Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor de familie de Mol. Vrezen voor hun baantje etc.
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat SBS6 nu The Voice wel terugkrijgt van RTL.
Ahja die was ook al niet meer vrij van relletjes Johnnyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
Ik ben vandaag aan het werk, maar denk dat er wel wat terugleeswerk aan zit te komenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook even een rustig middagje te hebben.
Lekker Willeke interviewen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Benieuwd hoe awkward Hlf8 volgende week gaat wezen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik wilde met het noemen van al die namen eerder nog zeggen "dit is niet Wie is de Mol".
Blij dat ik dat niet gedaan heb.
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo relevant sinds Talpa en RTL samenwerken
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevantquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die familie de Mol is toch boos op RTL omdat ze zelf zo dom waren om een contract te tekenen dat die programma’s bij RTL moesten blijven?
Linda de Mol praat daarom al twee jaar niet met Chantal en Beau omdat ze haar programma’s presenteren.
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen hebben de managements de vredespijp gerookt. Dat Linda nog boos is is irrelevant
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Wel handig dat Ali B als verdachte z'n naam gewoon kan aanhoudenHeeft 'ie goed geregeld.
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:54 schreef Strani het volgende:
Denk dat het programma zelfs voor SBS9 of RTL8 niet meer interessant isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja blijft mijn opmerking toch gewoon staan, gok dat RTL nu wat minder moeite heeft met het afstaan
m'n melk wat doe jequote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden Marco B. en Ali B. familie zijn?
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat wordt juist z’n volledige naam, anders herkennen mensen ‘m meteen
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.quote:
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat men daarmee Marco Borsato bedoelt. Ik ben ook helemaal niet thuis in het roddelwereldje.
Ja, specifiek deze Yvonne, begrijp ik. Los van alles lijkt zij mij overigens een verschrikkelijk naar figuur.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij noemen die juice kanalen Marco zo omdat hij vrouwen lastig heeft gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |