Potverdorie wat een spanningquote:Op maandag 24 januari 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Als goedmakertje voor @:Meke: een onride van de topattractie van de Waarbeek!
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadquote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Die Ronanquote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Dat is als je het achterstevoren afspeelt.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Wij zijn ooit bij een klompenmaker geweest.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou ik was ook best geschokt toen ik zag quote deze songtekst daadwerkelijk zingtquote:
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Wij gingen altijd naar ‘leuke’ dingen op schoolreis. Variërend van geweldig (Efteling) tot tsja (Bosbad Hoeven).
Viel stiekem ook best wel mee, hoor, zeker in die tijd had je mij ook weer niet zo heel veel plezier gedaan met schoolreisjes naar allerlei pretparkenquote:Op maandag 24 januari 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadSchoolreisjes naar pretparken deden we ook niet of nauwelijks aan
Ouderwetse FOK!-eikeligheidquote:
Dat zal vast een enorm spektakel zijn nuquote:Op maandag 24 januari 2022 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.![]()
Ik mocht met het schoolreisje naar Hellendoorn op de stoel zitten in Casa Magneticaquote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Hamlapjes het volgende:
In de brugklas gingen we aan het einde van het schooljaar naar Hellendoorn. Nou, dat was een succes voor de jonge Hamlapjes die bijna nergens in durfde toen, hoor
De trompetter?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Vraag me af of hier iemand überhaupt Het Land van Jan Klaassen kent maar soit
Nooit geweest, maar ik weet van het bestaan afquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Zeker wel! Dat wil zeggen, ik weet dat het bestaat en dat ik er ooit geweest ben, maar dat is ook allesquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
En een weekvoorraad snoep naar binnen proppenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
En altijd op het eind van de schoolreisjes bukken in de bus zodat de ouders dachten dat de buschauffeur en leraren ons achter hadden gelaten in het pretpark
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
Bij ons stapten ze op een gegeven moment om de hoek uit, zodat er echt een lege bus aan kwam rijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
En altijd op het eind van de schoolreisjes bukken in de bus zodat de ouders dachten dat de buschauffeur en leraren ons achter hadden gelaten in het pretpark
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had ook nog nooit gehoord van de Waarbeek
Dat was voor mij ook aan de andere kant van het land, dus dan mag het vind ik.quote:
Flipje was toch de mascotte van een jammaker?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook aan de andere kant van het land, dus dan mag het vind ik.
Er is vast niemand hier die gehoord heeft van De Flipjes!Maar dat is eigenlijk meer een speeltuin dus vooruit.
![]()
Belachelijk oud inderdaad. Kijk uit voor je gewrichten.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Overigens ben ik zelf best wel een waterrat (nog steeds) en heb ik altijd al alles met water leuker gevonden dan pretparken. Zwembaden met glijbanen, maar ook van die waterparken waarin je kon spelen met allerlei dingen met water. Heerlijk. We gaan binnenkort met het gezin een weekend weg naar een of ander huisjespark en ik kijk nu alweer uit naar de wildwaterbaan en ik ben fucking 21
21 is ook nog maar net tiener-afquote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Overigens ben ik zelf best wel een waterrat (nog steeds) en heb ik altijd al alles met water leuker gevonden dan pretparken. Zwembaden met glijbanen, maar ook van die waterparken waarin je kon spelen met allerlei dingen met water. Heerlijk. We gaan binnenkort met het gezin een weekend weg naar een of ander huisjespark en ik kijk nu alweer uit naar de wildwaterbaan en ik ben fucking 21
Ja maar dat is toch voor kinderen bedoeld van plusminus 10 jaar jonger dan ik en niet voor mijquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Belachelijk oud inderdaad. Kijk uit voor je gewrichten.
Als man ben je nooit te oud om plezier te maken.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Niets mis mee, zorg dat je het over 10 jaar nog steeds leuk vindt!quote:Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef molloot200 het volgende:
yada yada yadaquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch voor kinderen bedoeld van plusminus 10 jaar jonger dan ik en niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |