Wow, hebben ze een chemiepark afgehuurd ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Inca het volgende:
GROOT NIEUWS
HET ROZE PAK GAAT GEWASSEN WORDEN
Dat is 'm wat leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar bedoel je dit?
Was al gevonden, paar pagina's terug:quote:
sorryquote:
Toch niet ze trekt hem weer aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Inca het volgende:
GROOT NIEUWS
HET ROZE PAK GAAT GEWASSEN WORDEN
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar zoons stonden er niet achter dat ze mee deed aan BB, dus denk de verstandshouding niet optimaal is?
Sabientjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was al gevonden, paar pagina's terug:
Da's dan nu 12 dagen?quote:
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je kan er toch heen om af en toe een bakkie te doen. En ze doet vrijwilligers werk zei ze.
Sorry. Zal zachter doenquote:
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook, maar als bijna oma worden en dan drie maanden niet je kleinkind kan zien is toch echt haar eigen keus.
Heeft ze zich toch aangemeld?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Tja… mijn moeder wilde ook mee doen. Stond ik ook niet achter. Maar ben toch echt besties met mijn moeder. Dus dat zegt echt niks…
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee of haar kinderen in de buurt wonen
voetbalquote:
Ik mocht door de Corona mijn kleinzoon niet meteen knuffelen maar ik heb het wel ingehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
Ik wel. Als ik nu kleinkinderen krijg begint dat met: "Hey sukkel! Wat had ik nou gezegd over condooms gebruiken!?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken niet mijn kleinkinderen gelijk vast kunnen houden en knuffelen.
buiten de arena du elch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry. Zal zachter doen![]()
Veeeera! Veeeeera! Hey Veeeera!
Zquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je wil ben je er altijd zo. Hooguit paar uur rijden hier in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |