Als schort.quote:
Hey Zus.quote:
Ze heeft geluk. Eveline houdt niet van koken.......dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Die is gaan koken om zichzelf onmisbaar te maken.
Goffer..je las mijn gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft geluk. Eveline houdt niet van koken.......dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.
Maar morgen ben ik niet alleenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gewoon genoeg bestellen zodat je voor twee dagen kan eten
Allergisch voor melk, soja en noten..quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergisch voor melk, soja en noten..
Onmogelijke opgave dit
Lekkere salade halenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergisch voor melk, soja en noten..
Onmogelijke opgave dit
Ik bestel altijd wat frisdrank erbij om uit de minimum te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is vaak wel een rip off met 'minimaal bedrag om te bestellen' voor 1 persoon
1x radenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Daar gaat ze weer, de diva wil op bed gaan liggen ze is moe..tot ze maar eens gaat afwassen ipv dit smoesje.
Ben je niet de enige.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
bij mij lopen de streams steeds vast
Schijnen er meer last van te hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
bij mij lopen de streams steeds vast
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Daar gaat ze weer, de diva wil op bed gaan liggen ze is moe..tot ze maar eens gaat afwassen ipv dit smoesje.
Eveline heeft een hekel aan koken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben die nieuwe al aangegeven dat ze willen gaan koken?
Ze kan wel 3 uur föhnen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Hier ook en als ze het doen is het 240P (we meet again)quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnen er meer last van te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |