En wát voor dingen, Arizonaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Patatgeneratie en God only knows, de twee dingen die ons binden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2020 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Het is mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Dramatische TT, maar ik sloeg vandaag eerder de plank mis, dus ik ga gewoon door.
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Niet alles zal goed zijn. Maar het merendeel zullen we gewoon mooie dingen beleven. En zo niet dan maken we er hier in de SC wel wat moois van.quote:
Samequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Ik wil wel voor jou in deze SC blijven postenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd isquote:
Ahquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzicht
New Mexico en ik zijn met zijn tweetjes, dochter gaat tot 0:00 naar een vriendin. Daarna komt ze thuis en neemt ze 4 vriendinnen mee en gaan ze hier champagne-pong spelenMaar dan liggen wij dus al mooi in bed.
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Zolang je er uiteindelijk maar beter uitkomtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.
Wij zijn in juni 2020 met de familie naar de Efteling geweest, een weekend in een huisje daar. Dat had ik toch echt voor geen goud willen missen, was wel zo ongeveer het hoogtepunt van 2020quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Nieuwe baan en verjaardagquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?
Dikke kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
AhNou wellicht zie ik je nog op FOK! dan vanavond!
Daar gaat het omquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je er uiteindelijk maar beter uitkomt
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke kans
Kan ook nog zijn dat we wat afleveringen van Vikings gaan kijken. We zien wel.
Dit wordt echt één van mijn beste oud & nieuws ooit!
Ik vergeet Silkequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja dat zijn toch maar mooi twee dingen dan
Ja. En dat heftige is bijna nooit leuk. Maar dat moet dan inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat het omSoms moet je iets heftigs forceren om je leven een nieuwe draai te geven.
Nouja niets, ik ben behoorlijk blij dat de kans heel klein is dat mijn ouders etc. op de IC belanden door een besmetting.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same
Eind 2020 had ik echt nog hoop dat we in de loop van 2021 wel klaar zouden zijn met het gezeik. Dat de vaccinaties ons wel hadden gered. Nu hebben we ons de moeder laten prikken en is het niets beter dan vorig jaar
Zeker, dat had ik ook echt niet willen missen. Ben nog steeds enorm blij dat we naar de Family Show zijn geweest. Ik kreeg toen ook echt weer hoop en vertrouwen in een normaal leven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Guanabana het volgende:
ESF in Nederland was wel hoogtepunt dit jaar denk ik.
Het was voor mij al een hoogtepunt zonder daadwerkelijk in Ahoy te zijn geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker, dat had ik ook echt niet willen missen. Ben nog steeds enorm blij dat we naar de Family Show zijn geweest. Ik kreeg toen ook echt weer hoop en vertrouwen in een normaal leven.
(En sowieso, dat het dóórging en dat het werkelijk een fantastisch georganiseerd evenement was).
Bij elkaar toch juist veel mooie dingenquote:
Max wereldkampioen F1quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Guanabana het volgende:
ESF in Nederland was wel hoogtepunt dit jaar denk ik.
Mijn lieve katten zijn ook wel een hoogtepunt van 2021quote:
Ik had heus wel een kat genomen door het thuiswerken is dat proces versneld.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij elkaar toch juist veel mooie dingenEn best kans dat je zonder Corona lockdowns geen kat had genomen. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dan het het thuiswerken dat wel bij geholpenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had heus wel een kat genomen door het thuiswerken is dat proces versneld.
Klopt, dat is dan een klein lichtpuntjequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja niets, ik ben behoorlijk blij dat de kans heel klein is dat mijn ouders etc. op de IC belanden door een besmetting.
Door het thuiswerken ben je wel thuis aan het werkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan het het thuiswerken dat wel bij geholpen
Hoezo is het niet echt een optie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Jaloers op iedereen met een kat, hier is het niet echt een optie, vind dat wel heel jammer
Ook echt bijna iedereen die ik ken heeft een kat (of meerdere).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |