Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukkenquote:
Nou als ik t goed begreep heeft Salar wel Kitty uit het 2e spel gegooid vandaag 🙈quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.quote:
En de rest dan allemaal op Dimi. Want die klaagde ook dat iedereen op hem ging.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
veraatjuhhhhhhhhhh , alle ballen op kitty![]()
![]()
Wat ik wel positief vind: het is totaal geen NL vs BE.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had zo de hoop dat er deze keer geen bondjes en afspraken gemaakt werden. En dat er niet gestookt en geroddeld zou worden. Maar met de komst van salar en nawel was die hoop vervlogen.
Logisch dat ze bang is naar huis te gaan. Je doet niet mee in de hoop weggestemd te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. En ze verschuilt zich achter dingen waarvan ze denkt dat beter of wel te kunnen, dat vooral te benadrukken
erst zaterdag denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:55 schreef Yolk het volgende:
Hopen dat Amy en Evelien erbij komen, na de uitzending vanavond.
En geluid ook uit he! Niet stiekem meeluisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk even niet meer naar kitty. Dat gezeur van haar. Dat voor iemand van haar leeftijd is beschamend
Ik zou directer zijn tijdens het steunen, hand ook in kitty haar boezem steken. Bevalt dat niet, nou dan ergens anders troost zoeken. Is ook haar leerproces hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is ontzettend moeilijk persoon.....waar eigenlijk niet mee om te gaan is....of je moet je eigen leven ervoor opgeven. Tijd maken en geen andere vrienden hebben die je ff vaker ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |