Het vult wel goed denk ik.quote:
Ik hoop ook dat ze nog blijft. Spijtig van de overbodige snavelverf, maar ze is ook te pruimen zonder. Veer en Dimi belanden nog samen in bed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop echt dat Vera er niet uit gaat.
Komt net pas van DBK afquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Is die Amy zo klein dat ze niet boven de tafel uitkomt?
Even groot als kabouter Nouch denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
Ze is klein ja. Maat 35/36 van schoen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:12 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Er komt nog meer broccoli!"
HEY. Niet dreigen hè?
Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Even een slowchat zanikje.
Ik heb geen zin om eten te koken.
Voor 1 persoon koken is kut.
En ik moet nog naar de supermarkt.
Broodje döner is altijd de oplossingquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoonquote:
Gewoon genoeg bestellen zodat je voor twee dagen kan etenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoon
Pizzaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Onzin Kijk je wel zo is ze toch altijdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty slooft zich wel heel erg uit om erin te blijven zeg
Als schort.quote:
Hey Zus.quote:
Ze heeft geluk. Eveline houdt niet van koken.......dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |