eerder Kristof.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Kitty ooit vertrekken en Peter is er nog, dan neemt hij de keuken over.
Juist VEEL respect voor ouderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Geen respect meer voor de ouderen
Met de schone voetjes ook, waarmee hij over de smerige vloer van het huis loopt. Extra een beetje kaas kan nooit kwaad.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 is geen idioot maar een lekker ding
Tuurlijk wel. Het is hier juist top. Gewoon lekker meedoen. Iedereen is welkom !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was maar een vraag ... vind het nu niet echt gezellig hier.
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit
mocht ik vroeger thuis ook niet van mijn moeder
Echt he, mijn oordoppies hangen al weer om mijn nek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef Kinga het volgende:
Ik heb voor het eerst medelijden met de Febo. Wij kunnen dit muten, zij moeten die shit de hele dag aanhoren.
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
En dan is ze helemaal niet meer te pruimen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
Tsja, dat krijg je toch. Is andersom net zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |