quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, even wachten op de batterijwissel
Wel nee.....voorlopig geen stelletje.....hij is niet gek.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Nog een potentieel stelletje in the making dus: Tobias/Amy...pff
Ze kan er niet tegen dat grace met haar optrekt. Naar misselijk mens elke keer dat geroddel en gestookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Nog een potentieel stelletje in the making dus: Tobias/Amy...pff
Als BB het wil gebeurd het ook, dat zie je bij Vera en Dimitri.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel nee.....voorlopig geen stelletje.....hij is niet gek.
Klikt aardigquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:50 schreef Whuzz het volgende:
Toopje en Amy zitten behoorlijk te "viben"
Zoals hierboven te lezen zou het dus ook een dummy kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik heb het niet tot het einde gevolgd, maar waarom kreeg nick zo'n best prijzig ding mee naar huis?
Soms wil je niet over grenzen gaan .quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als BB het wil gebeurd het ook, dat zie je bij Vera en Dimitri.
kwaliteit lager zetten? dat doe ik op mijn toasterquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Is er ook een "jank-hier-dat-je-streams-het-niet-doen- topic.
Mennnnnn ze blijven bufferen.
Kris verdigde dat door te zeggen dat 24/7 met elkaar in het huis, hetzelfde is als 2 maanden daten, qua tijd die je spendeert. Zit wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
amy over het zoenen van vera en dimi: is dat al gebeurd? zo snel?
Het staat al op 180, kan niet lagerquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kwaliteit lager zetten? dat doe ik op mijn toaster
Weet er iemand wat de naam van de andere camera was?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoals hierboven te lezen zou het dus ook een dummy kunnen zijn.
De camera bij de keuken volgde Nick elke dag bij het koken en daardoor had hij er op een gegeven moment een soort vriendschapsband mee opgebouwd. Noemde 'm "Rudy". Die band was zo intens dat hij 'm na BB thuisgestuurd kreeg van de productie.
Waar kijk je op?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Is er ook een "jank-hier-dat-je-streams-het-niet-doen- topic.
Mennnnnn ze blijven bufferen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |