SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGone...
Die gast is echt verschrikkelijk. Hij mag er echt uit van mij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
Salar: Ik heb mijn eigen gel ook nog niet
Ja samen met de persoon waar hij mee binnen is gekomenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die gast is echt verschrikkelijk. Hij mag er echt uit van mij.
Nouch was even vergeten dat Grace erbij zat.....die valt nog wel door de mand....quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Tobias : weet je wat ik net hoorde van iemand van de andere kamer? Nu zijn we 6 tegen 6.
Tobias : Wie zei dat?
Grace : Nouchine
Niet heel tactisch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: Nouche zei 'met Amy is het nu 6 tegen 6', ze wist niet dat ik er bij zat.
quote:
Wie zegt dat die 2 bij groepje groen willen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat nouchine heeft gezegd het is nu 6 tegen 6
zit amy in team groen?quote:
Wordt moeilijk verstaan dan. Versta Dimitri de helft van de tijd al niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Die 3 uit Gent gaan wel erg 'plat' praten hoor met elkaar.
Ja moet echt goed opletten. Nu geen zin in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Die 3 uit Gent gaan wel erg 'plat' praten hoor met elkaar.
Dat idd, en wie zegt dat Peter en Grace al helemaal ingekapseld zijn door de... golden boys? Die lijken me nog vrij neutraal, kunnen goed met bewoners uit beide kamers. Zou ik nog niet afschrijven als ik Nouchine was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 2 bij groepje groen willen?
Zie Amy meer met de golden boys praten.
Nochine is een stiekeme, gaat ook overal bij zitten om af te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Tobias : weet je wat ik net hoorde van iemand van de andere kamer? Nu zijn we 6 tegen 6.
Tobias : Wie zei dat?
Grace : Nouchine
Hier ook, de hele dag al, tot nu toe iedereen die ik sprak had KPN als provider of een zusje er van die bij KPN hoort, dus ligt niet aan je apparaten !!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat is wel heel ernstigdan moet er haast wel iets anders aan de hand zijn
Wie spreken dat af??quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Spreken al af om voorlopig niet te roddelen
Nouchine, Salar en Nawel. Om 's avonds iets rustiger te zijn op de slaapkamer.. even kijken hoe de nieuwen zijn.quote:
Ah dat verklaard ook mijn mobiele problemen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook, de hele dag al, tot nu toe iedereen die ik sprak had KPN als provider of een zusje er van die bij KPN hoort, dus ligt niet aan je apparaten !!!
Weten die wel wat dat is niet roddelen??quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
S
[..]
de groene kamer Salar,Nawel en Nouchine
Grace doet dat ook. Dat zit ze net tegen Tobias te vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nochine is een stiekeme, gaat ook overal bij zitten om af te luisteren
Slim. Die kan mooi de mol spelen daar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Grace zit nu te lullen over de groene kamer. Hoe het daar toe gaat. Dat ze daar schaamteloos bij gaat zitten.
Grace doet dus nepaardig tegen Noucine en Nawel
Nee, Nawel is haar maatje....bij Nouche heeft ze grote twijfel omdat die zich versprak en ze had al bepaalde blik gezien bij Nouch. Maar voornamelijk zit ze daar omdat ze dan bij Nawel is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Grace zit nu te lullen over de groene kamer. Hoe het daar toe gaat. Dat ze daar schaamteloos bij gaat zitten.
Grace doet dus nepaardig tegen Noucine en Nawel
Klopt omdat die net gehoord had van 6 tegen 6........quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace doet dat ook. Dat zit ze net tegen Tobias te vertellen
Als degene die jij leuk vindt dat doet is het goed en als Nouchine het doet is het een fout iets.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Slim. Die kan mooi de mol spelen daar.
Nee om te horen wat er geluld wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Nawel is haar maatje....bij Nouche heeft ze grote twijfel omdat die zich versprak en ze had al bepaalde blik gezien bij Nouch. Maar voornamelijk zit ze daar omdat ze dan bij Nawel is.
Jaaa, hier ook gekloot met de streams en ook KPN!quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook, de hele dag al, tot nu toe iedereen die ik sprak had KPN als provider of een zusje er van die bij KPN hoort, dus ligt niet aan je apparaten !!!
Dit is de eerste keer dat Grace dat doet.....omdat ze ermee zit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee om te horen wat er geluld wordt.
Ik heb ook kpn maar nergens last van gehadquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
is idd kpn hier ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook net, zie totaal geen verschilquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel. Uuuuuren bezig en ze ziet er nog hetzelfde uit
Ja vanmiddagquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:42 schreef r0ydr het volgende:
Is het spel door kitty gemaakt al gespeeld?
En dit is nieuws omdatquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Kitty maakt rare geluidjes tijdens het koken
jakkesquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Kitty maakt rare geluidjes tijdens het koken
Grace heeft al gezegd dat ze Salar eng vind. Die gaat echt niet met hem meedoen, de enige die Grace echt graag heeft uit de groende kamer is Nawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:23 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat idd, en wie zegt dat Peter en Grace al helemaal ingekapseld zijn door de... golden boys? Die lijken me nog vrij neutraal, kunnen goed met bewoners uit beide kamers. Zou ik nog niet afschrijven als ik Nouchine was.
Ik er van moet lachenquote:
Dat is wèl nieuwsquote:
Nu ga ik er ook op letten.quote:
Ze vergeten op de groene kamer precies dat Kitty ook nog steeds genomineerd is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouch was even vergeten dat Grace erbij zat.....die valt nog wel door de mand....
Tis een kleine slang.
Is dit normaal als vrouwen elkaar onderling niet mogen, of?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
Grace knijpt in de borsten van Nouchine.
Als een man dat doet dan vliegt zonder pardon uit het huis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil isquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
Die heeft de hele nacht liggen janken dus die slaapt vastquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil is
Die heeft deze week nog immuniteit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eerder het gevoel dat Salar eruit gaat. Waarom weet ik niet, het is een voorgevoel
Ik weet het niet. Misschien wilde ze checken of het wel echt was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is dit normaal als vrouwen elkaar onderling niet mogen, of?
DIEEE IS LEKKERRRR.quote:
Het valt me vooral op dat Peter het heeft overgenomen van Dimi.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:59 schreef D. het volgende:
Eten ze nu geen boerenkool?
*kijkt naar boodschappen
Ik wilde solidair zijn
Broccoliquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:59 schreef D. het volgende:
Eten ze nu geen boerenkool?
*kijkt naar boodschappen
Ik wilde solidair zijn
gebed zonder endquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Eveline doet me in de verte een beetje aan Rowena denken uit Utopia
Had ik net ook nu niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou begint hier ook de stream te bufferen en daarna wazig beeld
hoezo gejankt? ben je gek ? heleemal niks heb ik gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht liggen janken dus die slaapt vast
JANKENquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gejankt? ben je gek ? heleemal niks heb ik gedaan
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:01 schreef Moonlight het volgende:
Kan Amy eindelijk eten moet ze naar de DBK
Salar heeft toch ook een vrijstelling??quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eerder het gevoel dat Salar eruit gaat. Waarom weet ik niet, het is een voorgevoel
Ik dacht het ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Eveline doet me in de verte een beetje aan Rowena denken uit Utopia
Inmiddels wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:04 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Ik dacht het ook
Zei is toch ook moeder geworden
Whuzziot!quote:
Ja, gewonnen met het ballenspel toch? "Allemaal op Dimi!"quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar heeft toch ook een vrijstelling??
Met pindakaas?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik stond vandaag ook met een bak kwark in mijn handen..
Oh natuurlijk, was ik vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar heeft toch ook een vrijstelling??
ja ja 2 nieuwe wel metgekregtquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Whuzziot!
Hmm, ze moeten nu met 2 man extra eten. Heel Kitty's planning in de war. Gelukkig geeft ze haar rouwgewaad al aan.
Vera heeft eerder ook al gezegd dat ze verliefd is, ze echt helemaal van de kaart is en alles voor persoon doet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:06 schreef MacDeMarco het volgende:
dimi aan de ketting van vera, terwijl hij daar veel te wispelturig voor is. kan nog leuk worden met een jaloerse vera in de toekomst
er lebt noch, gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gejankt? ben je gek ? heleemal niks heb ik gedaan
Dat was niet eens begonnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik hoop dat het niet zal eindigen zoals Jill en Thomas
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine. Ben geen fan van Salar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als degene die jij leuk vindt dat doet is het goed en als Nouchine het doet is het een fout iets.
Doorzichtig
Is de meest pure daar denk ik. Maar we kennen ze nog maar een halve dag natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind die Eveline wel een fijne uitstraling hebben.
En ze heeft oordopjes bij
Het eindigt met een afscheidszoen zaterdag a.s.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik hoop dat het niet zal eindigen zoals Jill en Thomas
Moeten we hem niet eens roepen ???quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil is
Nu wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine. Ben geen fan van Salar.
Veel betere groep dan verleden jaar. Verleden week dacht ik nog om te stoppen na deze week, maar er komt beweging. Ook bij BB.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind ook dat de bewoners dichter bij elkaar liggen op gebied van populariteit
Het vult wel goed denk ik.quote:
Ik hoop ook dat ze nog blijft. Spijtig van de overbodige snavelverf, maar ze is ook te pruimen zonder. Veer en Dimi belanden nog samen in bed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop echt dat Vera er niet uit gaat.
Komt net pas van DBK afquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Is die Amy zo klein dat ze niet boven de tafel uitkomt?
Even groot als kabouter Nouch denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Ze is klein ja. Maat 35/36 van schoen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Er komt nog meer broccoli!"
HEY. Niet dreigen hè?
Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Even een slowchat zanikje.
Ik heb geen zin om eten te koken.
Voor 1 persoon koken is kut.
En ik moet nog naar de supermarkt.
Broodje döner is altijd de oplossingquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoonquote:
Gewoon genoeg bestellen zodat je voor twee dagen kan etenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoon
Pizzaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Onzin Kijk je wel zo is ze toch altijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
Als schort.quote:
Hey Zus.quote:
Ze heeft geluk. Eveline houdt niet van koken.......dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.
Goffer..je las mijn gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft geluk. Eveline houdt niet van koken.......dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.
Maar morgen ben ik niet alleenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gewoon genoeg bestellen zodat je voor twee dagen kan eten
Allergisch voor melk, soja en noten..quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergisch voor melk, soja en noten..
Onmogelijke opgave dit
Lekkere salade halenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergisch voor melk, soja en noten..
Onmogelijke opgave dit
Ik bestel altijd wat frisdrank erbij om uit de minimum te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoon
1x radenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Daar gaat ze weer, de diva wil op bed gaan liggen ze is moe..tot ze maar eens gaat afwassen ipv dit smoesje.
Ben je niet de enige.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
bij mij lopen de streams steeds vast
Schijnen er meer last van te hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
bij mij lopen de streams steeds vast
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Daar gaat ze weer, de diva wil op bed gaan liggen ze is moe..tot ze maar eens gaat afwassen ipv dit smoesje.
Eveline heeft een hekel aan koken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben die nieuwe al aangegeven dat ze willen gaan koken?
Ze kan wel 3 uur föhnen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Hier ook en als ze het doen is het 240P (we meet again)quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnen er meer last van te hebben
Maar die is heeeeeel druk geweest met haar haar vandaagquote:
De nieuwe eviline zal wel in staat zijn dit te doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......![]()
moet ik ook de hele dagquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook en als ze het doen is het 240P (we meet again)
En dat voor de spiegel staan is ook heel vermoeiend, zeker als je constant verblind wordt door je voortanden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar die is heeeeeel druk geweest met haar haar vandaag
heb een kipschnitzel gebakken, in kleine stukjes gesneden en door een bak kant en klare boeren salade heen gemixt, de salade was sla,paprika tomaat komkommer en er zat een zakje kaas,nootjes en saus bijquote:
En hoop dat dit snel gebeurt, zo ook die Salam die is de eerste van tafel richting spiegel..alles om maar niet mee te helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......![]()
Netjes, smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
ik
[..]
heb een kipschnitzel gebakken, in kleine stukjes gesneden en door een bak kant en klare boeren salade heen gemixt, de salade was sla,paprika tomaat komkommer en er zat een zakje kaas,nootjes en saus bij
Zo jammer dat @utopia2.0 dit heeft moeten missenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat voor de spiegel staan is ook heel vermoeiend, zeker als je constant verblind wordt door je voortanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ze gaat afwassenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zoiets, ze heeft zin in koffie en wacht gewoon dat een ander deze maakt..
ze zal wel een keukenshort gaan vragen, die hadden ze vorig jaar ook dacht ikquote:
Ze kan ook zaterdag thuis gaan kokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zal wel een keukenshort gaan vragen, die hadden ze vorig jaar ook dacht ik
Er bij staan en doen alsofquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:39 schreef zodeju het volgende:
Ik ga geloof ik verstelt staan....Nawel gaat afwassen denk ik.....
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan iedereen hier ff : "Sorry Nawel" zeggen.![]()
Ze is druk bezig.
Het lijkt wel een 16jarige die probeert eronder uit te komen.....en dat voor een volwassen vrouw.quote:
Hoe???quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef BB-King het volgende:
Het haar van Grace zat even vast in Nawel's mondpiercing.
Ligt eraan hoe ze petertje op tv laten overkomen, hopen goed, hij verdient zijn uitzendtijd..ik stem 2x iedergeval.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Peter weg moet zaterdag. En da willik nieeeee
Zelfs dat helpt nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:45 schreef Whuzz het volgende:
Kattengejank van de dames -> Streamswitch
Nope. Geluid nu helemaal uit. Probeer later nog wel eens,.quote:
Er gaat niemand douchen dus ze hebben geen warm waterquote:
Ik ook niet! Peter is veel komischer dan bijv. Kristofquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Peter weg moet zaterdag. En da willik nieeeee
Spruitenstamppot met rundersaucijzen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
ik
[..]
heb een kipschnitzel gebakken, in kleine stukjes gesneden en door een bak kant en klare boeren salade heen gemixt, de salade was sla,paprika tomaat komkommer en er zat een zakje kaas,nootjes en saus bij
Echt he, twee pannen die ze omgespoeld hebben met water koken en klaar/quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Er gaat niemand douchen dus ze hebben geen warm water![]()
Opwarmen is nog niemand opgekomen
amyquote:
daar komt zij zwaar binnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
Mens ga in BB Brazil zitten schreeuwen!!
De Amy van @Benny jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet dat die speciale Amy zijn?
dat is niet amyquote:
Niet normaal iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat gekrijs op de achtergrond word je echt gek van wat een tering herrie
Zit een leuk kopje op, dat is het dan ookquote:
Die heeft tafel opgeruimd en schoongemaakt. En tot ju toe elke avond afgedroogdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat loopt Vera zich te drukken zeg....
Hij is nooit op die manier geïnteresseerd geweest in Vera.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tobias kan het beste naar huis...
Het was al niet veel... en Sinds Vera voor Rambo gekozen heeft is er helemaal niets van over.
Ik heb hem het letterlijk horen zeggen in de badkamerquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is nooit op die manier geïnteresseerd geweest in Vera.
Hij wist al dat Dimi haar leuk vond.
wat zeur je? zij ruimt altijd de tafel op, helptquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat loopt Vera zich te drukken zeg....
Ze moet een voorbeeld aan Nawel nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeur je? zij ruimt altijd de tafel op, helpt
drogenmaken
Heeft ook gestudeerd. Geen dom blondje en lief.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een leuk kopje op, dat is het dan ook
Wat heb je altijd een vette bek hier. Reageer eens normaalquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeur je? zij ruimt altijd de tafel op, helpt
drogenmaken
Ze kan lekker babbelen over vanalles, pittige tante wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een leuk kopje op, dat is het dan ook
de doet helemal niks,zij is te lui omquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moet een voorbeeld aan Nawel nemen
Ik heb haar alleen nog maar even beoordeeld op haar uiterlijk. Er werd hier gedaan alsof er een miss Amerika binnen zou komen. Haar innerlijk kan heel mooi zijn en dat is meestal belangrijker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft ook gestudeerd. Geen dom blondje en lief.
Uiterlijk: Duckfacequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen nog maar even beoordeeld op haar uiterlijk. Er werd hier gedaan alsof er een miss Amerika binnen zou komen. Haar innerlijk kan heel mooi zijn en dat is meestal belangrijker.
2 kilo pp, en ze mochten er boven zitten blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij nog iets op. Hebben ze hun kleding gekregen>?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiterlijk: Duckface
Innerlijk: Lijkt gezellige tante, voor zover ik tot nu toe heb gehoord.
Maar Eveline lijkt me een leuk mens. Niet mijn type qua uiterlijk, maar denk dat je leuk met d'r kunt babbelen.
Maar dat weten zij niet..die denken hoe dan ook..onze tijd op stream en dat 24/7quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
je hoort die keukenwijven gewoon op beide streams, terwijl ze niet eens worden gevolgd
Ik zag Kitty niet in het rozequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
2 kilo pp, en ze mochten er boven zitten blijkbaar
Hij heeft soms leuke droge humor momenten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die Kristof maar een sukkeltje vind
Andere Kitty iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een ander kleedje aan haar in de fohn en heeft zich opgemaakt.
Bijna wel denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Die is beter te behappen dan salaar het oud wijf of dat kind van Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Noem je dat zingen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft soms leuke droge humor momenten.
Krijg wurgneigingen als ie weer eens gaat lopen zingen
Mooi, moet altijd één de eerste zijn.quote:
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooierquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij nog iets op. Hebben ze hun kleding gekregen>?
Echt jammer dat BB die klote föhn heeft toegelaten. Meteen uren in die badkamer en herrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooier
Puur natuur is niet in. Al die plamuur maakt een vrouw niet mooier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooier
Kitty, Peter en Vera zijn de enige 3 die nog geen immuniteit hebben gehaald deze week.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef Thorelf het volgende:
goedenavond allemaal, kijk en lees regelmatig maar niet elke dag. vraagje wie zitten deze week in de gevarenzone?
Ik vinnum leukquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Arrogantie ten top idd. Zo bijzonder zijn ze niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
wat ik vooral erg vind is dat ze al meerdere malen hebben gezegd er zoveel beter uit te zien dan de vorige bb-ers
wat denk je dan wel niet wie je bent. en waarom moet dat steeds gezegd.
jaja we zijn denk echt allemaal op uiterlijk gekozen blabla hoerekutten
Ik heb dat alleen Nawel en Grace horen zeggen. Anderen ook nog?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
wat ik vooral erg vind is dat ze al meerdere malen hebben gezegd er zoveel beter uit te zien dan de vorige bb-ers
wat denk je dan wel niet wie je bent. en waarom moet dat steeds gezegd.
jaja we zijn denk echt allemaal op uiterlijk gekozen blabla hoerekutten
Grace is een bron van zware irritatie. Kun je vergelijken met die schetterstem van vorig jaar. Wie was dat ook alweer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vinnum leukhij brengt leven in de brouwerij op een positieve manier, in tegenstelling tot het gebler van Grace. Die staat wat mij betreft nu onder kitty qua populariteit
heb je een punt. het was vooral nawel jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen Nawel en Grace horen zeggen. Anderen ook nog?
Vanmorgen heeft hij yoga gedaan in het Engels.....was leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer kristoff te apprecieren. maar lukt zelden
Misschien moet ik hem nog beter leren kennen. Vond er weinig aan tot nu toe maar hij is ook nooit echt op de voorgrond (dat bedoel ik niet positief of negatief).quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is echt een fijne vent....met een droge humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |