De nieuwe eviline zal wel in staat zijn dit te doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......![]()
moet ik ook de hele dagquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook en als ze het doen is het 240P (we meet again)
En dat voor de spiegel staan is ook heel vermoeiend, zeker als je constant verblind wordt door je voortanden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar die is heeeeeel druk geweest met haar haar vandaag
heb een kipschnitzel gebakken, in kleine stukjes gesneden en door een bak kant en klare boeren salade heen gemixt, de salade was sla,paprika tomaat komkommer en er zat een zakje kaas,nootjes en saus bijquote:
En hoop dat dit snel gebeurt, zo ook die Salam die is de eerste van tafel richting spiegel..alles om maar niet mee te helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he, hoelang kan ze dit volhouden voordat iemand zijn bek opentrekt......![]()
Netjes, smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
ik
[..]
heb een kipschnitzel gebakken, in kleine stukjes gesneden en door een bak kant en klare boeren salade heen gemixt, de salade was sla,paprika tomaat komkommer en er zat een zakje kaas,nootjes en saus bij
Zo jammer dat @utopia2.0 dit heeft moeten missenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat voor de spiegel staan is ook heel vermoeiend, zeker als je constant verblind wordt door je voortanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ze gaat afwassenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zoiets, ze heeft zin in koffie en wacht gewoon dat een ander deze maakt..
ze zal wel een keukenshort gaan vragen, die hadden ze vorig jaar ook dacht ikquote:
Ze kan ook zaterdag thuis gaan kokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zal wel een keukenshort gaan vragen, die hadden ze vorig jaar ook dacht ik
Er bij staan en doen alsofquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:39 schreef zodeju het volgende:
Ik ga geloof ik verstelt staan....Nawel gaat afwassen denk ik.....
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan iedereen hier ff : "Sorry Nawel" zeggen.![]()
Ze is druk bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |