Dat is 'm wat leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar bedoel je dit?
Was al gevonden, paar pagina's terug:quote:
sorryquote:
Toch niet ze trekt hem weer aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Inca het volgende:
GROOT NIEUWS
HET ROZE PAK GAAT GEWASSEN WORDEN
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar zoons stonden er niet achter dat ze mee deed aan BB, dus denk de verstandshouding niet optimaal is?
Sabientjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was al gevonden, paar pagina's terug:
Da's dan nu 12 dagen?quote:
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je kan er toch heen om af en toe een bakkie te doen. En ze doet vrijwilligers werk zei ze.
Sorry. Zal zachter doenquote:
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.
Heeft ze zich toch aangemeld?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Tja… mijn moeder wilde ook mee doen. Stond ik ook niet achter. Maar ben toch echt besties met mijn moeder. Dus dat zegt echt niks…
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonen
voetbalquote:
Ik mocht door de Corona mijn kleinzoon niet meteen knuffelen maar ik heb het wel ingehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
Ik wel. Als ik nu kleinkinderen krijg begint dat met: "Hey sukkel! Wat had ik nou gezegd over condooms gebruiken!?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
buiten de arena du elch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry. Zal zachter doen![]()
Veeeera! Veeeeera! Hey Veeeera!
Zquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederland
Je kunt stream 2 nog terugspoelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:35 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Gemist;( Heb je een korte samenvatting?
kijk maar uit, voordat je het weet zit ze naast jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty kan teleporteren op Stream 1 was ze in dr badkamer op stream 2 buiten.
ocherme tochquote:
zender zit tussen de tetten van Kittyquote:
echt een kerelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wel alles doorslikken schatje
Oooooh is dat noes!quote:
, ik ga de filmpjes in de gaten houden!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt stream 2 nog terugspoelen.
Misschien dat @:DGK_Tegengas een filmpje kan uploaden? Vanaf ongeveer 19:10 op stream 2. Dimi, Tobias en Kristof in de keuken. Vanaf dat Tobias aan Dimi vraagt "Maareh.... heb je the talk al gehad?"
ik krijg het gevoel dat je kitty niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooooh is dat noes!
Ik dacht dat Kitty tegen d'r tieten zat te lullen joh
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooooh is dat noes!
Ik dacht dat Kitty tegen d'r tieten zat te lullen joh
Nouch is zelf zo net een 3e tietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
zender zit tussen de tetten van Kitty
Als ik de bewoners moet ranken, zet ik d'r in de buurt van Jerrelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat je kitty niet zo leuk vindt
Ze is gewoon een haaibaai. En niet heel vriendelijk in haar gedrag. En sat de hele tijd in de keuken iedereen bekijken wat ze doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Noes zegt dat Salar zich slecht voelt.
Kitty: "Moet hij niet doen... maar door mijn verleden ben ik ook een makkelijk target"
Nou Kitty... denk dat dat meer aan je omvang ligt
je moet en zal Kitty kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom 2 man op stream en de andere buiten.
Neh, Stream regie lijkt niet hetzelfde als uitzendingregie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
Kitty is populairquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
heb net ff twitter gechecktquote:
tssss losers daarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb net ff twitter gecheckt
de meerderheid is Kitty moe
Als Kitty nu kon twitteren dan, gaf ze denk ik ook aan Kitty-moe te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb net ff fok gecheckt. Hier staat ze op 3. Wij vinden haar erg leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukkenquote:
Nou als ik t goed begreep heeft Salar wel Kitty uit het 2e spel gegooid vandaag 🙈quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.quote:
En de rest dan allemaal op Dimi. Want die klaagde ook dat iedereen op hem ging.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
veraatjuhhhhhhhhhh , alle ballen op kitty![]()
![]()
Wat ik wel positief vind: het is totaal geen NL vs BE.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
Logisch dat ze bang is naar huis te gaan. Je doet niet mee in de hoop weggestemd te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukken
erst zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:55 schreef Yolk het volgende:
Hopen dat Amy en Evelien erbij komen, na de uitzending vanavond.
En geluid ook uit he! Niet stiekem meeluisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk even niet meer naar kitty. Dat gezeur van haar. Dat voor iemand van haar leeftijd is beschamend
Ik zou directer zijn tijdens het steunen, hand ook in kitty haar boezem steken. Bevalt dat niet, nou dan ergens anders troost zoeken. Is ook haar leerproces hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.
Nee, die is op "Seek and Destroy" missie om de BB regie om te leggen, na de hinderlaag van vanmiddag.quote:
Ik zat ook bij 1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef odie22 het volgende:
Hallo, zit ik al enige bij stream 1 en iedereen lekker op stream 2
WTF gadverdamme!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
hand ook in kitty haar boezem steken.
EH! Godverdomme! Kutfacbook!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Ireth het volgende:
Poll op fb, wie gun je een vrijstelling.
[ afbeelding ]
Verkeerde account, Mario!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
EH! Godverdomme! Kutfacbook!
Vera laatst
Dit doen mensen uit angst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:00 schreef Angelflush het volgende:
Kitty praat zichzelf in een slachtoffer in een slachtoffer rol. Profileert zich zo dat de andere bewoners denken dat ze onmisbaar is en daardoor nooit op haar zullen stemmen.
Nu zelfs nouche een schuldgevoel aan praten dat ze 2 ballen op haar hebt gegooid. Maakt niks uit zegt ze maar wel ff zeggen dus... ze bespeelt mensen heel erg. Zeggen dat ze niet haatdragend is maar nog steeds boos op christof over de pizza.
Ik zie haar meer in "The Walking Dead"....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus ze kan na BB een rol spelen in de Nederlandse versie Pink is de new black
Dat werpt toch ineens een heel ander beeld op dat hoge knuffel gehalte met Noushquote:
quote:
je had overigens gelijk, zwart staat haar beterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben al weer een maand 1 jaar ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u bent gewaarschuwdJolientje
weet ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je had overigens gelijk, zwart staat haar beter
Nee. Dat staat niet zo goed bij roze.quote:
Bel de woute!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
Kristof heeft zijn game kleren aan
bel de BB politie
ja als je veel donshaartjes hebt op je gezichtquote:
Ja hallo, hoeft niet op heel d'r lijf hequote:
Nawel...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als je veel donshaartjes hebt op je gezicht
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is zequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo, hoeft niet op heel d'r lijf he
Ja, ok. Die rimpels zijn vast zo diep dat daar een heel potje in gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is ze
Dus niet genoeg klopte niet danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee was alleen voor het gezicht, maar daar konden anders de andere meiden nog 3 weken mee doen, toen heeft ze gezegd laat maar, zo is ze
Whuzzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Ok, ligt het aan mij, of klinkt Navel alsof ze stevig geneukt wordt terwijl ze dat masker af trekt
Broek mag. Alleen het shirt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
Kristof heeft zijn game kleren aan
bel de BB politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |