Heeft ook gestudeerd. Geen dom blondje en lief.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een leuk kopje op, dat is het dan ook
Wat heb je altijd een vette bek hier. Reageer eens normaalquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeur je? zij ruimt altijd de tafel op, helpt
drogenmaken
Ze kan lekker babbelen over vanalles, pittige tante wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een leuk kopje op, dat is het dan ook
de doet helemal niks,zij is te lui omquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moet een voorbeeld aan Nawel nemen
Ik heb haar alleen nog maar even beoordeeld op haar uiterlijk. Er werd hier gedaan alsof er een miss Amerika binnen zou komen. Haar innerlijk kan heel mooi zijn en dat is meestal belangrijker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft ook gestudeerd. Geen dom blondje en lief.
Uiterlijk: Duckfacequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen nog maar even beoordeeld op haar uiterlijk. Er werd hier gedaan alsof er een miss Amerika binnen zou komen. Haar innerlijk kan heel mooi zijn en dat is meestal belangrijker.
2 kilo pp, en ze mochten er boven zitten blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij nog iets op. Hebben ze hun kleding gekregen>?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiterlijk: Duckface
Innerlijk: Lijkt gezellige tante, voor zover ik tot nu toe heb gehoord.
Maar Eveline lijkt me een leuk mens. Niet mijn type qua uiterlijk, maar denk dat je leuk met d'r kunt babbelen.
Maar dat weten zij niet..die denken hoe dan ook..onze tijd op stream en dat 24/7quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
je hoort die keukenwijven gewoon op beide streams, terwijl ze niet eens worden gevolgd
Ik zag Kitty niet in het rozequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
2 kilo pp, en ze mochten er boven zitten blijkbaar
Hij heeft soms leuke droge humor momenten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die Kristof maar een sukkeltje vind
Andere Kitty iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een ander kleedje aan haar in de fohn en heeft zich opgemaakt.
Bijna wel denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Die is beter te behappen dan salaar het oud wijf of dat kind van Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Noem je dat zingen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft soms leuke droge humor momenten.
Krijg wurgneigingen als ie weer eens gaat lopen zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |