Natuurlijk, ik draag die verantwoordelijkheid met trots.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij neemt je beschermingsstatus nogal serieus hè?
is Sinterklaas nog steeds niet daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik draag die verantwoordelijkheid met trots.
Nog meer? Jij bent goed in opsplitsen? Nou ja, een schizofreen is nooit alleen.quote:
Tuurlijk wel, die zie ik elke dag lekker op een terrasje zitten chillen hierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Sinterklaas nog steeds niet daar?
zie hem nog in je UI vandaar de vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die zie ik elke dag lekker op een terrasje zitten chillen hier
Ja ik mag 'm houden tot ergens in novemberquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie hem nog in je UI vandaar de vraag
eigenlijk is KSC mijn originele thuis maar daar ben ik de laatste tijd wat minder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog meer? Jij bent goed in opsplitsen? Nou ja, een schizofreen is nooit alleen.
Nou ben ik duizeligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is KSC mijn originele thuis maar daar ben ik de laatste tijd wat minder.
Behalve hier ook in de 40+ SC, KSC dus, DTS soms VIV SC
en de laatste week in het jaar het T2000 topic uiteraardquote:
Dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het niveau gaat weer hard omlaag hier.
Honkvast, ja zo ben ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ter compensatie: Ik kom vrijwel alleen in ESF en dan specifiek vrijwel alleen in de SC.
Veel beter toch? Ik bestel ook altijd dezelfde pizza in m'n favoriete pizzarestaurantquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Honkvast, ja zo ben ik ook wel.
Nou ja, als je weet wat je lekker vindt, waarom zou je dan ineens een calzone bestellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel beter toch? Ik bestel ook altijd dezelfde pizza in m'n favoriete pizzarestaurant
Zoiets. Maar eigenlijk meer: om met niveau te kunnen laten zakken moet er eerst überhaupt een nivrau zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar was het al, wil je zeggen.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet wat je lekker vindt, waarom zou je dan ineens een calzone bestellen.
als je in m'n Pohi kijkt zal je zien dat dat te laat isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien is de Viva-chat ook wel wat voor jou, Koen.
Grapje natuurlijk. Als er ooit een nutteloos subforum was
Ook LWOO is een niveau.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoiets. Maar eigenlijk meer: om met niveau te kunnen laten zakken moet er eerst überhaupt een nivrau zijn
Jij bent mod geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
Wij begrijpen elkaar.
Ik kwam vroeger wel in heel veel subfora en ben ook nog een tijdje mod geweest in GC maar toen ik ESF echt ontdekte hoefde de rest niet meer zo voor me.
Zullen we een pizza delen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je in m'n Pohi kijkt zal je zien dat dat te laat is
de VIV SC gaat al lang niet meer over VIV, het is een huwelijk tussen DTS en 40+ SC tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent mod geweest?
Die pizza, dat hangt er een beetje vanaf. Welke bestel je altijd? Niet iets met vis?
Dan ben ik bang dat je 'm in je eentje zal moeten opeten. Ik heb liever wat hartigers. A la pizza Bianca. Veel kaas ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Lang geleden hoor!
Oké ik bestel altijd een pizza met pepperoni, zwarte olijven, geitenkaas en spinazie. Ik wil voor jou best een ingrediënt vervangen hoor.
Ik eet overigens liever geen vis
Geen vis?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Lang geleden hoor!
Oké ik bestel altijd een pizza met pepperoni, zwarte olijven, geitenkaas en spinazie. Ik wil voor jou best een ingrediënt vervangen hoor.
Ik eet overigens liever geen vis
Anders bestel jij gewoon een pizza voor jou en ik mijn favoriet en dan eten we die in alle harmonie op?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je 'm in je eentje zal moeten opeten. Ik heb liever wat hartigers. A la pizza Bianca. Veel kaas ook.
Geen vis? Is Spanje niet vergeven van de vis? Of alleen in Galicië of hoe heet het daar in het noorden. Baskenland.
Ja maar alle vis? Tonijn is toch heel anders dan Kabeljauw?quote:
Check MED evenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet zo gek op.
En Koen stelt een terechte vraag!
Nou de vissoorten die ik zoal heb gehad vond ik in elk geval allemaal behoorlijk onprettig. Die twee die je noemt vind ik zelfs vrij walgelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar alle vis? Tonijn is toch heel anders dan Kabeljauw?![]()
Het mag van mij hoordat wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de vissoorten die ik zoal heb gehad vond ik in elk geval allemaal behoorlijk onprettig. Die twee die je noemt vind ik zelfs vrij walgelijk
Die durf ik niet eens aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]zeevruchten ook, zoals mosselen?
Nouja prima meer voor mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die durf ik niet eens aanDaar vind ik de gedachte vooral walgelijk.
Pizza bianca is ook lekker trouwensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Tonijnsalade is anders wel lekker. Maar vis ben ik ook niet gek op.
Je bent zelf een smakelijk zeehondje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je niet liever een smakelijk zeehondje?
Ja hoor dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Pizza bianca is ook lekker trouwensIk denk dat we er wel uit zullen komen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent zelf een smakelijk zeehondje.
Tiramisu?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we ook een dessert bestellen, nu we toch bezig zijn?
Kijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik zit zo hard te shaken van het lachen dat ik bijna niet kan typen.
Moge de rust u welbekomen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk.
Goed moment om mezelf te bedde te legge.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
Kijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk.
Hmmm. Ik had net een tijd Rammstein op m'n oren en ben nu geswitcht naar Yes. Dat is beter dan Eros Ramazotti etc. die je altijd in Italiaanse restaurant hoortquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! Helemaal akkoord.
Italiaanse muziek op de achtergrond?
Ja ik dacht meer aan een obscure playlist met Italiaanse artiesten waar zelfs de gemiddelde Italiaan nog nooit had gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Ik had net een tijd Rammstein op m'n oren en ben nu geswitcht naar Yes. Dat is beter dan Eros Ramazotti etc. die je altijd in Italiaanse restaurant hoort
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer aan een obscure playlist met Italiaanse artiesten waar zelfs de gemiddelde Italiaan nog nooit had gehoord.
Met af en toe een liedje van Maneskin tussendoor, we zitten wel in ESF.
Kaarslicht erbij?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zit![]()
Maar bij kaarslicht zie je helemaal geen donder, dus misschien maar niet. En wel handjes boven de tafel hè!
Tafelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij kaarslicht zie je iig niet hoe m'n haar zit![]()
Maar bij kaarslicht zie je helemaal geen donder, dus misschien maar niet. En wel handjes boven de tafel hè!
Ja maar jeetje je kan het me toch niet kwalijk nemen dat in dit gezelschap mijn concentratie niet op vol vermogen draait?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja zeg! Bestek zeker ook vergeten? Servetten?
Jij bent veel te gauw onder de indruk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jeetje je kan het me toch niet kwalijk nemen dat in dit gezelschap mijn concentratie niet op vol vermogen draait?
Ork ork ork, pizza eet je met een...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel lepels en messen, alleen geen vorken. Maar hebben we die écht nodig?
Dat valt vies tegen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent veel te gauw onder de indruk.
Ha, hier trap ik niet in! Lepel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ork ork ork, pizza eet je met een...
Ik ga ook zo. Trusten!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Nou ben ik hongerig! Ik ga vast van pizza dromenOf van vis
trustequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Nou ben ik hongerig! Ik ga vast van pizza dromenOf van vis
Ik zou hebben gekozen voor ‘Scenes from an Italian restaurant’, maar goed, wie ben ik, hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! Helemaal akkoord.
Italiaanse muziek op de achtergrond?
Wat nog eens een uitstekend nummer is ook. Gemiste kans inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 08:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou hebben gekozen voor ‘Scenes from an Italian restaurant’, maar goed, wie ben ik, hè?
Dus toch Boos daarmee bezig. Holy shitquote:
Ja inderdaad, is het alleen om Marco Borsato of nog meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus toch Boos daarmee bezig. Holy shit
Stiekem toch wel benieuwd wie hierom te doen is... Productie, of juist echt coaches die je ook in beeld ziet etc.? Gaat het ook om Marco B. die 9 jaar Kids deed (tot 2020)?
Misschien een slecht uitgangspunt, maar alleen Marco zou ik eigenlijk niet eens schokkend nieuws vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Als het alleen Marco B zou zijn, zouden ze daar op zich het programma niet voor stil hoeven leggen, toch? Dus dan zou je toch denken dat er vermoedens van meer zijn, of in ieder geval vermoedens dat mensen die nog steeds betrokken zijn er iets van wisten of zo
Maar een tijdje geleden ook geruchten vernomen over Ali en grensoverschrijdend gedrag en hij is wel nog een huidige coach.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Als het alleen Marco B zou zijn, zouden ze daar op zich het programma niet voor stil hoeven leggen, toch? Dus dan zou je toch denken dat er vermoedens van meer zijn, of in ieder geval vermoedens dat mensen die nog steeds betrokken zijn er iets van wisten of zo
Ze zijn hier al maanden mee bezig bij Boos (in augustus de eerste oproep waarin gevraagd werd aan deelnemers die dingen die niet door de beugel konden hadden gezien of meegemaakt). Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan alleen met het Borsato verhaal komen...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een slecht uitgangspunt, maar alleen Marco zou ik eigenlijk niet eens schokkend nieuws vinden
Ik vermoed met zo’n rigoureuze reactie dat er toch wel meer aan de hand is. Wat dan mogelijk in de hand gewerkt wordt door de machtspositie die de medewerkers aan zo’n programma hebben. Iedere deelnemer kan immers op een moment dat het uitkomt naar huis gewerkt worden.
Oh dit zou het ook kunnen zijn, dat ik dat verkeerd heb ontvangen/half gelezen etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat juice kanalen al weken te melden dat Ali B. schijnbaar ook veel vreemdgaat al jaren. Maar dat is natuurlijk wat anders dan seksueel misbruik.
https://www.mediacourant.(...)elen-zich-aangerand/quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dit zou het ook kunnen zijn, dat ik dat verkeerd heb ontvangen/half gelezen etc.
Waarbij dat eerste overigens ook niet oké is. En zeker niet als het door productie in de doofpot werd gestopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet dat ze zoiets doen omdat Marco een enkele keer een kandidate op de billen heeft geslagen of die affaire met Maan die gewoon volwassen was.
Zeker niet ok, maar voor dat soort acties denk ik niet dat je de hele productie stop zet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarbij dat eerste overigens ook niet oké is. En zeker niet als het door productie in de doofpot werd gestopt.
Wat Maan en Marco samen doen moeten ze zelf lekker weten. Als het maar van beide kanten kwam en Maan bv. niet werd gedwongen door Marco (die gewoon macht heeft ten opzichte van haar, hij kan haar eruit knikkeren).
En dat we dan als alternatief een soort Sanremo Festival krijgen maar die heet dan Vlissingen Festival en dat we dan magisch mooie muziekavonden krijgen die draaien om de muziek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als dit ook het einde van in ieder geval The Voice betekent (en het liefst in het kielzog daarvan ook veel andere talentenjachten)
Nee inderdaad. Er zaten nog wel wat uitzendingen in het vat voor de komende weken (er waren nu twee uitzendingen van de audities geweest). Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Worden geschrapt/verplaatst?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker niet ok, maar voor dat soort acties denk ik niet dat je de hele productie stop zet.
Ja het zou ook afstralen op het programma in het buitenland eventueel, zoiets zou nog best kunnen als het bijvoorbeeld in het begin al gebeurde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef Redefine het volgende:
Er werd aan her begin van het groot worden van de geruchten wel gezegd dat Marco B er alleen maar eerder mee weg kon komen als de productie van The Voice de andere kant heeft opgegeven. En mogelijk zelfs heeft geholpen bij het in de doofpot stoppen. Dat is denk ik dan wel de reden van het momenteel stoppen van de uitzendingen.
Boosquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn hier al maanden mee bezig bij Boos (in augustus de eerste oproep waarin gevraagd werd aan deelnemers die dingen die niet door de beugel konden hadden gezien of meegemaakt). Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan alleen met het Borsato verhaal komen...
Vooraf opgenomen afleveringen zullen wel op de plank blijven liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Er zaten nog wel wat uitzendingen in het vat voor de komende weken (er waren nu twee uitzendingen van de audities geweest). Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Worden geschrapt/verplaatst?
John de Mol ziet zijn The Voice business model in rook opgaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het zou ook afstralen op het programma in het buitenland eventueel, zoiets zou nog best kunnen als het bijvoorbeeld in het begin al gebeurde.
Als Ali gecancelt wordt is het waardeloos materiaalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooraf opgenomen afleveringen zullen wel op de plank blijven liggen.
De Live Shows wordt wel een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |