SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDienst Justitiële Inrichtingen ?
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zatquote:
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weigert om nog langer mee te doen op dat moment....ze wil zo niet op beeld, Laat me zo niet neerzetten.
Nee ik weet het niet hoe ze reageert.....vindt het vreemd dat ze allemaal al zo bang zijn om genomineerd te worden.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik was al bang dat ze boos achter de sauna verstopt zat
Jazeker. Prima move van BB.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?
Omdat dat als meer persoonlijk werd ervaren.
Yup!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Volgen jullie stream 2? Gesprek over Vera en Dimitri, met Dimitri, Kristof en Tobias.
was geen tijd voor vandaag dacht ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zo. Moest even 4 topics bij lezen.
Heeft Kristof Kitty nou nog geconfronteerd?
Nope zit op 1.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Volgen jullie stream 2? Gesprek over Vera en Dimitri, met Dimitri, Kristof en Tobias.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
En ik maar verversen en me inhouden niet te kapenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Solly luitjes, ik had het even niet in de gaten
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:15 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zo. Moest even 4 topics bij lezen.
Heeft Kristof Kitty nou nog geconfronteerd?
Ik heb geen favoriet. Alleen een minst favoriet...mquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ik maar verversen en me inhouden niet te kapen
daar zou ik ook wel eens een poll van willen zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Alleen een minst favoriet...m
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb niet meer.
Had Nouche, maar die is zojuist door mij weggestreept
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dat laatste niet extra aangeslingerd door het laatste spel?
Omdat dat als meer persoonlijk werd ervaren.
quote:
heb verkeerd gestemdquote:
je had net ff stream 2 moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
vera en Dimi worden steeds handtastelijker.
Daar gaan binnenkort handjes onder blauwe badjassen verdwijen!
De player!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
Echt he.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
soms moet je het een weekje de tijd geven
en een gillende grace hoor je overal boven uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:20 schreef Whuzz het volgende:
Zie tobi nog op de bank hangen.... dus nog niks aan 't handje
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat altijd zo cliché.. een liefdeskoppeltje in BB.
Vera laat overduidelijk merken er ook helemaal voor open te staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
De player!
Net na hun gesprekje meteen even aanraken....dimi is op jacht
Zeker dat ze alles persoonlijk aantrekt. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.
Ik denk dat ze alles persoonlijk aantrekt. Het eerste spel was te zwaar.
de nieuwequote:
Handjes vol blaren...🥳quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
Als Salar geen immuniteit had gewonnen met het vorige spel zou hij net zo hard aan het zeuren zijn als Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze haalt steeds vanmorgen erbij met die ballonen. En dat hebben die andere toch het zelfde meegemaakt. Dachten ook met die ticket zich vrij te spelen en niet op de lijst zouden staan.
Ik denk dat ze alles persoonlijk aantrekt. Het eerste spel was te zwaar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera laat overduidelijk merken er ook helemaal voor open te staan.
Paar uur geleden vroeg Dimitri of hij bij haar in de friendszone zat. "Zéeeker niet!" was het antwoord.
Rotzakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....
En dan stemmen wij één van de twee KEIHARD weg! MUHAHAHA
Dan kruipt Vera toch gewoon op Tobiasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon mooie TV. Eerst ze helemaal flieft te zien worden, dan knuffelen, zoenen, neuqzekz... aaaah lief koppeltje....
En dan stemmen wij één van de twee KEIHARD weg! MUHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |