Boos is hier al een jaar mee bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boos zal wel alle credits krijgen, terwijl Roddelpraat hier als eerste mee kwam.
Hopelijk heeft Douwe Bob niemand zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
For what it's worth een lijstje van alle coaches die The Voice heeft gekend:
• Jeroen van der Boom (s1)
• Angela Groothuizen (s1-2 + 4 keer kids + 4 keer senior)
• Nick & Simon (s1-2-3 + 4 keer kids)
• Roel van Velzen (s1-2-3)
• Marco Borsato (s2-3-4-5-6 + 9 keer kids + 2 keer senior)
• Trijntje Oosterhuis (s3-4-5)
• Ilse DeLange (s4-5 + 6 keer kids + 4 keer senior)
• Ali B (s4-5-6-7-8-9-10-11-12 + 7 keer kids)
• Anouk (s6-8-9-10-11-12 + 2 keer kids)
• Sanne Hans (s6-7-8 + 3 keer kids)
• Guus Meeuwis (s7)
• Waylon (s7-8-9-10-11-12)
• Lil' Kleine (s9-10)
• Jan Smit (s11)
• Glennis Grace (s12)
• Maan & Typhoon (s12)
• Douwe Bob (1 keer kids)
• Snelle (2 keer kids)
• Gordon (1 keer senior)
• Gerard Joling (3 keer senior)
• Frans Bauer (3 keer senior)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Douwe Bob niemand zwanger gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.quote:
Het komt natuurlijk voort uit zijn programma, en het doet ook een beetje hetzelfde. Ik denk dus dat hij er trots op zou zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind de naam ongelukkig, vraag me af wat Bart de Graaff er van zou vinden
Ook al bij RTL.quote:Seksueel grensoverschrijdend gedrag bij RTL-programma
In november 2019 kwam het programma wederom in opspraak. Ditmaal omdat Hofman met het programma een aflevering van het RTL 5-programma De Villa onderzocht waarin een mannelijke deelnemer seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde. Toen het seksueel grensoverschrijdend gedrag eerder al aan het licht kwam in de landelijke media werd er besloten te stoppen met het verder uitzenden van De Villa.[34] Hierna meldde het vrouwelijke slachtoffer zich bij Hofman omdat ze vond dat ze niet gehoord werd en geen excuses had gekregen, tevens onthulde ze dat het productieteam die bewuste mannelijke deelnemer naar haar kamer had gestuurd.[35] Hofman zocht eerste contact met de mannelijke deelnemer die het seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde, hij gaf aan dat hij vond dat hij niks fout had gedaan.[36] Hierop ging Hofman vervolgens met zijn programma langs bij productiebedrijf Blue Circle en bij RTL (die het programma uitzond) waar hij sprak met directeur Peter van der Vorst.[37] Blue Circle bood tijdens het gesprek geen excuses aan omdat zij het onderzoek af wilde wachten. Peter van der Vorst bood namens RTL wel excuses aan en na dit gesprek werd door RTL besloten tijdelijk de stekkers uit alle realityseries te trekken waaronder Temptation Island en Love Island, zodat er een onafhankelijk onderzoek kan plaatsvinden naar de werkwijze van dit soort programma's in het algemeen en hoe het bij De Villa zo uit de hand heeft kunnen lopen.[38]
Ik heb het nog nooit gezien, verbaasde me alleen over de naam ivm gebruik in het verleden. Maar het klinkt wel iets dat Bart ook gemaakt zou hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.
Tim Hofman vind ik een beetje een vervelende gozer, bij Op1 was hij gewoon dramatisch omdat hij geen interviewer is maar iemand die z'n eigen mening er doorheen dramt. Maar in een programma als Boos is dat dan wel weer handig, net zoals die gozer met z'n breekijzer vroeger.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beetje verbaasd dat er zo minachtend over Boos wordt gedaan. Het begon als een kneuterig programmaatje, maar tegenwoordig omgevormd tot echt een apparaat in de onrechtsbranche. Gaat niets uit de weg. Van verhalen over Marktplaatsfraude, tot crypto, tot seksueel overschrijdend gedrag, tot anti-abortusgroepen, tot vluchtelingenproblematiek, tot mensen die geen euthenasie mogen plegen maar dat wel graag willen. Het is echt niet meer dat programmaatje wat het in den beginne was, het is oprecht één van de beste programma's van de NPO geworden.
Waarom post je dan meteen eenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, verbaasde me alleen over de naam ivm gebruik in het verleden. Maar het klinkt wel iets dat Bart ook gemaakt zou hebben
Het was dus alleen qua naam he. Maar sorry als dat verkeerd overkomtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom post je dan meteen eensmiley bij iets wat je nog nooit gezien hebt?
Ja het is nu nog speculeren natuurlijk, maar snap dat mensen de connectie met Marco maken al kan het net zo goed iemand van de productie zijn ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
Hm ik zou me wat betreft het noemen van namen zéér voorzichtig opstellen. Voor je het weet heb je een heksenjacht en het zijn nu allemaal slechts aannames die veel onnodige schade kunnen opleveren.
Die associatie begrijp ik ook, maar ook het noemen van anderen als potentiële verdachten lijkt me wat gevaarlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is nu nog speculeren natuurlijk, maar snap dat mensen de connectie met Marco maken al kan het net zo goed iemand van de productie zijn ofzo.
Het kan natuurlijk ook iemand van de regie zijn. Die kunnen kandidaten ook maken of breken immers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
For what it's worth een lijstje van alle coaches die The Voice heeft gekend:
• Jeroen van der Boom (s1)
• Angela Groothuizen (s1-2 + 4 keer kids + 4 keer senior)
• Nick & Simon (s1-2-3 + 4 keer kids)
• Roel van Velzen (s1-2-3)
• Marco Borsato (s2-3-4-5-6 + 9 keer kids + 2 keer senior)
• Trijntje Oosterhuis (s3-4-5)
• Ilse DeLange (s4-5 + 6 keer kids + 4 keer senior)
• Ali B (s4-5-6-7-8-9-10-11-12 + 7 keer kids)
• Anouk (s6-8-9-10-11-12 + 2 keer kids)
• Sanne Hans (s6-7-8 + 3 keer kids)
• Guus Meeuwis (s7)
• Waylon (s7-8-9-10-11-12)
• Lil' Kleine (s9-10)
• Jan Smit (s11)
• Glennis Grace (s12)
• Maan & Typhoon (s12)
• Douwe Bob (1 keer kids)
• Snelle (2 keer kids)
• Gordon (1 keer senior)
• Gerard Joling (3 keer senior)
• Frans Bauer (3 keer senior)
@Redefine en ik moeten echt uit gaan kijken ja. Het zijn niet meer de jaren 90...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Em31 het volgende:
Toch altijd wel bijzonder om te bedenken dat we ooit in een tijd leefden waarbij mensen dachten dat ze dit konden maken en het nooit uit zou komen. Enorme ego’s en zelfverzekerdheid maken je wel echt blind.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine en ik moeten echt uit gaan kijken ja. Het zijn niet meer de jaren 90...
Maar nog lang niet groot genoeg om in proportie te zijn met hoe geweldig ik ben!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Jouw ego is inderdaad wel het grootst
Wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:41 schreef Momo het volgende:
Ook meteen juice in het Bulgarije topic hier
Ja, die kwamen er als eerste mee naar buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Half Instagram loopt te roepen dat Dennis Schouten en Jan Roos hiermee zijn gekomen ipv BOOS.
Ze hebben nog twee maanden om een nieuwe act te zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:41 schreef Momo het volgende:
Ook meteen juice in het Bulgarije topic hier
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben nog twee maanden om een nieuwe act te zoeken(misschien ook eentje waarmee ze meer kans maken om hoge ogen te gooien)
Dan sturen ze Victoria nog maar een keerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekken
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg discreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die kwamen er als eerste mee naar buiten.
Op de site van roddelpraat staat dit:
En daar moest dan die natte løllenkop van een Tim Hofman mee komen aankakken. Want toen Roddelpraat een boekje opendeed over een aantal juryleden deden ze niets. Zo zie je maar, ook bij seksueel overschrijdend gedrag moeten wel de juiste mensen het naar boven halen, anders wordt het genegeerd.
Je zou toch maar slachtoffer zijn van deze vieze kerels en dat je dan moeten wachten op de juiste persoon die het aan de grote klok hangt. Want Roddelpraat wordt door de mainstream media niet serieus genomen. Het wachten is op een deugneus van BNN-VARA.
Jan Roos is best wel een zuur mannetje, maar hij heeft wel gelijk dat Roddelpraat overal genegeerd wordt. Tja, hij moet er maar mee dealen dat ze niet de credits krijgen die ze verdienen.
Zou ik echt stom vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk wel helemaal terugtrekken
Haha. Ik zou eerder Jan Roos een secreet noemenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg secreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.
(En dat zure Roos en Schouten telkens maar uit zijn op aandacht met dat ontzettende xenofobe formatje van ze, dus dit kunnen ze wel goed gebruiken hiervoor. Sorry ik ben echt geen fan van het Roddelpraat format met wat ik ervan gezien heb steeds)
Als Roddelpraat niet gekomen was met het nieuws over Marco Borsato, dan was Boos hier alsnog wel mee gekomen, dus in dit geval hoeven ze zich niet verongelijkt te voelen. Aan de andere kant zit het bij Jan Roos niet lekker, omdat Roddelpraat als eerste hardop uitsprak wie seksueel overschrijdend gedrag vertoonde. Vervolgens zei Yvonne Coldeweijer dit ook en die werd daarvoor geprezen. Roddelpraat wordt in de 'mainstream media', zoals ze dat noemen, niet bij naam genoemd en ik begrijp best dat de makers daarvan balen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dubbel wat je hiermee zegt. Dat Roos en Schouten het als een gerucht in hun video brengen, betekent nog niet wat Boos nu heeft gedaan: een officiële aanklacht bij RTL. Dat zie ik Roos en Schouten met hun programma nog niet doen. Hier zijn ze bij Boos in elk geval al een jaar mee bezig en gaan ze er heel erg secreet mee om. die gooien niet zomaar een paar losse statements op tafel maar die gaan er serieus wat mee doen. En daar zit hem het verschil in denk ik.
(En dat zure Roos en Schouten telkens maar uit zijn op aandacht met dat ontzettende xenofobe formatje van ze, dus dit kunnen ze wel goed gebruiken hiervoor. Sorry ik ben echt geen fan van het Roddelpraat format met wat ik ervan gezien heb steeds)
Secreet was niet het goede woord wat op die plek moest in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha. Ik zou eerder Jan Roos een secreet noemen
Discreet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Secreet was niet het goede woord wat op die plek moest in ieder geval![]()
Kan even niet op het goede woord komen wat daar wel zou moeten komen.
Ik kan ook wel van alles roepen, en als er dan achteraf iets van waar blijkt te zijn eis ik de primeur op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:58 schreef Strani het volgende:
Als je je jarenlang gedraagt als een clown (Jan Roos) moet je niet verbaasd zijn als mensen je ook zo gaan behandelen.
Op welke frequentie zit je?quote:
Ik snap best dat ze daarvan balen dat ze dan niet genoemd worden inderdaad en dat die Yvonne wel wordt genoemd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Roddelpraat niet gekomen was met het nieuws over Marco Borsato, dan was Boos hier alsnog wel mee gekomen, dus in dit geval hoeven ze zich niet verongelijkt te voelen. Aan de andere kant zit het bij Jan Roos niet lekker, omdat Roddelpraat als eerste hardop uitsprak wie seksueel overschrijdend gedrag vertoonde. Vervolgens zei Yvonne Coldeweijer dit ook en die werd daarvoor geprezen. Roddelpraat wordt in de 'mainstream media', zoals ze dat noemen, niet bij naam genoemd en ik begrijp best dat de makers daarvan balen.
En het was niet een stukje van een minuut of een korte roddel, nee, best een groot deel van de uitzending ging hierover.
(ik begrijp ook niet waarom ik het wel leuk vind, want eigenlijk zou ik het ook verschrikkelijk moeten vindenNu moet ik wel eerlijk zeggen dat de leukigheid na 2 maanden roddelpraat kijken er wel een beetje af is. Jan Roos is vaak over dezelfde dingen boos. Het zou me ook niets verbazen als binnen een jaar de populariteit van dat juice channel enorm afneemt, omdat er te veel geklaagd wordt over dezelfde dingen.)
Tim Hofmann was is WIDM nog wel leuk, weet niet wat ik nu van hem moet denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
Jan Roos moet het lekker bij proefvideo's houden, die zijn best hilarisch.
Ik heb ook tig tabs openstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh hier gaat het er ook over, niceEn ik had al tig tabs open staan
Lekker man.
Thanks, wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom post je dan meteen eensmiley bij iets wat je nog nooit gezien hebt?
Bandeleider.quote:
Oh en ook in NWS. Verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
Wel irritant dat het in SHO nu het The Voice debacle loopt tussen twee topics (Ali en Marco topics)
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze daarvan balen dat ze dan niet genoemd worden inderdaad en dat die Yvonne wel wordt genoemd bijvoorbeeld.
Verder gaat zelfs als iemand die niet bij één van de groepjes hoort die ze in dit programma altijd zo beledigen de alarmbellen af als het gaat om belediging. Die "transformers" wat ze steeds maken van transgenders etc. gaat echt veel te ver, alle andere hokjes die niet hun eigen hokje zijn (wit, heteroseksueel), worden gewoon ronduit beledigd. Ik als witte heteroseksueel, maar met echt ook wel wat mensen om me heen met andere seksuele voorkeuren en andere afkomsten etc. snap gewoon niet zo goed waarom dit soort narigheid gewoon op het internet mag blijven staan. In en in triest ook gewoon als je op die manier aan je brood moet komen.
Geeft aan dat het groot nieuws is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh en ook in NWS. Verwarrend allemaal.
Nou hoeft het voor mij ook allemaal niet zo, maar 'beledigend' blijft subjectief dus we kunnen dat soort dingen onmogelijk van het internet halen en dat moeten we ook niet willen, want dat is een hellend vlak. Smaad en laster zijn natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenMaar goed, dat is wel ronduit beledigend.
Voor mijn gevoel zijn ze juist naar tegen iedereen. Marco Borsato wordt aangepakt, Kees van der Spek, Sylvana Multipla, Jaap zonder Nek, Braddie, allemaal andere youtubers. Ook die worden beledigd, net als mensen die niet in hun eigen hokje zitten.
Maar de persoon die het hardst wordt aangepakt is toch echt Dennis Schouten.
Als ik Dennis was geweest had ik allang niet meer naast Jan Roos gezeten met hoe slecht hij soms over hem praat (en dan heb ik nog lang niet alles van RP gezien).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om het stukje over de "transformers" moet ik altijd lachenMaar goed, dat is wel ronduit beledigend.
Voor mijn gevoel zijn ze juist naar tegen iedereen. Marco Borsato wordt aangepakt, Kees van der Spek, Sylvana Multipla, Jaap zonder Nek, Braddie, allemaal andere youtubers. Ook die worden beledigd, net als mensen die niet in hun eigen hokje zitten.
Maar de persoon die het hardst wordt aangepakt is toch echt Dennis Schouten.
Iedereen is bang voor de familie de Mol. Vrezen voor hun baantje etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Gewoon de man van Linda de Mol die seksueel misbruik heeft gepleegd? Die durfde ze er niet uit te zetten want De Mol familie?
Jan Roos, was dat niet ook die wannabe Baudet? (sorry heb weer teveel onder de steen gelegen)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik Dennis was geweest had ik allang niet meer naast Jan Roos gezeten met hoe slecht hij soms over hem praat (en dan heb ik nog lang niet alles van RP gezien).
Ik dacht ook even een rustig middagje te hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh hier gaat het er ook over, niceEn ik had al tig tabs open staan
Lekker man.
Ik gok dat SBS6 nu The Voice wel terugkrijgt van RTL.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Gewoon de man van Linda de Mol die seksueel misbruik heeft gepleegd? Die durfde ze er niet uit te zetten want De Mol familie?
Dan wordt het tijd dat die hele familie gecancelt wordt, toch al ruim over de THT heenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor de familie de Mol. Vrezen voor hun baantje etc.
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat SBS6 nu The Voice wel terugkrijgt van RTL.
Ahja die was ook al niet meer vrij van relletjes Johnnyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
Ik ben vandaag aan het werk, maar denk dat er wel wat terugleeswerk aan zit te komenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook even een rustig middagje te hebben.
Lekker Willeke interviewen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik wilde met het noemen van al die namen eerder nog zeggen "dit is niet Wie is de Mol".
Blij dat ik dat niet gedaan heb.
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerken
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevantquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?
Linda de Mol praat daarom al twee jaar niet met Chantal en Beau omdat ze haar programma’s presenteren.
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevant
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Denk dat het programma zelfs voor SBS9 of RTL8 niet meer interessant isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaan
m'n melk wat doe jequote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteen
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.quote:
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.
Ja, specifiek deze Yvonne, begrijp ik. Los van alles lijkt zij mij overigens een verschrikkelijk naar figuur.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallen
Waar bemoei je je in vredesnaam mee. Juist als iemand naar een kliniek gaat moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven in plaats van meer schade aanrichten.quote:In september 2021 raakte Coldeweijer in opspraak door het plaatsen van een foto op haar Instagramaccount van Sarah van Soelen op het vliegveld. Coldeweijer schreef hierbij Van Soelen ervan te verdenken op weg te gaan naar een afkickkliniek in Alicante, wat zou wijzen op een terugval in Sarahs cocaïneverslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |