En wát voor dingen, Arizonaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Patatgeneratie en God only knows, de twee dingen die ons binden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2020 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Het is mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Dramatische TT, maar ik sloeg vandaag eerder de plank mis, dus ik ga gewoon door.
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Niet alles zal goed zijn. Maar het merendeel zullen we gewoon mooie dingen beleven. En zo niet dan maken we er hier in de SC wel wat moois van.quote:
Samequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Ik wil wel voor jou in deze SC blijven postenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd isquote:
Ahquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzicht
New Mexico en ik zijn met zijn tweetjes, dochter gaat tot 0:00 naar een vriendin. Daarna komt ze thuis en neemt ze 4 vriendinnen mee en gaan ze hier champagne-pong spelenMaar dan liggen wij dus al mooi in bed.
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Zolang je er uiteindelijk maar beter uitkomtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.
Wij zijn in juni 2020 met de familie naar de Efteling geweest, een weekend in een huisje daar. Dat had ik toch echt voor geen goud willen missen, was wel zo ongeveer het hoogtepunt van 2020quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Nieuwe baan en verjaardagquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?
Dikke kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
AhNou wellicht zie ik je nog op FOK! dan vanavond!
Daar gaat het omquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je er uiteindelijk maar beter uitkomt
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke kans
Kan ook nog zijn dat we wat afleveringen van Vikings gaan kijken. We zien wel.
Dit wordt echt één van mijn beste oud & nieuws ooit!
Ik vergeet Silkequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja dat zijn toch maar mooi twee dingen dan
Ja. En dat heftige is bijna nooit leuk. Maar dat moet dan inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat het omSoms moet je iets heftigs forceren om je leven een nieuwe draai te geven.
Nouja niets, ik ben behoorlijk blij dat de kans heel klein is dat mijn ouders etc. op de IC belanden door een besmetting.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same
Eind 2020 had ik echt nog hoop dat we in de loop van 2021 wel klaar zouden zijn met het gezeik. Dat de vaccinaties ons wel hadden gered. Nu hebben we ons de moeder laten prikken en is het niets beter dan vorig jaar
Zeker, dat had ik ook echt niet willen missen. Ben nog steeds enorm blij dat we naar de Family Show zijn geweest. Ik kreeg toen ook echt weer hoop en vertrouwen in een normaal leven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Guanabana het volgende:
ESF in Nederland was wel hoogtepunt dit jaar denk ik.
Het was voor mij al een hoogtepunt zonder daadwerkelijk in Ahoy te zijn geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker, dat had ik ook echt niet willen missen. Ben nog steeds enorm blij dat we naar de Family Show zijn geweest. Ik kreeg toen ook echt weer hoop en vertrouwen in een normaal leven.
(En sowieso, dat het dóórging en dat het werkelijk een fantastisch georganiseerd evenement was).
Bij elkaar toch juist veel mooie dingenquote:
Max wereldkampioen F1quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Guanabana het volgende:
ESF in Nederland was wel hoogtepunt dit jaar denk ik.
Mijn lieve katten zijn ook wel een hoogtepunt van 2021quote:
Ik had heus wel een kat genomen door het thuiswerken is dat proces versneld.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij elkaar toch juist veel mooie dingenEn best kans dat je zonder Corona lockdowns geen kat had genomen. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dan het het thuiswerken dat wel bij geholpenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had heus wel een kat genomen door het thuiswerken is dat proces versneld.
Klopt, dat is dan een klein lichtpuntjequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja niets, ik ben behoorlijk blij dat de kans heel klein is dat mijn ouders etc. op de IC belanden door een besmetting.
Door het thuiswerken ben je wel thuis aan het werkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan het het thuiswerken dat wel bij geholpen
Hoezo is het niet echt een optie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Jaloers op iedereen met een kat, hier is het niet echt een optie, vind dat wel heel jammer
Ook echt bijna iedereen die ik ken heeft een kat (of meerdere).
Zou er ook wel eentje willen, maar is er nog niet van gekomen. Het zijn mooie beestenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Jaloers op iedereen met een kat, hier is het niet echt een optie, vind dat wel heel jammer
Ik zou de wijn maar niet in de frituurpan doen. Kleine tipquote:
oliebollen bakken in wijnquote:
Nou laat ik het zo zeggen, als je iets echt wil is alles een optie, maar we zien te veel mogelijke bezwaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo is het niet echt een optie?
Weet niet op welk gebied jij het bedoelt, maar ik ben over een paar maanden al vijf jaar niet in het buitenland geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef Em31 het volgende:
Ik ben dit jaar geen klap opgeschoten, echt dom van mezelf ook. Ook veel teveel gedacht 'als corona straks voorbij is, dan.....', maar toen begon alles weer.
De laatste keer buitenland voor mij was januari 2020 Antwerpen voor werkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet op welk gebied jij het bedoelt, maar ik ben over een paar maanden al vijf jaar niet in het buitenland geweest_
Had ook wel gekund als we het echt hadden gewild, maar met corona vonden we het toch teveel gedoe, en of je dan misschien met maatregelen vast komt te zitten etc.
Voelt wel echt alsof ik dat deel van mijn leven heb zitten weggooien (among others).
Ohja nee ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet op welk gebied jij het bedoelt, maar ik ben over een paar maanden al vijf jaar niet in het buitenland geweest_
Had ook wel gekund als we het echt hadden gewild, maar met corona vonden we het toch teveel gedoe, en of je dan misschien met maatregelen vast komt te zitten etc.
Voelt wel echt alsof ik dat deel van mijn leven heb zitten weggooien (among others).
Mijn zus heeft sinds kort ook weer twee kittens (sorry) en dat het goed gaat met die grote hond van hun is een klein wonder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Dat is toch wel altijd het risico, te lang blijven hangen terwijl je eigenlijk al weg wil.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja nee ik ook nietdenk dan ook meteen: teveel gedoe.
Ik bedoelde ook vooral qua baan, ik had allang wat anders moeten/kunnen hebben, maar toch makkelijk blijven hangen in zo'n tijd. Toch echt volgend jaar proberen om niet meer voor de makkelijke weg te kiezen.
Zeg maar wat ik met een hond hebquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, als je iets echt wil is alles een optie, maar we zien te veel mogelijke bezwaren.
Ik herken het wel, dat je heel makkelijk geneigd bent om ook maar stil te blijven staan omdat er toch al zoveel lijkt stil te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef Em31 het volgende:
Ik ben dit jaar geen klap opgeschoten, echt dom van mezelf ook. Ook veel teveel gedacht 'als corona straks voorbij is, dan.....', maar toen begon alles weer.
Wij hebben wel geprobeerd zoveel mogelijk geprobeerd te blijven reizen. En ik moet zeggen dat veel van mijn mooiste ervaringen dit jaar, ook wel de reizen waren. Ik heb ROME GEZIENquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt ook door hoe we wonen in een appartement. Ik heb de helft van het jaar zo'n beetje de balkondeur open staan (ook 's nachts), en denk dat dat niet heel veilig is tenzij je alles katproof zou maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik met een hond hebMan en dochter willen héééééééĺ graag een hond, maar ik zie ook te veel mogelijke bezwaren.
[..]
Ik herken het wel, dat je heel makkelijk geneigd bent om ook maar stil te blijven staan omdat er toch al zoveel lijkt stil te staan.
Reizen lukt ons helaas niet goed, ook buiten corona.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben wel geprobeerd zoveel mogelijk geprobeerd te blijven reizen. En ik moet zeggen dat veel van mijn mooiste ervaringen dit jaar, ook wel de reizen waren. Ik heb ROME GEZIEN.
Ik heb wel veel voorpret gemist aan het reizen, het was inderdaad vaak wel tot de dag van vertrek stressen.
Qua voorpret was het inderdaad wel wat minder. Vooral omdat ik vrij laat nog moest switchen qua locatie. Maar alsnog een mooie vakantie gehadquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben wel geprobeerd zoveel mogelijk geprobeerd te blijven reizen. En ik moet zeggen dat veel van mijn mooiste ervaringen dit jaar, ook wel de reizen waren. Ik heb ROME GEZIEN.
Ik heb wel veel voorpret gemist aan het reizen, het was inderdaad vaak wel tot de dag van vertrek stressen.
Silke durft niet op het balkon te komen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt ook door hoe we wonen in een appartement. Ik heb de helft van het jaar zo'n beetje de balkondeur open staan (ook 's nachts), en denk dat dat niet heel veilig is tenzij je alles katproof zou maken.
Verder hebben we niemand in de buurt die er voor zou kunnen zorgen als we weg zouden zijn_
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou de wijn maar niet in de frituurpan doen. Kleine tip
Dan zou je inderdaad aanpassingen aan je huis moeten doen en dat is ook weer zo'n gedoequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt ook door hoe we wonen in een appartement. Ik heb de helft van het jaar zo'n beetje de balkondeur open staan (ook 's nachts), en denk dat dat niet heel veilig is tenzij je alles katproof zou maken.
Verder hebben we niemand in de buurt die er voor zou kunnen zorgen als we weg zouden zijn_
Dat laatste heb ik ook soms, dat het voelt alsof ik stil sta door COVID. Terwijl dat eigenlijk niet zo is, alleen op sociaal vlak hapert het.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nu zo iets op het hekje van het balkon.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke durft niet op het balkon te komen.
Sytse is wat onvoorspelbaarder op dat gebied. Helaas kan ik het balkon niet kattenproof maken. Geen standaard balkon reling
Erge is dat ik zonder corona eigenlijk net zoveel stil zou staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook soms, dat het voelt alsof ik stil sta door COVID. Terwijl dat eigenlijk niet zo is, alleen op sociaal vlak hapert het.
Ja precies. Ik heb omdat ik alleen reis ook altijd wel van te voren dat ik denk moet ik het doen, is het wel veilig etc. Er kan zoveel fout gaan. Maar als ik er eenmaal ben, dan ben ik altijd weer blij dat ik het gedaan hebquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Reizen is een mindset. Ik snap dat je het lastig vindt. Je wilt niet weten hoeveel dagen ik hoeveel kleuren stront heb gescheten voordat we naar Amerika zouden gaan. Ik vond het dood- en doodeng. Er kon zoveel misgaan in mijn beleving. Toen we in het busje van Hertz zaten, op weg van de luchthaven naar de huurauto, kon ik het opeens helemaal loslaten en vanaf dat moment heb ik echt genoten.
Na die reis ben ik er makkelijker in geworden. Maar ik ben nog steeds wel zo dat ik alles tot in detail uitpluis voor we ergens naartoe gaan. Ik HAAT onverwachte dingen.
Geen directe balkon burenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo iets op het hekje van het balkon.
Maar ze krijgen volgende zomer wel weer een bandje met een riem om voordat ze op het balkon mogen komen.
Ze kunnen nog steeds over de muur springen naar de buren.
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Oja februari had natuurlijk sneeuw en ijs-genot
Dat waren wel een leuke paar dagen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Erge is dat ik zonder corona eigenlijk net zoveel stil zou staan.
Je hebt wel lekker veel groen om je heen. Ik kijk tegen de woning van mijn overburen aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen directe balkon buren
[ afbeelding ]
De foto is mijn balkon
Ojaaaa! Tot halverwege mijn lelijke sneeuwlaarzen in de sneeuw!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Oja februari had natuurlijk sneeuw en ijs-genot
Dat waren wel een leuke paar dagen.
Ik snap wel dat het ESF in jouw situatie een nare bijsmaak heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
2021 was best een ok jaar. Ik vond het een beter jaar dan 2020
Hoogtepunten:
- Geen begrafenissen of crematies meegemaakt en dat had ik van te voren niet verwacht.
- Ik heb mijn diagnose voor genderdysforie binnen. Dit had van mij tien keer zo snel mogen gaan, maar objectief gezien ben ik snel door de diagnostische fase gegaan. Fijn, want nu kan ik daar weer mee verder.
- In de eerste helft van het jaar heb ik om de vier de Veluwerandmeren en het Eemmeer gefietst. Uiteraard wel op verschillende dagen![]()
- Heel veel kleine dingetjes. Veel grote dingen waren niet mogelijk, maar de kleine dingetjes wel. Zeker in combinatie met de gezondheid van mijn moeder heb ik daar meer van genoten. Taco van der Hoorn, verjaardagen, EK, TdF en andere sportevenementen. Heel veel toffe mensen gemeet en toch nog wel mooie dingen kunnen doen.
Dieptepunt:
Dit vinden jullie vast niet leuk, maar dat is voor mij het het songfestival.
Toen we in 2019 wonnen, was er zo'n fijne sfeer en iedereen wilde naar Rotterdam (of Maastricht, dat was toen nog niet duidelijk, al was het eigenlijk wel duidelijk). Toen we als forum massaal kaartjes hadden, kreeg ik er nog meer zin in. Het is al jaren een droom om een keer naar een songfestival te kunnen en nu kon ik dat doen met allemaal songfestivalfans! Helaas kwam corona en werd het songfestival een jaar uitgesteld. Doordat mijn moeder, waar ik voor zorg, zo'n slechte gezondheid heeft, heb ik niet geprobeerd om kaartjes te halen. Laatst keken jullie op zaterdagavond het songfestival van dit jaar terug, maar ik kon me er niet toe brengen. Ik vind het wel heel fijn dat zoveel van jullie wel naar het songfestival gegaan zijn en erg genoten hebben. Dat is beter dan dat niemand kon, maar toch doet het wel een beetje pijn.
Ook veel huizen en veel verkeer daaronder (winkelcentrum)quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt wel lekker veel groen om je heen. Ik kijk tegen de woning van mijn overburen aan.
Maar hoe je dit katproof moet maken ? De reling lijkt ook vrij laag.
Al een deur geverfd?quote:
Fijn dat je baan zo goed bevaltquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:11 schreef Meridiaan het volgende:
Kan mij voorstellen dat je toch wat gemengde gevoelens aan het Songfestival hebt overgehouden zo, Bill. Maar ook geweldige stappen elders kunnen zetten![]()
Voor mij waren de hoogtepunten:
- Eindelijk uit de zorg gegaan en nu een baan die mij een stuk beter past en minder energie kost.
- Operatietraject ingegaan en betere keuzes voor mezelf gemaakt.
Mindere punten:
- Ik zit mezelf zo vreselijk in de weg, still ongoing![]()
- Ik zou wat minder geld uit moeten geven.
Niet alles is post-waardig verder
Ik heb dit jaar twee red doors black gepaintquote:
Boodschappen :’) En ben het afgelopen jaar ook meer dingen gaan kopen ter thuisvermaak om er-mag-weinig-meer-perioden door te komen. En prullaria, terwijl ik daar nooit zo van wasquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat je baan zo goed bevaltEn binnenkort de operatie, inderdaad fijn dat dat nu staat te gebeuren.
Jezelf in de weg zitten is heel herkenbaar![]()
Waaraan vind je dat je teveel geld uitgeeft?
Nou ter verdediging van jou, boodschappen zijn ook wel flink duurder geworden dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Boodschappen :’) En ben het afgelopen jaar ook meer dingen gaan kopen ter thuisvermaak om er-mag-weinig-meer-perioden door te komen. En prullaria, terwijl ik daar nooit zo van was![]()
Ik heb dit nummer dit jaar leren kennen door onze gezamenlijke Spotifylijst en ik vind het fucking awesome, ga er volgend jaar ook op stemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Strani het volgende:
Oké daar gaan we mensen, daar gaan we!!! KILLING IN THE NAMEEEEE
Kom ik even binnenstappen om iedereen alvast een fijne jaarwisseling te wensen, begin jij meteen over killing.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Strani het volgende:
Oké daar gaan we mensen, daar gaan we!!! KILLING IN THE NAMEEEEE
Ik ben er dit jaar mee begonnen nadat ik 'm dit jaar helemaal grijsgedraaid heb op Spotify (figuurlijk dan). Vooral tijdens het lopen vind ik het heerlijk, beetje meedrummen tijdens lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer dit jaar leren kennen door onze gezamenlijke Spotifylijst en ik vind het fucking awesome, ga er volgend jaar ook op stemmen.
Ik doe mijn eigen onderzoek!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:32 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de mods het maar weten!!
Ik weet niet of ik dit tijdens het lopen kan luisteren, dan denken mensen nog dat ik agressie-issues heb.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar mee begonnen nadat ik 'm dit jaar helemaal grijsgedraaid heb op Spotify (figuurlijk dan). Vooral tijdens het lopen vind ik het heerlijk, beetje meedrummen tijdens lopen.
Fuck 'em, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit tijdens het lopen kan luisteren, dan denken mensen nog dat ik agressie-issues heb.
Ja, ik heb er ook al eens buiten mee gelopen.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit tijdens het lopen kan luisteren, dan denken mensen nog dat ik agressie-issues heb.
Verdomme die kutkleuters aaahhhhrhhhhhghhhh!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook al eens buiten mee gelopen.
Wat bankjes gesloopt onderweg. En wat kleuters geslagen.
Ik voel weer enige passieve agressie nu ik een vrouw zag die haar staafmixer gebruikt als fluit.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fuck EM?? Wat heeft @:em31 nú weer verkeerd gedaan
Jaaaa dat weet ze bestquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet te hard gooien hequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, zijn we allemaal weer rustig?
Mooi, dan kan ik met een gerust hart de keuken in en het focacciadeeg in de oven gooien.
Oké ja de woede komt weer bovendrijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voel weer enige passieve agressie nu ik een vrouw zag die haar staafmixer gebruikt als fluit.
En als we je niet meer zien. Fijne jaarwisseling Roger.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, zijn we allemaal weer rustig?
Mooi, dan kan ik met een gerust hart de keuken in en het focacciadeeg in de oven gooien.
Zeker niet, komt goed.quote:
Dank je! Jullie ook alvast!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als we je niet meer zien. Fijne jaarwisseling Roger.
Oh zielig he! Luuc houdt ook niet niet van vuurwerk. Hij schrikt sowieso vrij snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katten zijn nu bang voor het vuurwerk (vanwege zonet harde knal)
Dat ligt dan toch echt aan jou want ik hoor niks en hier is niet eens een verbod.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor een vuurwerkverbod hoor ik opvallend veel knallen.
Vorig jaar met Silke viel het mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh zielig he! Luuc houdt ook niet niet van vuurwerk. Hij schrikt sowieso vrij snel![]()
Ik heb voor Luuc een nieuw speeltje met kattengras voor vanavond. Daar wordt hij altijd wel door afgeleid. Eerst heel druk en daarna wel ontspannen. Dus ik hoop dat hem dat vanavond ook wat helpt, is het eerste jaar dat we dit gaan proberen.
Hier hoor ik niet superveel vuurwerk, maar wel meer carbidschieten dan ooit. Vanmiddag hebben we een stukje gewandeld en kwamen we langs een (van de vele) plek waar ze carbid aan het schieten waren. WAT EEN DREUNEN. Ze hadden twee gigantische lanceerinstallaties gemaakt. Wij liepen op plm 50 meter afstand en ik voelde mijn hart gewoon een paar slagen missenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
Een buurman heeft rond de hele flat briefjes opgehangen dat vuurwerk afsteken verboden per wet is en dat meteen de politie gebeld gaat worden als iemand hier op het terrein vuurwerk gaat afsteken.
Dat houdt je toch wel, aangezien mensen toch wel veel vuurwerk blijven afsteken. Maar het is wel veel minder dan voorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:11 schreef Meridiaan het volgende:
Kan mij voorstellen dat je toch wat gemengde gevoelens aan het Songfestival hebt overgehouden zo, Bill. Maar ook geweldige stappen elders kunnen zetten![]()
Zit je jezelf inmiddels al wel minder in de weg?quote:Voor mij waren de hoogtepunten:
- Eindelijk uit de zorg gegaan en nu een baan die mij een stuk beter past en minder energie kost.
- Operatietraject ingegaan en betere keuzes voor mezelf gemaakt.
Mindere punten:
- Ik zit mezelf zo vreselijk in de weg, still ongoing![]()
- Ik zou wat minder geld uit moeten geven.
Niet alles is post-waardig verder
Ik ben vooral blij dat veel van jullie er wel heen konden gaan, maar het zou mooi zijn als we over een jaar of 3 weer winnen en dan met zn allen naar het Gelredome mogen gaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef Arizona het volgende:
Ik snap wel dat het ESF in jouw situatie een nare bijsmaak heeft.
Ja als ik eerlijk ben heb ik ook wel een beetje rare gedachte over gehouden aan het songfestival dit jaar. Het was heel mooi, maar toch niet echt voor mij. Maar ik wil ook niet voor de anderen dat verpesten ofzo, sommigen zijn naar meerdere shows geweest of hebben zelfs achter de schermen gezeten daar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat veel van jullie er wel heen konden gaan, maar het zou mooi zijn als we over een jaar of 3 weer winnen en dan met zn allen naar het Gelredome mogen gaanDat ik daar dan samen met Momo en Meke en anderen dans op de muziek, want die konden er nu ook niet bij zijn.
De omstandigheden waren inderdaad verre van ideaal. Ook met rare voorwaarden, dat mensen met bepaalde aandoeningen of met een bepaald BMI niet welkom waren. Bizar eigenlijk als je er zo aan terug denkt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik eerlijk ben heb ik ook wel een beetje rare gedachte over gehouden aan het songfestival dit jaar. Het was heel mooi, maar toch niet echt voor mij. Maar ik wil ook niet voor de anderen dat verpesten ofzo, sommigen zijn naar meerdere shows geweest of hebben zelfs achter de schermen gezeten daar.
Gelukkig dat je jezelf niet anders hebt hoeven voordoen voor de diagnose. Als ik mag vragen, staat er nog veel voor je op stapel nu?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk ben vooral blij met die diagnose. Ik heb er niet voor hoeven te liegen.
[..]
Zit je jezelf inmiddels al wel minder in de weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zelf echt minder vond was die nare spanning steeds rond Corona. Vooral in die dagen toen IJsland en Duncan besmet raakten, dacht elke dag weer, nou daar gaan we.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik eerlijk ben heb ik ook wel een beetje rare gedachte over gehouden aan het songfestival dit jaar. Het was heel mooi, maar toch niet echt voor mij. Maar ik wil ook niet voor de anderen dat verpesten ofzo, sommigen zijn naar meerdere shows geweest of hebben zelfs achter de schermen gezeten daar.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gelukkig dat je jezelf niet anders hebt hoeven voordoen voor de diagnose. Als ik mag vragen, staat er nog veel voor je op stapel nu?
Sinds twintig minuten terug veel veranderd? Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Sytse natuurlijk de eerste keer. Hopelijk blijft het rustig in jullie buurt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke & Sytse liggen op een eetstoel naast me.
Gewoon dicht bij de bazin in de buurt willen zijn
Dit heb ik jou nooit verteld, maar het feit dat jij en Meke ook niet naar het songfestival gingen, was voor mij toch iets troostends. Dat ik niet als enige in dit schuitje zit, zeg maar. Ik mocht je sowieso al, maar daarna kon je bij mij eigenlijk niets meer fout doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend om te horenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef Arizona het volgende:
Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik weinig voorpret heb gehad, omdat ik lang niet heb durven / willen geloven dat het door zou gaan. Daar is wel overheen te komen. Maar voor anderen waren de consequenties van de omstandigheden zoals ze waren, veel groter.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:57 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gelukkig dat je jezelf niet anders hebt hoeven voordoen voor de diagnose. Als ik mag vragen, staat er nog veel voor je op stapel nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn er nog wel meer niet gegaan hoor, waaronder ik. Ik had best gekund, maar zag het op deze (corona)manier toch niet helemaal zitten. Heb er thuis op de bank ook erg van genoten, dus er fysiek bij zijn is niet per se een must denk ik (maar misschien heb ik makkelijk praten omdat er live bij zijn voor mij dus niet heel erg veel meerwaarde had).quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
Dit heb ik jou nooit verteld, maar het feit dat jij en Meke ook niet naar het songfestival gingen, was voor mij toch iets troostends.
[..]
De aanvraag voor het weg laten laseren van gezichtshaar is goedgekeurd, dus volgend jaar mag ik een aantal keer pijn lijden, zodat ik me - hopelijk - nooit meer hoef te scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna een operatie waar ik erg naar uit kijk (vraag maar niet wat voor operatie, want daar geef ik geen antwoord op). Ik ben wel bang dat dat allemaal uitgesteld wordt als corona volgend najaar nog een rol speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, hoop voor je dat het doorgaat!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
De aanvraag voor het weg laten laseren van gezichtshaar is goedgekeurd, dus volgend jaar mag ik een aantal keer pijn lijden, zodat ik me - hopelijk - nooit meer hoef te scheren.
Daarna een operatie waar ik erg naar uit kijk (vraag maar niet wat voor operatie, want daar geef ik geen antwoord op). Ik ben wel bang dat dat allemaal uitgesteld wordt als corona volgend najaar nog een rol speelt.
Nee hoor, je verpest het zeker nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit heb ik jou nooit verteld, maar het feit dat jij en Meke ook niet naar het songfestival gingen, was voor mij toch iets troostends. Dat ik niet als enige in dit schuitje zit, zeg maar. Ik mocht je sowieso al, maar daarna kon je bij mij eigenlijk niets meer fout doen
Ik denk/hoop niet dat ik het nu voor anderen verpest. Het is vooral fijn dat heel ESF'ers een prachtige week (of prachtige weken) beleefd hebbenDat had een jaar eerder niet gekund.
[..]
Dat vind ik vervelend om te horenNu moeten we wel echt over een paar jaar gaan winnen zodat iedereen een normaal songfestival kan beleven!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De aanvraag voor het weg laten laseren van gezichtshaar is goedgekeurd, dus volgend jaar mag ik een aantal keer pijn lijden, zodat ik me - hopelijk - nooit meer hoef te scheren.
Misschien kunnen ze ook meteen je beenhaar meenemen, scheelt ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik haat mijn benen scheren
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En wat is het?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn eerste glas alcohol van de dag ingeschonken.
En de roeiers Em, de roeiersquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat ik zelf echt minder vond was die nare spanning steeds rond Corona. Vooral in die dagen toen IJsland en Duncan besmet raakten, dacht elke dag weer, nou daar gaan we.
Hoop echt dat we snel nog een keer een normale editie mee mogen maken hier.
Als ik er op zaterdag tijdens de family show niet was geweest had ik net zo goed enorm genoten van de live uitzending.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer niet gegaan hoor, waaronder ik. Ik had best gekund, maar zag het op deze (corona)manier toch niet helemaal zitten. Heb er thuis op de bank ook erg van genoten, dus er fysiek bij zijn is niet per se een must denk ik (maar misschien heb ik makkelijk praten omdat er live bij zijn voor mij dus niet heel erg veel meerwaarde had).
Doe je dat in de winter ook even vaak als in de zomer? Nu is dat toch bedekt!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook meteen je beenhaar meenemen, scheelt ook weer. Ik haat mijn benen scheren
.
Ik heb non-alcoholische druivensap met bubbelsquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat is het?
Ik ga niks drinken, zelfs geen champagne
cola met likeur 43.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat is het?
Ik ga niks drinken, zelfs geen champagne
Oja nu je het zegt. We hebben cola en ook (pauper)whisky. Maar nee, ik ga het toch niet doen denk ik.quote:
Nooit zo aan gedacht, dat dat een issue is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dat in de winter ook even vaak als in de zomer? Nu is dat toch bedekt!
Alleen gezichtshaar wordt vergoed. In de praktijk betekent dit dat veel trans vrouwen alsnog zelf moeten betalen om wat overgebleven lichaamshaar te laten verwijderen. Als je buitenlandse roots hebt, wordt de kans groter dat dit aardig in de papieren gaat lopen.
Beenhaar is ongeveer het enige beetje lichaamshaar bij me waar ik wel tegen kan
Ja, ik scheer mijn benen in de winter net zoveel als in de zomer, want ik vind het geen prettig gevoel als ik met mijn benen over elkaar ga en ik voel stoppeltjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dat in de winter ook even vaak als in de zomer? Nu is dat toch bedekt!
Alleen gezichtshaar wordt vergoed. In de praktijk betekent dit dat veel trans vrouwen alsnog zelf moeten betalen om wat overgebleven lichaamshaar te laten verwijderen. Als je buitenlandse roots hebt, wordt de kans groter dat dit aardig in de papieren gaat lopen.
Beenhaar is ongeveer het enige beetje lichaamshaar bij me waar ik wel tegen kan
Daarom ook gewoon langer laten groeien, voel je ook geen stoppeltjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
Ja, ik scheer mijn benen in de winter net zoveel als in de zomer, want ik vind het geen prettig gevoel als ik met mijn benen over elkaar ga en ik voel stoppeltjes
fleecetruienquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik scheer mijn benen in de winter net zoveel als in de zomer, want ik vind het geen prettig gevoel als ik met mijn benen over elkaar ga en ik voel stoppeltjes.
Met harsen blijft het wel langer weg, maar dat doet zo gruwelijk veel pijn, dan toch liever pijnloos met een scheermesje en schuim onder de douche![]()
Ik ga nu trouwens even een gezichtsmaskertje doen en dan douchen en mijn Lelijke Fleecetrui en een legging aantrekken. Dit is ECHT de beste jaarwisseling ooit.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb mijn gezicht laten laseren, ik vond het wel te doen, ook met de Lumea daarna. Je merkt echt verschil, daar ga je veel plezier van hebben! Ik hoop dat de wachtlijst gaat meevallen voor je, het schiet wat covid gewoon niet op helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Waarom maakt mijn autocorrect laxeren van laseren)
Wellicht wist je dit allang, maar in de verschillende zorgverzekeringen zit ook een ontharingsmogelijkheid-vergoeding (misschien zit dit al standaard bij je dbc, maar dat weet ik niet, dus sorry als ik iets fout zeg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel mensen denken dat alles zomaar vergoed wordt, maar dat valt in de praktijk toch erg tegen. Bij trans mannen wordt de borstverwijderende operatie ook vergoed, maar als je een beetje een mooi resultaat wil, dan moet je naar een kliniek en moet je wel bijbetalen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit zo aan gedacht, dat dat een issue is.
Nou wil ik geen vrouw worden, maar met mijn beenhaar zou dat ook een godsvermogen kosten.
De tip van Guanabana is wel een goedequote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik scheer mijn benen in de winter net zoveel als in de zomer, want ik vind het geen prettig gevoel als ik met mijn benen over elkaar ga en ik voel stoppeltjes.
Met harsen blijft het wel langer weg, maar dat doet zo gruwelijk veel pijn, dan toch liever pijnloos met een scheermesje en schuim onder de douche![]()
Ik ga nu trouwens even een gezichtsmaskertje doen en dan douchen en mijn Lelijke Fleecetrui en een legging aantrekken. Dit is ECHT de beste jaarwisseling ooit.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat alles zomaar vergoed wordt, maar dat valt in de praktijk toch erg tegen. Bij trans mannen wordt de borstverwijderende operatie ook vergoed, maar als je een beetje een mooi resultaat wil, dan moet je naar een kliniek en moet je wel bijbetalen.
Ach, als je een vrouw was, had je ook nooit zoveel beenhaar gehadHet schijnt dat je dit haar best goed thuis kan verwijderen met een Philips Lumea, zolang je maar donker haar hebt.
A Forest is voor mij ook zo`n nummer dat je maar één keer per jaar hoort.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb mijn gezicht laten laseren, ik vond het wel te doen, ook met de Lumea daarna. Je merkt echt verschil, daar ga je veel plezier van hebben! Ik hoop dat de wachtlijst gaat meevallen voor je, het schiet wat covid gewoon niet op helaas.
Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen moeten zich alsnog blijven scheren, ook al is het minder geworden. Anderen houden slechts een paar haartjes over...
Ja nee zolang ga ik het niet volhoudenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon langer laten groeien, voel je ook geen stoppeltjes
Ik doe het eigenlijk nooit in de winter, ik blijf aan de gang zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nee zolang ga ik het niet volhouden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb mijn gezicht laten laseren, ik vond het wel te doen, ook met de Lumea daarna. Je merkt echt verschil, daar ga je veel plezier van hebben! Ik hoop dat de wachtlijst gaat meevallen voor je, het schiet wat covid gewoon niet op helaas.
Wellicht wist je dit allang, maar in de verschillende zorgverzekeringen zit ook een ontharingsmogelijkheid-vergoeding (misschien zit dit al standaard bij je dbc, maar dat weet ik niet, dus sorry als ik iets fout zeg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdSommige mensen moeten zich alsnog blijven scheren, ook al is het minder geworden. Anderen houden slechts een paar haartjes over...
Goed voor jezelf zorgen en niet in de felle zon daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk mag je snel. En ze bouwen de intensiteit steeds meer op, dus hopelijk doet het in het begin niet veel zeer.
Ik verzucht ook wel eens dat ik blij ben dat mobieltjes nog niet zo veel konden toen ik puber was en dat er nog geen Facebook en Instagram enzo was.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]Nohh liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen dierenliefhebber dus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig wel!Vuurwerk met oud en nieuw
Heechterp-Schieringen is erger toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Succes daarmee
Mijn wijk staat een beetje bekend achterstandswijk dus iets tegen het vuurwerkverbod doen is mission impossible
Als ze in beeld is wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:06 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo kijk je ook naar Emmely?
Ik vind vuurwerk er ook wel bij horen hoor, ookal vind de kat het niets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig wel!Vuurwerk met oud en nieuw
Ja! Wat vind je ervan? Ik vind het wel oké. Het is niet dé jurk, maar wel oké.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:05 schreef Arizona het volgende:
@:strani Emmely draagt een modieus ensemble!
Ik vind het leuk! Weer seventiesvibesquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Wat vind je ervan? Ik vind het wel oké. Het is niet dé jurk, maar wel oké.
Heus wel, vandaag nog dier opquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen dierenliefhebber dus.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Weer seventiesvibes
Oe ze heeft haar jasje al uit
Dit. Beetje rekening houden met elkaar, niet vanaf half oktober de boel opblazen en het kan erg leuk zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk er ook wel bij horen hoor, ookal vind de kat het niets.
Ik gun de vuurwerkliefhebbers ook echt hun plezier. Als mensen gewoon niet knallen als er mensen met honden langs lopen, geen harde illegale knallers afsteken én alleen op oudjaarsdag vuurwerk afsteken vind ik het allemaal geen probleem.
Misschien is het wel een diepe wensquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar wát?quote:
Voor jou een vraag, voor de 2.15m lange Günther die jou zojuist je drankje gegeven heeft een weet.quote:
Ik weet niet of ik dat dit jaar op hebquote:
Ik gok iets anders dan wat ik nu aan het drinken ben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok iets anders dan wat ik nu aan het drinken ben!Cola Zero Vanille hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we jouw naam ook opschrijven voor de karaoke-meet?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze wil ik nog een keer karaoken met iemand.
[..]
Ik gok iets anders dan wat ik nu aan het drinken ben!Het kan nog erger, ik had net WATER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
[..]
Ik gok iets anders dan wat ik nu aan het drinken ben!Hier karvan cetivamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverdamme Guana, rauw??quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het kan nog erger, ik had net WATER.
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen we jouw naam ook opschrijven voor de karaoke-meet?
Niks mis met water.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Drink ik ook bijna dagelijks, maar dan niet met water maar met prik. Living the fast life.quote:
Ahhh da's wel triest ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef Arizona het volgende:
Nee jongens, heel triest bericht aan het einde van dit jaar nog
Golden Girl Betty White is overleden
https://www.telegraaf.nl/(...)y-white-99-overleden
Ik heb er geen (groot) bezwaar tegen, maar ik vind het ook zeker niet erg als dat niet meer gebeurtquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Wil @:H_T sinds zijn nickchange nog wel dat zijn voornaam hier genoemd wordt?
[..]
Ik gok iets anders dan wat ik nu aan het drinken ben!Ik denk dat ik dat nog nooit op heb, dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik switch zo naar Spa Rood. Puur.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Drink ik ook bijna dagelijks, maar dan niet met water maar met prik. Living the fast life.
Je weet dat vissen daarin neuken he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die DM heb ik tussen alle andere bedreigingen en beledigingen inderdaad niet ontvangen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er geen (groot) bezwaar tegen, maar ik vind het ook zeker niet erg als dat niet meer gebeurtAls ik er écht problemen mee had gehad had ik Strani al wel een DM gestuurd of hij daarmee wilde stoppen
Verkoopt men dat in deze contreien?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe ding is Cola Zero Raspberry, is ook lekker!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef Arizona het volgende:
Hardcore!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik switch zo naar Spa Rood. Puur.
Een drankje dat wordt genoemd in een nummer van Alanis Morrisette (of hoeveel R's, S'en en T's die naam ook maar bevat). Eerder vandaag wel sinaasappelsap op, maar dat zal vast niemand interesserenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat had je nou echt te drinken @:H_T?
Och dat is wel heel verdrietig, al was ze op leeftijd. Ze heeft zulke mooie dingen gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef Arizona het volgende:
Ze was ouder dan voorgesneden broodquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Och dat is wel heel verdrietig, al was ze op leeftijd. Ze heeft zulke mooie dingen gedaan
Ze zat in Golden Girls en heeft recenter in een Snickers-reclame gespeeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende haar eigenlijk verder niet![]()
Ik heb die serie gewoon nog gezien toen het op TV was, zó oud ben ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende haar eigenlijk verder niet![]()
Ik dus ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb die serie gewoon nog gezien toen het op TV was, zó oud ben ik.
Ironicquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Telegraafkop van 3 dagen geleden:
Betty White (99) onthult haar ’gezondheidsgeheim’
Is niet echt goed afgelopen dan hè.
Niet in de mijnequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dus ook!
[..]
Ironic
@:H_T geen black fly in je drankje?
De playlist helpt niet echtquote:
Nirvana?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef Guanabana het volgende:
ALWEER STEMPLAATGENOT [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Shine on You crazy Diamond van Pink Floyd.quote:
Die kwam wel het dichtst in de buurt, maar ik miste wat lettersquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Shine on You crazy Diamond van Pink Floyd
Hier is het nu eindelijk even stil. De kat ligt nu lekker te slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:45 schreef Momo het volgende:
Hier gaan wel al echt groot vuurwerk de lucht in
Ik ging even kijken welke liedjes er nog komen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had net twee stemplaten achter elkaar. Nu even rust en daarna weer twee.
O wat zieligquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:46 schreef Momo het volgende:
2 hazen zijn doodsbang, Frits zit gewoon te kijken, dat hoofdje beweegt mee met vuurpïjlen, kan het niet goed filmen, want te donker helaas.
Zaten ze ook lekker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nirvana?
Ik heb begin jaren '90 Dr Martens gekocht omdat ik de Grunge cultuur zo stoer vond. 1,5 maand kleedgeld, in één keer uitgegeven![]()
Moet ik altijd weer aan denken als ik Nirvana hoor
Ja, geen idee. Mensen stemmen op de verkeerde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging even kijken welke liedjes er nog komen.
WAT doet Sound of Silence van Disturbed in Odin's naam zo hoog in de lijst
Ik moest ze een hele tijd inlopen voor ze lekker zatenquote:
Mijn kat vond het altijd wel interessant, dat vuurwerk. Regelmatig dat ik haar niet kon vinden en ze in de vensterbank voor het raam naar buiten zat te kijken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:46 schreef Momo het volgende:
2 hazen zijn doodsbang, Frits zit gewoon te kijken, dat hoofdje beweegt mee met vuurpïjlen, kan het niet goed filmen, want te donker helaas.
Heel goed, ik ook mijn tweede.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn eerste glas alcohol van de dag ingeschonken.
Als je nu op youtube gaat zoekenquote:
Die cover mist in mijn beleving totaal de intentie van het nummer. Beetje die tekst luid brullen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Mensen stemmen op de verkeerde.
Luuc ligt knorrig naast me. Hij probeert te slapen maar bij iedere knal heft hij zijn hoofdje op.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn kat vond het altijd wel interessant, dat vuurwerk. Regelmatig dat ik haar niet kon vinden en ze in de vensterbank voor het raam naar buiten zat te kijken.
Dat heb ik juist helemaal niet, zeker met de clip erbij vind ik hem juist erg sterk. Waar ik eerlijk gezegd het origineel nooit zo heel erg boeiend vond. Niet slecht of zo, helemaal niet, maar ook niet iets wat ik uit mezelf zou opzetten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die cover mist in mijn beleving totaal de intentie van het nummer. Beetje die tekst luid brullen.
Gewoon gaan slapen dan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen mijn laatste stemplaat. Daarna wil ik eigenlijk naar bed. Heb zo erg mijn dag niet![]()
Grappig dat onze beleving zo verschiltquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb ik juist helemaal niet, zeker met de clip erbij vind ik hem juist erg sterk. Waar ik eerlijk gezegd het origineel nooit zo heel erg boeiend vond. Niet slecht of zo, helemaal niet, maar ook niet iets wat ik uit mezelf zou opzetten.
Dat klinkt iig niet heel bang ofzo, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luuc ligt knorrig naast me. Hij probeert te slapen maar bij iedere knal heft hij zijn hoofdje op.
Zijn kattenkruid-speeltje negeert hij
Ik weet ook niet of ik wel op blijf tot 0:00. Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen mijn laatste stemplaat. Daarna wil ik eigenlijk naar bed. Heb zo erg mijn dag niet![]()
Misschien wel het mooiste van muziek, dat iedereen zulke verschillende gevoelens en emoties bij zulke verschillende dingen kan ervaren. En ook dat sommige dingen je echt volledig koud kunnen laten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Grappig dat onze beleving zo verschilt
Dan ben je niet op tijd klaar voor het beste nummer joh!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
Zo, moeder gebeld! Nu nog even videobellen met een vriendin en daarna weer Top 2000 volgen
Zijn er voor jou redenen waarom je op zou moeten blijven?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dat ik nooit zo vroeg ga, op een normale avond zou ik ook pas 23:00 of later gaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er voor jou redenen waarom je op zou moeten blijven?
Zo niet, lekker naar bed gaan
Treat yosaf
Hmm nou ja áls ik Door de Wind mis dan kom ik daar denk ik wel overheen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan ben je niet op tijd klaar voor het beste nummer joh!
Dat is ook het mooie van het ESF forum.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Grappig dat onze beleving zo verschilt
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie van het ESF forum.
Hoezeer onze beleving ook verschilt (en dan niet alleen muziek maar ook politiek of eten) we respecteren elkaars mening.
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste van muziek, dat iedereen zulke verschillende gevoelens en emoties bij zulke verschillende dingen kan ervaren. En ook dat sommige dingen je echt volledig koud kunnen laten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Je kan ook lekker je eigen lijst nog een keer gaan luisteren, liggend met je ogen dicht op bed en je laten meevoerenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, dat ik nooit zo vroeg ga, op een normale avond zou ik ook pas 23:00 of later gaanDus beetje onzin om op bed te gaan liggen (en kan toch niet slapen door de knallen).
Ik verwacht dat ie morgen wel op npostart staat, dus die kijk ik misschien wel terug.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
En wil op zich Peter Pannekoek wel zien, maar duurt nog zo lannggg voordat het 22:30 is.
Mensen die friet zeggen zijn ook leuk Strani. Alleen anders.quote:
Van mensen die patat zeggen, kan je dat dan weer niet zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen zijn ook leuk Strani. Alleen anders.
En zo eindigt, met het jaar, ook de bromance tussen @Strani en luctorquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mensen die patat zeggen, kan je dat dan weer niet zeggen.
Ik denk dat vooral de drankjes je opvrolijken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef H_T het volgende:
Ik ben wel aardig opgevrolijkt sinds ik aan de nieuwjaarshapjes en -drankjes begonnen benHeb al zo'n heel bakje serranoham van AH op
Zit maar 65 gram inMaar het was heerlijk! Kreeftensoep was okay, hoeft niet snel nog een keer maar leuk om gehad te hebben
Nou, kunnen we het wel lekker eens zijn over Rollercoaster.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Bijvoorbeeld: zoveel mensen die helemaal week worden bij Rollercoaster. Terwijl ik het maar een nietszeggende zeikplaat vind, zowel qua melodie als tekstueel![]()
Maar bij het al eerder genoemde God only knows kan ik wel janken, zo mooi vind ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |