Oh Salar en hij heeft vrijstelling.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar
En er komen nu breukjes in de groep
Dus het komt
Ze komt wel bij jou uit de buurt toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei toch
Leer mij de kittys van dit leven kennen
Nee johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komt wel bij jou uit de buurt toch?
Hier ook op Mute, grote gedeelten van de dag. Niet te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Cargamelk het volgende:
Heb alles op mute staan ....al uren met dat gezang
De overgebleven genomineerden hebben nog een spel gehad vanmiddag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Salar vrijstelling heeft. Wat heb ik gemist joh?
Klittenbandhelm spel met tennisballen gewonnen samen met Nouchine.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Gewonnen met een spel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Kinga het volgende:
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Vind ik niet proper dat Rambo ontbloot aan tafel zit. Kan beter naar Bredene gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Ireth het volgende:
Zit je (Tobias) lekker rustig te genieten van je eten, zit zij (Grace) naast je die ragebol uit te schudden!
Hij eet alsof hij het niet lekker vindt.....vlug malen om door te slikken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Flory het volgende:
Hij eet soms zo vreemd, dat gaat zo snel op en neer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is wel zeldzaam saai.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uit
Ben blij dat je het ook zietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet alsof hij het niet lekker vindt.....vlug malen om door te slikken.![]()
het deel voor de reclame is toch al klaar om uitgezonden te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
Oog voor hygiëne heeft het grootste deel niet dit seizoen 🤮quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.
)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei toch
Leer mij de kittys van dit leven kennen
Nee johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Das minstens een uur rijden vanaf hier
Het is wel zeldzaam saai.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uit
Serieus? Jemig...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimi ook niet ... ohw w8quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Tobias heeft zijn imuniteitsspeldje niet op...sanctie incoming!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |