Salar heeft toch ook een vrijstelling??quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eerder het gevoel dat Salar eruit gaat. Waarom weet ik niet, het is een voorgevoel
Ik dacht het ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Eveline doet me in de verte een beetje aan Rowena denken uit Utopia
Inmiddels wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:04 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Ik dacht het ook
Zei is toch ook moeder geworden
Whuzziot!quote:
Ja, gewonnen met het ballenspel toch? "Allemaal op Dimi!"quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar heeft toch ook een vrijstelling??
Met pindakaas?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik stond vandaag ook met een bak kwark in mijn handen..
Oh natuurlijk, was ik vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar heeft toch ook een vrijstelling??
ja ja 2 nieuwe wel metgekregtquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Whuzziot!
Hmm, ze moeten nu met 2 man extra eten. Heel Kitty's planning in de war. Gelukkig geeft ze haar rouwgewaad al aan.
Vera heeft eerder ook al gezegd dat ze verliefd is, ze echt helemaal van de kaart is en alles voor persoon doet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:06 schreef MacDeMarco het volgende:
dimi aan de ketting van vera, terwijl hij daar veel te wispelturig voor is. kan nog leuk worden met een jaloerse vera in de toekomst
er lebt noch, gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gejankt? ben je gek ? heleemal niks heb ik gedaan
Dat was niet eens begonnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik hoop dat het niet zal eindigen zoals Jill en Thomas
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine. Ben geen fan van Salar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als degene die jij leuk vindt dat doet is het goed en als Nouchine het doet is het een fout iets.
Doorzichtig
Is de meest pure daar denk ik. Maar we kennen ze nog maar een halve dag natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind die Eveline wel een fijne uitstraling hebben.
En ze heeft oordopjes bij
Het eindigt met een afscheidszoen zaterdag a.s.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik hoop dat het niet zal eindigen zoals Jill en Thomas
Moeten we hem niet eens roepen ???quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil is
Nu wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gepost over Nouchine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |