SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDienst Justitiële Inrichtingen ?
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zatquote:
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weigert om nog langer mee te doen op dat moment....ze wil zo niet op beeld, Laat me zo niet neerzetten.
Nee ik weet het niet hoe ze reageert.....vindt het vreemd dat ze allemaal al zo bang zijn om genomineerd te worden.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zat
Jazeker. Prima move van BB.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?
Omdat dat als meer persoonlijk werd ervaren.
Yup!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Volgen jullie stream 2? Gesprek over Vera en Dimitri, met Dimitri, Kristof en Tobias.
was geen tijd voor vandaag dacht ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zo. Moest even 4 topics bij lezen.
Heeft Kristof Kitty nou nog geconfronteerd?
Nope zit op 1.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Volgen jullie stream 2? Gesprek over Vera en Dimitri, met Dimitri, Kristof en Tobias.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
En ik maar verversen en me inhouden niet te kapenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Solly luitjes, ik had het even niet in de gaten
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zo. Moest even 4 topics bij lezen.
Heeft Kristof Kitty nou nog geconfronteerd?
Ik heb geen favoriet. Alleen een minst favoriet...mquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ik maar verversen en me inhouden niet te kapen
daar zou ik ook wel eens een poll van willen zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Alleen een minst favoriet...m
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb niet meer.
Had Nouche, maar die is zojuist door mij weggestreept
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?
Omdat dat als meer persoonlijk werd ervaren.
quote:
heb verkeerd gestemdquote:
je had net ff stream 2 moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
vera en Dimi worden steeds handtastelijker.
Daar gaan binnenkort handjes onder blauwe badjassen verdwijen!
De player!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
Echt he.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
soms moet je het een weekje de tijd geven
en een gillende grace hoor je overal boven uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:20 schreef Whuzz het volgende:
Zie tobi nog op de bank hangen.... dus nog niks aan 't handje
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat altijd zo cliché.. een liefdeskoppeltje in BB.
Vera laat overduidelijk merken er ook helemaal voor open te staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
De player!
Net na hun gesprekje meteen even aanraken....dimi is op jacht
Zeker dat ze alles persoonlijk aantrekt. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.
Ik denk dat ze alles persoonlijk aantrekt. Het eerste spel was te zwaar.
de nieuwequote:
Handjes vol blaren...🥳quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
Als Salar geen immuniteit had gewonnen met het vorige spel zou hij net zo hard aan het zeuren zijn als Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.
Ik denk dat ze alles persoonlijk aantrekt. Het eerste spel was te zwaar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera laat overduidelijk merken er ook helemaal voor open te staan.
Paar uur geleden vroeg Dimitri of hij bij haar in de friendszone zat. "Zéeeker niet!" was het antwoord.
Rotzakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....
En dan stemmen wij één van de twee KEIHARD weg! MUHAHAHA
Dan kruipt Vera toch gewoon op Tobiasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....
Bart en Sabine, de matras van Tilburgquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, valt volgens mij nogal mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft goed door dat de anderen haar niet aanmoedigden
(nawel wel)
Zeg ik ergens van niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Salar geen immuniteit had gewonnen met het vorige spel zou hij net zo hard aan het zeuren zijn als Kitty.
Dat was ook de hele tijd zo tot hij terug uit de gameroom kwam, daarna niets meer. Die kerel lult echt vol uit zijn nek en is minstens even erg zls Kitty
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Vindt het op de een of ander manier niet echt een combi Dimi en Vera.
EH! GODVERDOMME! KUTKIP!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bart en Sabine, de matras van Tilburg
ze bedoelde degene die in de DBK zatenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, valt volgens mij nogal mee.
Grees is het tiep waarbij je haar 10 dagen aanmoedigt... dan één dag niet, en vervolgens een maand lang te horen krijgt dat je haar "toen en toen" niet had aangemoedigd
Beetje veel saai, maar wel liefquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
maar vind Tobias ook een beetje saai
Oh ja, BB1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bart en Sabine, de matras van Tilburg
Ze zijn aan het flirtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat met zoenen zij doet veel grapjes, hij prankt hem
Dat verandert niets aan mijn statement tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze bedoelde degene die in de DBK zaten
Oh...ik dacht ff waar komt dat vandaan......quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
oh nee dat was ook niet zo bedoeld, sorry als het zo overkwam
Ik zoek al JAREN naar een video van dat "kutkip" moment. Kan het nérgens vindenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef b_engeltje het volgende:
Die poll klopt niet hoor
Kitty op 1 salar op 2???
Ja maar geen eentje van daar tot nu toequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hou wel van mannen met wat meer pit
was isquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
was is
en flirten?
(vraag het maar vast voor Mario....)
een zanglijfstraf bedoel jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen van mijn wel een zangverbod krijgen...
Verleiden om te neukenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
was is
en flirten?
Geen idee waar jullie het over hebben, maar bedoel je dit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zoek al JAREN naar een video van dat "kutkip" moment. Kan het nérgens vinden
Ik heb hem nog niet lang geleden hier op Fok! gezien, maar jemig waar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar bedoel je dit?
Allemaal ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen van mijn wel een zangverbod krijgen...
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
was is
en flirten?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat was al toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Mjelleke het volgende:
Zo Kitty is echt afgetakeld zeg. Haar gezicht zit vol vouwen.
Whahaha echt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf!?
DIE JA![]()
![]()
EH GODVERDOMME!
KUTKIP!
Is dat van @:Pearlbitch
komt er elke dag 1 bijquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Mjelleke het volgende:
Leuk om te zien maar meer ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
maar vind Tobias ook een beetje saai
ja dat bedoelde ik. Salar laat het gewoon niet zien omdat hij nu immuniteit heeft dus geeft er niet zoveel meer om of een spel volgens hem eerlijk verloopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh...ik dacht ff waar komt dat vandaan......![]()
Maar jij bedoelt er zijn er meer die niet zo goed met verliezen omgaan.
Hoe heb je gezocht dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf!?
DIE JA![]()
![]()
EH GODVERDOMME!
KUTKIP!
Is dat van @:Pearlbitch
"ik sta erop ik weet het zeker"quote:
wtf?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Whahaha echt?
Ik typte letterlijk “kutkip” in Google en drukte op video’s en deze stond bovenaan
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was al toch.
Kitty is een soort origamipakket.
ik vind het ook echt niet goed klinken ofzo. Maar hij houdt maar niet op;(quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal ja.
En die zanger Kristof sorry maar gruwelijk vals 😊
pffff. de enige met een duidelijke stijl daar is Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:34 schreef Poesjuh het volgende:
Prter krijgt complimenten vd dames groene kamer over zn kledingstijl.
Salar: ja is vooral door de kraag....Salar baalt
En die ander een jaar zoeken hahahquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Whahaha echt?
Ik typte letterlijk “kutkip” in Google en drukte op video’s en deze stond bovenaan
Vraag mij af wat dit over mijn Google-bubble zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf?
EH! GODVERDOMME KUTGOOGLE!
Bij mij nergens te vinden. Ik zit kennelijk in de verkeerde google-bubble.
Jij zoekt kennelijk veel naar "kut". Busted!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Vraag mij af wat dit over mijn Google-bubble zegt
Gemist;( Heb je een korte samenvatting?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Gemist;( Heb je een korte samenvatting?
ze wil niet alleen thuis zijn...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Kitty doet stoer, maar ze is het niet
Ze heeft een grote waffel, maar incasseren ho maar
de vrouwen hebben al gezegd dat ze hem knap vinden... maar dat hij er niet uitziet als iemand die op vrouwen valt. en Grace vind hem eng.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:34 schreef Poesjuh het volgende:
Prter krijgt complimenten vd dames groene kamer over zn kledingstijl.
Salar: ja is vooral door de kraag....Salar baalt
nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd, hoe dat gezicht van Kitty er over 10 jaar uit ziet.
Binnenkort vera knalpoenanie dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Als ik die rimpels nu zie, dan kan dat alleen maar erger worden vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd, hoe dat gezicht van Kitty er over 10 jaar uit ziet.
Ze heeft 4 zoons krijgt een kleindochter binnenkort. Als ze alleen is ligt dat aan haar zelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef rinardo het volgende:
ohhhh kitty onder de douche, sta ik er op dan sta ik er op, het is niet anders, maar dan denk ik, shit zit ik thuis weer alleen op de bank...... best zielig toch , mn hart huilt
100 dagen BB verandert niks aan haar thuissituatiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef rinardo het volgende:
ohhhh kitty onder de douche, sta ik er op dan sta ik er op, het is niet anders, maar dan denk ik, shit zit ik thuis weer alleen op de bank...... best zielig toch , mn hart huilt
Ja alleen van Nouchine zijn vandaag mijn ogen geopend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die nouchine en nawal de minste daar. Dat groepjes vormen. Vooral nouchine doet alsof ze met iedereen goed kan opschieten maar stookt wel steeds over iemand.
jepquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Mjelleke het volgende:
Is bij jullie stream 2 ook op buiten gericht
Mss is ze er wel eentje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
ze wil niet alleen thuis zijn...
nou meid, kom dan fok!ken
Sorry maar in mijn ogen is dat is totale onzin, haar kinderen hebben toch recht op een eigen levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 zoons krijgt een kleindochter binnenkort. Als ze alleen is ligt dat aan haar zelf.
Haar zoons stonden er niet achter dat ze mee deed aan BB, dus denk de verstandshouding niet optimaal is?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 zoons krijgt een kleindochter binnenkort. Als ze alleen is ligt dat aan haar zelf.
Souryquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss is ze er wel eentje.
Wie missen we?
Als de kijker dat toch eens mocht beslissen. Dan huilt kitty 😭quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind dat Peter eens de keuken zou overnemen.
Ik kan niet wachten;)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
B
[..]
Binnenkort vera knalpoenanie dimi
Ik vermoed dat ze heel veel jaren heel veel gerookt heeft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:32 schreef Mjelleke het volgende:
Tuurlijk maar je kan er toch heen om af en toe een bakkie te doen. En ze doet vrijwilligers werk zei ze.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry maar in mijn ogen is dat is totale onzin, haar kinderen hebben toch recht op een eigen leven
dat zou ik pas erg vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar zoons stonden er niet achter dat ze mee deed aan BB, dus denk de verstandshouding niet optimaal is?
Dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze heel veel jaren heel veel gerookt heeft.
Ik ga meezoeken voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja… mijn moeder wilde ook mee doen. Stond ik ook niet achter. Maar ben toch echt besties met mijn moeder. Dus dat zegt echt niks…quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar zoons stonden er niet achter dat ze mee deed aan BB, dus denk de verstandshouding niet optimaal is?
Wow, hebben ze een chemiepark afgehuurd ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Inca het volgende:
GROOT NIEUWS
HET ROZE PAK GAAT GEWASSEN WORDEN
Dat is 'm wat leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was al gevonden, paar pagina's terug:quote:
Toch niet ze trekt hem weer aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Inca het volgende:
GROOT NIEUWS
HET ROZE PAK GAAT GEWASSEN WORDEN
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sabientjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was al gevonden, paar pagina's terug:
Da's dan nu 12 dagen?quote:
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je kan er toch heen om af en toe een bakkie te doen. En ze doet vrijwilligers werk zei ze.
Sorry. Zal zachter doenquote:
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.
Heeft ze zich toch aangemeld?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Tja… mijn moeder wilde ook mee doen. Stond ik ook niet achter. Maar ben toch echt besties met mijn moeder. Dus dat zegt echt niks…
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonen
Ik mocht door de Corona mijn kleinzoon niet meteen knuffelen maar ik heb het wel ingehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
Ik wel. Als ik nu kleinkinderen krijg begint dat met: "Hey sukkel! Wat had ik nou gezegd over condooms gebruiken!?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
buiten de arena du elch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry. Zal zachter doen![]()
Veeeera! Veeeeera! Hey Veeeera!
Zquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederland
Je kunt stream 2 nog terugspoelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
kijk maar uit, voordat je het weet zit ze naast jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty kan teleporteren op Stream 1 was ze in dr badkamer op stream 2 buiten.
ocherme tochquote:
zender zit tussen de tetten van Kittyquote:
echt een kerelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wel alles doorslikken schatje
Oooooh is dat noes!quote:
, ik ga de filmpjes in de gaten houden!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt stream 2 nog terugspoelen.
Misschien dat @:DGK_Tegengas een filmpje kan uploaden? Vanaf ongeveer 19:10 op stream 2. Dimi, Tobias en Kristof in de keuken. Vanaf dat Tobias aan Dimi vraagt "Maareh.... heb je the talk al gehad?"
ik krijg het gevoel dat je kitty niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooooh is dat noes!
Ik dacht dat Kitty tegen d'r tieten zat te lullen joh
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooooh is dat noes!
Ik dacht dat Kitty tegen d'r tieten zat te lullen joh
Nouch is zelf zo net een 3e tietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
zender zit tussen de tetten van Kitty
Als ik de bewoners moet ranken, zet ik d'r in de buurt van Jerrelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat je kitty niet zo leuk vindt
Ze is gewoon een haaibaai. En niet heel vriendelijk in haar gedrag. En sat de hele tijd in de keuken iedereen bekijken wat ze doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Noes zegt dat Salar zich slecht voelt.
Kitty: "Moet hij niet doen... maar door mijn verleden ben ik ook een makkelijk target"
Nou Kitty... denk dat dat meer aan je omvang ligt
je moet en zal Kitty kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom 2 man op stream en de andere buiten.
Neh, Stream regie lijkt niet hetzelfde als uitzendingregie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
Kitty is populairquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
heb net ff twitter gechecktquote:
tssss losers daarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb net ff twitter gecheckt
de meerderheid is Kitty moe
Als Kitty nu kon twitteren dan, gaf ze denk ik ook aan Kitty-moe te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb net ff fok gecheckt. Hier staat ze op 3. Wij vinden haar erg leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukkenquote:
Nou als ik t goed begreep heeft Salar wel Kitty uit het 2e spel gegooid vandaag 🙈quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
ze lijkt echt 20 jaar ouder dan ze isquote:
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.quote:
En de rest dan allemaal op Dimi. Want die klaagde ook dat iedereen op hem ging.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
veraatjuhhhhhhhhhh , alle ballen op kitty![]()
![]()
Wat ik wel positief vind: het is totaal geen NL vs BE.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
Logisch dat ze bang is naar huis te gaan. Je doet niet mee in de hoop weggestemd te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukken
erst zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:55 schreef Yolk het volgende:
Hopen dat Amy en Evelien erbij komen, na de uitzending vanavond.
En geluid ook uit he! Niet stiekem meeluisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk even niet meer naar kitty. Dat gezeur van haar. Dat voor iemand van haar leeftijd is beschamend
Ik zou directer zijn tijdens het steunen, hand ook in kitty haar boezem steken. Bevalt dat niet, nou dan ergens anders troost zoeken. Is ook haar leerproces hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.
Nee, die is op "Seek and Destroy" missie om de BB regie om te leggen, na de hinderlaag van vanmiddag.quote:
Ik zat ook bij 1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef odie22 het volgende:
Hallo, zit ik al enige bij stream 1 en iedereen lekker op stream 2
WTF gadverdamme!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
hand ook in kitty haar boezem steken.
EH! Godverdomme! Kutfacbook!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Ireth het volgende:
Poll op fb, wie gun je een vrijstelling.
[ afbeelding ]
Verkeerde account, Mario!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
EH! Godverdomme! Kutfacbook!
Vera laatst
Dit doen mensen uit angst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:00 schreef Angelflush het volgende:
Kitty praat zichzelf in een slachtoffer in een slachtoffer rol. Profileert zich zo dat de andere bewoners denken dat ze onmisbaar is en daardoor nooit op haar zullen stemmen.
Nu zelfs nouche een schuldgevoel aan praten dat ze 2 ballen op haar hebt gegooid. Maakt niks uit zegt ze maar wel ff zeggen dus... ze bespeelt mensen heel erg. Zeggen dat ze niet haatdragend is maar nog steeds boos op christof over de pizza.
Ik zie haar meer in "The Walking Dead"....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus ze kan na BB een rol spelen in de Nederlandse versie Pink is de new black
Dat werpt toch ineens een heel ander beeld op dat hoge knuffel gehalte met Noushquote:
je had overigens gelijk, zwart staat haar beterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben al weer een maand 1 jaar ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u bent gewaarschuwdJolientje
weet ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je had overigens gelijk, zwart staat haar beter
Nee. Dat staat niet zo goed bij roze.quote:
Bel de woute!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
Kristof heeft zijn game kleren aan
bel de BB politie
ja als je veel donshaartjes hebt op je gezichtquote:
Ja hallo, hoeft niet op heel d'r lijf hequote:
Nawel...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als je veel donshaartjes hebt op je gezicht
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is zequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo, hoeft niet op heel d'r lijf he
Ja, ok. Die rimpels zijn vast zo diep dat daar een heel potje in gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is ze
Dus niet genoeg klopte niet danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is ze
Whuzzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Ok, ligt het aan mij, of klinkt Navel alsof ze stevig geneukt wordt terwijl ze dat masker af trekt
Broek mag. Alleen het shirt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
Kristof heeft zijn game kleren aan
bel de BB politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |