Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehoudenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan liggen ze er zo uit.. where’s the fun in that
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar Chanel
Het is nie eerlijk hoor
Oh nee!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mens
Dat was binnen een week al, op de vrijdag na de eerste liveshow op donderdag toen nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Met geluid wel?🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Cargamelk het volgende:
Zonder geluid zijn de beelden niet fraai.
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Die bedoel ikquote:
Doe mij maar het orgineelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bedoel ik![]()
Vond hem mooi met Francis en NIek
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Ik kan nu nog niet kijken, maar is er nu al een nieuwe bewoner?
Nopequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Daar geniet ik nog vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoor
Ik denk dat als kitty erop staat dat het wel spannend kan wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty eist de keuken op, zodat ze vrij waant voor de nominaties. Ze is niet de enige die kan koken lijkt me.
Er zijn 5 lekkere kerels in het huis gekomen, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Heb ook altijd geleerd gekleed aan tafel te zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Vind ik niet proper dat Rambo ontbloot aan tafel zit. Kan beter naar Bredene gaan.
[ afbeelding ]
Mag van mij vertrekken nu. Zuur wijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als kitty erop staat dat het wel spannend kan worden
Ja dit dus. En dit kwakje kan iedereen maken. Het is echt niks bijzonders wat ze maakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty eist de keuken op, zodat ze vrij waant voor de nominaties. Ze is niet de enige die kan koken lijkt me.
Hey FFquote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij vertrekken nu. Zuur wijf
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ducttapequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs bij het eten kan die Grace haar mond niet even houden.
Ik wilde het niet tikken, zelfs onder het eten gaat het zingen doorquote:
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lulquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar alles aan doen omdat niet te laten gebeuren. Dat alleen al zal een challenge worden.
Weet jij niet, weet ik niet, weet nog niemand.quote:
Van mij nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel kwam 2,5 week later pas binnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was binnen een week al, op de vrijdag na de eerste liveshow op donderdag toen nog.
Graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nog erger dan broccoliquote:
Dat bedoel ik ook. Als er nieuwe bij komen wordt het alleen maar moeilijker hoe langer het duurt voordat er iemand bij komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou nu ook al gelden hoor. Als je bij deze groep op dit moment erbij komt, ben je net zo goed de lul
natuurlijk niet, er zullen er meer zijn die kunnen koken, en bovendien krijgen ze een hele stapel recepten bij de voorraad die ze krijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Rete irritant.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het niet tikken, zelfs onder het eten gaat het zingen door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |