quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Graag.
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.toolstation.nl/duct-tape-hotmelt/p98159Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is datquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lul
Ze moeten toch wat doen om hun tijd te door te brengenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Rete
[..]
Rete irritant.
Zo af en toe prima, maar dit is echt vervelend geworden
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van mij nog niet.
Hoop toch echt dat ze nog meer ergenissen gaat veroorzaken
Een beetje lik op stuk gaan krijgen, met haar gedrag
Vind ik ook stomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is dat
Ze komen niet voor iemand in de plaats. Ze zijn nog niet compleet. Er komen er minstens nog 4.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stuur je eerst mensen weg en dan komen er nieuwe voor id de plaats .. hoe eerlijk is dat
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat doen om hun tijd te door te brengen
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Kitty is zo lief, moet er nog iemand wat?
Alles moet op.
Maar haar bord is hartstikke leeg, en ze moet nog.
[ afbeelding ]
Told you soquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruim
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
https://www.toolstation.nl/duct-tape-hotmelt/p98159
Heeft Kitty gister gepakt met boodschappen doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebben
Gebleekte faeces van Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet metgekregen dat ze nu ook nudeln hebben
Maar ze is de enige die deining kan veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van die zuurpruim
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over wasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze komen niet voor iemand in de plaats. Ze zijn nog niet compleet. Er komen er minstens nog 4.
Salarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze is de enige die deining kan veroorzaken.
Verders is het daar vrij kalmpjes.
kristoff,nawel,tobias,grace,nouchine,salarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie hebben er nu allemaal een BB-Token?
oh ja Skien nu damen slalom in Schladming
En de aarde is plat en cojona bestaat niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
Heb vanmiddag ook een tijdje de streams uit gehad hoor. Even is leuk maar niet de hele middag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Da's waar. Ik trek mijn pluggen er wel uit
Ik zei tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms heeft het even wat tijd nodig
Onzin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja en de liveshow is ook live .. zelfs zo live dat die al op videoland stond voor dat die over was
Eerst is niet correct, tweede is correctquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En de aarde is plat en cojona bestaat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |