Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehoudenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan liggen ze er zo uit.. where’s the fun in that
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar Chanel
Het is nie eerlijk hoor
Oh nee!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begin mij ook te irriteren op een bepaalde manier aan dat mens
Dat was binnen een week al, op de vrijdag na de eerste liveshow op donderdag toen nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Met geluid wel?🤣quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Cargamelk het volgende:
Zonder geluid zijn de beelden niet fraai.
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwamen de laatste er ook pas laat in en die hebben het ook lang vol gehouden
Die bedoel ikquote:
Doe mij maar het orgineelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bedoel ik![]()
Vond hem mooi met Francis en NIek
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Ik kan nu nog niet kijken, maar is er nu al een nieuwe bewoner?
Nopequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Daar geniet ik nog vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben 2 x vrijstelling gehad en toen ging Matt er met het geld vandoor
Ik denk dat als kitty erop staat dat het wel spannend kan wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty eist de keuken op, zodat ze vrij waant voor de nominaties. Ze is niet de enige die kan koken lijkt me.
Er zijn 5 lekkere kerels in het huis gekomen, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:06 schreef GayGuy het volgende:
Heb ook altijd geleerd gekleed aan tafel te zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Vind ik niet proper dat Rambo ontbloot aan tafel zit. Kan beter naar Bredene gaan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |