quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine. Ben geen fan van Salar.
Veel betere groep dan verleden jaar. Verleden week dacht ik nog om te stoppen na deze week, maar er komt beweging. Ook bij BB.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind ook dat de bewoners dichter bij elkaar liggen op gebied van populariteit
Het vult wel goed denk ik.quote:
Ik hoop ook dat ze nog blijft. Spijtig van de overbodige snavelverf, maar ze is ook te pruimen zonder. Veer en Dimi belanden nog samen in bed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop echt dat Vera er niet uit gaat.
Komt net pas van DBK afquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Is die Amy zo klein dat ze niet boven de tafel uitkomt?
Even groot als kabouter Nouch denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Ze is klein ja. Maat 35/36 van schoen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Er komt nog meer broccoli!"
HEY. Niet dreigen hè?
Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Even een slowchat zanikje.
Ik heb geen zin om eten te koken.
Voor 1 persoon koken is kut.
En ik moet nog naar de supermarkt.
Broodje döner is altijd de oplossingquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoonquote:
Gewoon genoeg bestellen zodat je voor twee dagen kan etenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoon
Pizzaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Onzin Kijk je wel zo is ze toch altijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |