwaren - zou onderzoeken kom ik namelijk best wat haken en ogen tegen. Je hebt namelijk een onderzoeksgroep van minstens 30 nodig om iets significant aan te tonen, en hoe meer hoe beter.
Maar dat zou betekenen dat je vrouwen minstens 30 mannen moet laten beoordelen op schaal van humor. Dat is op zich te doen, ze 30 minuten over vanalles laten praten en daarna beoordelen op een schaal van 0 tot 10 hoe grappig deze mannen zijn.
Maar DAN moet je dus eigenlijk diezelfde vrouwen blind klaar laten komen door deze mannen, en dan beoordelen hoe goed het orgasme was. En meet je dat dan (bijvoorbeeld; hoe snel kwam je klaar en hoe intens is het orgasme in het lichaam te meten), of laat je het ze op gevoel beoordelen? En zijn er niet meer variabelen die een rol spelen (bijvoorbeeld de handeling die wordt verricht waardoor ze klaarkomen?
En mag er gecommuniceerd worden tijdens de handeling die tot een orgasme leidt? Of is het echt volledig anoniem?
Wat me waarschijnlijker lijkt is een kwalitatief onderzoek in plaats van een kwantitatief onderzoek en daar lijkt me het waarschijnlijk dat vrouwen zich meer aangetrokken voelen tot grappige mannen, waardoor je misschien ook met een rozere bril naar je orgasme kijkt? En grappige mannen kunnen je wellicht ook beter op je gemak stellen, waardoor je weer sneller een beter orgasme krijgt.
Interessante materie in elk geval
Denken in oplossingenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Doen we speeddaten en dan gordijntjes tussen de tafeltjes zodat je niet het gevoel hebt dat de rest er ook is
Er zijn er al een paar geweestquote:Op maandag 24 januari 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt de ESF-SC-Meet?
Toen was ik er nog niet bij.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn er al een paar geweestLaatste is wel een tijdje geleden inmiddels
Echt wel! Afgelopen september nog, toen postte jij allang meequote:Op maandag 24 januari 2022 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet bij.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt wel! Afgelopen september nog, toen postte jij allang mee
Nee die was denk ik november 2019 ofzo? Dit was jeu de boulenquote:
Die was nog pre-corona. Daarna hebben we er nog een vlak voor corona gehad in Utrecht, waar ato nog bij wasquote:
Matigquote:Op maandag 24 januari 2022 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk was het dit onderzoek: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25376054/ en hebben ze vrouwen gewoon hun partner laten beoordelenIk zei toch, waarschijnlijk gewoon een kwalitatief onderzoek geweest
Ja dat was februari 2020, want toen vertelde m'n zusje dat ze zwanger wasquote:Op maandag 24 januari 2022 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Die was nog pre-corona. Daarna hebben we er nog een vlak voor corona gehad in Utrecht, waar ato nog bij was
quote:Op maandag 24 januari 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die was denk ik november 2019 ofzo? Dit was jeu de boulen
Oja jeu de boulequote:Op maandag 24 januari 2022 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Die was nog pre-corona. Daarna hebben we er nog een vlak voor corona gehad in Utrecht, waar ato nog bij was
Ja dat denk ik ook inderdaad, dat ontspannenquote:Op maandag 24 januari 2022 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Matig![]()
Ik was er zelf ook nog even over aan het filosoferen (voordat ik dit las) en mijn theorie was, dat je je beter kunt ontspannen als een man grappig is en dat het daarom allemaal lekkerder gaat
En ik weet een man die ik grappig vind! Herman Finkers! Maar ik vind hem totaal niet aantrekkelijk op Dat Vlak
Ooo wat fijnquote:Op maandag 24 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
TOETERTJES!!!
Eindexamenleerlingen mogen dit jaar tóch ook weer een vak wegstrepen
Maakt de kans voor mijn dochter weer groter om te slagen!
Ik vond het al zo oneerlijk, zij hebben het langst geen normaal onderwijs gehad maar hadden de minste versoepelingen. Nu wordt het toch rechtgetrokken met eerdere jaren
Orgasmekloof is wel een goed Twee Voor Twaalf-woord.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:57 schreef Meke het volgende:
Oh ik lees net dat seksuoloog Ellen Laan overleden is. Als we het dan toch over orgasmes hebben, is de orgasmekloof niet ver weg natuurlijk. Wel heftig dat zij nu overleden is want ze had echt goede dingen daarover te zeggen
Je kan natuurlijk gewoon de 100 meest recente posts van alle mannelijke users in deze SC uitprinten en dat onderzoeken op grappigheid en aantrekkelijkheid.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Check! https://www.iflscience.co(...)ve-the-best-orgasms/
Wat inderdaad als nuance wordt aangegeven is dat iemand sneller aantrekkelijk kan worden door een ander te laten lachen, en dat die aantrekkingskracht op zijn beurt (ghegheghe) dan weer leidt tot intensere orgasmes.
Als hij daar net zo weinig aan doet als de loonkloof hoef je ook niet te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2022 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Sander en de orgasmekloof.
(https://www.vpro.nl/programmas/sander-en-de-kloof.html)
Ik kreeg daar al gekke gevoelens bij, maar ineens valt alles op z'n plekquote:Op maandag 24 januari 2022 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon de 100 meest recente posts van alle mannelijke users in deze SC uitprinten en dat onderzoeken op grappigheid en aantrekkelijkheid.
Dan komt bij jou bijvoorbeeld die hilarische grap van gisteren dat Usagi voor een verjaardag in Breda naar een hotel in Amsterdam gaat bovendrijven, en liggen de vrouwen waarschijnlijk achter de bank van het lachen.
Ik ben 1 keer in Bobbejaanland geweest, deze achtbaan uiteraard gedaan, maar ik had wel een beetje een rughernia toen ik eruit kwam, was een best klapje onderaan de first drop de looping inquote:Op maandag 24 januari 2022 16:31 schreef AgnesGru het volgende:
Dit vind ik toch toffe achtbaan trouwens
Desbetreffende jongen is 19 en heeft geen foto's op z'n profiel. Ik ben wat terughoudend.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je z'n nummer? Lijkt me de moeite waard om te versieren
Jammer dan, zoals eerder vastgesteld: die ESFteling-meet komt er en jij gaat ook gewoon mee!quote:Op maandag 24 januari 2022 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf alleen 1 op 1 met mensen om te gaan.
Volgens het artikel hebben ze dat dus juist niet gedaan om dat soort bias te voorkomen. Ze hebben alleen single vrouwen gevraagd.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je alleen omdat er iemand bij de tassen moet blijven!!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jammer dan, zoals eerder vastgesteld: die ESFteling-meet komt er en jij gaat ook gewoon mee!
Eauck!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je alleen omdat er iemand bij de tassen moet blijven!!
Klein deukje maarquote:Op maandag 24 januari 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
Colombiaanse nieuws staat hier op en Egan Bernal zou wel eens het hele seizoen kunnen missen na een aanrijding tijdens een training in Colombia. Gebroken been en gebroken knie, naar het schijnt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jammer dan, zoals eerder vastgesteld: die ESFteling-meet komt er en jij gaat ook gewoon mee!
Huuuh hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 24 januari 2022 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Klein deukje maar
[ afbeelding ]
Wij kunnen 1 op 1 bij de tassen blijven Guaanquote:Op maandag 24 januari 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je alleen omdat er iemand bij de tassen moet blijven!!
quote:Schrikken! Efteling vermoordt uw Spookslot
Dikke ophef in de wereld van de eigen lunch meenemende zegelspaarders, want de gezinnen met matchende Gazelle's zijn diep in hun ziel geraakt. Toeslagenaffaire, klimaatcrisis, boerenprotesten, formatieperikelen, Oekraïense oorlogen, Chinese invloeden en de naam van de zeesluis bij IJmuiden: allemaal ver-van-mijn-bed-shows voor deze kaasblokjes serverende kringverjaardaggangers, maar als de Efteling besluit om het Spookslot te verwijderen komt het leed van de wereld plots wel heel dichtbij. Dan stroomt social media over van de weemoedige berichten vol nostalgische herinneringen aan een attractie die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Een achterhaalde en verouderde poppenkast die nimmer enige angst wist in te boezemen en waarvan de techniek al decennia niet meer tot de verbeelding spreekt. Het enige fatsoenlijke aan heel dat Spookslot was de muziek, maar die staat ook gewoon op Spotify, dus dat hoeft u helemaal niet te missen. Kunt u gewoon op elk moment van de dag aanzetten en als u dan nadenkt over wat er van uw leven is geworden schrikt u gegarandeerd harder dan dat u ooit in het Spookslot heeft gedaan. En voor de die-hard Kaatsheuvel-knuppels is er ook goed nieuws: op het graf van het slot verrijst een nieuwe attractie waar alle Eftelingzegelplakkers wederom een onnatuurlijke emotionele band mee kunnen vormen. Veel plezier en vergeet vooral de zelfgesmeerde bammetjes niet!
Oefquote:Op maandag 24 januari 2022 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Klein deukje maar
[ afbeelding ]
Hopelijk valt het mee....quote:Op maandag 24 januari 2022 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Klein deukje maar
[ afbeelding ]
Ik registreerde op één of andere manier alleen de eerste helft van de zin en ik wilde al gaan jubelen over een huwelijksfeestje.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks trouwens voor het eerst weer tennissen
Hoop dat het gaat met mijn heup
Maar hij heeft zo'n goed gevoel voor humor!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Desbetreffende jongen is 19 en heeft geen foto's op z'n profiel. Ik ben wat terughoudend.
Speaking of trouwen, volgens mij waren er hier ook wel mensen die zo nu en dan eens pretparkvloggers kijken, volgens mij (om in het thema van de dag te blijven). Er zijn er nu dus twee die gaan trouwen en natuuuuurlijk gebeurde dat voor een Disneykasteel!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik registreerde op één of andere manier alleen de eerste helft van de zin en ik wilde al gaan jubelen over een huwelijksfeestje.
Ja het was toch een ander onderzoekquote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens het artikel hebben ze dat dus juist niet gedaan om dat soort bias te voorkomen. Ze hebben alleen single vrouwen gevraagd.
OMG heb best vaak naar hun video's gekeken!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Speaking of trouwen, volgens mij waren er hier ook wel mensen die zo nu en dan eens pretparkvloggers kijken, volgens mij (om in het thema van de dag te blijven). Er zijn er nu dus twee die gaan trouwen en natuuuuurlijk gebeurde dat voor een Disneykasteel!
Oh, gaan we deze kant weer eens op mevr. Meke. Goed om te weten.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n goed gevoel voor humor!
quote:“Uit de tijd” betekent toch eigenlijk: er zijn niet genoeg transgenders in het spookslot. Zet gewoon een pop van Rob Jetten neer en klaar; dan kan die toko weer 10 jaar mee.
Waar het hart van vol is, Cyaanquote:Op maandag 24 januari 2022 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik registreerde op één of andere manier alleen de eerste helft van de zin en ik wilde al gaan jubelen over een huwelijksfeestje.
Cuuuute, jammer van haar zonnebril welquote:Op maandag 24 januari 2022 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Speaking of trouwen, volgens mij waren er hier ook wel mensen die zo nu en dan eens pretparkvloggers kijken, volgens mij (om in het thema van de dag te blijven). Er zijn er nu dus twee die gaan trouwen en natuuuuurlijk gebeurde dat voor een Disneykasteel!
Ja dat was de hele grapquote:Op maandag 24 januari 2022 18:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, gaan we deze kant weer eens op mevr. Meke. Goed om te weten.
"Oet de tied komm'n" betekent in het Twents dat je doodgaatquote:
Iemand had op Twitter gezet dat haar moeder uit de tijd was, en toen dacht iedereen dat ze te laat was, het was echt een train wreckquote:Op maandag 24 januari 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Oet de tied komm'n" betekent in het Twents dat je doodgaat![]()
(Past ook wel mooi bij het Spookslot)
Aanzoeken kijken is echt m'n guilty pleasurequote:Op maandag 24 januari 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weinig tot niets met trouwen, maar omg ze moeten helemaal huilen, werd bijna zelf emoWant zo ken ik ze helemaal niet
Wat zal ik zeggen, ze zijn nogal Brits qua stijlquote:Op maandag 24 januari 2022 18:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Cuuuute, jammer van haar zonnebril wel![]()
En ik vond dat ik ver ging door trouwjurkenprogramma's te kijken, terwijl ik niet wil trouwen!quote:Op maandag 24 januari 2022 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Aanzoeken kijken is echt m'n guilty pleasure
quote:Op maandag 24 januari 2022 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Aanzoeken kijken is echt m'n guilty pleasure
Ik heb dat dan weer met bevallings/baby's vlogs kijken terwijl ik geen kinderen wilquote:Op maandag 24 januari 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond dat ik ver ging door trouwjurkenprogramma's te kijken, terwijl ik niet wil trouwen!
Oh neequote:Op maandag 24 januari 2022 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand had op Twitter gezet dat haar moeder uit de tijd was, en toen dacht iedereen dat ze te laat was, het was echt een train wreck
Oh dat bedoelde ik nog niet eens. Maar door die zonnebril kun je haar emoties veel minder goed zienquote:Op maandag 24 januari 2022 18:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, ze zijn nogal Brits qua stijl
Oh ik wil wel trouwen hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond dat ik ver ging door trouwjurkenprogramma's te kijken, terwijl ik niet wil trouwen!
Wij pakken het hier wat grondiger aanquote:
quote:Klassieke muziek is zogenaamd ook niet meer van deze tijd. Autotune/rap-shit met een pedant, malafidepraktijkenpromotend, blaffend kereltje of een oppervlakkig, onaantrekkelijk zeurwijf met opgespoten billen en plakwimpers en -nagels zijn dat wel.
Nieuwe preutsheid, slechte muziek, woondozen tot aan de horizon, terroristen bij de VVD, achteruitgang in het onderwijs, gezeik en censuur. Allemaal wél van deze tijd. Succes ermee.
Ik zet 'Nacht op de kale berg' van Mussorgsky nog maar eens even op.
Dit kan erg verwarrende situaties opleverenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij pakken het hier wat grondiger aan
Wij bellen alvast de begrafenisondernemer terwijl jullie nog met de AED aan komen zettenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan erg verwarrende situaties opleveren
Heet die reaguurder Berry Thiaudet?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
(de comments van) GeenStijl is eigenlijk behoorlijk vermakelijk
[..]
Net als aangereden in Limburgquote:Op maandag 24 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan erg verwarrende situaties opleveren
Night On Bald Mountain, goeien referentiequote:Op maandag 24 januari 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
(de comments van) GeenStijl is eigenlijk behoorlijk vermakelijk
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij bellen alvast de begrafenisondernemer terwijl jullie nog met de AED aan komen zetten
Edit: oh nee, zelfs de AED is te heftig, jullie komen aanrennen met een glaasje water![]()
Hier staat het etentje met schoonouders ook alweer geplandquote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
Ja of ze worden juist minder hè, het zijn niet voor niks ex-partners.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het was toch een ander onderzoekMaar ze hebben mensen alsnog wel hun eigen sekspartners laten beoordelen, en daar zit sowieso al een bias in. Want mensen die je langer kent / vaker seks mee hebt, zul je denk ik al sneller op veel vlakken positiever beoordelen. En dan stijgen kwaliteit van orgasmes en gevoel voor humor ook mee
Schoonzwager. Die kende ik nog nietquote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
Aangekomen met een autoquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Schoonzwager. Die kende ik nog niet
Gewoon met die AED losgaan als iemand flauwgevallen is, lekker man. Had die maar bij de les moeten blijven.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij bellen alvast de begrafenisondernemer terwijl jullie nog met de AED aan komen zetten
Edit: oh nee, zelfs de AED is te heftig, jullie komen aanrennen met een glaasje water![]()
Ja dat is ook weer zoquote:Op maandag 24 januari 2022 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ze worden juist minder hè, het zijn niet voor niks ex-partners.
Zo zie je maar, Bernal had gewoon op de Cauberg moeten trainenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Aangekomen met een auto
Bijv: "ik ben om 11u aangereden" betekent gewoon dat je er om 11u was
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Aangekomen met een auto
Bijv: "ik ben om 11u aangereden" betekent gewoon dat je er om 11u was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Huehue zou hij geloven dat ik op de tennisbaan was?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:04 schreef Em31 het volgende:
Zo jongens, was weer gezellig. Volgende week maandag weer?
Oh kak, dat moest in DMquote:Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Huehue zou hij geloven dat ik op de tennisbaan was?
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:05 schreef Arizona het volgende:
Ik was op de tennisbaan @:strani!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:05 schreef Arizona het volgende:
Ik was op de tennisbaan @:strani!Wow watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je al hoe het kwam?
Waarom zit @Redefine opeens in tranen in m'n DM met een warrig verhaal over een jitsi en dat iedereen hem steeds moest hebben en dat jij een hele lijst van spelfouten van hem had gemaakt en dat iedereen enorm moest lachen?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:04 schreef Em31 het volgende:
Zo jongens, was weer gezellig. Volgende week maandag weer?
Hij vondt zelf dat het wel meevald.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zit @:Redefine opeens in tranen in m'n DM met een warrig verhaal over een jitsi en dat iedereen hem steeds moest hebben en dat jij een hele lijst van spelfouten van hem had gemaakt en dat iedereen enorm moest lachen?
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij vondt zelf dat het wel meevald.
@:iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |