En wát voor dingen, Arizonaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Patatgeneratie en God only knows, de twee dingen die ons binden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2020 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Het is mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Dramatische TT, maar ik sloeg vandaag eerder de plank mis, dus ik ga gewoon door.
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Niet alles zal goed zijn. Maar het merendeel zullen we gewoon mooie dingen beleven. En zo niet dan maken we er hier in de SC wel wat moois van.quote:
Samequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel goed dat we allemaal opgelucht 2020 uitzwaaiden en hoopten op 2021, ten eerste lijkt dat ZIEK KORT geleden, ten tweede vond ik persoonlijk 2021 een kutter jaar dan 2020
Ik wil wel voor jou in deze SC blijven postenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef Strani het volgende:
Straks zullen sommigen van jullie waarschijnlijk bezig zijn met sociaal doen dus ik wens jullie nu vast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022 met veel geluk, liefde en goede gezondheid!
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd isquote:
Ahquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een heerlijke antisociale avond in het vooruitzicht
New Mexico en ik zijn met zijn tweetjes, dochter gaat tot 0:00 naar een vriendin. Daarna komt ze thuis en neemt ze 4 vriendinnen mee en gaan ze hier champagne-pong spelenMaar dan liggen wij dus al mooi in bed.
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Zolang je er uiteindelijk maar beter uitkomtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij zijn het beiden vrij heftige jaren geweest op het persoonlijke vlak maar allemaal wel zoals het moest zijn.
Wij zijn in juni 2020 met de familie naar de Efteling geweest, een weekend in een huisje daar. Dat had ik toch echt voor geen goud willen missen, was wel zo ongeveer het hoogtepunt van 2020quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil liefst terug gaan naar de eerste 2 maanden 2020 en de rest van 2020 afschrijven of nooit gebeurd is
Nieuwe baan en verjaardagquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn er sinds maart 2020 helemaal geen goeie dingen gebeurd voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |