Potverdorie wat een spanningquote:Op maandag 24 januari 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Als goedmakertje voor @:Meke: een onride van de topattractie van de Waarbeek!
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadquote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gingen met schoolreisjes altijd naar heel verantwoorde plekken toe, zoals het Muiderslot of het Openluchtmuseum, daar was helemaal geen pret bij!
Die Ronanquote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Dat is als je het achterstevoren afspeelt.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:49 schreef Meke het volgende:
Spotify is een beetje in de war qua lyrics![]()
[ afbeelding ]
Wij zijn ooit bij een klompenmaker geweest.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou ik was ook best geschokt toen ik zag quote deze songtekst daadwerkelijk zingtquote:
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Wij gingen altijd naar ‘leuke’ dingen op schoolreis. Variërend van geweldig (Efteling) tot tsja (Bosbad Hoeven).
Viel stiekem ook best wel mee, hoor, zeker in die tijd had je mij ook weer niet zo heel veel plezier gedaan met schoolreisjes naar allerlei pretparkenquote:Op maandag 24 januari 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh daar heb ik het ook wel naar mijn zin gehadSchoolreisjes naar pretparken deden we ook niet of nauwelijks aan
Ouderwetse FOK!-eikeligheidquote:
Dat zal vast een enorm spektakel zijn nuquote:Op maandag 24 januari 2022 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja in jouw tijd was er nog niet zo veel te beleven bij Bosbad natuurlijk.![]()
Ik mocht met het schoolreisje naar Hellendoorn op de stoel zitten in Casa Magneticaquote:Op maandag 24 januari 2022 14:03 schreef Hamlapjes het volgende:
In de brugklas gingen we aan het einde van het schooljaar naar Hellendoorn. Nou, dat was een succes voor de jonge Hamlapjes die bijna nergens in durfde toen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |