Nee, die is op "Seek and Destroy" missie om de BB regie om te leggen, na de hinderlaag van vanmiddag.quote:
Ik zat ook bij 1quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef odie22 het volgende:
Hallo, zit ik al enige bij stream 1 en iedereen lekker op stream 2
WTF gadverdamme!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
hand ook in kitty haar boezem steken.
EH! Godverdomme! Kutfacbook!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Ireth het volgende:
Poll op fb, wie gun je een vrijstelling.
[ afbeelding ]
Verkeerde account, Mario!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
EH! Godverdomme! Kutfacbook!
Vera laatst
Dit doen mensen uit angst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:00 schreef Angelflush het volgende:
Kitty praat zichzelf in een slachtoffer in een slachtoffer rol. Profileert zich zo dat de andere bewoners denken dat ze onmisbaar is en daardoor nooit op haar zullen stemmen.
Nu zelfs nouche een schuldgevoel aan praten dat ze 2 ballen op haar hebt gegooid. Maakt niks uit zegt ze maar wel ff zeggen dus... ze bespeelt mensen heel erg. Zeggen dat ze niet haatdragend is maar nog steeds boos op christof over de pizza.
Ik zie haar meer in "The Walking Dead"....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus ze kan na BB een rol spelen in de Nederlandse versie Pink is de new black
Dat werpt toch ineens een heel ander beeld op dat hoge knuffel gehalte met Noushquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |