Bart en Sabine, de matras van Tilburgquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....
En dan stemmen wij één van de twee KEIHARD weg! MUHAHAHA
Nah, valt volgens mij nogal mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft goed door dat de anderen haar niet aanmoedigden
(nawel wel)
Zeg ik ergens van niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Salar geen immuniteit had gewonnen met het vorige spel zou hij net zo hard aan het zeuren zijn als Kitty.
Dat was ook de hele tijd zo tot hij terug uit de gameroom kwam, daarna niets meer. Die kerel lult echt vol uit zijn nek en is minstens even erg zls Kitty
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Vindt het op de een of ander manier niet echt een combi Dimi en Vera.
EH! GODVERDOMME! KUTKIP!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bart en Sabine, de matras van Tilburg
ze bedoelde degene die in de DBK zatenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, valt volgens mij nogal mee.
Grees is het tiep waarbij je haar 10 dagen aanmoedigt... dan één dag niet, en vervolgens een maand lang te horen krijgt dat je haar "toen en toen" niet had aangemoedigd
Beetje veel saai, maar wel liefquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
maar vind Tobias ook een beetje saai
Oh ja, BB1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bart en Sabine, de matras van Tilburg
quote:
Ze zijn aan het flirtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat met zoenen zij doet veel grapjes, hij prankt hem
Dat verandert niets aan mijn statement tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze bedoelde degene die in de DBK zaten
Oh...ik dacht ff waar komt dat vandaan......quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
oh nee dat was ook niet zo bedoeld, sorry als het zo overkwam
Ik zoek al JAREN naar een video van dat "kutkip" moment. Kan het nérgens vindenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef b_engeltje het volgende:
Die poll klopt niet hoor
Kitty op 1 salar op 2???
Ja maar geen eentje van daar tot nu toequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hou wel van mannen met wat meer pit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |