Laptop, wel een wat lichter dingetje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Waar kijk je op?
Mobiel was niet te doen vandaag. Op de tv nog nergens last van nu.
dat is wel heel ernstigquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:52 schreef Ebinas het volgende:
Het
[..]
Het staat al op 180, kan niet lager![]()
Weet niet wat het is vandaag, het is ruk
issues bij provider ofzo, het is selectief maar wel bij velenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:52 schreef Ebinas het volgende:
Het
[..]
Het staat al op 180, kan niet lager![]()
Weet niet wat het is vandaag, het is ruk
vind kristof ook leukerquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:54 schreef Whuzz het volgende:
Volgens mij vind Kristof Amy óók wel leuk....
Ja. Dat idee had ik ook al wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:54 schreef Whuzz het volgende:
Oh gelukkig bij meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
issues bij provider ofzo, het is selectief maar wel bij velen
Vindt eigenlijk Evelien beter bij Kristof passen maar ja die is al bezet...quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:54 schreef Whuzz het volgende:
Pittige tante welquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Dat idee had ik ook al wel.
Amy gaat daar nog wel wat teweeg brengen
Maar zo is ze nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal zegt elke keer wij zijn ook oprecht. Maar ze roddelen wel achter mensen hun rug
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Alsof salar kans maakt bij de vrouwen daar. Die vent neemt de hele dag de spiegel in beslag.
Salar is goed in het stoken, maar verder heeft hij daar ook vrij weinig in te brengenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is ontzettend bezig met wat er uit gezonden wordt, en hoe hij overkomt.
Die gast kijkt elke minuut in de spiegel, hij checkt zelfs of zn kont goed zitquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is ontzettend bezig met wat er uit gezonden wordt, en hoe hij overkomt.
Weet ik niet meer, er was vorig jaar een topic met alle namen die ze de camera's hadden gegeven maar dat staat verborgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:53 schreef bpi het volgende:
[..]
Weet er iemand wat de naam van de andere camera was?
leuk he dat ze wat uit de koffer mochten hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel is al bijna 2 uur bezig voor de spiegel?
Nick en Rudyquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:53 schreef bpi het volgende:
[..]
Weet er iemand wat de naam van de andere camera was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |