Nouch is zelf zo net een 3e tietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
zender zit tussen de tetten van Kitty
Als ik de bewoners moet ranken, zet ik d'r in de buurt van Jerrelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat je kitty niet zo leuk vindt
Ze is gewoon een haaibaai. En niet heel vriendelijk in haar gedrag. En sat de hele tijd in de keuken iedereen bekijken wat ze doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Noes zegt dat Salar zich slecht voelt.
Kitty: "Moet hij niet doen... maar door mijn verleden ben ik ook een makkelijk target"
Nou Kitty... denk dat dat meer aan je omvang ligt
je moet en zal Kitty kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom 2 man op stream en de andere buiten.
Neh, Stream regie lijkt niet hetzelfde als uitzendingregie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
Kitty is populairquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet en zal Kitty kijken
weet je meteen dat zij er niet uit gaat
heb net ff twitter gechecktquote:
tssss losers daarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb net ff twitter gecheckt
de meerderheid is Kitty moe
Als Kitty nu kon twitteren dan, gaf ze denk ik ook aan Kitty-moe te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb net ff fok gecheckt. Hier staat ze op 3. Wij vinden haar erg leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |