Mooi, moet altijd één de eerste zijn.quote:
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooierquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij nog iets op. Hebben ze hun kleding gekregen>?
Echt jammer dat BB die klote föhn heeft toegelaten. Meteen uren in die badkamer en herrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooier
Puur natuur is niet in. Al die plamuur maakt een vrouw niet mooier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en de helft heeft uren voor de spiegel gestaan , de 1 met een pincet, de ander met een fohn ( na 3 uur geen verandering zichtbaar) en veel make up maar dat ga je wel zien, de dames zijn niet mooi meer, helaas vinden ze zich zelf met plamuur mooier
Kitty, Peter en Vera zijn de enige 3 die nog geen immuniteit hebben gehaald deze week.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:13 schreef Thorelf het volgende:
goedenavond allemaal, kijk en lees regelmatig maar niet elke dag. vraagje wie zitten deze week in de gevarenzone?
Ik vinnum leukquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die Kristof maar een sukkeltje vind
Arrogantie ten top idd. Zo bijzonder zijn ze niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
wat ik vooral erg vind is dat ze al meerdere malen hebben gezegd er zoveel beter uit te zien dan de vorige bb-ers
wat denk je dan wel niet wie je bent. en waarom moet dat steeds gezegd.
jaja we zijn denk echt allemaal op uiterlijk gekozen blabla hoerekutten
Ik heb dat alleen Nawel en Grace horen zeggen. Anderen ook nog?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
wat ik vooral erg vind is dat ze al meerdere malen hebben gezegd er zoveel beter uit te zien dan de vorige bb-ers
wat denk je dan wel niet wie je bent. en waarom moet dat steeds gezegd.
jaja we zijn denk echt allemaal op uiterlijk gekozen blabla hoerekutten
Grace is een bron van zware irritatie. Kun je vergelijken met die schetterstem van vorig jaar. Wie was dat ook alweer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vinnum leukhij brengt leven in de brouwerij op een positieve manier, in tegenstelling tot het gebler van Grace. Die staat wat mij betreft nu onder kitty qua populariteit
heb je een punt. het was vooral nawel jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen Nawel en Grace horen zeggen. Anderen ook nog?
Vanmorgen heeft hij yoga gedaan in het Engels.....was leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer kristoff te apprecieren. maar lukt zelden
Misschien moet ik hem nog beter leren kennen. Vond er weinig aan tot nu toe maar hij is ook nooit echt op de voorgrond (dat bedoel ik niet positief of negatief).quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is echt een fijne vent....met een droge humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |