En dit is nieuws omdatquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Kitty maakt rare geluidjes tijdens het koken
jakkesquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Kitty maakt rare geluidjes tijdens het koken
Grace heeft al gezegd dat ze Salar eng vind. Die gaat echt niet met hem meedoen, de enige die Grace echt graag heeft uit de groende kamer is Nawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:23 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat idd, en wie zegt dat Peter en Grace al helemaal ingekapseld zijn door de... golden boys? Die lijken me nog vrij neutraal, kunnen goed met bewoners uit beide kamers. Zou ik nog niet afschrijven als ik Nouchine was.
Ik er van moet lachenquote:
Dat is wèl nieuwsquote:
Nu ga ik er ook op letten.quote:
Ze vergeten op de groene kamer precies dat Kitty ook nog steeds genomineerd is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouch was even vergeten dat Grace erbij zat.....die valt nog wel door de mand....
Tis een kleine slang.
Is dit normaal als vrouwen elkaar onderling niet mogen, of?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
Grace knijpt in de borsten van Nouchine.
Als een man dat doet dan vliegt zonder pardon uit het huis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil isquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
Die heeft de hele nacht liggen janken dus die slaapt vastquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat je dat zegt valt het me op dat mario echt stil is
Die heeft deze week nog immuniteit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb eerder het gevoel dat Salar eruit gaat. Waarom weet ik niet, het is een voorgevoel
Ik weet het niet. Misschien wilde ze checken of het wel echt was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is dit normaal als vrouwen elkaar onderling niet mogen, of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |