SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dimi schijnt het laatste spel verloren te hebben omdat ze "allemaal op hem gingen". Wat dat ook moge betekenen.quote:
Ook geen idee...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi schijnt het laatste spel verloren te hebben omdat ze "allemaal op hem gingen". Wat dat ook moge betekenen.
Is dat gij? Mario?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:50 schreef mario390 het volgende:
wie heeft ook geen geluid op stream 2?
Dat gezicht wat hij er bij trok, kostelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:49 schreef Rhosyn het volgende:
Peter kan wel geinig dansen... ik lach me rot
Hier ook geen geluid op stream 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:50 schreef mario390 het volgende:
wie heeft ook geen geluid op stream 2?
Hij lult net zo met ze mee en wat ze willen horen....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Ireth het volgende:
Salar is écht helemaal van slag! Écht hoor!! Want er komt nu ook gevoel bij kijken... en dat vind ie zwaar... van slag is ie...
De lul
Het is wel een kippenhokquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Cargamelk het volgende:
Heb alles op mute staan ....al uren met dat gezang
Maar ze heeft ook niet op Peter gegooid, das "ook een oudje". Dus vera en dimi waren haar doelwit, want gooien op haar lieve Noush zou ze ook niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:54 schreef zodeju het volgende:
Toch moet Kitty ff zeggen dat ze meer aan haarzelf moet denken want ze had ook net zo makkelijk Salar kunnen pakken maar zo is ze niet....niet rottig bedoelt hoor naar Salan toe.![]()
![]()
JJa, erg hequote:
Niet normaal. Meeste geluid komt bij Grace, maar ook bij Kristof vandaanquote:
Je mist niets.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoef geen stream aan te zetten dus ?
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
Noush hangt weer aan haar mama in de keuken...
Ja maar Chanelquote:
Dan liggen ze er zo uit.. where’s the fun in thatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
De dynamiek gaat nog wel veranderen als er andere bewoners bij komen. Dit jaar wachten ze daar zolang mogelijk mee omdat het anders te makkelijk gaat. Des te langer het duurt des te moeilijker het wordt voor nieuwkomers om te aarde in de groep.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Grace,Nawel en Kristof eruit word echt gek van dat gekweel
Dan moeten ze daar alles aan doen omdat niet te laten gebeuren. Dat alleen al zal een challenge worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan liggen ze er zo uit.. where’s the fun in that
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehoudenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan liggen ze er zo uit.. where’s the fun in that
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar Chanel
Het is nie eerlijk hoor
Oh nee!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mens
Dat was binnen een week al, op de vrijdag na de eerste liveshow op donderdag toen nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Met geluid wel?🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Cargamelk het volgende:
Zonder geluid zijn de beelden niet fraai.
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Die bedoel ikquote:
Doe mij maar het orgineelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bedoel ik![]()
Vond hem mooi met Francis en NIek
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Ik kan nu nog niet kijken, maar is er nu al een nieuwe bewoner?
Nopequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Daar geniet ik nog vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoor
Ik denk dat als kitty erop staat dat het wel spannend kan wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty eist de keuken op, zodat ze vrij waant voor de nominaties. Ze is niet de enige die kan koken lijkt me.
Er zijn 5 lekkere kerels in het huis gekomen, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Heb ook altijd geleerd gekleed aan tafel te zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Vind ik niet proper dat Rambo ontbloot aan tafel zit. Kan beter naar Bredene gaan.
[ afbeelding ]
Mag van mij vertrekken nu. Zuur wijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als kitty erop staat dat het wel spannend kan worden
Ja dit dus. En dit kwakje kan iedereen maken. Het is echt niks bijzonders wat ze maakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty eist de keuken op, zodat ze vrij waant voor de nominaties. Ze is niet de enige die kan koken lijkt me.
Hey FFquote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij vertrekken nu. Zuur wijf
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ducttapequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs bij het eten kan die Grace haar mond niet even houden.
Ik wilde het niet tikken, zelfs onder het eten gaat het zingen doorquote:
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lulquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar alles aan doen omdat niet te laten gebeuren. Dat alleen al zal een challenge worden.
Weet jij niet, weet ik niet, weet nog niemand.quote:
Van mij nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel kwam 2,5 week later pas binnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was binnen een week al, op de vrijdag na de eerste liveshow op donderdag toen nog.
Graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat bedoel ik ook. Als er nieuwe bij komen wordt het alleen maar moeilijker hoe langer het duurt voordat er iemand bij komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lul
natuurlijk niet, er zullen er meer zijn die kunnen koken, en bovendien krijgen ze een hele stapel recepten bij de voorraad die ze krijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Rete irritant.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het niet tikken, zelfs onder het eten gaat het zingen door
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Graag.
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.toolstation.nl/duct-tape-hotmelt/p98159Thinking is difficult, that’s why most people judge
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is datquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lul
Ze moeten toch wat doen om hun tijd te door te brengenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Rete
[..]
Rete irritant.
Zo af en toe prima, maar dit is echt vervelend geworden
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van mij nog niet.
Hoop toch echt dat ze nog meer ergenissen gaat veroorzaken
Een beetje lik op stuk gaan krijgen, met haar gedrag
Vind ik ook stomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is dat
Ze komen niet voor iemand in de plaats. Ze zijn nog niet compleet. Er komen er minstens nog 4.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is dat
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat doen om hun tijd te door te brengen
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Kitty is zo lief, moet er nog iemand wat?
Alles moet op.
Maar haar bord is hartstikke leeg, en ze moet nog.
[ afbeelding ]
Told you soquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruim
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
https://www.toolstation.nl/duct-tape-hotmelt/p98159
Heeft Kitty gister gepakt met boodschappen doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebben
Gebleekte faeces van Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebben
Maar ze is de enige die deining kan veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruim
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over wasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze komen niet voor iemand in de plaats. Ze zijn nog niet compleet. Er komen er minstens nog 4.
Salarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze is de enige die deining kan veroorzaken.
Verders is het daar vrij kalmpjes.
kristoff,nawel,tobias,grace,nouchine,salarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie hebben er nu allemaal een BB-Token?
oh ja Skien nu damen slalom in Schladming
En de aarde is plat en cojona bestaat niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
Heb vanmiddag ook een tijdje de streams uit gehad hoor. Even is leuk maar niet de hele middag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uit
Ik zei tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms heeft het even wat tijd nodig
Onzin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
Eerst is niet correct, tweede is correctquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En de aarde is plat en cojona bestaat niet...
Oh Salar en hij heeft vrijstelling.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar
En er komen nu breukjes in de groep
Dus het komt
Ze komt wel bij jou uit de buurt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei toch
Leer mij de kittys van dit leven kennen
Nee johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komt wel bij jou uit de buurt toch?
Hier ook op Mute, grote gedeelten van de dag. Niet te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Cargamelk het volgende:
Heb alles op mute staan ....al uren met dat gezang
De overgebleven genomineerden hebben nog een spel gehad vanmiddag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Salar vrijstelling heeft. Wat heb ik gemist joh?
Klittenbandhelm spel met tennisballen gewonnen samen met Nouchine.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Gewonnen met een spel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Vind ik niet proper dat Rambo ontbloot aan tafel zit. Kan beter naar Bredene gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Ireth het volgende:
Zit je (Tobias) lekker rustig te genieten van je eten, zit zij (Grace) naast je die ragebol uit te schudden!
Hij eet alsof hij het niet lekker vindt.....vlug malen om door te slikken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Flory het volgende:
Hij eet soms zo vreemd, dat gaat zo snel op en neer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is wel zeldzaam saai.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Ben blij dat je het ook zietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet alsof hij het niet lekker vindt.....vlug malen om door te slikken.![]()
het deel voor de reclame is toch al klaar om uitgezonden te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Oog voor hygiëne heeft het grootste deel niet dit seizoen 🤮quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.
)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei toch
Leer mij de kittys van dit leven kennen
Nee johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Das minstens een uur rijden vanaf hier
Het is wel zeldzaam saai.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Serieus? Jemig...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimi ook niet ... ohw w8quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Tobias heeft zijn imuniteitsspeldje niet op...sanctie incoming!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
)
it takes one to know one ( niet slaan, het is een grapje)
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik word hier gewoon gepest![]()
Ben gelukkig nog niet zo oud (en zuur )als Kitty![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuur
Zuur wijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.
Me me me me timequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Donna1000 het volgende:
Als ik naar het gezicht van kitty kijk, kan ik me niet voorstellen dat ze vrijwillig BB is ingegaan,
Nawel moet je vergelijken met Nick vorig jaar. Veel platquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Er moet afgewassen worden. Waar is Naewel ??? Met Dafalganneke op zetel of bed ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed bezig, dames. Houden zoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuur
Zoey vibesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Er moet afgewassen worden. Waar is Naewel ??? Met Dafalganneke op zetel of bed ?
[ afbeelding ]
Begint erg irritant te worden idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
Nog ff en Grace zakt wat mij betreft onder Kitty...
Hey Lavenderrquote:
Er is nog niets zeker. Er komt nog een proef ergens deze week.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
Wie zijn er nog genomineerd nu? Peter, Kitty, Vera en Dimitri? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
Toen moest ik arbeiden en heb alles gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr![]()
Ja vanmorgen was het wel even leuk met al die ballonnen
Heb ik de enige opwinding gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr![]()
Ja vanmorgen was het wel even leuk met al die ballonnen
Schijnbaar. Ze werden wakker vanmorgen en het hele huis lag vol met ballonnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik de enige opwinding gemist
Ik denk dat Vera meer gevaar loopt. Maar hé, dan nog, anmachen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef Kinga het volgende:
Oei dan denk ik dat Dimi maar snel een move moet maken.. die ligt er echt wel uit tegen die 3 als concurrenten.
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
gew
[..]
gewoon Nawel, die club van vorig jaar hoeft er niet meer bijgehaald te worden
quote:
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.
Rustaghhhhhquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.
Die Nawel is een slang. Glibbert overal doorheen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Nous is alweer aan het fluisteren met Nawel
om Grace in te palmen
en Peter
Dan heeft ze pech denk ik, die 2 laten zich niet inpalmenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Nous is alweer aan het fluisteren met Nawel
om Grace in te palmen
en Peter
vertel wat scheelt er?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was maar een vraag ... vind het nu niet echt gezellig hier.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech denk ik, die 2 laten zich niet inpalmen
in de COS?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vind het wel een vijandige sfeer
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
hebben we een huispsycholoog nodig?
Geen last vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vind het wel een vijandige sfeer
Nee ben toch over een kwartiertje wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
Word ik geroepen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
Ik stel voor om Lotte te vragen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:49 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik stel voor om Lotte te vragen!
Ze moeten even uitrusten, na een drukke dagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:49 schreef Hunter het volgende:
Het is al bedtijd als ik de streams zo zie
Dat mochtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze die broches serieus gepimpt. Ik neem toch aan dat ze die volgende week terug moeten geven.
deze damequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij niet?je bent toch Cargamelk en geenZuremelk?
weet je hoe oud Lavie is dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Geen respect meer voor de ouderen
nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid...Gaan jullie thuis ook op jullie aanrechten zitten? Ik niet...maar dat past ook niet hier hahaha
Bij elke vrouw in beeld heb jij je lul euh vinger op de capsknopquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij niet?je bent toch Cargamelk en geenZuremelk?
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid...Gaan jullie thuis ook op jullie aanrechten zitten? Ik niet...maar dat past ook niet hier hahaha
Je bent wel heel zuur vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met blote poten en alquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
de kalkoen voor kerst ligt al klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met blote poten en al
[ afbeelding ]
Maar wie gaat hem vullenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kalkoen voor kerst ligt al klaar
idiot pffquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij elke vrouw in beeld heb jij je lul euh vinger op de capsknop
eerder Kristof.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Kitty ooit vertrekken en Peter is er nog, dan neemt hij de keuken over.
Juist VEEL respect voor ouderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Met de schone voetjes ook, waarmee hij over de smerige vloer van het huis loopt. Extra een beetje kaas kan nooit kwaad.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 is geen idioot maar een lekker ding
Tuurlijk wel. Het is hier juist top. Gewoon lekker meedoen. Iedereen is welkom !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was maar een vraag ... vind het nu niet echt gezellig hier.
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit
mocht ik vroeger thuis ook niet van mijn moeder
Echt he, mijn oordoppies hangen al weer om mijn nek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef Kinga het volgende:
Ik heb voor het eerst medelijden met de Febo. Wij kunnen dit muten, zij moeten die shit de hele dag aanhoren.
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
En dan is ze helemaal niet meer te pruimen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
Tsja, dat krijg je toch. Is andersom net zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
Zou Kitty een Jerreltje doen als ze genomineerd wordt?
boos in de dagboekkamer gaan zitten
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
Mwahhhhh denk wel dat ze ze probeert te manipuleren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.
Ga die Nouch steeds minder mogen....met haar zogenaamde lief koppie. Valse slang is het aan het worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
En ze zijn weer aan het kwaadspreken over iemand. Denk dimi.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.
boven of onder?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is die bos extensies van Grace al een keer nat geweest sinds ze in dat huis zit
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze weigert om nog langer mee te doen op dat moment....ze wil zo niet op beeld, Laat me zo niet neerzetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahhhhh denk wel dat ze ze probeert te manipuleren.
Maar Jerrel werd echt een kleuter, denk zij niet
Echt wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 is geen idioot maar een lekker ding
De tekst in combinatie met dat hartje als Post Icon is hilarischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga die Nouch steeds minder mogen....met haar zogenaamde lief koppie. Valse slang is het aan het worden.
Ja, gister heeft ze haar haar gewassenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij de bovenstream van de douche ook![]()
Vergeet vera nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine en nawel zijn echt de roddel mutsen daar
Oh, gelukkig, anders moest ze ook verplicht een pak aan van een bepaalde kleurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, gister heeft ze haar haar gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |