quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
)
it takes one to know one ( niet slaan, het is een grapje)
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik word hier gewoon gepest![]()
Ben gelukkig nog niet zo oud (en zuur )als Kitty![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuur
Zuur wijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen oog voor hygiene, en kennelijk geen gedegen opvoeding gehad.
Me me me me timequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Donna1000 het volgende:
Als ik naar het gezicht van kitty kijk, kan ik me niet voorstellen dat ze vrijwillig BB is ingegaan,
Nawel moet je vergelijken met Nick vorig jaar. Veel platquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Er moet afgewassen worden. Waar is Naewel ??? Met Dafalganneke op zetel of bed ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed bezig, dames. Houden zoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een stuk ouder, maar gelukkig ook nog niet zuur
Zoey vibesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Er moet afgewassen worden. Waar is Naewel ??? Met Dafalganneke op zetel of bed ?
[ afbeelding ]
Begint erg irritant te worden idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
Nog ff en Grace zakt wat mij betreft onder Kitty...
Hey Lavenderrquote:
Er is nog niets zeker. Er komt nog een proef ergens deze week.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
Wie zijn er nog genomineerd nu? Peter, Kitty, Vera en Dimitri? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Kinga het volgende:
Toen moest ik arbeiden en heb alles gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr![]()
Ja vanmorgen was het wel even leuk met al die ballonnen
Heb ik de enige opwinding gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr![]()
Ja vanmorgen was het wel even leuk met al die ballonnen
Schijnbaar. Ze werden wakker vanmorgen en het hele huis lag vol met ballonnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik de enige opwinding gemist
Ik denk dat Vera meer gevaar loopt. Maar hé, dan nog, anmachen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef Kinga het volgende:
Oei dan denk ik dat Dimi maar snel een move moet maken.. die ligt er echt wel uit tegen die 3 als concurrenten.
lieve mensen in de COSquote:
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
gew
[..]
gewoon Nawel, die club van vorig jaar hoeft er niet meer bijgehaald te worden
quote:
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.
Rustaghhhhhquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit of ik iemand vergelijk.
Die Nawel is een slang. Glibbert overal doorheen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Nous is alweer aan het fluisteren met Nawel
om Grace in te palmen
en Peter
Dan heeft ze pech denk ik, die 2 laten zich niet inpalmenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Nous is alweer aan het fluisteren met Nawel
om Grace in te palmen
en Peter
vertel wat scheelt er?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was maar een vraag ... vind het nu niet echt gezellig hier.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech denk ik, die 2 laten zich niet inpalmen
in de COS?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vind het wel een vijandige sfeer
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
hebben we een huispsycholoog nodig?
Geen last vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vind het wel een vijandige sfeer
Nee ben toch over een kwartiertje wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
ik stel me graag ter beschikkingquote:
Word ik geroepen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
Ik stel voor om Lotte te vragen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:49 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik stel voor om Lotte te vragen!
Ze moeten even uitrusten, na een drukke dagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:49 schreef Hunter het volgende:
Het is al bedtijd als ik de streams zo zie
Dat mochtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze die broches serieus gepimpt. Ik neem toch aan dat ze die volgende week terug moeten geven.
deze damequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij niet?je bent toch Cargamelk en geenZuremelk?
weet je hoe oud Lavie is dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Geen respect meer voor de ouderen
nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid...Gaan jullie thuis ook op jullie aanrechten zitten? Ik niet...maar dat past ook niet hier hahaha
Bij elke vrouw in beeld heb jij je lul euh vinger op de capsknopquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij niet?je bent toch Cargamelk en geenZuremelk?
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid...Gaan jullie thuis ook op jullie aanrechten zitten? Ik niet...maar dat past ook niet hier hahaha
Je bent wel heel zuur vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met blote poten en alquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
de kalkoen voor kerst ligt al klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met blote poten en al
[ afbeelding ]
Maar wie gaat hem vullenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kalkoen voor kerst ligt al klaar
idiot pffquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij elke vrouw in beeld heb jij je lul euh vinger op de capsknop
eerder Kristof.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Kitty ooit vertrekken en Peter is er nog, dan neemt hij de keuken over.
Juist VEEL respect voor ouderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Met de schone voetjes ook, waarmee hij over de smerige vloer van het huis loopt. Extra een beetje kaas kan nooit kwaad.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 is geen idioot maar een lekker ding
Tuurlijk wel. Het is hier juist top. Gewoon lekker meedoen. Iedereen is welkom !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was maar een vraag ... vind het nu niet echt gezellig hier.
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit
mocht ik vroeger thuis ook niet van mijn moeder
Echt he, mijn oordoppies hangen al weer om mijn nek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef Kinga het volgende:
Ik heb voor het eerst medelijden met de Febo. Wij kunnen dit muten, zij moeten die shit de hele dag aanhoren.
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dan de de vrijstellers niet mee hoeven te doen.![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
En dan is ze helemaal niet meer te pruimen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat kitty op de bank komt alleen al om dat gekonkel van de groene kamer
Tsja, dat krijg je toch. Is andersom net zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt in de groene kamer dat ze moeten zorgen dat morgen kitty en Peter vrijstelling krijgen. Hoezo groepjes vorming.
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
Zou Kitty een Jerreltje doen als ze genomineerd wordt?
boos in de dagboekkamer gaan zitten
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
Mwahhhhh denk wel dat ze ze probeert te manipuleren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.
Ga die Nouch steeds minder mogen....met haar zogenaamde lief koppie. Valse slang is het aan het worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
En ze zijn weer aan het kwaadspreken over iemand. Denk dimi.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze trekt uit protest haar sportkleren aan.
boven of onder?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is die bos extensies van Grace al een keer nat geweest sinds ze in dat huis zit
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze weigert om nog langer mee te doen op dat moment....ze wil zo niet op beeld, Laat me zo niet neerzetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahhhhh denk wel dat ze ze probeert te manipuleren.
Maar Jerrel werd echt een kleuter, denk zij niet
Echt wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 is geen idioot maar een lekker ding
De tekst in combinatie met dat hartje als Post Icon is hilarischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga die Nouch steeds minder mogen....met haar zogenaamde lief koppie. Valse slang is het aan het worden.
Ja, gister heeft ze haar haar gewassenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij de bovenstream van de douche ook![]()
Vergeet vera nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine en nawel zijn echt de roddel mutsen daar
Oh, gelukkig, anders moest ze ook verplicht een pak aan van een bepaalde kleurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, gister heeft ze haar haar gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |