Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf aftreed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Kunnen we al ergens inzetten wanneer BoJo gaat aftreden ?
Voldemortquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Heel wat anders, ben ik de enige die bij Kuipers telkens moet denken aan Voldemort?
Hebben we nu dus Voldemort en Ernst (van Bobbie en de rest) bij elke persco
Dat denk ik ook niet nee. Daar is die te narcistisch voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf aftreed.
Aftreden aan het eind van de Coronacrisis en met een schone lei beginnen met iemand van onbesproken gedrag kan electoraal nog best verstandig zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf aftreed.
Macht van de media joh. De daily telegraph, huisjes t conservatieven, beschermde m tot nog toe. Dat is hierdoor klaar. Et voila.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:53 schreef Em31 het volgende:
Je moet er toch vooral ook om lachen dat deze feestjes er nu ineens wel voor zorgen dat mensen van Johnson af willen.
Alsof het daarvoor een topper was.
Echt he, gaan helemaal los nu.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Macht van de media joh. De daily telegraph, huisjes t conservatieven, beschermde m tot nog toe. Dat is hierdoor klaar. Et voila.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom kun je tegenwoordig ook niet meer ergens op reageren op het internet zonder dat een infantiele flapdrol erop reageert.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.
Nounounou.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Noors. Ik had 'r ook gewoon in de kelder moeten laten
Misschien kan Nigel Farrage het overnemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:53 schreef Em31 het volgende:
Je moet er toch vooral ook om lachen dat deze feestjes er nu ineens wel voor zorgen dat mensen van Johnson af willen.
Alsof het daarvoor een topper was.
Hier hebben we ook kranten die een voorkeur hebben, maar in GB kunnen ze je echt maken of breken,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, gaan helemaal los nu.
Het blijft een fascinerend land.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier hebben we ook kranten die een voorkeur hebben, maar in GB kunnen ze je echt maken of breken,
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
Stiekem wil ik Theresa May wel terug. Die kneuterigheid was wel lollig.![]()
![]()
Die zakkende letters.
En Elizabeth heeft nog invloed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Die zakkende letters.
quote:Het duurde veertien jaar, maar Tony Blair staat dan toch eindelijk op het punt zich Sir Tony Blair te mogen noemen. Koningin Elizabeth II maakte op nieuwjaarsdag bekend hem de hoogste ridderorde te willen toekennen: de Orde van de Kousenband, een eer die eerder ook koning Willem-Alexander ten deel viel.
Alleen zijn erg veel mensen het daar niet mee eens. Binnen luttele dagen stonden er onder een petitie op change.org, die oproept Blairs aanstaande onderscheiding in te trekken, bijna 1 miljoen handtekeningen.
Grootste pijnpunten zijn de oorlogen in Irak en Afghanistan, waar het Verenigd Koninkrijk onder Blairs leiding aan deelnam. “Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van talloze onschuldige burgers en militairen in diverse conflicten,” schrijft Angus Scott, initiator van de petitie. Blair zou volgens hem niet moeten worden onderscheiden, maar moeten worden vervolgd voor oorlogsmisdaden.
De kans dat Blair zijn onderscheiding misloopt door de petitie is klein. Want zij is niet gelanceerd op de website van het Britse parlement. Alleen in dat geval hebben petities rechtskracht en moet er – bij meer dan 100.000 handtekeningen – in het parlement over worden gedebatteerd.
Een woordvoerder van premier Boris Johnson kon het overweldigende aantal steunbetuigingen voor de oproep op change.org bovendien afdoen met het verweer dat het niet de keus van de minister-president was om Blair te onderscheiden. Het was een besluit van de koningin, en van de koningin alleen.
Twijfel bij de koningin
Nu moet gezegd dat ook Elizabeth II dus veertien jaar lijkt te hebben getwijfeld. The Sunday Times schreef recent dat zij maar weinig sympathie voor Blair voelt en zijn onderscheiding daarom steeds uitstelde. Terwijl het toch min of meer standaard is dat Britse premiers na hun aftreden de hoogste ridderorde ontvangen. De koningin zou nog altijd gepikeerd zijn over hoe Blair in 1997 de begrafenis van prinses Diana organiseerde.
Het uitstellen van Blairs onderscheiding zorgde alleen voor een te lange wachtrij. Want ook opvolgers Gordon Brown, David Cameron en Theresa May moeten die nog bij leven ontvangen. En het is gebruikelijk dat premiers in chronologische volgorde worden geridderd.
Keir Starmer, leider van Labour, de partij van Blair, reageerde geprikkeld op alle commotie. “Blair voerde een minimumloon in, stak geld in ziekenhuizen en scholen en speelde een sleutelrol bij het vredesakkoord in Noord-Ierland,” somde hij op. Om daar, in veel ogen even vilein als kinderachtig, aan toe te voegen dat de huidige conservatieve premier Johnson de ridderorde in de toekomst een stuk minder verdient.
https://www.parool.nl/wer(...)-geridderd~b9690c5c/
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Die zakkende letters.
1 april?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Em31 het volgende:
Las trouwens dat er een kans is dat Berlusconi president van Italië wordt
![]()
Neequote:
En dan vragen we ons af waarom de focus op de US ligt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee
Vond dat altijd zo verwarrend als kind, dat zo'n man dan premier was van Italië en al die nieuwsberichten enzo.
Laten we maar hopen dat de populariteit van Draghi hier tegenop kanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan vragen we ons af waarom de focus op de US ligt.
Het is dat jij het noemde anders had ik het niet geweten. En dan nog via de Franse media.
‘A tragic joke’: Master trickster Silvio Berlusconi eyes Italy’s top job
Draghi is premier en geen president.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat de populariteit van Draghi hier tegenop kan![]()
Weet ik, maar die wordt dat dus misschien wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Draghi is premier en geen president.
Oh, Draghi is ook kandidaat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die wordt dat dus misschien wel.
https://www.theguardian.c(...)reat-italy-coalition
Voor wat het waard is, Spanje heeft er drie gehad tijdens Rutte's bewind. Beetje de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Wij hebben al 11 jaar Rutte, in dezelfde tijd heeft Italie al 7 verschillende premiers gehad
53 Silvio Berlusconi (1936) 8 mei 2008 16 november 2011 Het Volk van de vrijheid
54 Mario Monti (1943) 16 november 2011 28 april 2013 Onafhankelijk
55 Enrico Letta (1966) 28 april 2013 22 februari 2014 Democratische Partij
56 Matteo Renzi (1975) 22 februari 2014 12 december 2016 Democratische Partij
57 Paolo Gentiloni (1954) 12 december 2016 1 juni 2018 Democratische Partij
58 Giuseppe Conte (1964) 1 juni 2018 13 februari 2021 Onafhankelijk
59 Mario Draghi (1947) 13 februari 2021 Onafhankelijk
Is dat niet onder het gemiddelde voor Italië?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Wij hebben al 11 jaar Rutte, in dezelfde tijd heeft Italie al 7 verschillende premiers gehad
53 Silvio Berlusconi (1936) 8 mei 2008 16 november 2011 Het Volk van de vrijheid
Spanje was lekker overzichtelijk zo ongeveer tussen 1940 en 1970quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, Spanje heeft er drie gehad tijdens Rutte's bewind. Beetje de gulden middenweg.
Dat welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Spanje was lekker overzichtelijk zo ongeveer tussen 1940 en 1970
Lekker na 1,5 jaar een nieuwequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Nou gezien hoe stil het is lijkt het me geen slecht idee als we iets nieuws bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ow, het topique van vanavond is politiek?
Ik heb wat likes uitgedeeldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou gezien hoe stil het is lijkt het me geen slecht idee als we iets nieuws bedenken
Misschien kijkt iedereen nog VI Vandaag? Ik viel er middenin en ben afgehaakt. Ik trek die Ebru niet, heel onecht is ze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou gezien hoe stil het is lijkt het me geen slecht idee als we iets nieuws bedenken
Ja, ik heb NLZietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kijkt iedereen nog VI Vandaag? Ik viel er middenin en ben afgehaakt. Ik trek die Ebru niet, heel onecht is ze.
Kijk jij/kun jij Nederlandse tv in Spanje ontvangen?
Een vrij rechtse columniste met Turkse achtergrond, dacht ik? Heeft ook problemen gehad met Erdogan (wat op zich dan wel weer goed is).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ken ik Ebru? Ik denk het niet, want ik wist al niet dat het een vrouw is.
Ja kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou hier een plaatje van mevrouw Ebru kunnen posten maar ik weet niet meer hoe dat moetHeb er ook eigenlijk geen zin in
![]()
Strani's uitleg klopt wel. Ze zat ook een tijdje vast in Turkije, geloof ik. Mocht het land niet uit? Zoiets.
Pure rum?! Hoeveel procent is dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend aan het vieren, was er aan toe
Rum
35-40%quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pure rum?! Hoeveel procent is dat.
Vermoeiend. Werken vind ik steeds vermoeiender wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar goed, hoe was jouw week?
Doe mij dan maar een glaasje drambuie. Ook 40 pct. Met heul veul ijs.quote:
Ja prima welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vermoeiend. Werken vind ik steeds vermoeiender worden![]()
En de jouwe?
Ik heb een stukje gezien. Ben ook geen fan van Ebru, al heeft ze absoluut weleens gelijk. Ik zag dat ze met zijn allen vooral aan het praten waren dat alles open moest en ze waren nogal aan het stimuleren dat iedereen maar gewoon tegen de regels in moest gaan. Beetje vermoeiend. En toen kwam die SBS verslaggever er ook nog. Die is nog slechter dan de restquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kijkt iedereen nog VI Vandaag? Ik viel er middenin en ben afgehaakt. Ik trek die Ebru niet, heel onecht is ze.
Kijk jij/kun jij Nederlandse tv in Spanje ontvangen?
Gelukkig wel. Met een beetje mazzel had ik naar de kapper gekund maar dat wordt volgende week. DE SCHAAR MOET ERINquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prima welMaar werken doe ik als het even kan liever ook niet. Of in elk geval niet dit specifieke werk.
Heb je nou wel lekker weekend?
Haha is het zo erg ja? Wat voor kapsel wordt het?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Met een beetje mazzel had ik naar de kapper gekund maar dat wordt volgende week. DE SCHAAR MOET ERIN
Wat vind je er tot nu toe van?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een stukje gezien. Ben ook geen fan van Ebru, al heeft ze absoluut weleens gelijk. Ik zag dat ze met zijn allen vooral aan het praten waren dat alles open moest en ze waren nogal aan het stimuleren dat iedereen maar gewoon tegen de regels in moest gaan. Beetje vermoeiend. En toen kwam die SBS verslaggever er ook nog. Die is nog slechter dan de restWeer vooral de SBS zelfverheerlijking, dus ben ik vrij snel afgehaakt.
Coupe vogelverschrikkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha is het zo erg ja? Wat voor kapsel wordt het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
wow dat heb ik lang niet opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een glaasje drambuie. Ook 40 pct. Met heul veul ijs.
Ik ook niet maar krijg er trek in! Heb hier alleen Baileys staan maar nu geen zin in.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Coupe vogelverschrikker
Dan pas je prima in deze SC want dat doen we hier allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik alleen maar rum en wijn eigenlijk. Bier is me iets te koolhydraatrijk dus dat drink ik nog zeldenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar krijg er trek in! Heb hier alleen Baileys staan maar nu geen zin in.
Ik heb er steeds maar korte stukjes van gezien, dus kan er weinig over zeggen. Maar ik denk ook niet dat ik een hele uitzending vol zou kunnen houden. VI vond ik vaak een kwartiertje leuk, maar daarna werden de mannen al snel weer vervelend. Dat lijkt mij bij dit programma nog een stukje erger.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat vind je er tot nu toe van?
Ik vind het vrij sfeerloos, ik mis publiek en band. Vrijwel hele zomer gekeken en heb me kostelijk vermaakt. Maar wat mij betreft is dit het (nog) niet.
Ja, omdat er anders niemand lachtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan pas je prima in deze SC want dat doen we hier allemaal
De schaar erin had elk willekeurige kennis wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Met een beetje mazzel had ik naar de kapper gekund maar dat wordt volgende week. DE SCHAAR MOET ERIN
Ik heb vanavond niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik heb het idee dat ze er wel redelijk inkomen met het nieuwe format. Sowieso had ik weinig verwacht, maar is het meestal vermakelijk gebleken. Al speelt wel mee hoe leuk de gast is. Met Paul de Leeuw ging het uitstekend en Eus zal het ook wel goed invullen, maar de broer van Peter R. De Vries voegde weinig toe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat vind je er tot nu toe van?
Ik vind het vrij sfeerloos, ik mis publiek en band. Vrijwel hele zomer gekeken en heb me kostelijk vermaakt. Maar wat mij betreft is dit het (nog) niet.
Ja vorig jaar had ik iemand gevraagd maar die wilde nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De schaar erin had elk willekeurige kennis wel kunnen doen.
Zodra een bedrijf gaat uitbreiden, gaat het vaak mis. Te veel geloof in zichzelf idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb er steeds maar korte stukjes van gezien, dus kan er weinig over zeggen. Maar ik denk ook niet dat ik een hele uitzending vol zou kunnen houden. VI vond ik vaak een kwartiertje leuk, maar daarna werden de mannen al snel weer vervelend. Dat lijkt mij bij dit programma nog een stukje erger.
Ze kunnen zeker uit de hoek komen en het is ook af en toe wel leuk om een beetje no nonsense reacties te horen. Maar het is steeds meer van hetzelfde. Plus dat ze teveel in zichzelf zijn gaan geloven, zoals Van der Gijp zou zeggen.
Dat het nu nog zo sfeerloos is door het missen van publiek helpt daar dan natuurlijk al helemaal niet bij.
Zo goed waren onze grappen nou ook weer nietquote:
Ik dacht de achterkant op een andere plek zat dan waar ie was (het is een draaistoel)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Moeten we een beetje meer op je gaan letten, denk je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht de achterkant op een andere plek zat dan waar ie was (het is een draaistoel)
Dat ook. Op televisie gaat het vooral mis als mensen populair worden vanuit het niets. Dan gaan ze opeens hun eigen gedrag heel erg uitvergroten, waardoor het een beetje nep wordt. En ze denken dan ook wel een beetje dat ze ook echt goed ergens in zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zodra een bedrijf gaat uitbreiden, gaat het vaak mis. Te veel geloof in zichzelf idd.
ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Op televisie gaat het vooral mis als mensen populair worden vanuit het niets. Dan gaan ze opeens hun eigen gedrag heel erg uitvergroten, waardoor het een beetje nep wordt. En ze denken dan ook wel een beetje dat ze ook echt goed ergens in zijn.
dit verandert inderdaad per dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Douwe Bob alweer een ander zwanger geschopt? Ik vraag het maar even, ik houd het niet zo bij.
Het wordt tijd voor een nieuwe website a la isrobbengeblesseerd.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Douwe Bob alweer een ander zwanger geschopt? Ik vraag het maar even, ik houd het niet zo bij.
Die kan idd beter Douwen Bob hetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:18 schreef Redefine het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe website a la isrobbengeblesseerd.nl
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimentenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het niveau gaat weer hard omlaag hier.
these words are worthless without picturesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimenten
Niet zo hard als @zorro28 van haar stoelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat jij twéé slowchats iets te bieden hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
these words are worthless without pictures
@Wickedangel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
these words are worthless without pictures
twee is een understatementquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie dat jij twéé slowchats iets te bieden hebt.
beter wel jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
@:WickedAngel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.
Jij neemt je beschermingsstatus nogal serieus hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
@:WickedAngel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.
Na jou de zondvloed....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimenten
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo hard als @:zorro28 van haar stoel
Natuurlijk, ik draag die verantwoordelijkheid met trots.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij neemt je beschermingsstatus nogal serieus hè?
is Sinterklaas nog steeds niet daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik draag die verantwoordelijkheid met trots.
Nog meer? Jij bent goed in opsplitsen? Nou ja, een schizofreen is nooit alleen.quote:
Tuurlijk wel, die zie ik elke dag lekker op een terrasje zitten chillen hierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Sinterklaas nog steeds niet daar?
zie hem nog in je UI vandaar de vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die zie ik elke dag lekker op een terrasje zitten chillen hier
Ja ik mag 'm houden tot ergens in novemberquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie hem nog in je UI vandaar de vraag
eigenlijk is KSC mijn originele thuis maar daar ben ik de laatste tijd wat minder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog meer? Jij bent goed in opsplitsen? Nou ja, een schizofreen is nooit alleen.
Nou ben ik duizeligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is KSC mijn originele thuis maar daar ben ik de laatste tijd wat minder.
Behalve hier ook in de 40+ SC, KSC dus, DTS soms VIV SC
en de laatste week in het jaar het T2000 topic uiteraardquote:
Dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Honkvast, ja zo ben ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ter compensatie: Ik kom vrijwel alleen in ESF en dan specifiek vrijwel alleen in de SC.
Veel beter toch? Ik bestel ook altijd dezelfde pizza in m'n favoriete pizzarestaurantquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Honkvast, ja zo ben ik ook wel.
Nou ja, als je weet wat je lekker vindt, waarom zou je dan ineens een calzone bestellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel beter toch? Ik bestel ook altijd dezelfde pizza in m'n favoriete pizzarestaurant
Zoiets. Maar eigenlijk meer: om met niveau te kunnen laten zakken moet er eerst überhaupt een nivrau zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar was het al, wil je zeggen.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet wat je lekker vindt, waarom zou je dan ineens een calzone bestellen.
als je in m'n Pohi kijkt zal je zien dat dat te laat isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien is de Viva-chat ook wel wat voor jou, Koen.
Grapje natuurlijk. Als er ooit een nutteloos subforum was
Ook LWOO is een niveau.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoiets. Maar eigenlijk meer: om met niveau te kunnen laten zakken moet er eerst überhaupt een nivrau zijn
Jij bent mod geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
Wij begrijpen elkaar.
Ik kwam vroeger wel in heel veel subfora en ben ook nog een tijdje mod geweest in GC maar toen ik ESF echt ontdekte hoefde de rest niet meer zo voor me.
Zullen we een pizza delen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je in m'n Pohi kijkt zal je zien dat dat te laat is
de VIV SC gaat al lang niet meer over VIV, het is een huwelijk tussen DTS en 40+ SC tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent mod geweest?
Die pizza, dat hangt er een beetje vanaf. Welke bestel je altijd? Niet iets met vis?
Dan ben ik bang dat je 'm in je eentje zal moeten opeten. Ik heb liever wat hartigers. A la pizza Bianca. Veel kaas ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Lang geleden hoor!
Oké ik bestel altijd een pizza met pepperoni, zwarte olijven, geitenkaas en spinazie. Ik wil voor jou best een ingrediënt vervangen hoor.
Ik eet overigens liever geen vis
Geen vis?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Lang geleden hoor!
Oké ik bestel altijd een pizza met pepperoni, zwarte olijven, geitenkaas en spinazie. Ik wil voor jou best een ingrediënt vervangen hoor.
Ik eet overigens liever geen vis
Anders bestel jij gewoon een pizza voor jou en ik mijn favoriet en dan eten we die in alle harmonie op?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je 'm in je eentje zal moeten opeten. Ik heb liever wat hartigers. A la pizza Bianca. Veel kaas ook.
Geen vis? Is Spanje niet vergeven van de vis? Of alleen in Galicië of hoe heet het daar in het noorden. Baskenland.
Ja maar alle vis? Tonijn is toch heel anders dan Kabeljauw?quote:
Check MED evenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet zo gek op.
En Koen stelt een terechte vraag!
Nou de vissoorten die ik zoal heb gehad vond ik in elk geval allemaal behoorlijk onprettig. Die twee die je noemt vind ik zelfs vrij walgelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar alle vis? Tonijn is toch heel anders dan Kabeljauw?![]()
Het mag van mij hoordat wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de vissoorten die ik zoal heb gehad vond ik in elk geval allemaal behoorlijk onprettig. Die twee die je noemt vind ik zelfs vrij walgelijk
Die durf ik niet eens aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]zeevruchten ook, zoals mosselen?
Nouja prima meer voor mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die durf ik niet eens aanDaar vind ik de gedachte vooral walgelijk.
Pizza bianca is ook lekker trouwensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Tonijnsalade is anders wel lekker. Maar vis ben ik ook niet gek op.
Je bent zelf een smakelijk zeehondje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je niet liever een smakelijk zeehondje?
Ja hoor dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Pizza bianca is ook lekker trouwensIk denk dat we er wel uit zullen komen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent zelf een smakelijk zeehondje.
Tiramisu?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we ook een dessert bestellen, nu we toch bezig zijn?
Kijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik zit zo hard te shaken van het lachen dat ik bijna niet kan typen.
Moge de rust u welbekomen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk.
Goed moment om mezelf te bedde te legge.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
Kijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk.
Hmmm. Ik had net een tijd Rammstein op m'n oren en ben nu geswitcht naar Yes. Dat is beter dan Eros Ramazotti etc. die je altijd in Italiaanse restaurant hoortquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! Helemaal akkoord.
Italiaanse muziek op de achtergrond?
Ja ik dacht meer aan een obscure playlist met Italiaanse artiesten waar zelfs de gemiddelde Italiaan nog nooit had gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Ik had net een tijd Rammstein op m'n oren en ben nu geswitcht naar Yes. Dat is beter dan Eros Ramazotti etc. die je altijd in Italiaanse restaurant hoort
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer aan een obscure playlist met Italiaanse artiesten waar zelfs de gemiddelde Italiaan nog nooit had gehoord.
Met af en toe een liedje van Maneskin tussendoor, we zitten wel in ESF.
Kaarslicht erbij?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zit![]()
Maar bij kaarslicht zie je helemaal geen donder, dus misschien maar niet. En wel handjes boven de tafel hè!
Tafelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zit![]()
Maar bij kaarslicht zie je helemaal geen donder, dus misschien maar niet. En wel handjes boven de tafel hè!
Ja maar jeetje je kan het me toch niet kwalijk nemen dat in dit gezelschap mijn concentratie niet op vol vermogen draait?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja zeg! Bestek zeker ook vergeten? Servetten?
Jij bent veel te gauw onder de indruk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jeetje je kan het me toch niet kwalijk nemen dat in dit gezelschap mijn concentratie niet op vol vermogen draait?
Ork ork ork, pizza eet je met een...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel lepels en messen, alleen geen vorken. Maar hebben we die écht nodig?
Dat valt vies tegen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent veel te gauw onder de indruk.
Ha, hier trap ik niet in! Lepel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ork ork ork, pizza eet je met een...
Ik ga ook zo. Trusten!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Nou ben ik hongerig! Ik ga vast van pizza dromenOf van vis
trustequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Nou ben ik hongerig! Ik ga vast van pizza dromenOf van vis
Ik zou hebben gekozen voor ‘Scenes from an Italian restaurant’, maar goed, wie ben ik, hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! Helemaal akkoord.
Italiaanse muziek op de achtergrond?
Wat nog eens een uitstekend nummer is ook. Gemiste kans inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 08:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou hebben gekozen voor ‘Scenes from an Italian restaurant’, maar goed, wie ben ik, hè?
Dus toch Boos daarmee bezig. Holy shitquote:
Ja inderdaad, is het alleen om Marco Borsato of nog meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus toch Boos daarmee bezig. Holy shit
Stiekem toch wel benieuwd wie hierom te doen is... Productie, of juist echt coaches die je ook in beeld ziet etc.? Gaat het ook om Marco B. die 9 jaar Kids deed (tot 2020)?
Misschien een slecht uitgangspunt, maar alleen Marco zou ik eigenlijk niet eens schokkend nieuws vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Als het alleen Marco B zou zijn, zouden ze daar op zich het programma niet voor stil hoeven leggen, toch? Dus dan zou je toch denken dat er vermoedens van meer zijn, of in ieder geval vermoedens dat mensen die nog steeds betrokken zijn er iets van wisten of zo
Maar een tijdje geleden ook geruchten vernomen over Ali en grensoverschrijdend gedrag en hij is wel nog een huidige coach.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Als het alleen Marco B zou zijn, zouden ze daar op zich het programma niet voor stil hoeven leggen, toch? Dus dan zou je toch denken dat er vermoedens van meer zijn, of in ieder geval vermoedens dat mensen die nog steeds betrokken zijn er iets van wisten of zo
Ze zijn hier al maanden mee bezig bij Boos (in augustus de eerste oproep waarin gevraagd werd aan deelnemers die dingen die niet door de beugel konden hadden gezien of meegemaakt). Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan alleen met het Borsato verhaal komen...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een slecht uitgangspunt, maar alleen Marco zou ik eigenlijk niet eens schokkend nieuws vinden
Ik vermoed met zo’n rigoureuze reactie dat er toch wel meer aan de hand is. Wat dan mogelijk in de hand gewerkt wordt door de machtspositie die de medewerkers aan zo’n programma hebben. Iedere deelnemer kan immers op een moment dat het uitkomt naar huis gewerkt worden.
Oh dit zou het ook kunnen zijn, dat ik dat verkeerd heb ontvangen/half gelezen etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat juice kanalen al weken te melden dat Ali B. schijnbaar ook veel vreemdgaat al jaren. Maar dat is natuurlijk wat anders dan seksueel misbruik.
https://www.mediacourant.(...)elen-zich-aangerand/quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dit zou het ook kunnen zijn, dat ik dat verkeerd heb ontvangen/half gelezen etc.
Waarbij dat eerste overigens ook niet oké is. En zeker niet als het door productie in de doofpot werd gestopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet dat ze zoiets doen omdat Marco een enkele keer een kandidate op de billen heeft geslagen of die affaire met Maan die gewoon volwassen was.
Zeker niet ok, maar voor dat soort acties denk ik niet dat je de hele productie stop zet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarbij dat eerste overigens ook niet oké is. En zeker niet als het door productie in de doofpot werd gestopt.
Wat Maan en Marco samen doen moeten ze zelf lekker weten. Als het maar van beide kanten kwam en Maan bv. niet werd gedwongen door Marco (die gewoon macht heeft ten opzichte van haar, hij kan haar eruit knikkeren).
En dat we dan als alternatief een soort Sanremo Festival krijgen maar die heet dan Vlissingen Festival en dat we dan magisch mooie muziekavonden krijgen die draaien om de muziek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als dit ook het einde van in ieder geval The Voice betekent (en het liefst in het kielzog daarvan ook veel andere talentenjachten)
Nee inderdaad. Er zaten nog wel wat uitzendingen in het vat voor de komende weken (er waren nu twee uitzendingen van de audities geweest). Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Worden geschrapt/verplaatst?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker niet ok, maar voor dat soort acties denk ik niet dat je de hele productie stop zet.
Ja het zou ook afstralen op het programma in het buitenland eventueel, zoiets zou nog best kunnen als het bijvoorbeeld in het begin al gebeurde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef Redefine het volgende:
Er werd aan her begin van het groot worden van de geruchten wel gezegd dat Marco B er alleen maar eerder mee weg kon komen als de productie van The Voice de andere kant heeft opgegeven. En mogelijk zelfs heeft geholpen bij het in de doofpot stoppen. Dat is denk ik dan wel de reden van het momenteel stoppen van de uitzendingen.
Boosquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn hier al maanden mee bezig bij Boos (in augustus de eerste oproep waarin gevraagd werd aan deelnemers die dingen die niet door de beugel konden hadden gezien of meegemaakt). Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan alleen met het Borsato verhaal komen...
Vooraf opgenomen afleveringen zullen wel op de plank blijven liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Er zaten nog wel wat uitzendingen in het vat voor de komende weken (er waren nu twee uitzendingen van de audities geweest). Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Worden geschrapt/verplaatst?
John de Mol ziet zijn The Voice business model in rook opgaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het zou ook afstralen op het programma in het buitenland eventueel, zoiets zou nog best kunnen als het bijvoorbeeld in het begin al gebeurde.
Als Ali gecancelt wordt is het waardeloos materiaalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooraf opgenomen afleveringen zullen wel op de plank blijven liggen.
De Live Shows wordt wel een ander verhaal.
Vind de naam ongelukkig, vraag me af wat Bart de Graaff er van zou vindenquote:
Boos is hier al een jaar mee bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boos zal wel alle credits krijgen, terwijl Roddelpraat hier als eerste mee kwam.
Hopelijk heeft Douwe Bob niemand zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
For what it's worth een lijstje van alle coaches die The Voice heeft gekend:
• Jeroen van der Boom (s1)
• Angela Groothuizen (s1-2 + 4 keer kids + 4 keer senior)
• Nick & Simon (s1-2-3 + 4 keer kids)
• Roel van Velzen (s1-2-3)
• Marco Borsato (s2-3-4-5-6 + 9 keer kids + 2 keer senior)
• Trijntje Oosterhuis (s3-4-5)
• Ilse DeLange (s4-5 + 6 keer kids + 4 keer senior)
• Ali B (s4-5-6-7-8-9-10-11-12 + 7 keer kids)
• Anouk (s6-8-9-10-11-12 + 2 keer kids)
• Sanne Hans (s6-7-8 + 3 keer kids)
• Guus Meeuwis (s7)
• Waylon (s7-8-9-10-11-12)
• Lil' Kleine (s9-10)
• Jan Smit (s11)
• Glennis Grace (s12)
• Maan & Typhoon (s12)
• Douwe Bob (1 keer kids)
• Snelle (2 keer kids)
• Gordon (1 keer senior)
• Gerard Joling (3 keer senior)
• Frans Bauer (3 keer senior)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Douwe Bob niemand zwanger gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.quote:
Het komt natuurlijk voort uit zijn programma, en het doet ook een beetje hetzelfde. Ik denk dus dat hij er trots op zou zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind de naam ongelukkig, vraag me af wat Bart de Graaff er van zou vinden
Ook al bij RTL.quote:Seksueel grensoverschrijdend gedrag bij RTL-programma
In november 2019 kwam het programma wederom in opspraak. Ditmaal omdat Hofman met het programma een aflevering van het RTL 5-programma De Villa onderzocht waarin een mannelijke deelnemer seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Toen het seksueel grensoverschrijdend gedrag eerder al aan het licht kwam in de landelijke media werd er besloten te stoppen met het verder uitzenden van De Villa.[34] Hierna meldde het vrouwelijke slachtoffer zich bij Hofman omdat ze vond dat ze niet gehoord werd en geen excuses had gekregen, tevens onthulde ze dat het productieteam die bewuste mannelijke deelnemer naar haar kamer had gestuurd.[35] Hofman zocht eerste contact met de mannelijke deelnemer die het seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde, hij gaf aan dat hij vond dat hij niks fout had gedaan.[36] Hierop ging Hofman vervolgens met zijn programma langs bij productiebedrijf Blue Circle en bij RTL (die het programma uitzond) waar hij sprak met directeur Peter van der Vorst.[37] Blue Circle bood tijdens het gesprek geen excuses aan omdat zij het onderzoek af wilde wachten. Peter van der Vorst bood namens RTL wel excuses aan en na dit gesprek werd door RTL besloten tijdelijk de stekkers uit alle realityseries te trekken waaronder Temptation Island en Love Island, zodat er een onafhankelijk onderzoek kan plaatsvinden naar de werkwijze van dit soort programma's in het algemeen en hoe het bij De Villa zo uit de hand heeft kunnen lopen.[38]
Ik heb het nog nooit gezien, verbaasde me alleen over de naam ivm gebruik in het verleden. Maar het klinkt wel iets dat Bart ook gemaakt zou hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.
Tim Hofman vind ik een beetje een vervelende gozer, bij Op1 was hij gewoon dramatisch omdat hij geen interviewer is maar iemand die z'n eigen mening er doorheen dramt. Maar in een programma als Boos is dat dan wel weer handig, net zoals die gozer met z'n breekijzer vroeger.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.
Waarom post je dan meteen eenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, verbaasde me alleen over de naam ivm gebruik in het verleden. Maar het klinkt wel iets dat Bart ook gemaakt zou hebben
Het was dus alleen qua naam he. Maar sorry als dat verkeerd overkomtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom post je dan meteen eensmiley bij iets wat je nog nooit gezien hebt?
Ja het is nu nog speculeren natuurlijk, maar snap dat mensen de connectie met Marco maken al kan het net zo goed iemand van de productie zijn ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
Hm ik zou me wat betreft het noemen van namen zéér voorzichtig opstellen. Voor je het weet heb je een heksenjacht en het zijn nu allemaal slechts aannames die veel onnodige schade kunnen opleveren.
Die associatie begrijp ik ook, maar ook het noemen van anderen als potentiële verdachten lijkt me wat gevaarlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is nu nog speculeren natuurlijk, maar snap dat mensen de connectie met Marco maken al kan het net zo goed iemand van de productie zijn ofzo.
Het kan natuurlijk ook iemand van de regie zijn. Die kunnen kandidaten ook maken of breken immers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
For what it's worth een lijstje van alle coaches die The Voice heeft gekend:
• Jeroen van der Boom (s1)
• Angela Groothuizen (s1-2 + 4 keer kids + 4 keer senior)
• Nick & Simon (s1-2-3 + 4 keer kids)
• Roel van Velzen (s1-2-3)
• Marco Borsato (s2-3-4-5-6 + 9 keer kids + 2 keer senior)
• Trijntje Oosterhuis (s3-4-5)
• Ilse DeLange (s4-5 + 6 keer kids + 4 keer senior)
• Ali B (s4-5-6-7-8-9-10-11-12 + 7 keer kids)
• Anouk (s6-8-9-10-11-12 + 2 keer kids)
• Sanne Hans (s6-7-8 + 3 keer kids)
• Guus Meeuwis (s7)
• Waylon (s7-8-9-10-11-12)
• Lil' Kleine (s9-10)
• Jan Smit (s11)
• Glennis Grace (s12)
• Maan & Typhoon (s12)
• Douwe Bob (1 keer kids)
• Snelle (2 keer kids)
• Gordon (1 keer senior)
• Gerard Joling (3 keer senior)
• Frans Bauer (3 keer senior)
@Redefine en ik moeten echt uit gaan kijken ja. Het zijn niet meer de jaren 90...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Em31 het volgende:
Toch altijd wel bijzonder om te bedenken dat we ooit in een tijd leefden waarbij mensen dachten dat ze dit konden maken en het nooit uit zou komen. Enorme ego’s en zelfverzekerdheid maken je wel echt blind.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine en ik moeten echt uit gaan kijken ja. Het zijn niet meer de jaren 90...
Maar nog lang niet groot genoeg om in proportie te zijn met hoe geweldig ik ben!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Jouw ego is inderdaad wel het grootst
Wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:41 schreef Momo het volgende:
Ook meteen juice in het Bulgarije topic hier
Ja, die kwamen er als eerste mee naar buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Half Instagram loopt te roepen dat Dennis Schouten en Jan Roos hiermee zijn gekomen ipv BOOS.
Ze hebben nog twee maanden om een nieuwe act te zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:41 schreef Momo het volgende:
Ook meteen juice in het Bulgarije topic hier
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben nog twee maanden om een nieuwe act te zoeken(misschien ook eentje waarmee ze meer kans maken om hoge ogen te gooien)
Dan sturen ze Victoria nog maar een keerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekken
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg discreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die kwamen er als eerste mee naar buiten.
Op de site van roddelpraat staat dit:
En daar moest dan die natte løllenkop van een Tim Hofman mee komen aankakken. Want toen Roddelpraat een boekje opendeed over een aantal juryleden deden ze niets. Zo zie je maar, ook bij seksueel overschrijdend gedrag moeten wel de juiste mensen het naar boven halen, anders wordt het genegeerd.
Je zou toch maar slachtoffer zijn van deze vieze kerels en dat je dan moeten wachten op de juiste persoon die het aan de grote klok hangt. Want Roddelpraat wordt door de mainstream media niet serieus genomen. Het wachten is op een deugneus van BNN-VARA.
Jan Roos is best wel een zuur mannetje, maar hij heeft wel gelijk dat Roddelpraat overal genegeerd wordt. Tja, hij moet er maar mee dealen dat ze niet de credits krijgen die ze verdienen.
Zou ik echt stom vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekken
Haha. Ik zou eerder Jan Roos een secreet noemenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg secreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.
(En dat zure Roos en Schouten telkens maar uit zijn op aandacht met dat ontzettende xenofobe formatje van ze, dus dit kunnen ze wel goed gebruiken hiervoor. Sorry ik ben echt geen fan van het Roddelpraat format met wat ik ervan gezien heb steeds)
Als Roddelpraat niet gekomen was met het nieuws over Marco Borsato, dan was Boos hier alsnog wel mee gekomen, dus in dit geval hoeven ze zich niet verongelijkt te voelen. Aan de andere kant zit het bij Jan Roos niet lekker, omdat Roddelpraat als eerste hardop uitsprak wie seksueel overschrijdend gedrag vertoonde. Vervolgens zei Yvonne Coldeweijer dit ook en die werd daarvoor geprezen. Roddelpraat wordt in de 'mainstream media', zoals ze dat noemen, niet bij naam genoemd en ik begrijp best dat de makers daarvan balen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg secreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.
(En dat zure Roos en Schouten telkens maar uit zijn op aandacht met dat ontzettende xenofobe formatje van ze, dus dit kunnen ze wel goed gebruiken hiervoor. Sorry ik ben echt geen fan van het Roddelpraat format met wat ik ervan gezien heb steeds)
Secreet was niet het goede woord wat op die plek moest in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha. Ik zou eerder Jan Roos een secreet noemen
Discreet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Secreet was niet het goede woord wat op die plek moest in ieder geval![]()
Kan even niet op het goede woord komen wat daar wel zou moeten komen.
Ik kan ook wel van alles roepen, en als er dan achteraf iets van waar blijkt te zijn eis ik de primeur op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:58 schreef Strani het volgende:
Als je je jarenlang gedraagt als een clown (Jan Roos) moet je niet verbaasd zijn als mensen je ook zo gaan behandelen.
Op welke frequentie zit je?quote:
Ik snap best dat ze daarvan balen dat ze dan niet genoemd worden inderdaad en dat die Yvonne wel wordt genoemd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Roddelpraat niet gekomen was met het nieuws over Marco Borsato, dan was Boos hier alsnog wel mee gekomen, dus in dit geval hoeven ze zich niet verongelijkt te voelen. Aan de andere kant zit het bij Jan Roos niet lekker, omdat Roddelpraat als eerste hardop uitsprak wie seksueel overschrijdend gedrag vertoonde. Vervolgens zei Yvonne Coldeweijer dit ook en die werd daarvoor geprezen. Roddelpraat wordt in de 'mainstream media', zoals ze dat noemen, niet bij naam genoemd en ik begrijp best dat de makers daarvan balen.
En het was niet een stukje van een minuut of een korte roddel, nee, best een groot deel van de uitzending ging hierover.
(ik begrijp ook niet waarom ik het wel leuk vind, want eigenlijk zou ik het ook verschrikkelijk moeten vindenNu moet ik wel eerlijk zeggen dat de leukigheid na 2 maanden roddelpraat kijken er wel een beetje af is. Jan Roos is vaak over dezelfde dingen boos. Het zou me ook niets verbazen als binnen een jaar de populariteit van dat juice channel enorm afneemt, omdat er te veel geklaagd wordt over dezelfde dingen.)
Tim Hofmann was is WIDM nog wel leuk, weet niet wat ik nu van hem moet denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
Jan Roos moet het lekker bij proefvideo's houden, die zijn best hilarisch.
Ik heb ook tig tabs openstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh hier gaat het er ook over, niceEn ik had al tig tabs open staan
Lekker man.
Thanks, wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom post je dan meteen eensmiley bij iets wat je nog nooit gezien hebt?
Bandeleider.quote:
Oh en ook in NWS. Verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
Wel irritant dat het in SHO nu het The Voice debacle loopt tussen twee topics (Ali en Marco topics)
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze daarvan balen dat ze dan niet genoemd worden inderdaad en dat die Yvonne wel wordt genoemd bijvoorbeeld.
Verder gaat zelfs als iemand die niet bij één van de groepjes hoort die ze in dit programma altijd zo beledigen de alarmbellen af als het gaat om belediging. Die "transformers" wat ze steeds maken van transgenders etc. gaat echt veel te ver, alle andere hokjes die niet hun eigen hokje zijn (wit, heteroseksueel), worden gewoon ronduit beledigd. Ik als witte heteroseksueel, maar met echt ook wel wat mensen om me heen met andere seksuele voorkeuren en andere afkomsten etc. snap gewoon niet zo goed waarom dit soort narigheid gewoon op het internet mag blijven staan. In en in triest ook gewoon als je op die manier aan je brood moet komen.
Geeft aan dat het groot nieuws is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh en ook in NWS. Verwarrend allemaal.
Nou hoeft het voor mij ook allemaal niet zo, maar 'beledigend' blijft subjectief dus we kunnen dat soort dingen onmogelijk van het internet halen en dat moeten we ook niet willen, want dat is een hellend vlak. Smaad en laster zijn natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenMaar goed, dat is wel ronduit beledigend.
Voor mijn gevoel zijn ze juist naar tegen iedereen. Marco Borsato wordt aangepakt, Kees van der Spek, Sylvana Multipla, Jaap zonder Nek, Braddie, allemaal andere youtubers. Ook die worden beledigd, net als mensen die niet in hun eigen hokje zitten.
Maar de persoon die het hardst wordt aangepakt is toch echt Dennis Schouten.
Als ik Dennis was geweest had ik allang niet meer naast Jan Roos gezeten met hoe slecht hij soms over hem praat (en dan heb ik nog lang niet alles van RP gezien).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenMaar goed, dat is wel ronduit beledigend.
Voor mijn gevoel zijn ze juist naar tegen iedereen. Marco Borsato wordt aangepakt, Kees van der Spek, Sylvana Multipla, Jaap zonder Nek, Braddie, allemaal andere youtubers. Ook die worden beledigd, net als mensen die niet in hun eigen hokje zitten.
Maar de persoon die het hardst wordt aangepakt is toch echt Dennis Schouten.
Iedereen is bang voor de familie de Mol. Vrezen voor hun baantje etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Gewoon de man van Linda de Mol die seksueel misbruik heeft gepleegd? Die durfde ze er niet uit te zetten want De Mol familie?
Jan Roos, was dat niet ook die wannabe Baudet? (sorry heb weer teveel onder de steen gelegen)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik Dennis was geweest had ik allang niet meer naast Jan Roos gezeten met hoe slecht hij soms over hem praat (en dan heb ik nog lang niet alles van RP gezien).
Ik dacht ook even een rustig middagje te hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh hier gaat het er ook over, niceEn ik had al tig tabs open staan
Lekker man.
Ik gok dat SBS6 nu The Voice wel terugkrijgt van RTL.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Gewoon de man van Linda de Mol die seksueel misbruik heeft gepleegd? Die durfde ze er niet uit te zetten want De Mol familie?
Dan wordt het tijd dat die hele familie gecancelt wordt, toch al ruim over de THT heenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor de familie de Mol. Vrezen voor hun baantje etc.
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat SBS6 nu The Voice wel terugkrijgt van RTL.
Ahja die was ook al niet meer vrij van relletjes Johnnyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
Ik ben vandaag aan het werk, maar denk dat er wel wat terugleeswerk aan zit te komenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook even een rustig middagje te hebben.
Lekker Willeke interviewen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik wilde met het noemen van al die namen eerder nog zeggen "dit is niet Wie is de Mol".
Blij dat ik dat niet gedaan heb.
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerken
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevantquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?
Linda de Mol praat daarom al twee jaar niet met Chantal en Beau omdat ze haar programma’s presenteren.
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevant
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Denk dat het programma zelfs voor SBS9 of RTL8 niet meer interessant isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaan
m'n melk wat doe jequote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteen
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.quote:
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.
Ja, specifiek deze Yvonne, begrijp ik. Los van alles lijkt zij mij overigens een verschrikkelijk naar figuur.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallen
Waar bemoei je je in vredesnaam mee. Juist als iemand naar een kliniek gaat moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven in plaats van meer schade aanrichten.quote:In september 2021 raakte Coldeweijer in opspraak door het plaatsen van een foto op haar Instagramaccount van Sarah van Soelen op het vliegveld. Coldeweijer schreef hierbij Van Soelen ervan te verdenken op weg te gaan naar een afkickkliniek in Alicante, wat zou wijzen op een terugval in Sarahs cocaïneverslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |