Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Nederland is tot op het bot verdeeld. Wie had dat kunnen bedenken, begin 2020. Twee kampen lijnrecht tegenover elkaar, en dat terwijl ze eigenlijk bijna hetzelfde willen. Nouja, ze willen het allebei net op een andere manier. De een wil terug naar het oude normaal. Precies zoals het in 2019 was. Sommige anderen vinden het inmiddels ook allemaal wel overdreven, maar kunnen er wel mee leven dat het zo is gegaan. En dan heb je nog mensen die het eigenlijk ten zeerste toejuichen. De grote vraag is: Wanneer is het voorbij? Blijft de tweedeling ook de komende tijd zo groot? Of zal het vanzelf rustiger worden?
Jullie hadden het waarschijnlijk al door, maar ik heb het natuurlijk over de verrassende nummer 1 van vorig jaar, Danny Vera! Hij won verrassend de strijd van Queen. Zal dat dit jaar weer gebeuren? Spannend. Als hij weer wint weet ik niet wat de gevolgen zullen worden. Protesterende menigtes voor het Top 2000 Café? Zo erg dat heel Beeld en Geluid dicht moet? Misschien verliest Studio 21 ook wel al zijn omzet. Starten jullie alvast de inzamelingsactie op?
Ja, zoals jullie wel merken was het opnieuw een bijzonder jaar. Je las het vaak. 2020 was een kutjaar, maar 2021 zou GEWELDIG worden. Een beetje naief, nietwaar? Alsof Corona ineens een vakantie naar de Spaanse costa ging boeken op 1 januari 2021. De eerste periode was echt aanmodderen, manmanman. Avondklokje hier, dichte horeca daar. Het was zo saai dat de debatten in Den Haag het hoogtepunt van de week werden. Jeetje, wat een hoop flaters van ONS kabinet. Of nouja, ONS ex-kabinet. Of nouja, ONS nog-altijd-demissionair kabinet. We kunnen wel spreken over de puinhopen van. Maar goed, laten we dit niet te veel POL laten worden, hier gaan we het vast nog uitgebreid over hebben.
Gelukkig was er eind juni ineens heel veel mogelijk. Lekker feesten. Eindelijk weer uitgaan. Muziek. Weetikwat. Nouja twee weekjes en toen gingen de besmettingscijfers nog harder omhoog dan de nummers van George Michael en ABBA de afgelopen jaren. Was dit dan het einde van het feest? Nou, gelukkig lijkt het inmiddels redelijk weer hersteld. Wie weet komt er nog wel een concertbonus!
Leuke dingen dit jaar? Ja, het ESF ging eindelijk door. Velen van ons waren erbij. En ook leuk, er werd gewonnen door een act die rawck speelt, aldus Daniel Dekker. Daar gaan we dus nog jaren van genieten tijdens de Top 2000. Italië, trouwens. De Spelen gingen ook door. Zonder publiek, maar met quarantaines. De 100 meter was het hoogtepunt. Wie won er ook alweer? Oja, Italië. Het EK was ook een leuke rubriek met Engelse tokkies die helemaal leip gingen. Ik moet wel even nadenken wie de finale ook alweer won. Zou het Italië kunnen zijn?
Met deze statistiek in het achterhoofd lijkt het me wel duidelijk. Dit jaar wordt Con te Partiro de nummer 1 in de Top 2000. Of misschien Max. Past hopelijk nog goed bij de uiteindelijke winnaar van het wereldkampioenschap autorijden. Ja, want dat wordt toch wel weer fenomenaal he, die Top 2000. Queen, Danny Vera, Paolo Conte, zij mogen het uitmaken in een prachtige lijst. 2000 liedjes om het jaar af te sluiten, toch wel het ultieme genot!
Radio 2 Top 2000: Editie 2021 Voor de 23e keer gaan we op reis door het muzikaal landschap. Er is in die tijd veel gebeurd, in 1999 waren acts als Metallica nog taboe, nu domineren dat soort acts de bovenste regionen. Het evenement is groter dan ooit, goede marketing van Radio 2 wel. Hierdoor is het wel weer spannend welk lobbyclubje dit jaar weer een plaat hoog weet te krijgen. Zoals ik vorig jaar al zei, de 2000 meest voor gelobbyde platen aller tijden, en toch klinken ze af en toe best wel lekker!
Wat kunnen wij doen? Helemaal niets. Zoals ik zei, Nederland is tot op het bot verdeeld en het gaat helemaal mis in Den Haag, maar toch stemmen we ELKE KEER weer op dezelfde poppetjes. Nouja, hier en daar een keer een frisse wind tegenover het liedjeskartel. We kunnen er wel weer met zijn allen over klagen. En op zich een keer op andere liedjes stemmen. Zoals elk jaar wil ik met stemtips komen van artiesten die er bijna uitvallen, maar dit jaar staat er onderin weinig met maar 1 nummer. Het kartel heeft gewonnen.
Ik ga voor twee extremen: Ray Charles is de eerste. Staat er nog maar 1x in. Voor zo'n grote naam is dat best weinig, maar hij staat ook nog eens op 1941 met Georgia on my Mind. Het zou toch zonde zijn als ie eruit valt, dan kunnen we nooit meer lachen om Weet je wat Doris Day, of over het feit of ie misschien over de Kaukasus zingt.
Mijn tweede stemtip is Niall Horan. Dit wil waarschijnlijk niemand Horan, aangezien hij zijn nummers recent heeft opgenomen, maar Nice to Meet Ya is echt een heerlijk nummer. George Michael had hem kunnen maken. Ian Brown zou toch juichend op de banken moeten staan voor dit genot. Misschien wel het beste popnummer van de laatste jaren, maar we zullen het wel weer met de twaalfde Sheeran moeten doen, want hij staat op 1967.
Oja, en blijven stemmen op Hall en Oates, anders liggen ze er weer uit. Dat jullie het weten.
Wanneer? Het ies tredisie om te eindigen op 31 december, middernacht met Bohemian Rhapsody. Soms wordt deze traditie verbroken, dan is de wereld te klein. Ooit was de muzikale marathon 144 uur, maar tegenwoordig moet er ook ruimte zijn voor Echoes, de Pokemon Theme Song in volledige versie, dronken gewauwel van Ruud de Wild, reclames over Café Weltschmerz, het Gijs-alarm en natuurlijk de Wals van Van Inkel. Zodoende is het nu 168 uur.
De Top 2000 in beeld Cultura 24 NPO 1 Extra: Vorig jaar zagen we hier zoomers. Ook wat FOK!kers waren op de zoom te zien, zoals U hieronder kunt bewonderen. Dit jaar heb ik vermoedens van een café dat weer open gaat. Wel met QR-code hopelijk. Dan zien we tenminste minder huismoeders die alleen losgaan op André Hazes. ERG MOOI.
Nederland 3 Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Etalagekanalen Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC (UPC bestaat toch helemaal niet meer joh, dit gedeelte is ook jaren niet fatsoenlijk aangepast hahaha), Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!
Geen idee welke providers er nu nog zijn, maar je zoekt zelf maar even voor je eigen provider waar het zit. Of je vraagt het even in het topic, als het rustig is heb je kans op een antwoord.
Vanaf wanneer stemmen? Meestal eind november/begin december pas. Ruim de tijd!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeld
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin
SPOILER: ArnieAlberts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ook wel iemand die nooit meer in de lijst gaat komen denk ik
Ik zit net in het eerste deel van die Beatles docu. Echt wel gaaf om te zien. Haast onwerkelijk alsof je naar een stel acteurs zit te kijken die de Beatles spelen.2😄
Tot morgen, stelletje misfits, zolderkamerautisten en andere rare lui. Jullie zijn toppertjes!
Tot straks
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
...Change my mind. Also: Yoko hield spullen van John aan zijn eigen zoon achter. Hij moest uiteindelijk geld neerleggen om die spullen van zijn vader van haar TERUG TE KOPEN.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
...Change my mind. Also: Yoko hield spullen van John aan zijn eigen zoon achter. Hij moest uiteindelijk geld neerleggen om die spullen van zijn vader van haar TERUG TE KOPEN.
Deze man weet Rickrollen wel een nieuwe dimensie te geven
Op zaterdag 25 december 2021 02:47 schreef Koen66 het volgende: weet niet meer tijdens welk nummer het gebeurde maar ik ben dus in slaap gevallen op de bank
[..] tja het is wel waarheid en wat je ook van haar mag vinden, Imagine maakt zo ontzettend veel goed.
Nee. Vind ik nog steeds niet, maar goed. Iemand die zo makkelijk bebloede attributen de media in slingert heeft van mij bij voorbaat alle geloofwaardigheid verloren.
[..] Nee. Vind ik nog steeds niet, maar goed. Iemand die zo makkelijk bebloede attributen de media in slingert heeft van mij bij voorbaat alle geloofwaardigheid verloren.
Dat kan en mag. Wij hebben onze zoon mede door Imagine Lennon genoemd, dus ik ben haar eeuwig dankbaar.
[..] Dat kan en mag. Wij hebben onze zoon mede door Imagine Lennon genoemd, dus ik ben haar eeuwig dankbaar.
Lange naam om naar binnen te roepen
Op zaterdag 25 december 2021 02:51 schreef Gretzl het volgende: Iets beter pruimbare en iets minder kitscherige Meat Loaf dan z'n nummers die nog veel hoger staan
Bat out of hel En ook paradise blijft een classic hoor
Ja, Vera had het in interviews vorig jaar wel eens over zijn muziek. Dat ie Wicked Game een prachtig nummer vond.
quote:
‘Heel belangrijke plaat in mijn leven. Het is een liefdesliedje, de tekst raakt me niet heel erg. Maar die gitaarsound... Man. Tot op de dag van vandaag vind ik dit het mooiste gitaargeluid dat ik ooit heb gehoord.
‘Ik wilde er alles van weten. Ik heb zelfs nog gemaild met James Calvin Wilsey, hij was in de jaren tachtig de gitarist in Chris Isaaks band. Die sound is te gek. Het werd een beetje getriggerd door de toetsen eronder, geloof ik, ik heb nooit de vinger erop kunnen leggen. Dat hoefde ook niet, dit was het.
‘Hij speelde het op een Fender Stratocaster. Mijn favoriete gitaar is een Gretsch, daar maak ik mijn geluid mee. Ik ontdekte de Gretsch al toen ik jong was. Ik zag dat Roy Orbison op sommige platen erop speelde, Brian Setzer had er vroeger ook een, Chris Isaak voordat hij op Gibson overstapte ook. Mijn eerste Gretsch kocht ik op mijn 17de. Ik was met mijn moeder op vakantie in Amerika.
‘De aantrekkingskracht van een Gretsch zit in de klank, en hoe de gitaar eruitziet. Nog steeds kijk ik elke dag online of er tweedehands nog iets leuks te koop is, terwijl ik een artiestendeal heb met de fabrikant. maar ik koop niets, ik kijk alleen.’
Morgen net na 0 uur, Neil, QotSA, Overture, ga ik wel weer even zoom.
In de nacht is een gitaar nog wel genoeg. Twee personen en een gitaar werkt beter. Nog meer personen en een gitaar nog beter. Veel personen en een gitaar en kerstmutsen nóg beter!
refrein is een beetje ruk,maar het heeft wel fraaie momenten
[..] Dat! Je moet het ook niet te serieus nemen en dan is het geniaal.
en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.
[..] In de nacht is een gitaar nog wel genoeg. Twee personen en een gitaar werkt beter. Nog meer personen en een gitaar nog beter. Veel personen en een gitaar en kerstmutsen nóg beter!
Heb 2 gitaren en 2 personen in de nacht, maar ik ga ze no way uitpakken. Een zit in een tas andere zit in miljoenmiljard lagen bubbeltjesplastic gewikkeld
[..] en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.
Was 1 van de opdrachten die ik aan de dj's meegaf op onze bruiloft. Geen paradise by the...
[..] en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.
Absoluut. Bat out of Hell is ook gewoon geniaal muzikaal gezien.
Paradise precies zelfde, dat gekibbel tussen man/vrouw, verwijzingen naar bases etc. echt gewoon prachtig gedaan. Zit heel goed inelkaar of het je ding is of niet.
1961 One Tree Hill U2 6 1960 Sacrifice Anouk 3,5 1959 Love Rears Its Ugly Head Living Colour 6,5 1958 High Hopes Panic! At The Disco ? 1957 Love Games Level 42 4,5 1956 If I Could Turn Back Time Cher 2,5 1955 It's A Man's Man's Man's World James Brown 7,5 1954 One Way Or Another One Direction ? 1953 Sex Machine James Brown 7 1952 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 8,5 1951 The Wild Places Duncan Browne 9 1950 The Model Kraftwerk 7 1949 The Way We Were Barbra Streisand 6
1961 One Tree Hill U2 1960 Sacrifice Anouk 1959 Love Rears Its Ugly Head Living Colour 1958 High Hopes Panic! At The Disco 1957 Love Games Level 42 1956 If I Could Turn Back Time Cher 1955 It's A Man's Man's Man's World James Brown 1954 One Way Or Another One Direction 1953 Sex Machine James Brown 1952 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1951 The Wild Places Duncan Browne 1950 The Model Kraftwerk 1949 The Way We Were Barbra Streisand
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
1961 One Tree Hill U2 1960 Sacrifice Anouk 1959 Love Rears Its Ugly Head Living Colour 1958 High Hopes Panic! At The Disco 1957 Love Games Level 42 1956 If I Could Turn Back Time Cher 1955 It's A Man's Man's Man's World James Brown 1954 One Way Or Another One Direction 1953 Sex Machine James Brown 1952 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1951 The Wild Places Duncan Browne 1950 The Model Kraftwerk 1949 The Way We Were Barbra Streisand
Ik vind het album waar dit nummer op staat van haar met Golden Earring echt heel erg goed, vind deze dan wel een van de meer matige. Alsnog niet een slecht nummer, I guess.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
[..] Ons trouwliedje in het gemeentehuis was o.a. Happy Together, op het feest was het zita swoon - my bond with you and your planet disco
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
[..] Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
In het gemeentehuis hadden wij High Speed Train van REM, Happy Together - Turtles en Love me do - Beatles
[..] Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
...Sodetering, ik word helemaal simpel van die eeuwige database-updateservice om 3.39u 's nachts tot ongeveer 4.20u. Belachelijk, die duren ook steeds langer lijkt het. Zoveel lekkere nummers net langsgekomen waar ik aardig door verrast was (ja ik dacht dat ik al wel zou slapen inmiddels).
Zoals alletwee de James Brown-entries nagenoeg achter elkaar
En zojuist Laat mij maar alleen van Klein Orkest
Maareh, dan worden mensen nijdig dat ik begin over de adblocker op FOK!, sorry hoor, maar regel eerst maar gewoon dat er van dat donatiegeld een fatsoenlijke server wordt gekocht die niet hélemaal wordt uitgeschakeld voor bijna een uur om te backuppen Belachelijk.
Dat wou ik nog even kwijt. En nu genoot ik van Time is on my side van de Stones Genot Wat een uurtje ineens!
Op zaterdag 25 december 2021 04:27 schreef ArnieAlberts het volgende: ...Sodetering, ik word helemaal simpel van die eeuwige database-updateservice om 3.39u 's nachts tot ongeveer 4.20u. Belachelijk, die duren ook steeds langer lijkt het. Zoveel lekkere nummers net langsgekomen waar ik aardig door verrast was (ja ik dacht dat ik al wel zou slapen inmiddels).
Zoals alletwee de James Brown-entries nagenoeg achter elkaar
En zojuist Laat mij maar alleen van Klein Orkest
Maareh, dan worden mensen nijdig dat ik begin over de adblocker op FOK!, sorry hoor, maar regel eerst maar gewoon dat er van dat donatiegeld een fatsoenlijke server wordt gekocht die niet hélemaal wordt uitgeschakeld voor bijna een uur om te backuppen Belachelijk.
1961 One Tree Hill U2 1960 Sacrifice Anouk ... 1959 Love Rears Its Ugly Head Living Colour 1958 High Hopes Panic! At The Disco 1957 Love Games Level 42 1956 If I Could Turn Back Time Cher 1955 It's A Man's Man's Man's World James Brown 1954 One Way Or Another One Direction (schande: uitvoering viel me niet tegen) 1953 Sex Machine James Brown 1952 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1951 The Wild Places Duncan Browne 1950 The Model Kraftwerk 1949 The Way We Were Barbra Streisand
Een paar nummers heb ik net nog gehoord, maar zijn gewoon niet meer blijven hangen. Zegt dan ook genoeg.
Die argumentatie hou ik aan, maar kom op het is FOK!, dit is het forum voor alles op elke minuut van de dag. Ik bedoel niet alleen het nachtbaggeren, maar ik herinner me (lang vervlogen?) tijden dat ik met problemen in R&P zat te lezen, te schrijven en te verwerken, all night. Of meeschrijven aan de streamverslagen van vergeten Big Brother-achtige RLS, Secret Story; op een gegeven moment was zelfs de harde harde kern naar bed en ik kon niet slapen, en heb precies op een moment dat alles he-le-maal misging live op tv alles lopen noteren.
Als je hier nu een uur deruit vliegt, zegt een eventuele nachtelijke poster ook de boel vaarwel, want zoiets is gewoon echt heel knullig. Paar minuten is nog te overbruggen, maar tegen een uur aan is heftig... En als er ooit op zo'n moment iets nieuwswaardigs gebeurt (Michael Jackson dood-kaliber), en site klapt er dan voor ruim 40 minuten uit... Hee, weg zijn je bezoekers hoor. En terecht. Net als bij de trouwens zo simpel te slopen live topic-feature.
Edit: of de op mobiel zo gruwelijk beroerd geplaatste advertentiebanners. De tyfus, mensen.
[ Bericht 8% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-12-2021 04:43:37 ]
wel geestig dat zo weinig mensen nu dit hysterische Blof-nummer horen.
Eigenlijk is Blof helemaaaaaaal niet zo ruk... Het is gewoon kapotgemaakt door het zo vaak helemaal dood te draaien op mainstream-radio. Als ik nowadays nog 1 keer Zoutelande hoor ga ik gillen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook voor deze gelden maar dan voor generatie X.
I’m serious as cancer enzo
Nu Rhythm is a dancer. Iets waarvan ik me kan voorstellen dat anderen het bij m'n 35 verwachten (xennial, m'n muziekverleden en goed in z'n soort), maar toch niet. Valt net buiten m'n echte favorieten. Maar alsnog niet gek.
Ik word niet warm van Carolien als dj. Die ook al hintte op het serious as cancer zinnetje.
Lucky Man heeft inmiddels ook al een notering waar zelfs Flappie niet jaloers op zou zijn.
Ik hoor ieder jaar dat dit nog steeds een boomerlijst is maar dat gevoel is tegenwoordig alleen op dag 1 nog voelbaar
1907 - Try A Little Tenderness - Otis Redding 1906 - No Surrender - Kane 1905 - Dancing In The Moonlight - Toploader 1904 - Love Is The Drug - Roxy Music 1903 - Working On A Dream - Bruce Springsteen 1902 - Rosalyn - Vitesse 1901 - For Crying Out Loud - Meat Loaf 1900 - Stay - Rihanna ft. Mikky Ekko 1899 - Never Going Back Again - Fleetwood Mac 1898 - Je Loog Tegen Mij - Drukwerk 1897 - Get Ready - Rare Earth 1896 - Shotgun - George Ezra
Goeie Meat Loaf, de rest is niet heel erg bijzonder…
Wel liever dan het origineel van Bruce om eerlijk te zijn..
Op zaterdag 25 december 2021 07:20 schreef hollandia02 het volgende: Jeetje bij die mensen op die TV's is t al volledig licht binnen. Hebben die geen dimlicht om zaterdags rustig wakker te worden?
Dat bat Out of hell er integraal in staat hoeft niet
Op zaterdag 25 december 2021 07:20 schreef hollandia02 het volgende: Jeetje bij die mensen op die TV's is t al volledig licht binnen. Hebben die geen dimlicht om zaterdags rustig wakker te worden?
Daar zouden best weleens van die mede-kortslapers tussen kunnen zitten, die 's ochtends veel meer energie hebben dan 's avonds.
Ik vind de titeltrack en grote classic wel lekker, maar dit is m voor mij niet
[..] Prima, en 100 x liever dit dan 'ons' volkslied (Brabant).
Ik vind dit net zo erg.
Dan mag je blij zijn dat het niet de 20 minuten versie is
(al hoop ik dat je Drukwerk bedoelt)
Beyonce heeft niet een al te best jaar he? We krijgen alleen Halo, Hymn en Love On Top nog denk ik? Dat is ook wel eens anders geweest.
Erg mooi.
Op zaterdag 25 december 2021 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende: Beyonce heeft niet een al te best jaar he? We krijgen alleen Halo, Hymn en Love On Top nog denk ik? Dat is ook wel eens anders geweest.
Erg mooi.
Dat is inderdaad een artiest die mij helemaal niets doet.
We Came A Long Time Ago Nine Nine Two - But You Did Not Know
1895 - Toveren - Herman van Veen 1894 - Steppin' Out - Joe Jackson 1893 - Send My Love (To Your New Lover) - Adele 1892 - Als Je Wint - Herman Brood & Henny Vrienten 1891 - Tonight, Tonight - The Smashing Pumpkins 1890 - Home - Michael Bublé 1889 - I Don't Care - Ed Sheeran & Justin Bieber 1888 - Met Hart en Ziel - Tröckener Kecks 1887 - Calling Elvis - Dire Straits 1886 - Wit Licht - Jeroen van Koningsbrugge 1885 - Winter In Hamburg - Frank Boeijen Groep 1884 - Fairground - Simply Red
[..] Dat is inderdaad een artiest die mij helemaal niets doet.
Ik vind Halo wel mooi, de rest wat in de lijst staat geloof ik wel.
1895 - Toveren - Herman van Veen 1894 - Steppin' Out - Joe Jackson 1893 - Send My Love (To Your New Lover) - Adele 1892 - Als Je Wint - Herman Brood & Henny Vrienten 1891 - Tonight, Tonight - The Smashing Pumpkins 1890 - Home - Michael Bublé 1889 - I Don't Care - Ed Sheeran & Justin Bieber 1888 - Met Hart en Ziel - Tröckener Kecks 1887 - Calling Elvis - Dire Straits 1886 - Wit Licht - Jeroen van Koningsbrugge 1885 - Winter In Hamburg - Frank Boeijen Groep 1884 - Fairground - Simply Red
Oeh leuk uur! HermanGod
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Ik zit nog in de terugluister modus. The Model van Kraftwerk gemist tijdens de slaap. En te laat wakker voor Tears in de Morning van De Strandknaapjes.
Tevens goede en morgen en fijne kerst muzikale vrienden met en zonder smaak.
[..] Gisteren wel kerstdiner gehad. Was wel toe aan 'een beetje normaal'
Met alles dicht vind ik niet veel normaal.
Met vrienden gaan we normaal gesproken altijd ergens in een goed restaurant dineren. Al 2 jaar achtereen gereserveerd bij De Swarte Ruijter in Holten, maar tot nu aan toe hebben we dat nog niet mogen beleven. Nu wordt het vandaag weer een afhaal-/afmaak diner…
Met vrienden gaan we normaal gesproken altijd ergens in een goed restaurant dineren. Al 2 jaar achtereen gereserveerd bij De Swarte Ruijter in Holten, maar tot nu aan toe hebben we dat nog niet mogen beleven. Nu wordt het vandaag weer een afhaal-/afmaak diner…
Swarte Ruijter Dit voorjaar daar gegeten en overnacht.
Met de inflatie van tegenwoordig is een toverspreuk wel 4000 euro.
Nee, idd, uit eten zit er niet in
Bij ons is het traditie op kerstavond bij mijn moeder eten. Dat kon (zij het in iets kleinere kring) doorgang vinden
Wij in juni. Moesten we om 22u klaar zijn Maar was top weer toen en we hadden een kamer dus op ons eigen terrasje het diner kunnen afsluiten. Ontbijt was overigens ook geweldig.
[..] Wij in juni. Moesten we om 22u klaar zijn Maar was top weer toen en we hadden een kamer dus op ons eigen terrasje het diner kunnen afsluiten. Ontbijt was overigens ook geweldig.
Yep, wij hadden toen en nu ook een kamer erbij geboekt. Dat ontbijt is niet normaal. Maar dat is het qua tijd nu ook niet…