Zodra een bedrijf gaat uitbreiden, gaat het vaak mis. Te veel geloof in zichzelf idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb er steeds maar korte stukjes van gezien, dus kan er weinig over zeggen. Maar ik denk ook niet dat ik een hele uitzending vol zou kunnen houden. VI vond ik vaak een kwartiertje leuk, maar daarna werden de mannen al snel weer vervelend. Dat lijkt mij bij dit programma nog een stukje erger.
Ze kunnen zeker uit de hoek komen en het is ook af en toe wel leuk om een beetje no nonsense reacties te horen. Maar het is steeds meer van hetzelfde. Plus dat ze teveel in zichzelf zijn gaan geloven, zoals Van der Gijp zou zeggen.
Dat het nu nog zo sfeerloos is door het missen van publiek helpt daar dan natuurlijk al helemaal niet bij.
Zo goed waren onze grappen nou ook weer nietquote:
Ik dacht de achterkant op een andere plek zat dan waar ie was (het is een draaistoel)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Moeten we een beetje meer op je gaan letten, denk je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht de achterkant op een andere plek zat dan waar ie was (het is een draaistoel)
Dat ook. Op televisie gaat het vooral mis als mensen populair worden vanuit het niets. Dan gaan ze opeens hun eigen gedrag heel erg uitvergroten, waardoor het een beetje nep wordt. En ze denken dan ook wel een beetje dat ze ook echt goed ergens in zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zodra een bedrijf gaat uitbreiden, gaat het vaak mis. Te veel geloof in zichzelf idd.
ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Op televisie gaat het vooral mis als mensen populair worden vanuit het niets. Dan gaan ze opeens hun eigen gedrag heel erg uitvergroten, waardoor het een beetje nep wordt. En ze denken dan ook wel een beetje dat ze ook echt goed ergens in zijn.
dit verandert inderdaad per dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Douwe Bob alweer een ander zwanger geschopt? Ik vraag het maar even, ik houd het niet zo bij.
Het wordt tijd voor een nieuwe website a la isrobbengeblesseerd.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Douwe Bob alweer een ander zwanger geschopt? Ik vraag het maar even, ik houd het niet zo bij.
Die kan idd beter Douwen Bob hetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:18 schreef Redefine het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe website a la isrobbengeblesseerd.nl
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimentenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het niveau gaat weer hard omlaag hier.
these words are worthless without picturesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimenten
Niet zo hard als @zorro28 van haar stoelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het niveau gaat weer hard omlaag hier.
Ik zie dat jij twéé slowchats iets te bieden hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
these words are worthless without pictures
@Wickedangel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
these words are worthless without pictures
twee is een understatementquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie dat jij twéé slowchats iets te bieden hebt.
beter wel jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
@:WickedAngel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.
Jij neemt je beschermingsstatus nogal serieus hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
@:WickedAngel jij kent onze huis-oom Koen al hè? Beetje vreemd maar we laten 'm maar rustig zitten met z'n glaasje rum.
Na jou de zondvloed....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb deze chat niks te bieden. En nee, ik vis niet naar complimenten
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo hard als @:zorro28 van haar stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |