Nick heeft "Rudy" van vorig jaar gekregen. Ik dacht dat hij 'm op een gegeven moment wel weer terug zou moeten sturen (die dingen kosten best wel wat), maar vorige week in een live op Instagram had hij 'm nog steeds.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:41 schreef spapaars het volgende:
R2-D2 doet al voor het tweede jaar mee.
[ afbeelding ]
Bijna 3 uur in het huis en ze speelt al de gamequote:
Zou het niet een replica zijn .. alleen plastic?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick heeft "Rudy" van vorig jaar gekregen. Ik dacht dat hij 'm op een gegeven moment wel weer terug zou moeten sturen (die dingen kosten best wel wat), maar vorige week in een live op Instagram had hij 'm nog steeds.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het niet een replica zijn .. alleen plastic?
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gok dat het een "Dummy" is. Dus alleen de buitenkant zonder electronica en motoren.
Tobias die eens iets leuks verteltquote:
Ik gok dat het een "Dummy" is. Dus alleen de buitenkant zonder electronica en motoren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick heeft "Rudy" van vorig jaar gekregen. Ik dacht dat hij 'm op een gegeven moment wel weer terug zou moeten sturen (die dingen kosten best wel wat), maar vorige week in een live op Instagram had hij 'm nog steeds.
[ afbeelding ]
is er fan vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
amy heeft dus ook het gemanipuleer van de groene kamer kunnen zien.
Ja zat het ook net te bekijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias mag niet meer gewicht verliezen....krijgt zo'n schriel koppie.....
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gebakken aardappels in de schil.
Kipsnizel, vegaburger.
Broccoli.
Sausje van kwark met peper en lenteui.
Zag ik al meteen. Verlegen. Denk dat hij haar leuk vindt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
tobias meer nerveus bij amy dan vera
Met een beetje mayo of Ketchupquote:
Vera was al te ligt bevonden......denk dat Tobias eerst goed de kat uit de boom kijkt. Die ziet wel in wat voor drama je daardoor kan krijgen en ze moeten nog een tijdje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
tobias meer nerveus bij amy dan vera
ik heb het niet tot het einde gevolgd, maar waarom kreeg nick zo'n best prijzig ding mee naar huis?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, even wachten op de batterijwisselquote:
Dat was zijn vriendinnetje.....die mochten hun relatie thuis voort zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik heb het niet tot het einde gevolgd, maar waarom kreeg nick zo'n best prijzig ding mee naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |